Wel iets anders dan de BB 86.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:36 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Jammer dat alles Big Bubble ('86) moet zijn.
[..]
Klopt, maar optisch klopt het in mijn ogen nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel iets anders dan de BB 86.
[ afbeelding ]
Nope. Blauwe wavesquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:01 schreef BasNijmegen het volgende:
Er is een kans dat morgen de Patta x Nike Air Max 1 - Chlorophyll gaat droppen in de App van Patta.
https://www.instagram.com/p/C8H1aC9o8WC/
Deze droppen waarschijnlijk de 20e. Ik houd hoopquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:01 schreef BasNijmegen het volgende:
Er is een kans dat morgen de Patta x Nike Air Max 1 - Chlorophyll gaat droppen in de App van Patta.
https://www.instagram.com/p/C8H1aC9o8WC/
Nicequote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Karhu
Fusion 2.0 Mineral Blue/Pastel Turqoise
Ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:49 schreef Nober het volgende:
👀
[ x ]
Na mijn gefaalde poging om de Neons te kopen in 2020 ga ik het volgend jaar nog maar eens proberen.
Een van de modellen waar ik weinig mee heb. Maar wel tof dat ze terugkomenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:49 schreef Nober het volgende:
👀
[ x ]
Na mijn gefaalde poging om de Neons te kopen in 2020 ga ik het volgend jaar nog maar eens proberen.
Niets te zien helaas.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:31 schreef Xurk het volgende:
Op Facebook zie ik screenshots van de Patta Vault app langskomen waarin de AM1 "Chlorophyll" aan het laden is, maar ik heb de app zelf niet dus ik weet niet of het #fakenews is of niet. Iemand hier geprobeerd?
Is Fake. Het gerucht ging dat ze in deze fault drop zouden komen, maar ze komen (waarschijnlijk) later dit jaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:31 schreef Xurk het volgende:
Op Facebook zie ik screenshots van de Patta Vault app langskomen waarin de AM1 "Chlorophyll" aan het laden is, maar ik heb de app zelf niet dus ik weet niet of het #fakenews is of niet. Iemand hier geprobeerd?
Ja heel tof! Eindelijk eindelijk eindelijk!quote:Op zondag 30 juni 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Er komt een drop van Wu-Tang x Nike.
Can’t wait.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:09 schreef Kreator het volgende:
Er komen dit jaar maar bijzonder weinig nieuwe am1 uit met een beetje kleur. Het is allemaal basic.
Weet jij wanneer en vooral ook waar deze uitkomen? Wel geinig modelletje. Zag iemand op youtube die ze al had.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind de Notebook Doodle wel geinig.
Ik heb nu 26 juli op mijn website staan voor de release. Echter zal het mij niets verbazen als ze er plots eerder of juist later zijn. Nike komt rond die tijd met een enorme Olympics release. Ik kan mij niet voorstellen dat ze deze er ook nog tussen proppen. Al past het ook wel weer bij de manier van uitbrengen waar Nike de laatste jaren mee bezig is.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet jij wanneer en vooral ook waar deze uitkomen? Wel geinig modelletje. Zag iemand op youtube die ze al had.
Ik heb 'm zojuist via GOAT voor ¤150 inclusief gekocht. Bod werd binnen enkele uren geaccepteerd, dus had misschien goedkoper kunnen zijn en onder retail.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet jij wanneer en vooral ook waar deze uitkomen? Wel geinig modelletje. Zag iemand op youtube die ze al had.
Thx, zal.eens kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:59 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik heb 'm zojuist via GOAT voor ¤150 inclusief gekocht. Bod werd binnen enkele uren geaccepteerd, dus had misschien goedkoper kunnen zijn en onder retail.
Nice! Is toch weer 5 euro goedkoper haha.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:24 schreef Kreator het volgende:
Gevonden. Heet ineens anders. Niet in mijn maat helaas.
Edit snapte de app gewoon niet. Heb bod gedaan
Edit2 lijkt erop dat mijn bod geaccepteerd is van 145 euro incl verzendkosten.
Ja idd. Thx voor de tip. Denk dat dit wel ongeveer retailprijs zal zijn dus boeit niet echt.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:26 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nice! Is toch weer 5 euro goedkoper haha.
Nu hopen dat het verschepen een beetje opschiet, dan heb je ze voordat ze eventueel hier droppen.
Wondersponzen van action en een beetje dreftquote:Op zondag 7 juli 2024 23:20 schreef YourCaptor het volgende:
Maken jullie je sneakers wel eens schoon?
Ik draag al mijn AM1's met enige regelmaat. Heb nu 2 paar waarbij ik een zwarte vegen op mijn witte mesh heb, ik zag hier voorbij komen dat Vanish daar voor werkt. Dus dat ga ik proberen. En mijn Dirty Denim's heb ik inmiddels echt als beaters staan (), die hebben echt een grondige schoonmaak nodig.
Gebruiken jullie dan iets van foam ofzo om de sneakers te cleanen? Zag o.a. een pakket als dit:
https://www.outsole.nl/ca(...)collonil-carbon-lab/
Ik heb wel al de bescherming spray van dat merk.
Yes. Een keer in de zoveel tijd dan maak ik sneakers schoon. Ik gebruik iets soortgelijks als dat Carbon spul, maar dan met de naam Pure-Gear. Heb ik ooit opgestuurd gekregen om met mijn website/Insta reclame voor te maken en het werkt prima dus ik gebruik het nog steeds.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:20 schreef YourCaptor het volgende:
Maken jullie je sneakers wel eens schoon?
Ik draag al mijn AM1's met enige regelmaat. Heb nu 2 paar waarbij ik een zwarte vegen op mijn witte mesh heb, ik zag hier voorbij komen dat Vanish daar voor werkt. Dus dat ga ik proberen. En mijn Dirty Denim's heb ik inmiddels echt als beaters staan (), die hebben echt een grondige schoonmaak nodig.
Gebruiken jullie dan iets van foam ofzo om de sneakers te cleanen? Zag o.a. een pakket als dit:
https://www.outsole.nl/ca(...)collonil-carbon-lab/
Ik heb wel al de bescherming spray van dat merk.
Die van mij geeft DHL aan dat ze maandag bezorgd worden.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Nu hopen dat het verschepen een beetje opschiet
Die van mij komt vandaag binnen (als het goed is).quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van mij geeft DHL aan dat ze maandag bezorgd worden.
Komt door de krappe doos. Even kranten/papier/spanner in de schoen doen. Trekt wel recht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:41 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
(Zitten wel erg stijf en lijkt ook wel een beetje scheef genaaid te zijn. Nike ...)
Heel gaaf zeg!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Yes! Deze vind ik dan weer super tof!
Ik vind deze dus juist wel super vet. Destijds misgegrepen met de SNKRS Day 2020. Dat was (bijna) dezelfde colorway. Mijn vrouw heeft ze wel en ik niet........ Deze moet ik hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:16 schreef Kreator het volgende:
Ik vind ze niet zo mooi, net als de Escape ook niet echt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |