SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Whutquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhh met frikandellen en moorkoppen
Het is weekend, Yeahh met frikandellen en moorkoppenquote:
Dan liever alleen een moorkopquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is weekend, Yeahh met frikandellen en moorkoppen
Je houdt niet van frikandellenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan liever alleen een moorkop
DIe ken ik niet,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Heb net een heerlijk kip royal burger op
Is nieuwe en alleen deze maand.. ze hebben bij de snackbar hier elke maand is anders op de menu staanquote:
O bij de cafetaria , ik dacht in de winkel gekochtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is nieuwe en alleen deze maand.. ze hebben bij de snackbar hier elke maand is anders op de menu staan
Is kipburger met saus spek rode ui dorito chips sla
Nee dat is niet lekker kant en klare burgersquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bij de cafetaria , ik dacht in de winkel gekocht
Klinkt wel als lekker
Lekker toch. Wij hebben hier alleen een kwalitaria en die is niet echt lekker (vind ik)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat is niet lekker kant en klare burgers
Tweede keer dat ik het besteld heb
Hoor daar meer slechte reviews over.. heb daar een keer gegeten. Maar dat is ook al weer aantal jaren geledenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Wij hebben hier alleen een kwalitaria en die is niet echt lekker (vind ik)
Nee, vind ze niet lekker.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je houdt niet van frikandellen
Moet eerlijk zeggen eet ze niet vaak. Maar zag ze van de week voorbij komen en kreeg er zin in
Dat kan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, vind ze niet lekker.
Kroketquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan.
Het liefste heb ik een bamibal of een lekkere rundvleeskroket een knakworstje is ook wel lekker. SOms een berenklauw of een frikandel
Het vriendinnetje van Mini-ToT (die hier bleef logeren) had er gisteren tussen 14.30 en 20.30 6 stuks van opgegeten, en wilde vanmorgen als ontbijt nog meer!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, vind ze niet lekker.
Bitterballen ook zoquote:
Dat blijft geen mini zo!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het vriendinnetje van Mini-ToT (die hier bleef logeren) had er gisteren tussen 14.30 en 20.30 6 stuks van opgegeten, en wilde vanmorgen als ontbijt nog meer!
ZO danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het vriendinnetje van Mini-ToT (die hier bleef logeren) had er gisteren tussen 14.30 en 20.30 6 stuks van opgegeten, en wilde vanmorgen als ontbijt nog meer!
Valt heel erg mee; ze heeft wel een buikje, maar is voor de rest heel tenger!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat blijft geen mini zo!
Ik heb uiteindelijk een pokebowl gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt heel erg mee; ze heeft wel een buikje, maar is voor de rest heel tenger!
O dat ken ik niet, even google vragenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk een pokebowl gehaald
Met een Pikachu er in?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk een pokebowl gehaald
Kommetje rijst met wat groenten er in enzo.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ken ik niet, even google vragen
O nog gezond ook, en dat na al die ongezonde trekquote:
Persoonlijke groeiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog gezond ook, en dat na al die ongezonde trek
Ja zag het op googlequote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Kommetje rijst met wat groenten er in enzo.
Ziet er lekker uitquote:
Geen enkele pokemon. (Voordat ik dalijk 1000x nee moet zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Magicarp anders?
ToT in ONZ / [Paint] Gotta catch em all!
Ohquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Geen enkele pokemon. (Voordat ik dalijk 1000x nee moet zeggen)
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:53 schreef Speklap3000 het volgende:
Pokebowls zijn van oorsprong ook van Hawaii, en niet Japan
Oh.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:55 schreef Speklap3000 het volgende:
Oh shit. Hawaiiaans gerecht met Japanse roots.
Laat maar
Allemaal Indonesisch, en dat nog niet eens echtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh.
Beetje zoals het eten van "Chinese" restaurants hier dus.
Zelfs Conimex is authentieker wat dat betreft!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Allemaal Indonesisch, en dat nog niet eens echt
sobersoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs Conimex is authentieker wat dat betreft!
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Geen enkele pokemon. (Voordat ik dalijk 1000x nee moet zeggen)
Niet eens een Gyarados?quote:
Nee, wel zin in gyrosquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens een Gyarados?
Kan ookquote:
Hey Stigquote:
Dotjequote:
Zondag, hč. Lekker Zonder Wekker dag.quote:
Het is ook echt weer om lang in bed te liggen.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Zondag, hč. Lekker Zonder Wekker dag.
Oh, dan wacht ik nog even.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook echt weer om lang in bed te liggen.
* TheStigsDutchCousin duwt Sally uit bedquote:Op zondag 18 februari 2024 11:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dan wacht ik nog even.
Met opstaan.
Eyyy.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin duwt Sally uit bed
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Met opstaan.
Rustig aan he! Die is pas ziek geweest!quote:Op zondag 18 februari 2024 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin duwt Sally uit bed
Moet toch zo opstaan.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:16 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Rustig aan he! Die is pas ziek geweest!
Gelukkig heb ik mijn helm op.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Eyyy.
*Trekt Stiggy mee t warme bed uit.
Zo, nu liggen ze allebei op de grond![]()
Ik duwde heel zachtjes!quote:Op zondag 18 februari 2024 11:16 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Rustig aan he! Die is pas ziek geweest!
Ja, met mijquote:Op zondag 18 februari 2024 11:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet toch zo opstaan.
Vanmiddag wat gezelligs doen
Gelijk heb je, lekker luisteren naar de regen die tegen de ramen tiktquote:Op zondag 18 februari 2024 11:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Met opstaan.
Gelukkig maarquote:Op zondag 18 februari 2024 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn helm op.
Ja ja.quote:[..]
Ik duwde heel zachtjes!
Ohw, wacht. Sorry.quote:[..]
Ja, met mij
Oh wacht.
Regen: Checkquote:Op zondag 18 februari 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, lekker luisteren naar de regen die tegen de ramen tikt
Helloquote:
Mailykequote:
Ja, hier is het nu weer schoon, ook al moest ik naar de verjaardag van mijn nichtjequote:Op zondag 18 februari 2024 16:37 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een baggerweer.
Prima om wat klusjes te doen en af te strepen
Niet geweest naar de verjaardag?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, hier is het nu weer schoon, ook al moest ik naar de verjaardag van mijn nichtje
Mijn persoonlijke hel
Jawel. Een grote kinderspeeltuin leek het. Ik hou daar niet vanquote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel. Een grote kinderspeeltuin leek het. Ik hou daar niet van
Watquote:
Kan ik me wel voorstellenquote:
Ik was blij dat ik nog overdekt, binnen wasquote:
Ow hier was het lang niet zo extreem, gewoon de hele dag door zeikweer.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik nog overdekt, binnen was![]()
Maar onderweg wel een paraplu gebruikt, al was die nauwelijks heel te houden vanwege de wind, hahaha
Morguh Stigquote:
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:08 schreef Sally het volgende:
Mogguh.![]()
Poeh, merk dat ik lang gestaan heb, gisteren...
quote:
quote:
Allemaalquote:
Hee dotquote:
Even nog blijven liggen...quote:
Hey Drakin, alles goed?quote:
Nee, vandaag niet, morgen een drukker dagjequote:
Nog geen koffie gehadquote:
quote:
Een extraquote:Op maandag 19 februari 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben gewoon aan het werk
Dat zou tijd worden. Ik begon er al over te dromen.quote:
Nee drink ik niet, maar het gebaar is lief.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een extraen
......... o nee je dronk geen koffie of wel?
En ik ga nu opstaanquote:Op maandag 19 februari 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier aan m'n 2e bakkie koffie en ga zo naar de sportzaal.
Wat een strijders zijn wequote:Op maandag 19 februari 2024 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
De email stroom van maandagochtend ook overleefd
Zekers. Vooral als je ook nog even het werk van iemand anders even dunnetjes overdoet en stukken beter, maar dat zijn details.quote:
Daar begin ik niet aan.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Vooral als je ook nog even het werk van iemand anders even dunnetjes overdoet en stukken beter, maar dat zijn details.
Als mijn leidinggevende vraagt dan doe ik het wel en anders heb ik over een maand ofzo nog weer extra werkquote:
Zal jouw booty eens shakenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik ga nu opstaan
Have fun!Shake that booty!
Hey Ieni Waren het er zoveel?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
De email stroom van maandagochtend ook overleefd
Neuh viel wel mee alleen er zit er altijd wel eentje tussen met een domme vraagquote:
Daar omtkom je niet aan helaasquote:Op maandag 19 februari 2024 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh viel wel mee alleen er zit er altijd wel eentje tussen met een domme vraag
Wauw, ik heb er ook wel veel op een dag maar 400 kom ik gelukkig nog lang niet aan.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:25 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb zo'n 400 ongelezen mails, maar als er iets dringend is, dan bellen ze wel
Oh nee die spaar ik al een hele tijd op, is niet van 1 dagquote:Op maandag 19 februari 2024 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, ik heb er ook wel veel op een dag maar 400 kom ik gelukkig nog lang niet aan.
O dacht alquote:Op maandag 19 februari 2024 10:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh nee die spaar ik al een hele tijd op, is niet van 1 dag
Dat is killer voor mijn concentratie, dan blijf je bezig.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht al
Ik spaar nooit op beantwoord gelijk indien nodig
Heb een hekel als dingen blijven liggen
Das waar...quote:Op maandag 19 februari 2024 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als mijn leidinggevende vraagt dan doe ik het wel en anders heb ik over een maand ofzo nog weer extra werk
O nee, heb ik geen last vanquote:Op maandag 19 februari 2024 10:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is killer voor mijn concentratie, dan blijf je bezig.
Bij mij zijn het geen spelletjes, ik ben gewoon bezig met mijn primaire taak. Email is een indirect medium voor mij. En heb je me met spoed nodig, heb ik een telefoonquote:Op maandag 19 februari 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, heb ik geen last van
Hier hebben ze ook wel eens als we een advies moeten schrijven om bewust tot de laatste dag te wachten
Ik doe nooit mee met die kinderachtige spelletjes en aangezien ik degene ben die ze schrijft gaat hij weg zodra er besloten is hoe of wat
Ik heb ook vaak in NOV alles al klaar staan om af te sluiten. Jaar verslag, nieuw jaarplanning, De finamciën allemaal bijgewerkt helemaal af kan nog niet natuurlijk, maar al wel zo ver alle bij elkaar gezocht en geprint voor controle
Oke, ik bel je wel even tring tring tringquote:Op maandag 19 februari 2024 10:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Bij mij zijn het geen spelletjes, ik ben gewoon bezig met mijn primaire taak. Email is een indirect medium voor mij. En heb je me met spoed nodig, heb ik een telefoon
Kan niet opnemen, heb het drukquote:Op maandag 19 februari 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ik bel je wel even tring tring tring
Oeh.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw booty eens shaken
Heb je maar gemaild dan, zie het antwoord wel over een tijdjequote:Op maandag 19 februari 2024 10:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kan niet opnemen, heb het druk
Loze beloftesquote:
Daarom durf ik dat wel aanquote:
quote:
ZEGquote:
Ik los al mijn beloftes inquote:Op maandag 19 februari 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik zou hem laten zweten en zeggen kom maar op
@Sally maak je borst maar natquote:Op maandag 19 februari 2024 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ZEG
[..]
Ik los al mijn beloftes in
Dat zei ik al meerdere malen aan The Stig(s Nederlandse neef) @TheStigsDutchCousinquote:Op maandag 19 februari 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik zou hem laten zweten en zeggen kom maar op
Ik heb de koffie al klaar staan.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik al meerdere malen aan The Stig(s Nederlandse neef) @:TheStigsDutchCousin
Maar nog niet geholpen .
Hm, wat nu als ik eens die kant op ga, en bij hém op de stoep sta....?![]()
![]()
Ik vrees hem nietquote:
Oeh, koffiequote:Op maandag 19 februari 2024 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de koffie al klaar staan.
Soms moet je de gok wagenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik al meerdere malen aan The Stig(s Nederlandse neef) @:TheStigsDutchCousin
Maar nog niet geholpen .
Hm, wat nu als ik eens die kant op ga, en bij hém op de stoep sta....?![]()
![]()
Waarvan Akte,quote:Op maandag 19 februari 2024 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ZEG
[..]
Ik los al mijn beloftes in
Pff, ken jouw zwakke plek:quote:Op maandag 19 februari 2024 11:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vrees hem niet
Wind m zó om mn vingertje. Om mn pinkie zelfs!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, koffie
Jij bent toch niet van de koffie?! Speciaal voor mij,dan??
Oh, niet per se koffie, hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pff, ken jouw zwakke plek:
[..]
In dit geval is dat meer dan primaquote:
Pft. Tuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In dit geval is dat meer dan prima
Ik heb speciale koekjesquote:Op maandag 19 februari 2024 12:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Pft. Tuurlijk.
Dat koekje eet ik toch niet
Wat kan er speciaal zijn aan een koekje. Zelfs die "laag in suikers en calorieën" eet ik niet hčquote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb speciale koekjes
Ik. Heb. Speciale. Koekjes.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat kan er speciaal zijn aan een koekje. Zelfs die "laag in suikers en calorieën" eet ik niet hč
Lol.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik. Heb. Speciale. Koekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ikke?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen koekjes?hoezo leef jij nog?
Uhuh samen met alle andere niet koekjesetersquote:
Heel simpel.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh samen met alle andere niet koekjeseters
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol.Lik koekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Eindelijkquote:
Newey the Geniusquote:Op maandag 19 februari 2024 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaaaaa![]()
![]()
![]()
kijken of semi zero pods werkt
F1 testdagengenotquote:
Aha,dat keek ik eigenlijk nooitquote:
Doen!quote:Op maandag 19 februari 2024 15:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aha,dat keek ik eigenlijk nooit
En weet ook niet of ik F1 weer ga volgen
F1TV Pro genotquote:
95 voor een heel jaar. Is laatst wel omhoog gegaan, was eerst 65.quote:
Dat is nogal watquote:Op maandag 19 februari 2024 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
95 voor een heel jaar. Is laatst wel omhoog gegaan, was eerst 65.
... you can fly?quote:
Haiiii mails.quote:
Klieren? Wtfquote:Op maandag 19 februari 2024 15:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Haiiii mails.
Hoe gaat het? Weer aan het klieren zometeen?
Kusje erop?quote:
Heb al water, maar neem zo wel even een molletje inquote:Op maandag 19 februari 2024 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Hhm paracetamolletje?
Hhm water drinken?
Wie is het molletje?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb al water, maar neem zo wel even een molletje in
*voorzichtig een kusje geeftquote:
Thnxquote:Op maandag 19 februari 2024 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*voorzichtig een kusje geeft
Is die nu sarcastisch?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:39 schreef maily het volgende:
KLB / Mensen die denken dat de Eiffeltoren in 1887 gebouwd is
Gewoon flauw - zie de foto in de OPquote:
Ik wilde al bijna serieus reageren hahaquote:Op maandag 19 februari 2024 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewoon flauw - zie de foto in de OP
En.. het is vogeltjesdans toch?
Ik moest lachenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewoon flauw - zie de foto in de OP
En.. het is vogeltjesdans toch?
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie wel z'n helm af zetten, anders heb je zo nog veel meer hoofdpijn!
Bonk* auquote:Op maandag 19 februari 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie wel z'n helm af zetten, anders heb je zo nog veel meer hoofdpijn!
Die wou ik ook al posten jaquote:
Whaha!quote:Op maandag 19 februari 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wou ik ook al posten ja
Er zijn er heel veelquote:Op maandag 19 februari 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Ik zocht gewoon naar "the stig gif" en dit was 1 van de eerste hits!
Echt wel!quote:
Morguh heer stigquote:
Mogguhh ToTquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar ff binnen komen?Hee peeps!
Hey ToTquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
Het is de laatste tijd sowieso akelig rustig op FOK!.
quote:
Dotjequote:
ToTquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar ff binnen komen?Hee peeps!
Mijn werk week is pas net een paar minuten geleden begonnenquote:
Lekkerrrrquote:
Er is genoeg te doen binnen de Formule 1 op dit moment.... Zelfs als er nog geen F1 wagen rond rijdtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
Het is de laatste tijd sowieso akelig rustig op FOK!.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn werk week is pas net een paar minuten geleden begonnen![]()
![]()
Of ze jou nog herkennenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:02 schreef Sally het volgende:
Moggel.
Vandaag na 3 weken afwezigheid maar eens zien hoe mn collega's eruit zien. Kijken of ik ze nog herken
eh, ook datquote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Is it a bird?
Is it a plane?
It's SUPERgreysbones
ik welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Hey Grey![]()
Morgen testdagen F1![]()
Niet dat ik het kan zien
Ik zie het volgende week welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel
en ik ga zeker even wat kijken
Ik wil die RB20 in actie zienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel
en ik ga zeker even wat kijken
Ŕŕŕmčnnnnn mister!quote:
Daar hou ik ook niet zo van.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:11 schreef Sally het volgende:
Jep, en hier kunnen we er iig gewoon even over kletsen
In een andere uithoek van FOK werd er wat gemopperd, lol
OFFTOPIC!!!!
Ja ehm, is al goed.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:11 schreef Sally het volgende:
Jep, en hier kunnen we er iig gewoon even over kletsen
In een andere uithoek van FOK werd er wat gemopperd, lol
OFFTOPIC!!!!
Ja ehm, is al goed.
vroem vroemquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:35 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Het boeit mij ook niet (zo) maar ik negeer het gewoon![]()
Jullie doen maar lekker.
GAS EROP!quote:
Hop hopquote:
De vroem-vroem partij?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is dat voor een vies woord
* greysbones slaat een kruisjequote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:10 schreef ToT het volgende:
De mijne vroemt niet!Is vrijwel geruisloos!
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones slaat een kruisje
godslastering
iemand begreep de inhoud niet???quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net een samenvatting van de Bijbel zitten typen in een ander topic!
Iemand hield niet van spoilers over dat boek!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand begreep de inhoud niet???
Sommige regels gelden over een heel forum hequote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand hield niet van spoilers over dat boek!
ToT in KLB / Mensen die de Bijbel spoileren
Klikken kan wel, maar soms verstandiger niet te reagerenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige regels gelden over een heel forum he
niet klikken
En je weet dat dít niet kan hequote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand hield niet van spoilers over dat boek!
ToT in KLB / Mensen die de Bijbel spoileren
Ja maar hoe moet je van een X & Y chromosoom van een man een vrouw maken met XX chromosomen en hen genoeg genetische diversiteit geven om samen kinderen te krijgen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:19 schreef Sally het volgende:
[..]
En je weet dat dít niet kan he![]()
"met de XY-chromosomen een vrouw...maken"
Sterker nog, het vermoeden is dat het Y-chromosoom een kreupel X-chromosoom is. (haal maar 1 poootje avn het kruis af, en je hebt een Y)
Sorry, moest het toch even gezegd hebben, met mn Moleculaire Celbiologie (waar ook genetica onder valt)
Dat vind ik zo link ....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:10 schreef ToT het volgende:
De mijne vroemt niet!Is vrijwel geruisloos!
Ooit waren er waarschijnlijk alleen X-chromosomenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet je van een X & Y chromosoom van een man een vrouw maken met XX chromosomen en hen genoeg genetische diversiteit geven om samen kinderen te krijgen?
En @ kreupel X-chromosoom; kijk maar naar het syndroom van Turner!
Maar als Eva de eerste mens was geweest, was het net iets minder vergezocht dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooit waren er waarschijnlijk alleen X-chromosomen
Maar dat weten we niet
Met het delen van het chromosoom (het wordt in zn geheel gekopieerd en daarna uit elkaar getrokken) kan er een breuk zijn ontstaan natuurlijk. En voor een gameet (geslachtscel of geslachtelijke voortplantingscel) worden dan die voor menselijke begrippen 46 chromosomen (23 paren) nog eens gesplitst (en daar gaat het fout bij bijv. Downsyndroom of Turner).
Elke keer dat een lichaamscel zich deelt, kan er een fout ontstaan.
Maar als dat bij de gameten gebeurt, dan kan het dus doorgegeven worden in het nageslacht
Maar dát kon niet in de middeleeuwse mannenwereldquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als Eva de eerste mens was geweest, was het net iets minder vergezocht dan.
Oh, je bent als feniks weer herrezen dan....?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Elektrische auto's?
Mwah, ben pas 1x met auto en al tot as verbrand, dus dat valt wel mee!
Oh ja shit, dat dus idd!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, je bent als feniks weer herrezen dan....?
Ja het hele Oude Testament ÉN een flink deel van het Nieuwe Testament bestaat uit allemaal volksverhalen uit verschillende landen. Volkeren die door de Joden verslagen waren, de Romeinen en Grieken enz.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dát kon niet in de middeleeuwse mannenwereld
Toen de monniken dat eens fijn gingen bundelen en opschrijven, al die prachtige overgeleverde verhaaltjes
Dat ze zo stil zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Elektrische auto's?
Mwah, ben pas 1x met auto en al tot as verbrand, dus dat valt wel mee!
Ik bedoel maar iddquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het hele Oude Testament ÉN een flink deel van het Nieuwe Testament bestaat uit allemaal volksverhalen uit verschillende landen. Volkeren die door de Joden verslagen waren, de Romeinen en Grieken enz.
Maria moest door de kerk ook als een hoer afgeschilderd worden om haar te vernederen. Staat dat überhaupt echt ergens in de Bijbel?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel maar idd
Maar een vrouw... Die als 1e was... Dat kán toch niet...?!?!11!?!?!11! 😏
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |