Heel mooiquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Yes! Deze vind ik dan weer super tof!
Hele fijne CW inderdaad! Materialen zien er ook weer iets beter uit dan heel veel andere AM1's van de laatste tijd. Alleen de mesh lijkt nog niet zo geweldigquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Yes! Deze vind ik dan weer super tof!
Ja bizar lelijk. (ieder zijn smaak natuurlijk)quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:32 schreef D. het volgende:
Wait, whut?
[ afbeelding ]
Nooit eerder gezien, zijn er meer 'doublewindow' modellen?
Lolquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:32 schreef D. het volgende:
Wait, whut?
[ afbeelding ]
Nooit eerder gezien, zijn er meer 'doublewindow' modellen?
Die moet op een maandagochtend ontworpen zijn, na een zwaar weekendquote:
Die FB'squote:Op woensdag 24 juli 2024 16:20 schreef D_A het volgende:
M'n laatste paar aanwinsten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeft niet hoor, alles welkomquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
valt me op dat het hier alleen over nikes gaat?
Valt mij ook iedere keer op. Weinig diversiteit.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
Heb toevallig net die stone island New balance collab gekocht. Ben benieuwd naar de kwaliteit.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
Ook uitgekomen in het wit (Phantom) en beide kleuren als Dunk Low.quote:
Nicequote:Op woensdag 24 juli 2024 14:30 schreef Karzai het volgende:
mijn algehele collectie tot nog toe
[ afbeelding ]
Damn die FB Yeezy vind ik echt vet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:20 schreef D_A het volgende:
M'n laatste paar aanwinsten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mainstream verliest Nike heel veel terrein, maar in de sneakerscene zijn ze nog wel (verreweg) de grootste. Al gaat adidas en New Balance op dit moment ook wel goed.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
Bizar dat de KRSS (en de hele AM1 markt) op z'n gat ligt. Wel relaxed als je voor weinig toffe paartjes kunt halen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Die FB's![]()
Paar weken terug deze weten te scoren voor een fijne ¤105,- via StockX
[ afbeelding ]
Heel blij meeen nu op zoek naar een goedkope AM1 N7 optie
[ afbeelding ]
Even gecheckt en heb nu spijt die N7 niet voor 125,- gekocht te hebben, gaat nu weer richting 180-200quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:37 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bizar dat de KRSS (en de hele AM1 markt) op z'n gat ligt. Wel relaxed als je voor weinig toffe paartjes kunt halen.
De N7 ben ik ook nog naar op zoek. Mocht je maatje 44 voor een leuke prijs voorbij zien komen...
Die Union LA Field General is ook in een zwarte en witte colorway uitgekomen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Even gecheckt en heb nu spijt die N7 niet voor 125,- gekocht te hebben, gaat nu weer richting 180-200(StockX dan..) maat 44 is nog duurder (250,- op MP)
Die Union LA Field General, nooit gezien maar wat een leuk schoentje
Alweer een maandje laterquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:48 schreef Xurk het volgende:
Ik heb momenteel een paar New Balance en een paar Diadora en route naar mijn huis, zal ze binnenkort posten voor de diversiteit 😉 Volgens mij heb ik mijn vorige Saucony aanwinst van een maand of twee/drie terug ook nog niet gepost.
#TeamOtherBrands 😄
14 september als het goed is. Men had het eerst over 'in-store only', maar ik verwacht ook een drop in de app.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:34 schreef Kreator het volgende:
Zit een beetje te wachten op de nieuwe Patta chlorofyl 2.0
Zag dat ze al mondjesmaat bij mensen gedropt werden.
Zal wel weer onmogelijke opdracht worden met alle resellers.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef Xurk het volgende:
[..]
Alweer een maandje later
Saucony Shadow 6000 "Cappuccino"
[ afbeelding ]
Rich Paul x New Balance 550 "Forever Yours"
[ afbeelding ]
Titolo x Diadora Intrepid "Five Almonds"
[ afbeelding ]
De eerste is alweer van een aantal maanden geleden, de laatste twee volgden elkaar een paar weken terug achter elkaar op. Bod geaccepteerd op StockX voor de NB en via een Facebook groep oproep de Diadora's kunnen bemachtigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |