SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:38 schreef livelink het volgende:
Maria - West Side Story/Leonard Bernstein
Klinkt als een prima tijd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:38 schreef Melting het volgende:
Vandaag ga ik er rond middernacht overigens een einde aan breien.
Ben best moe.
Heb je een zware week gehad?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:38 schreef Melting het volgende:
Vandaag ga ik er rond middernacht overigens een einde aan breien.
Ben best moe.
Ja..... flink verkouden, kan weinig lucht aan, flink snotteren. Had geen zakdoek meer over. Wordt nu gelukkig wel beter....quote:
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... flink verkouden, kan weinig lucht aan, flink snotteren. Had geen zakdoek meer over. Wordt nu gelukkig wel beter....
Ja.... werd er niet vrolijk van. Vooral het hoesten. Borstkas deed echt voort pijn van het hoesten, en dat het niet los kwam.quote:
Ik ook. Nooit zelf gezien.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:49 schreef livelink het volgende:
Snip & Snap ken ik alleen uit verhalen van mijn ouders.
Ik had het daar toevallig gisteren nog over met mijn zoon. Moest ik hem uitleggen wat een kwartje, een dubbeltje en een stuiver was. En dan heb ik de rijksdaalder maar niet eens genoemd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:51 schreef Melting het volgende:
Heb je een kwartje om te bellen...... lang vervlogen tijden.
Het lijkt nog maar zo kort geleden..... en toch zo ver weg......quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het daar toevallig gisteren nog over met mijn zoon. Moest ik hem uitleggen wat een kwartje, een dubbeltje en een stuiver was. En dan heb ik de rijksdaalder maar niet eens genoemd.
Tja, mijn kinderen hebben nooit anders meegemaakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Het lijkt nog maar zo kort geleden..... en toch zo ver weg......
Ook wel apart toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, mijn kinderen hebben nooit anders meegemaakt.
Mijn dochter is een euro-kindje. Geboren op 2 januari 2002 en op 1 januari gingen we over.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook wel apart toch?
Wij zijn officieel oud.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter is een euro-kindje. Geboren op 2 januari 2002 en op 1 januari gingen we over.
Nee, kloptquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dus ze heeft net geen euro setje gekregen.
Ik heb beide setjes nog in de verpakking liggen hier.quote:
Echt? Ik heb het direct gebruikt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb beide setjes nog in de verpakking liggen hier.
Dus zowel het zakje met kleingeld, als het kartonnen setje (in plastic).
Geen idee of het iets meer waard is geworden inmiddels. Eens kijken of ik dat kan vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het direct gebruikt.
livelink?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:59 schreef Fogel het volgende:
Hikt de stream of is het een lokaal probleem?
Een F5 op de site hielpquote:
Ik hoor niks geks?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:59 schreef Fogel het volgende:
Hikt de stream of is het een lokaal probleem?
Woonde je toen al niet meer in Nederland?quote:Op zondag 18 februari 2024 00:00 schreef Fogel het volgende:
Tevens heb ik de overgang naar euro niet bewust meegekregen, want ik woon niet in een Euroland.
Sinds 2000 of 2001quote:Op zondag 18 februari 2024 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Woonde je toen al niet meer in Nederland?
Zo, dat is al een hele lange tijd inderdaad.quote:
Dank u @Meltingquote:Op zondag 18 februari 2024 00:02 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren Fogel en livelink.
Wellicht tot de volgende keer.
Slaap lekker.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk ben ik toch maar gaan wandelen, maar heb inderdaad de hele tijd in de stromende regen gelopen. Niks aan, maar ik had vandaag wat energie en daar wilde ik wat mee doen.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een ongezellig weer. Blij dat het gisteren, ondanks wat lichte miezer, prima weer was. We hebben wat bollen en viooltjes in potten geplant. Ben benieuwd of de bollen nog opkomen, we waren wat te laat zeg maar.
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik toch maar gaan wandelen, maar heb inderdaad de hele tijd in de stromende regen gelopen. Niks aan, maar ik had vandaag wat energie en daar wilde ik wat mee doen.
Uiteindelijk toch beter dan dat ik de hele dag binnen had gezeten.quote:Op maandag 19 februari 2024 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geeft ook geen lekker gevoel, naar mijn idee.
Ook te jong gegaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:12 schreef livelink het volgende:
Goh, net even terug in de tijd gegaan met een docu over Jan Sørensen. Toen ik nog elke week naar voetbal keek en ik precies wist wie en wat er speelde. Ik heb wel heimwee naar de persoon die ik toen was.
Ik weet het echt niet. Toen had ik weer andere zorgen natuurlijk. Maar dat vermogen om gewoon te ontspannen en televisie te kijken en te genieten zou ik wel weer terug willen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook te jong gegaan.
Zou je de persoon willen zijn, die je toen was?
Minder zorgen en meer "vrijheid"? Dat voelt zeker goed, denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Toen had ik weer andere zorgen natuurlijk. Maar dat vermogen om gewoon te ontspannen en televisie te kijken en te genieten zou ik wel weer terug willen.
Gisterenavond laat was ik alleen beneden (man en zoon waren aan het slapen) en heb ik weer eens schaatsen gekeken (10 km. mannen). En toen had ik dat gevoel ook. Alles in me wilde gewoon ook de 1500 meters kijken, maar het feit dat ik vandaag moest werken weerhield me. Vroeger zou ik gewoon opgebleven zijn.
Zie dat er nog 2 shows bij zijn gekomen die zijn alleen een beetje ver weg…quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd bro!
@:livelink Mocht je Fish van Marillion nog 1 keer willen zien/horen, in het najaar is zijn Farewell tour…
Ik heb al kaartjes voor 8 oktober in Tivoliquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd bro!
@:livelink Mocht je Fish van Marillion nog 1 keer willen zien/horen, in het najaar is zijn Farewell tour…
En ook alweer voor het zoveelste jaar 52.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:11 schreef Melting het volgende:
Is brother52 alweer jarig?
Vorig jaar ook al.
Gefeliciteerd brother! [ afbeelding ]
Hij heeft gewoon de eeuwige jeugd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:51 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook alweer voor het zoveelste jaar 52.
Ik ga waarschijnlijk naar Haarlem…quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zie dat er nog 2 shows bij zijn gekomen die zijn alleen een beetje ver weg…
Ik probeer Symph er ook van te overtuigen dat hij gewoon moet gaan als hij wil, maar hij vindt het te duur. Ik zal nog beter m’n best moeten doen qua overtuigen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar Haarlem…
Over 2 jaar klopt het eindelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:51 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook alweer voor het zoveelste jaar 52.
Zo, dan was vandaag ook wel een mijlpaalquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Over 2 jaar klopt het eindelijk.
Symph moet gewoon gaan. Het is de laatste kans om hem te zien en Haarlem is ook nog best goed te doen denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik probeer Symph er ook van te overtuigen dat hij gewoon moet gaan als hij wil, maar hij vindt het te duur. Ik zal nog beter m’n best moeten doen qua overtuigen.
Nee, ik doe al jaren niks aan/met mijn verjaardag. Vind het eigenlijk ook helemaal niet leuk om jarig te zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dan was vandaag ook wel een mijlpaal![]()
Heb je het nog een beetje gevierd?
Goede avond en welkom aRd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister een gedeelte mee
Ja het wordt ruig straks. Helaas alweerquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:05 schreef Melting het volgende:
Hier waait het momenteel wel hard. Maar gelukkig geen gedonder.
Bij jullie waait het nog niet hard nu?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het wordt ruig straks. Helaas alweer
Goede avond en welkom.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:07 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Lekker met r49 op de achtergrond mijn koffer volflikkeren.
Goede avond en welkom, livelink.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:07 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Ik was in slaap gevallen
Nou, ik ben inderdaad moe. Maar nu ben ik wakkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, livelink.
Dan zul je het wel nodig hebben gehad.Dat is dan niet erg.
Goedenavond aRdquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond Fogel en livelink
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik ben inderdaad moe. Maar nu ben ik wakker
Naar Nederlandquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom.
Waar gaat de vakantie deze keer naartoe?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
Reflections of my life - Marmelade
Goede avond en welkom, Ddm.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik sliep eind van de middag ook, moest toen weer een beetje wakker worden om te koken
Naja, je weet niet of ik een staatsgreep in de planning heb he?quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, je weet niet of ik een staatsgreep in de planning heb he?
Misschien ga ik wel dictator worden en overal verplicht R49 vlaggen op laten hangen en Dj_Vout dwingen om 24/7 goede muziek te draaien...
Hey ToT.quote:
Dit kon ik half slapend, pasta met een roomsaus met tuinerwten en rauwe hamquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, Ddm.
Als het koken dan maar gelukt is.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel dictator worden en overal verplicht R49 vlaggen op laten hangen en Dj_Vout dwingen om 24/7 goede muziek te draaien...
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey ToT.
Klopt. Goede avond en welkom.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Conny Froboes - Zwei kleine Italianer
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wie kan er even een bommelding op de vlucht van Fogel doen?
* livelink pakt panisch haar kofferquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik stem voor!quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ik heb gelijk weer spijt in te tunen!
![]()
quote:
Toch wel vanwege de staatsgreep hè?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
* livelink pakt panisch haar koffer
Tuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Toch wel vanwege de staatsgreep hè?
Niet vanwege de rest?
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
Joe Cocker - You are so beautiful to me
Joe Cocker - the sushi albumquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
Die latere versie met zijn oudere, rauwere stem vind ik echt gaaf!
U was wel heel snelquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:22 schreef anotherRandomdude het volgende:
Harry klorkenstein - o o den haag
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:22 schreef anotherRandomdude het volgende:
Harry klorkenstein - o o den haag
Ik probeer Fogel alvast te paaien als hij een staatsgreep gaat doen.quote:
Is hij Hagenees?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
M'n buurman draait dit 's zomers grijs, met z'n tuindeur open!
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik probeer Fogel alvast te paaien als hij een staatsgreep gaat doen.
Bedankt aRd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
En Melting bedankt voor het draaien.
Slaap lekker en tof dat je er wasquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
En Melting bedankt voor het draaien.
Natuurlijk ga ik het land niet besturen vanuit het westen...quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik probeer Fogel alvast te paaien als hij een staatsgreep gaat doen.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik het land niet besturen vanuit het westen...
Naast de R49 vlaggen en Dj_Vout op alle kanalen, voeren we landelijk het woord "friet" in. Mensen die alsnog patat proberen te bestellen moeten dan met een aardappel tussen hun benen een rondje rond de lokale kroeg lopen.
Geen trauma aan over gehouden?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
Deze stond op het cassettebandje dat altijd op stond in de supermarkt waar ik als tiener werkte!
De verhalen van ToT uit het jaar kruikquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
Deze stond op het cassettebandje dat altijd op stond in de supermarkt waar ik als tiener werkte!
Ik vond het wel fijne nummers, maar na een paar jaar dezelfde muziek gehoord te hebben was ik het wel een beetje zat, ja!quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
De verhalen van ToT uit het jaar kruik
Tof dat je weer terug bentquote:
Wat had hij dan verwacht als het zo'n oud publiek was?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:31 schreef Fogel het volgende:
Oh, ik was gister bij een concert van Sivert Høyem. Was fantastisch, zoals verwacht. Hij klaagde wel dat het publiek te weinig meedeed... maar OK, vriendin en ik trokken de leeftijd in de zaal naar onder, leek alsof het een uitje van de geriatrieafdeling was ofzo! En een zitconcert, geeft natuurlijk ook wat minder respons ofzo dan staand in een zaal.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:33 schreef Fogel het volgende:
Marmor, Stein und Eisen bricht
MAar van wie? Hadde de Heideroosjes die niet ook?
Geen idee, hij weet natuurlijk niet vantevoren wie er komt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat had hij dan verwacht als het zo'n oud publiek was?
Ik ken de artiest niet. Dacht misschien dat hij muziek maakte die voornamelijk door ouderen gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, hij weet natuurlijk niet vantevoren wie er komt.
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
Bekende zanger, maar ik ken het lied niet.
Waai je zo naar Duitsland. Doe je daar een staatsgreep.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:48 schreef Fogel het volgende:
Oh, voor degenen die geen risico willen dat ik misschien een staatsgreep doe... goede kans dat ik met vertraging kom, want morgen rond de tijd dat ik ga vliegen komen windstoten met orkaankracht. Woei!
Ik zat ter voorbereiding een snor laten staan...quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Waai je zo naar Duitsland. Doe je daar een staatsgreep.
Dan zit ik toch liever niet in de lucht, nee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:48 schreef Fogel het volgende:
Oh, voor degenen die geen risico willen dat ik misschien een staatsgreep doe... goede kans dat ik met vertraging kom, want morgen rond de tijd dat ik ga vliegen komen windstoten met orkaankracht. Woei!
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zat ter voorbereiding een snor laten staan...
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:48 schreef livelink het volgende:
The Great Pretender - The Platters
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef Fogel het volgende:
Heb soms het gevoel dat Melting de DJ van de schutterij was vroeger
Veel Duitstalige muziek uit de jaren lang geleden. Was de standaard daar. En "natuurlijk" heel Zillertal erbij. Op zo'n grote bandspeler.quote:
Zo meteen lekker in een warm bad gaan dan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
Ein bisschen Wärme wunsch ich mich auch
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef Fogel het volgende:
Oh en dat Zillertal doet me eraan herinneren dat we het jaren geleden over de stijl Zillertalmetal hadden en dat die nog niet bestond als eigen genre... klopt dat nog steeds?
Tja, het helpt niet. Er moet zon komen om me warm te krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo meteen lekker in een warm bad gaan dan.
Het zegt me wel wat, dat dat hier besproken is!quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef Fogel het volgende:
Oh en dat Zillertal doet me eraan herinneren dat we het jaren geleden over de stijl Zillertalmetal hadden en dat die nog niet bestond als eigen genre... klopt dat nog steeds?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het helpt niet. Er moet zon komen om me warm te krijgen.
Wow...... wat een leeftijd. Zou ze nog zingen?quote:
Weet ik niet. Ze is in de politiek gegaan later.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Wow...... wat een leeftijd. Zou ze nog zingen?
Ah.... had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze is in de politiek gegaan later.
Brings back memories?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:16 schreef Fogel het volgende:
Matthias
* Fogel gooit een muntje in de botsauto
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:16 schreef livelink het volgende:
Matthias Reims - Verdammt ich lieb dich
Hell yeah!quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Brings back memories?
[..]
[ afbeelding ]
Dat moet ook gebeurenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
Ben ondertussen hier met Mini-ToT an het tekenen.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
Aretha Franklin - I say a little prayer
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:26 schreef livelink het volgende:
Rowwen Heze, maar geen idee welk lied het is.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:29 schreef livelink het volgende:
Nancy Sinatra - These boots are made for walking
Hier lijkt de wind te zijn gaan liggen. Vind ik niet erg.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:30 schreef livelink het volgende:
Het begint hier aardig hard te waaien inmiddels. Zijn jullie al weggeblazen @:symphonic en @:doedezemaar ?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:35 schreef Fogel het volgende:
Ik luister nog mee, ben tussendoor aan het inpakken.
Ofja, vooral naar dingen aan het zoeken... want dingen zijn verplaatst (sommigen zouden het "opgeruimd" noemen waarschijnlijk)
Tja, ik noem het ook verplaatsen hoor. Heel irritant als je niet weet waar iemand anders het gelegd heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:35 schreef Fogel het volgende:
Ik luister nog mee, ben tussendoor aan het inpakken.
Ofja, vooral naar dingen aan het zoeken... want dingen zijn verplaatst (sommigen zouden het "opgeruimd" noemen waarschijnlijk)
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
Hurt - die enorme vrouw (kom echt niet op haar naam)
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
Hurt - die enorme vrouw (kom echt niet op haar naam)
Ik vlieg pas 19u ofzo, maar ga direct van het werk naar het vliegveld, vandaar dat ik nu al aan het inpakken ben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ruim je zooi dan ook eens op.
Hoe laat vlieg je morgen?
Oh ja! Ik zou er echt nooit opgekomen zijn.quote:
En ze was nog wel de sensatie van het TV platengala.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja! Ik zou er echt nooit opgekomen zijn.
Het platengala. Was dat het slotstuk van de PlatenTiendaagse?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
En ze was nog wel de sensatie van het TV platengala.
Ik weet het eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Het platengala. Was dat het slotstuk van de PlatenTiendaagse?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
Robert Long - Toe maar jongens, de beuk erin
Ja, maar hij lult er steeds tussendoor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:44 schreef Melting het volgende:
Zit jij nu mee te zingen, livelink?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar hij lult er steeds tussendoor.
Bedankt voor het fixen van dat probleem.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Fixed, bericht gestuurd naar alle draaiers.
De stream staat aan...
Ik moet zo meteen naar een feestje, dus ik zal er niet bij zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:16 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Ik ben van plan om vanavond weer voorafgaand aan Melting te draaien, dus om 19:00 uur.
Als ik het kan redden, doe ik ook nog een uurtje nieuwe muziek vooraf, dus om 18:00 uur. Ik laat dat nog weten
Alvast een fijne avond danquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zo meteen naar een feestje, dus ik zal er niet bij zijn.
Ik ben vanavond ook op pad, geen idee hoe laat ik weer thuis ben...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zo meteen naar een feestje, dus ik zal er niet bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |