quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:48 schreef hole1988 het volgende:
Kota Kikuchi heeft een DQ.Iedereen die is ingelopen heeft een DQ.SPOILER: Men Mass Start Semi-Final IIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://live.isuresults.e(...)mpetition/12/resultsNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Maar die heeft zich wel geplaatstquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik pleit al jaren ervoor om "schaatsers" uit het ultiem minderwaardige marathon"schaatsen" te weren voor alles wat Olumpisch is.
Van Jutta wel, bohhquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:02 schreef Nober het volgende:
Mocht Paul ook niet komen van de coach?
Niks mee te maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar die heeft zich wel geplaatst
WR wordt lastig.quote:
Di Stefano 8e? Die is na zijn val toch ook ingehaald?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Iedereen die is ingelopen heeft een DQ.
https://live.isuresults.e(...)mpetition/12/results
Uitgestapt. Maar ja, dat vind ik ook apart.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Di Stefano 8e? Die is na zijn val toch ook ingehaald?
Stefan Herrmann (GER)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:06 schreef Bugno3 het volgende:
Deze starter wacht echt te lang steeds. Gisteren ook al.
Geen werkdag scheelt enorm, en ze willen het waarschijnlijk niet ´s avonds willen doen, dan mis je de Nederlandse kijkers.quote:
Iets andere klassequote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:08 schreef Nober het volgende:
Hadden ze Jutta ook niet mee laten doen als ze was gevallen?
Gewoon een Nederlandse!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Een schaatsende Belg, is dit serieus allen?
Komt gewoon uit Nederland hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Sneller PR dan NR!quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Een soort Belgische Bart Veldkamp dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:12 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Komt gewoon uit Nederland hoor
Niveauverschil is enormquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een gekrabbel in de marge is dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |