Mooi plekje wel voor die prijs.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)rgerweg-49/43770763/
Jij woont echt kut hèquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zou luidkeels begrip juichend voor de daders daar gaan wonen als dat betekende dat ik dat huis zou mogen kopen. De context is dat ik hier vlak naast een meermalen voor drugs- en geweldsdelicten veroordeelde criminele familie woon en vastzit aan mijn woning door de verziekte woningmarkt.
De laatste supermarkt in het dorp gaat nu wel dicht, dus je moet wel zo'n zes kilometer fietsen om boodschappen te kunnen doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:02 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Mooi plekje wel voor die prijs.
Flink stuk land erbij, mooi uitzicht.
Als je het nu koopt voor 600k zou je het over 10 jaar als niemand er meer aan denkt kunnen verkopen voor 1 mil.
Je zou eens moeten komen barbecueën als het weer mooi weer is. Zit je heerlijk aan je vleesje, hoor je op de achtergrond dit:quote:
Daar zou ik ook heel ongelukkig van worden. Dan maar een huis met een naar verleden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:36 schreef Qarrad het volgende:
Je zou eens moeten komen barbecueën als het weer mooi weer is. Zit je heerlijk aan je vleesje, hoor je op de achtergrond dit:
• een kankerserenade
• een niet aflatende stroom brommertjes die drugs komen halen of gaan brengen
• diverse sirenes (niet voor de dealertjes, woon vlakbij een hoofdweg)
• keiharde Whitney Houston uit tuin 1
• keiharde Frans Bauer (karaoke!) uit tuin 2
• minstens 2 niet opgevoede honden
• minstens 2 niet opvoedende schreeuwende hondeneigenaren
• krijsende vrije uitloopkinderen (vanaf 7:00 in de vakanties)
• wollah
• zoiets doet mijn kind niet
Dus dan maar liever tussen de mensen die ik toch niet zo goed versta als ze over mij roddelen en in geesten geloof ik niet.
Maar je barbecuet nog welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je zou eens moeten komen barbecueën als het weer mooi weer is. Zit je heerlijk aan je vleesje, hoor je op de achtergrond dit:
• een kankerserenade
• wollah
Dus dan maar liever tussen de mensen die ik toch niet zo goed versta als ze over mij roddelen en in geesten geloof ik niet.
Eerste levensbehoefte!quote:
Zit je gehuurd of gekocht?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
• een kankerserenade
• wollah
Wat een ellendequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
• een kankerserenade
• wollah
Mooi klotequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Huur. En dus muurvast, want 1 x modaal.
Ik heb hetzelfde, zit gelukkig gehuurd in een betere buurt. Zou wel iets groter willen wonen, maar dan is de kans groot dat ik in een tokkie buurt terecht kom. Dus dan liever iets minder ruimte en meer rust.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Huur. En dus muurvast, want 1 x modaal.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:51 schreef Tjoent het volgende:
Die man was uiteindelijk dood in een 'sloot' belandt dacht ik. Vraag me af of dat die vijver aan de achterzijde is.
Ik denk eerder aan de voorkant van het huis..quote:Eerst kwam hij vlak voor het huis Ineke tegen in haar auto. Nadat zij begon te toeteren schoot hij haar achter het stuur dood.
[..]
Daarna ging hij naar het huis en raakte daarbinnen in gevecht met Sam. Sam vluchtte daarna bloedend naar buiten, waarna K. hem beschoot en met de kolf van zijn geweer nog meerdere klappen gaf. Het doodschieten van Ineke en het schieten en slaan van Sam staan op camera. Maar de worsteling tussen K. en Sam ín het huis is niet gefilmd.
Daar zie ik niet echt een sloot, op maps. Wel iets afgegraven naast de inritten maar niet diep oid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[..]
Ik denk eerder aan de voorkant van het huis..
Dan blijft het alsnog een sloot natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Daar zie ik niet echt een sloot, op maps. Wel iets afgegraven naast de inritten maar niet diep oid.
Goede buurt vind ik ook belangrijker dan extra woonruimte.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, zit gelukkig gehuurd in een betere buurt. Zou wel iets groter willen wonen, maar dan is de kans groot dat ik in een tokkie buurt terecht kom. Dus dan liever iets minder ruimte en meer rust.
Dat is waar ja. Ik sloot het al niet uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan blijft het alsnog een sloot natuurlijk.
In de tuin ligt ook meer een vijver en het is vrij ver van het woonhuis verwijderd. Het is ook vastgelegd op camera's, dus lijkt me de voorkant van het huis aannemelijker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:05 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik sloot het al niet uit
Denk dat het met verlies wordt verkochtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
Stomme vraag maar gaat dat geld van de verkoop naar de kinderen van Ineke en Sam?
Als je zo'n huis kunt kopen, heb je ook wel een auto bquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De laatste supermarkt in het dorp gaat nu wel dicht, dus je moet wel zo'n zes kilometer fietsen om boodschappen te kunnen doen.
Sowieso als je in die gehuchten van Emmen woont lijkt een auto mij wel handig. Net als Emmer Compas enz.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je zo'n huis kunt kopen, heb je ook wel een auto b
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |