Volgorde op het moment van inhalen telt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:39 schreef Aguero het volgende:
Wat als iedereen eruit gereden wordt in deze halve finale?
Jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is toch pas in het Olympisch seizoen dat dat wordt verdeeld?
Eens, kan je toch geen topsport noemenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:39 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vind dit maar een kutonderdeel
Met de huidige generatie en het gebrek aan talent daarbij is 7 man meer dan genoegquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja
Maar je met zo'n de TP zou aanvliegen dan vrees ik het ergste.
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja
Maar je met zo'n de TP zou aanvliegen dan vrees ik het ergste.
SPOILER: Men Mass Start Semi-Final IIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:48 schreef hole1988 het volgende:
Kota Kikuchi heeft een DQ.Zou het wat uitmaken?SPOILER: Men Mass Start Semi-Final IIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:48 schreef hole1988 het volgende:
Kota Kikuchi heeft een DQ.Iedereen die is ingelopen heeft een DQ.SPOILER: Men Mass Start Semi-Final IIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://live.isuresults.e(...)mpetition/12/resultsNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Maar die heeft zich wel geplaatstquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik pleit al jaren ervoor om "schaatsers" uit het ultiem minderwaardige marathon"schaatsen" te weren voor alles wat Olumpisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |