Yes. Een keer in de zoveel tijd dan maak ik sneakers schoon. Ik gebruik iets soortgelijks als dat Carbon spul, maar dan met de naam Pure-Gear. Heb ik ooit opgestuurd gekregen om met mijn website/Insta reclame voor te maken en het werkt prima dus ik gebruik het nog steeds.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:20 schreef YourCaptor het volgende:
Maken jullie je sneakers wel eens schoon?
Ik draag al mijn AM1's met enige regelmaat. Heb nu 2 paar waarbij ik een zwarte vegen op mijn witte mesh heb, ik zag hier voorbij komen dat Vanish daar voor werkt. Dus dat ga ik proberen. En mijn Dirty Denim's heb ik inmiddels echt als beaters staan (), die hebben echt een grondige schoonmaak nodig.
Gebruiken jullie dan iets van foam ofzo om de sneakers te cleanen? Zag o.a. een pakket als dit:
https://www.outsole.nl/ca(...)collonil-carbon-lab/
Ik heb wel al de bescherming spray van dat merk.
Die van mij geeft DHL aan dat ze maandag bezorgd worden.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Nu hopen dat het verschepen een beetje opschiet
Die van mij komt vandaag binnen (als het goed is).quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van mij geeft DHL aan dat ze maandag bezorgd worden.
Komt door de krappe doos. Even kranten/papier/spanner in de schoen doen. Trekt wel recht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:41 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
(Zitten wel erg stijf en lijkt ook wel een beetje scheef genaaid te zijn. Nike ...)
Heel gaaf zeg!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Yes! Deze vind ik dan weer super tof!
Ik vind deze dus juist wel super vet. Destijds misgegrepen met de SNKRS Day 2020. Dat was (bijna) dezelfde colorway. Mijn vrouw heeft ze wel en ik niet........ Deze moet ik hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:16 schreef Kreator het volgende:
Ik vind ze niet zo mooi, net als de Escape ook niet echt.
[ afbeelding ]
Eenschquote:
Heel mooiquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Hele fijne CW inderdaad! Materialen zien er ook weer iets beter uit dan heel veel andere AM1's van de laatste tijd. Alleen de mesh lijkt nog niet zo geweldigquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja bizar lelijk. (ieder zijn smaak natuurlijk)quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:32 schreef D. het volgende:
Wait, whut?
[ afbeelding ]
Nooit eerder gezien, zijn er meer 'doublewindow' modellen?
Lolquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:32 schreef D. het volgende:
Wait, whut?
[ afbeelding ]
Nooit eerder gezien, zijn er meer 'doublewindow' modellen?
Die moet op een maandagochtend ontworpen zijn, na een zwaar weekendquote:
Die FB'squote:Op woensdag 24 juli 2024 16:20 schreef D_A het volgende:
M'n laatste paar aanwinsten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeft niet hoor, alles welkomquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
valt me op dat het hier alleen over nikes gaat?
Valt mij ook iedere keer op. Weinig diversiteit.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
Heb toevallig net die stone island New balance collab gekocht. Ben benieuwd naar de kwaliteit.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
Ook uitgekomen in het wit (Phantom) en beide kleuren als Dunk Low.quote:
Nicequote:Op woensdag 24 juli 2024 14:30 schreef Karzai het volgende:
mijn algehele collectie tot nog toe
[ afbeelding ]
Damn die FB Yeezy vind ik echt vet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:20 schreef D_A het volgende:
M'n laatste paar aanwinsten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mainstream verliest Nike heel veel terrein, maar in de sneakerscene zijn ze nog wel (verreweg) de grootste. Al gaat adidas en New Balance op dit moment ook wel goed.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
Bizar dat de KRSS (en de hele AM1 markt) op z'n gat ligt. Wel relaxed als je voor weinig toffe paartjes kunt halen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Die FB's![]()
Paar weken terug deze weten te scoren voor een fijne ¤105,- via StockX
[ afbeelding ]
Heel blij meeen nu op zoek naar een goedkope AM1 N7 optie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |