Dan kan je al dit soort topics wel sluiten.quote:Op maandag 30 september 2024 09:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb het artikel ook gelezen.
Het is aan de rechter er verder over te oordelen. Feit is dat twee mensen op een beestachtige manier zijn vermoord waar hun zoon bij was. Dat er wel of niet een bouwkundig onderzoek aan hun huis is gedaan zal er niet toedoen.
Veel zal afhangen van de onderzoeken in het Pieter baan centrum, en wat er op die hersenscan te zien is van de dader. Maar vermoed dat hij alsnog een lange straf gaat krijgen, met of zonder TBS.
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 30 september 2024 10:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Het doet er verder ook niet toe of Ineke en Sam fijne mensen waren of niet. Ze kunnen zich niet meer verdedigen.
Dat is AI?quote:Op maandag 30 september 2024 10:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet?
Ze zijn dood, maar doordat ze zelf (met Richard) alles opnamen hoor je nu wat er over en weer gebeurd is.
Netflix kan er wel een mooie docu over maken.
"Monster in Weiteveen"
Veelzeggen plaatje ook:
[ afbeelding ]
Koekoek.quote:Op maandag 30 september 2024 09:12 schreef matthijst het volgende:
Ziek
'
Had het nog een weekje gegeven dan had Sam zn pistool wellicht laten opvoeren en was er andersom geschoten.
Was het nog steeds een slachting geweest en had je kunnen schuimbekken om Sam.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Mannelijk slachtoffer dubbele moord Weiteveen lag in bed toen hij werd neergeschoten
https://www.rtvdrenthe.nl(...)j-werd-neergeschoten
Tegelijkertijd als je die AD reconstructie leest: ik vraag me af wat je als instantie, of politie nou met zoiets aankan. Kennelijk filmen die mensen elkaar steeds als ze elkaar tegenkomen, maar ze doen dingen die net wel of net niet strafbaar zijn en als ze al strafbaar zijn 0 gevolgen hebben. In het klein zie je dit ook wel eens bij De Rijdende Rechter en dan gaat ‘t vaak nog om huurhuizen waar je de woningbouw zou kunnen vragen 1 partij te verhuizen.quote:Het oplopende conflict is aangemeld voor het ‘project woningoverlast’, maar die aanvraag wordt afgewezen. Want Richards schuur is geen woning.
quote:WEITEVEEN - De woonboerderij in Weiteveen die begin dit jaar het toneel was van een vreselijke moordpartij, waarbij de nieuwe bewoners werden doodgeschoten door de verkoper, is te koop gezet. De vraagprijs is 600.000 euro.
De woning is op Funda te zien. In januari van dit jaar kwamen een 38-jarige Poolse man en een vrouw van 44 jaar om het leven nadat ze met wapens waren aangevallen door Richard K. Hij had eind 2022 de boerenwoning met paardenstallen verkocht aan het echtpaar uit Velsen-Zuid, maar er was forse ruzie ontstaan toen er verborgen gebreken aan het licht zouden zijn gekomen.
Die ruzie escaleerde razendsnel. Beide partijen maakten elkaar het leven zuur, zo bleek eerder tijdens de voorbereidende zittingen na de dubbele moord.
Uit gegevens van het Kadaster bleek dat Richard K. zijn woning eind 2022 voor 750.000 euro had verkocht aan Przemyslaw Czerniawski en zijn vrouw Ineke Mussche.
Anderhalve ton minder
Na het drama in het Drentse dorp staat het dus voor anderhalve ton minder te koop. De ruime woning - gebouwd in 1935, met zeven kamers waarvan vier om te slapen - is van binnenuit goed te bekijken met zogeheten 360-graden-beeld. Ook zijn er tal van foto’s geplaatst die een indruk geven van het verkoopobject.
De makelaar omschrijft de plek als gelegen ‘aan het eind van een doodlopende weg’. ,,Buiten de bebouwde kom, landelijk, met een vrij uitzicht’. Er is een bouwtechnisch rapport aanwezig, opgesteld in september 2024. Over de tragedie die begin dit jaar plaatshad, wordt met geen woord gerept.
https://www.telegraaf.nl/(...)et-zes-ton-opbrengen
https://www.funda.nl/deta(...)rgerweg-49/43770763/quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:43 schreef Nober het volgende:
Boerderij drama Weiteveen staat te koop, moet zes ton opbrengen
[..]
Wel een perceel met een oppervlak van meer dan 2 voetbalvelden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 ton voor een krot met twee geesten. Je bent niet goed als je dat betaalt.
Doordrenkt met het bloed van de vorige kopers die durfden te klagen over alle verborgen gebreken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel een perceel met een oppervlak van meer dan 2 voetbalvelden.
Vrij luguber gevoel krijg ik bij het bekijken van die foto's, wetende wat zich daar heeft afgespeeld..quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)rgerweg-49/43770763/
Het huis zal vast dan wel weer door een bekende uit het dorp worden gekocht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Doordrenkt met het bloed van de vorige kopers die durfden te klagen over alle verborgen gebreken.
In een buurt waar ze de dader best begrijpen.
Treffend.quote:Boerderij drama Weiteveen staat te koop, moet zes ton opbrengen
gelegen ‘aan het eind van een doodlopende weg’
Ja kan me niet voorstellen dat je als buitenstaander daar vrijwillig tussen gaat zitten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het huis zal vast dan wel weer door een bekende uit het dorp worden gekocht.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)rgerweg-49/43770763/
Uhuh.quote:De woning is uitermate geschikt voor gezinsbewoning
Dat hebben ze geweten.quote:De woning is gelegen aan de rand van Weiteveen, aan het eind van een doodlopende weg.
Ik zou luidkeels begrip juichend voor de daders daar gaan wonen als dat betekende dat ik dat huis zou mogen kopen. De context is dat ik hier vlak naast een meermalen voor drugs- en geweldsdelicten veroordeelde criminele familie woon en vastzit aan mijn woning door de verziekte woningmarkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja kan me niet voorstellen dat je als buitenstaander daar vrijwillig tussen gaat zitten.
Tja, ik zou er niet kunnen wonen. Je weet gewoon dat iemand daar koelbloedig is vermoord. Hoe "mooi" het verhaal, huis etc. ook is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Uhuh.Dat bleek wel.
[..]
Dat hebben ze geweten.
Makelaar zijn is ook een vak apart. "Hoe kan ik dit mooier laten klinken?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |