Dat doet Wolves of the Sea dan toch beterquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Eigenlijk was dit nummer een maand na ESF alweer vergeten
quote:
Dank jequote:
Kan die mooi ouder worden in plaats van jijzelfquote:
Ho volgende week, de hele week San Marinoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:18 schreef Sableheart het volgende:
we eindigen de avond met een prima keuze van Litouwen.
Hartelijk bedankt voor jullie gezelschap allemaal! Volgende week slechts 1 finale (San Marino), maar Portugal begint, en dat is voor mij altijd een hoogtepunt in het seizoen. Tot dan?
Ik zie dit ook wel echt top 10 eindigen, top 5 misschien wel inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2024 13:17 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer zit de hele tijd in mijn hoofd. Luktelk luktelk luktelk. Dit kan nog best eens een gooi doen naar de top 5. Mark my words.
Dit zei ik gisteren. Een dag later staat dit in mijn top 3. Met een grote kans dat dit mijn nieuwe nummer 1 wordtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Lekkere beat maar dat is het ook wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Dat zou best kunnen!quote:Op maandag 19 februari 2024 16:32 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoor het niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat zou wel de anticlimax van het jaar zijn geweest. Als in deze geweldige voorronde die saaie gozer in die jas had gewonnen.quote:
Oooh hele goede keuzes weer hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:16 schreef koffieleuk het volgende:
Deze en Baby Lasagna op m'n EiC shirt wss
Ik sluit dat ook niet uit, sterker nog, het ís momenteel mijn nummer 1quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:28 schreef molloot200 het volgende:
Dit liedje is naar mijn nummer 2 gestegen op dit moment, en ik sluit niet uit dat het mijn nummer 1 wordt
Pas op hoor. Want dit zei ik eerst ook. Het is nu mijn nummer 1.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:28 schreef molloot200 het volgende:
Dit liedje is naar mijn nummer 2 gestegen op dit moment, en ik sluit niet uit dat het mijn nummer 1 wordt
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)sals_day_1_live_blogquote:11:50 CEST: Rehearsal 3: 🇱🇹 Lithuania – Silvester Belt - Luktelk
Every year at Eurovision there are a handful of performances with bass so deep it vibrates through the arena floor and you can feel it in your chest. Luktelk from Lithuania’s Silvester Belt is the first of those this year – it’s a full body experience.
Luktelk translates as ‘wait/hold on’, and according to Silvester the song is about being stuck in limbo between two stages of barely existing and feeling alive, when you have to hold on and dance through whatever life throws at you.
Can confirm we are dancing, and have never felt more alive.
The staging for this needs no props – similar to the Lithuanian national finals, EUROVIZIJA.LT – it’s Silvester in his red leather suit, backed by four male dancers with masked faces and lots of red and back strobe lighting. The masks have had an upgrade - less like turtlenecks and more like black hoods.
No pyro for Lithuania
Ik wilde net deze tweet posten hier... wtf! Dat ie blij is dat ie uberhaupt mee mocht doenquote:
Hij mag trots zijn dat hij in de top 10 staat bij de televote. In leeuwarden heb ik hard staan dansenquote:
Omdat 'ie een aansteller is. Jammer.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:12 schreef Greys het volgende:
Nee maar even serieus, hoezo zou dit zijn? Best gek toch?
Ik vind vooral dit soort stelligheden jammer. Want zoals hierboven genoemd kunnen er meerdere oorzaken zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Omdat 'ie een aansteller is. Jammer.
Mooi zo!quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:51 schreef Eurochacha het volgende:
Silvester zegt op insta dat hij niet weet hoe het komt, ze zijn ermee bezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |