quote:
Jullie hebben er zin inquote:
ik ben iig ff afgeleid van bil lift operatiesquote:
Ik wilde hem ook net postenquote:
Terwijl ze ook gewoon stoelen hebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is ook al bijna LalaLente , ik hoor vogeltjes en zag net in de tuin twee padden lekker op elkaar zitten
quote:Capibara's worden tijdens de vastentijd in Venezuela gegeten omdat ze door het Vaticaan als 'vis' worden beschouwd.
Ergens tussen de zestiende en achttiende eeuw schreven Venezolaanse geestelijken met een speciaal verzoek naar het Vaticaan. Ze hadden een dier ontdekt dat in het water leefde, zwemvliezen had en naar vis smaakte.
Toen de vastentijd naderde, vroegen ze het Vaticaan om het dier de status van vis te verlenen, zodat ze het tijdens de komende dagen van vleesvrij vasten konden eten.
Per brief stemde de katholieke kerk ermee in, en de capibara – het grootste levende knaagdier ter wereld – werd een felbegeerde toevoeging aan veel vastentafels.
eeeuh.. het was in de vijver...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:14 schreef maily het volgende:
[..]
Terwijl ze ook gewoon stoelen hebben
Vis of niet. Ik ben benieuwd hoe het smaaktquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens de Katholieke Kerk is dit een vis:
[ afbeelding ]
[..]
Ja idd... Heb er wel een plaatje van:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vis of niet. Ik ben benieuwd hoe het smaakt
Ja, jij hebt van alles wel een plaatje. Al is het een capibara met haaievinnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja idd... Heb er wel een plaatje van: [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, jij hebt van alles wel een plaatje. Al is het een capibara met haaievinnen.
GOA, AI-meester in plaatjescreatie
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:58 schreef Prisha het volgende:
AI gaat de ondergang van de menselijke creativiteit worden
Je hoeft niet na te denken. Ze drukken op een knop en het werk wordt voor ze gedaan., Hoeven niet na te denken. Oh, een rapport over zus en zo? Een sollicitatiebrief? een gedicht? Een lied? Druk op knop en het wordt voor je gedaan. Een tekening, plaatje, foto? Druk op die knop.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
En van wat je nog kunt geloven.
Eensch.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hoeft niet na te denken. Ze drukken op een knop en het werk wordt voor ze gedaan., Hoeven niet na te denken. Oh, een rapport over zus en zo? Een sollicitatiebrief? een gedicht? Een lied? Druk op knop en het wordt voor je gedaan. Een tekening, plaatje, foto? Druk op die knop.
mensen gaan alleen nog een leeg omhulsel worden
![]()
![]()
ik heb hier hele sterke gedachten over en het is niet positef. Ik weet.
Ook nogquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk, dit zijn "consumenten" AI's .. Kun je na gaan wat multinationals, overheden en/of geheime diensten hebben.
Stel je voor dat een AI is getrained met 2000 jaar studies van groepsgedrag, human behavior etc. We hebben die data.
Dan kun je een gewenste uitkomst van gedrag, zeker bij groepen, er in stoppen en de AI geeft je een:
Een Stappenplan om dat te bereiken, inclusief beeldmateriaal, video teksten..etc.. je hoeft het alleen nog maar bij de NOS uit te zenden.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daarom denk ik dat het ook echt tijd word om te verhuizen naar een erg kleine gemeenschap in de middel of nowhere, ver genoeg iig van een grote stad zodat die bengels niet er lopend of fietsend kunnen komen en daar je leven leiden met de echte mensen om je heen.
( Al wil ik wel internet)
We hadden 10 jaar geleden naar Portugal moeten gaanquote:
altijd achteraf iddquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hadden 10 jaar geleden naar Portugal moeten gaan![]()
Nu zijn daar ook de prijzen verdrievoudigt... hele volksstammen vertrekken .
Ook weer waar.. maar daar is nog wel ruimte genoeg. Helaas is de wet er per 2024 iets gewijzigd..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
altijd achteraf iddMaar ja...waar je hele volkstammen hebt...daar begint het gedoe opnieuw.
jij doet het altijd met filmpjesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook weer waar.. maar daar is nog wel ruimte genoeg. Helaas is de wet er per 2024 iets gewijzigd..
Maar goed.. voorlopig doe ik het nog met filmpjes van mensen die wel de ballen haddden
herkenbaar hoorquote:
Trouwens... Niet waar! Zo heel af en toe maak en creer ik ook wat echts!quote:
I doquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Trouwens... Niet waar! Zo heel af en toe maak en creeer ik ook wat echts!
And YOU know it!
daar moet nog wel wat aan gebeurenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk .. zoiets... geen hypotheek
[ afbeelding ]
Je kunt er ook gewoon een tiny house opzetten hquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar moet nog wel wat aan gebeuren
daar mag het zeker zonder alle regels die ze hier hebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon een tiny house opzetten h
Zat ff je muziekje te luisteren!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar mag het zeker zonder alle regels die ze hier hebben
Kheb de rest ook maar even gelezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:30 schreef Prisha het volgende:
Three hundred miles an hour on water
In your purpose-built machine
No one dared to call a boat
Screaming blue
Out of this world
Make history
This is your day
Blue Bird
At such speeds, things fly
Hier is het grijzig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waterig zonnetje breekt hier door
Hier was het net even echt zonnig. Even maar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waterig zonnetje breekt hier door
puzzie!quote:
Oh echt naar lijkt me dat om te zienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:18 schreef Prisha het volgende:
Degenen die mijn huis hebben gekocht hebben de hele tuin eruit gesloopt zag ik net op Google mapsHet is nu (nog) 1 grote kale vlakte.
Waarom vind je dat erg?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:18 schreef Prisha het volgende:
Degenen die mijn huis hebben gekocht hebben de hele tuin eruit gesloopt zag ik net op Google mapsHet is nu (nog) 1 grote kale vlakte.
Ik heb behoorlijk wat tijd aan de tuin besteed. Ik vond hem zelf erg mooi, wel wat wild hier en daar. Dus dan doet het pijn als ik zie dat al dat werk verdwenen is. Maar goed, heb mijn huis verkocht en ze kunnen doen wat ze willen uiteraard.quote:
jah....ik had echt niet moeten kijkenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh echt naar lijkt me dat om te zienDat voelt dan toch heel erg alsof het niet zo hoort
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:18 schreef Prisha het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Wat heb je met de vissen gedaan eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah....ik had echt niet moeten kijken. Ik mis mijn huis zo erg. Ben al een jaar aan het zoeken maar kan niks vinden dat in de buurt komt. En ik heb zoveel tijd aan die tuin besteed. Het was echt mijn lievelingsplek. Zoveel beestjes had ik ook, egeltjes, vogels (ijsvogeltje zelfs!), vlinders, mijn vissen in de vijver.
Die hebben echt een geweldig onderdak gekregen. Mensen die een enorme (echt huge!!) vijver met vissen hadden, en die echt heel veel tijd aan de vijver besteden. Ze kwamen de vissen vangen en die zwemmen nu heerlijk in dat grote vijver rond. Ik krijg af en toe een foto toegestuurd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heb je met de vissen gedaan eigenlijk?
Dat klinkt geweldig! Gerust hart voor je.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die hebben echt een geweldig onderdak gekregen. Mensen die een enorme (echt huge!!) vijver met vissen hadden, en die echt heel veel tijd aan de vijver besteden. Ze kwamen de vissen vangen en die zwemmen nu heerlijk in dat grote vijver rond. Ik krijg af en toe een foto toegestuurd.
ja dat zeker. Ik had een advertentie gezet, echt veel reacties gehad. Deze mensen sprongen eruit met hun berichtje. Ze zei dat ze niet veel geld hadden maar wel een prachtig plekje voor ze.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig! Gerust hart voor je.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die hebben echt een geweldig onderdak gekregen. Mensen die een enorme (echt huge!!) vijver met vissen hadden, en die echt heel veel tijd aan de vijver besteden. Ze kwamen de vissen vangen en die zwemmen nu heerlijk in dat grote vijver rond. Ik krijg af en toe een foto toegestuurd.
“Pave it and turn it into a goddamn parking lot.”quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:18 schreef Prisha het volgende:
Ben benieuwd of ze nu nog groter worden omdat de vijver weer groter is ...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat zeker. Ik had een advertentie gezet, echt veel reacties gehad. Deze mensen sprongen eruit met hun berichtje. Ze zei dat ze niet veel geld hadden maar wel een prachtig plekje voor ze.
Dat was voor mij prima. Ik hoefde er geen geld voor, als ze maar een goede thuis kregen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah....ik had echt niet moeten kijken. Ik mis mijn huis zo erg. Ben al een jaar aan het zoeken maar kan niks vinden dat in de buurt komt. En ik heb zoveel tijd aan die tuin besteed. Het was echt mijn lievelingsplek. Zoveel beestjes had ik ook, egeltjes, vogels (ijsvogeltje zelfs!), vlinders, mijn vissen in de vijver.
Zit ook wat inquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk wat tijd aan de tuin besteed. Ik vond hem zelf erg mooi, wel wat wild hier en daar. Dus dan doet het pijn als ik zie dat al dat werk verdwenen is. Maar goed, heb mijn huis verkocht en ze kunnen doen wat ze willen uiteraard.
De meeste van mijn vissen zijn volgroeid. Ze groeien nauwelijks meer na 10 jaar. Mijn grootsten waren tegen de 20 jaar oud denk ik?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nu nog groter worden omdat de vijver weer groter is ...![]()
Stoppen die dingen met groeien. of groeien die hun hele leven?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Pave it and turn it into a goddamn parking lot.”
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Pave it and turn it into a goddamn parking lot.”
Ik ken het nummer maar kende de tekst verder niet.quote:
Ik dacht al zoiets, maar moest door jou meteen aan het nummer denkenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken het nummer maar kende de tekst verder niet.
Mijn quote kwam niet daarvandaan maar uit een film.
Het lijkt er wel heel veel op ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets, maar moest door jou meteen aan het nummer denken
We, ik ook?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:08 schreef Domnivoor het volgende:
Vanavond eten we: appeltaart van Aoibhin
Dan moet je snel zijn. Domni heeft het laatste stukjequote:
Deze kende ik helemaal niet, maar mooi nummer jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:15 schreef Prisha het volgende:
Ik haal altijd Joni en Tori door elkaar.
Deze is zo mooi. Hey Jupiter
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn. Domni heeft het laatste stukje
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:15 schreef Prisha het volgende:
Ik haal altijd Joni en Tori door elkaar.
Deze is zo mooi. Hey Jupiter
Oh jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
GoA herinnert zich stroopwafels...
Kon even geen andere YouTube vinden met het originele versiequote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Duidelijk AI die album cover.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kon even geen andere YouTube vinden met het originele versie
quote:
Jammiequote:
Dat lijkt @Deissy welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Feli Patricia Routhledge, vandaag 95 geworden.![]()
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat lijkt @:Deissy wel
Whut? Kan niet.quote:
Ik ook niet.. maar ik weet iemand aan wie je alles kunt vragenquote:
Die is saaiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar ik weet iemand aan wie je alles kunt vragen
chufi?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar ik weet iemand aan wie je alles kunt vragen
Ik heb dat hele mens echt nog nooit gezienquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik vond het een leuke serie.
![]()
Die is saai
quote:
ja nu snap ik er helemaal niets meer vanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Quote gaat helemaal mis..
Hij maakt het er niet makkelijker op.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
ja nu snap ik er helemaal niets meer van
Zelfs ik ken hetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij maakt het er niet makkelijker op.
Keeping Up Appearances ken je toch wel.
Nu voel ik me oud dat ik dat nog kenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lovely kent het ook en zij is nog een jong bloempje.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu voel ik me oud dat ik dat nog ken
Eigenlijk is iedereen hier op FOK! een 12 jarige zolderkamer autistquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lovely kent het ook en zij is nog een jong bloempje.
Rabbit is nog jongerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lovely kent het ook en zij is nog een jong bloempje.
Ach zolang hij niet met fantasie verhaaltjes komt gedogen we het maar.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:16 schreef chufi het volgende:
Staat nog ergens vaag op een Bukkut list hier
Zo is datquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach zolang hij niet met fantasie verhaaltjes komt gedogen we het maar.
'No, this is not a Chinese takeaway!"quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kwam m laatst nog op een feestje tegen met zn koniniquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag mannen dag. 1e vijf plekken waren allemaal voor mijn roeiersquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben je m/v nog wat gewonnen in Delft ?
Kwam het toevallig pas nog tegen op tv,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'No, this is not a Chinese takeaway!"![]()
Wist niet dat zij nog leefde trouwens. Goede actrice, ook in die rol
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag mannen dag. 1e vijf plekken waren allemaal voor mijn roeiers
Zou je denken haha maar het was echt goed gewoonquote:
Dat is best primaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok zag je toevallig zittenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Que ?quote:
5 - 0 voor de mannen dus nuquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee ik heb mezelf wel gezien ergensquote:
quote:
Wat is de reden? Boris Becker weer zwanger?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit de Duitse studio voetbal te kijken.
echt ALLE wedstrijden worden tijdelijk gestaakt omdat supporters het veld bestoken met tennisballen
Dat is al weken zo ...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit de Duitse studio voetbal te kijken.
echt ALLE wedstrijden worden tijdelijk gestaakt omdat supporters het veld bestoken met tennisballen
Zoiets jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is de reden? Boris Becker weer zwanger?
quote:De Duitse fans zijn niet te spreken over het plan van de DFL, waarbij een investeerder een miljard euro gaat betalen. In ruil daarvoor gaat ongeveer acht procent van de inkomsten uit de marketingrechten naar deze investeerder, met een looptijd van 20 jaar. De supporters vrezen dat hiermee „het unieke karakter van het Duitse voetbal overboord wordt gegooid.”
van de telegraaf
Tsja, met tennisballen op het voetbalveld gooi je het karakter van voetbal ook een beetje overboordquote:
Gelijk hebben ze!quote:
Tennisballen zijn alvast kleiner dan voetballenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze!![]()
AufSalzen met die miljarden... Schaalverkleining is de oplossing!
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tennisballen zijn alvast kleiner dan voetballen
Zag wel autootjes, geen rookbommen eropquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die 2 op afstandbestuurbare rookbommen autootjes gezien ?
deze?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag wel autootjes, geen rookbommen erop
De vraag is wat meer is, die miljarden of die 8% van de marketingrechtenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze!![]()
AufSalzen met die miljarden... Schaalverkleining is de oplossing!
Daar heb ik natuurlijk chatgtp voor, die maakt er tenminste leuke verzonnen verhaaltjes vanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Star Wars IIquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand nog een goede, niet zo voor de hand liggende, sci fi movie tip?
Ik kijk nu naar The Martianquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat dacht je van Starship Troopersquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goeiequote:
Die heb ik nog nooit gezien...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Starship Troopers
Matige film tot slecht aan toe, mag het ook een film zijn met tijdreizen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien...
Misschien maar eens een kans geven .
Mars Attacksquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien...
Misschien maar eens een kans geven .
Zekerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Matige film tot slecht aan toe, mag het ook een film zijn met tijdreizen?
Die film is zo slecht dat die gewoon goed is.quote:
Mening van een eendquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Matige film tot slecht aan toe, mag het ook een film zijn met tijdreizen?
Welke streamingsdiensten heb je?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ZekerLiever gisteren dan vandaag
Meestal vind ik het welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke streamingsdiensten heb je?
Paulquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal vind ik het wel
Maar kom maar op, want ik ken er vele!
LOL, die wel leuk jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Paul
Paul (2011) - Reference View - IMDb
Die dus, niet die ra******ol die hier mod was.
Nee jij bent iemand die van waarde is.quote:
Tnx! Ik check hemquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee jij bent iemand die van waarde is.![]()
Aanrader.
https://www.imdb.com/titl(...)7_nm_0_q_in%2520timequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aanrader.
En nee, gelukkig nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit goed in elkaar, zelfde schrijver van Jurassic park en nog een goede film waar ik niet opkom...quote:
Je hoeft niet te bevestigen, het is algemeen bekent.quote:
quote:
Voor de duidelijkheid hequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te bevestigen, het is algemeen bekent.
Nope de tram reed net langs dus het zal allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid he
Heb jij al een baksteen door je ruiten?
Dan zijn ze niet bij jou bezig,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope de tram reed net langs dus het zal allemaal wel meevallen.
Stuur die voorstanders van hun regering gelijk terug naar hun land dan ... wat hebben ze hier te zoeken ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
Is er weer een 40+ meet in den haag vandaag?
NWS / Rellen in Den Haag
Wat mij betreft gaan ze allemaal terugquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur die voorstanders van hun regering gelijk terug naar hun land dan ... wat hebben ze hier te zoeken ?
Ja dan vechten ze het daar maar uit idd ..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan ze allemaal terug
Wat mis ik allemaal?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan ze allemaal terug
Christus zeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)van-kracht~ad40e3ca/
Daarom vroeg ik naar die baksteenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Christus zeg.![]()
Trap die lui het land uit, als Belgi en Duitsland niet gaat dan maar 20 km de Noordzee invaren en uit de boot mieteren.
Hoezo DOOR geslagen? Is het dan niet tijd voor betere gepantserde voertuigen?quote:‘Er is zelfs door de gepantserde voertuigen heen geslagen en gebeukt.
Dat gepantserd moet je ook wel met een korreltje zout innemen. Persoonlijk vind ik dat je op die lui ook wel even een schietoefening mag doen met een .50 mar zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik naar die baksteen
Enige wat ik nog niet snap:
[..]
Hoezo DOOR geslagen? Is het dan niet tijd voor betere gepantserde voertuigen?
Cwiz ipv waterwerper?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gepantserd moet je ook wel met een korreltje zout innemen. Persoonlijk vind ik dat je op die lui ook wel even een schietoefening mag doen met een .50 mar zo werkt dat niet.
Idd, niemand zal ze missen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij wonen er gelukkig ver vandaan, maar wat een mafklappers![]()
Opzouten met dat kutvolk.
Lekker een paar mooie loden schoenen aan en in een diepe zee storten.
zonder vetersquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij wonen er gelukkig ver vandaan, maar wat een mafklappers![]()
Opzouten met dat kutvolk.
Lekker een paar mooie loden schoenen aan en in een diepe zee storten.
Dan komen ze weer boven drijven . en dan mot er weer een begraafplaats komen en gezeik.quote:
Tja naar mijn mening heb je je rechten verspeeld dus zoek het maar uit maar niet hier.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Van Zanen moet maar eens een stevig kopje thee gaan drinken in het Eritrese buurthuis
Dus enkeltje terug naar huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja naar mijn mening heb je je rechten verspeeld dus zoek het maar uit maar niet hier.
Met welke groep?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Van Zanen moet maar eens een stevig kopje thee gaan drinken in het Eritrese buurthuis
Ik heb een reisadvies voor de relschoppersquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand hier nog leuke reisplannen voor dit jaar?
Weekje Eritreaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand hier nog leuke reisplannen voor dit jaar?
Ah, die sfeer die ze verspreiden is aantrekkelijk voor je.quote:
Importeer mensen uit een conflictgebied, en je krijgt het conflict er gratis bijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Met welke groep?
Er zijn er blijkbaar twee die elkaar minstens een keer per jaar naar het leven staan.
Waarom moet dat hier?
Mjah, de hele wereld is op dit moment een conflictgebied geloof ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Importeer mensen uit een conflictgebied, en je krijgt het conflict er gratis bij
...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, die sfeer die ze verspreiden is aantrekkelijk voor je.
Veel plezier dan
Je haalt ze uit de oorlog, maar hoe krijg je de oorlog uit hen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Importeer mensen uit een conflictgebied, en je krijgt het conflict er gratis bij
Dat is een moeilijke vraag, krijg je dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Je haalt ze uit de oorlog, maar hoe krijg je de oorlog uit hen?
Nee ....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke vraag, krijg je dat?
Dat geloof ik dus niet, het kan niet zo zijn dat iedereen die in een oorlog zat altijd in een 'oorlog' zal zitten.quote:
Dat was vroeger zo'n slogan voor War Child.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet, het kan niet zo zijn dat iedereen die in een oorlog zat altijd in een 'oorlog' zal zitten.
Mjah, beetje raar dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo'n slogan voor War Child.
Je stuurt Marco B en dan is iedereen opeens uit de oorlogquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Je haalt ze uit de oorlog, maar hoe krijg je de oorlog uit hen?
Wat grof naar de dames toe misschien?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je stuurt Marco B en dan is iedereen opeens uit de oorlog
Dan zit je in de buurt, wij gaan naar Kenya, voor een maandje of watquote:
Lopen daar ook van die boys over het strand om dames te pleasen ?quote:Op zondag 18 februari 2024 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zit je in de buurt, wij gaan naar Kenya, voor een maandje of wat
Nee, er lopen wel olifanten. Die hebben ook lange slurven.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Lopen daar ook van die boys over het strand om dames te pleasen ?
Als jullie er maar gelukkig mogen zijn danquote:Op zondag 18 februari 2024 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, er lopen wel olifanten. Die hebben ook lange slurven.
quote:Op zondag 18 februari 2024 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, er lopen wel olifanten. Die hebben ook lange slurven.
Ik keek ook al en denk een soort stokjequote:Op zondag 18 februari 2024 07:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat nou een soort tong?
Ah, hij is aan het flossenquote:Op zondag 18 februari 2024 07:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek ook al en denk een soort stokje
Hier helaas nietquote:Op zondag 18 februari 2024 08:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens buienradar zou het hier nu moeten gieten... maar het is nog droog.
quote:Op zondag 18 februari 2024 08:11 schreef Prisha het volgende:
Ik wil mooi helder weer met een zonnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goedemorgen
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 18 februari 2024 08:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goedemorgen![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
nee nee ik niet wilquote:
Wat een koddig vogeltje, thnx again Pullupquote:
jawel toch.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker nummer zo voor zondagmorgen
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 18 februari 2024 08:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
jawel toch.
Ha ik zie nu pas wat een cheesy clipje het is. Echt jaren 80![]()
Effe je vent druiven voeren
niks eigenlijk...ik zou alleen zelf de druif eraftrekken en geven in plaats van de tros voor je gezicht houdenquote:
En dat vrolijk opgestoken haarquote:
bussen haarlak erinquote:
Dubbel dat nummer.. er zijn dagen dat ik het niet meer kan horen.. overdaadquote:
Ik hoor hem eigenlijk nooit...dus dan kan het wel. Maar ik ik luister nooit naar SkyRadio geneuzel en zo.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dubbel dat nummer.. er zijn dagen dat ik het niet meer kan horen.. overdaad
Die is prachtigquote:Op zondag 18 februari 2024 08:33 schreef Prisha het volgende:
Kijk...in Georgia regent het gewoon snachts.
quote:
Karen Carpenter.....mijn guily pleasurequote:Op zondag 18 februari 2024 08:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker melodieus voor zondag ochtend:
Ze heeft een mooie stemquote:Op zondag 18 februari 2024 08:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Karen Carpenter.....mijn guily pleasure
Ik wilde precies hetzelfde tikken, love itquote:Op zondag 18 februari 2024 08:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lange autoritten, cassettebandjequote:Op zondag 18 februari 2024 08:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mooi rechtop? Of loom gedrapeerd?quote:Op zondag 18 februari 2024 08:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen GOA!![]()
Binnenzitweer vandaag.
Kwam het laatst ook nog tegenquote:
Treed die nog op?quote:Op zondag 18 februari 2024 08:53 schreef Prisha het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met artiesten die ticketprijzen van drie cijfers hanteren.....maar voor Kate zou ik een uitzondering makenwat zou ik die graag live willen meemaken.
Playlists voor lange autoritten samenstellenquote:Op zondag 18 februari 2024 08:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lange autoritten, cassettebandjevan oa. Carpenters en gaan!!!
ik weetquote:Op zondag 18 februari 2024 08:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kwam het laatst ook nog tegen![]()
Er moet toch iets in zitten... aaah.. nu ga ik weer !
Hey Pris, is het ookquote:Op zondag 18 februari 2024 08:37 schreef Prisha het volgende:
November rain vind ik iets te triest voor nu. Maar wel een prachtig liedje.
helaaschquote:
Ha.. de goede oude tijd ... weleens gedaan?quote:Op zondag 18 februari 2024 08:55 schreef Prisha het volgende:
Voor Kate zou ik ouderwets in een slaapzak de nacht voor het VVV kantoor liggen
Voor U2quote:Op zondag 18 februari 2024 08:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ha.. de goede oude tijd ... weleens gedaan?
Ik niet
Ik denk dat de ene pose de andere niet uitsluit naarmate de dag vordert.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi rechtop? Of loom gedrapeerd?
Lekker meezingnummer.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Pris, is het ook
ZO vind in Jeanny (Schrijf ik dat goed) van Falco ook zo mooi
Ah, UB40.. dat doet mij dan weer aan cassette bandjes denkenquote:Op zondag 18 februari 2024 08:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voor U2. En nog geen kaartjes kunnen krijgen
. Toen ben ik maar naar Tine Turner/UB40 gegaan. Was ook leuk.
Mijn zoon toen 15 heeft het wel eens gedaan. Maar dan voor een gitaar voor mij. Te koop voor een slagroomtaart en 100 gulden. Een electrische gitaar met een geluids box erbijquote:Op zondag 18 februari 2024 08:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ha.. de goede oude tijd ... weleens gedaan?
Ik niet
Hey Deisyyquote:Op zondag 18 februari 2024 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de ene pose de andere niet uitsluit naarmate de dag vordert.
ahhh casettebandjes. Bleef ie vast zitten en dan met een potlood dat ding weer aandraaien....quote:Op zondag 18 februari 2024 08:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, UB40.. dat doet mij dan weer aan cassette bandjes denken
Die waren kort geleden nog in Nederland.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, UB40.. dat doet mij dan weer aan cassette bandjes denken
Wow! Leukquote:Op zondag 18 februari 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn zoon toen 15 heeft het wel eens gedaan. Maar dan voor een gitaar voor mij. Te koop voor een slagroomtaart en 100 gulden. Een electrische gitaar met een geluids box erbij
Ik heb hem nog steeds
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die waren kort geleden nog in Nederland.
Alles goed? Zie je niet zoveel meer!quote:
Dat niet, maar volgens mij zijn er nog maar weinig van de oude samenstelling over.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik neem aan dat ze onderhand UB75 heten?
Klopt. Ik heb ze echt nog in de originele samenstelling gezien. Was erg leuk live.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet, maar volgens mij zijn er nog maar weinig van de oude samenstelling over.
Was ooit op ski vakantie.. met mijn walkman.. was ik mijn bandjes vergeten.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
ahhh casettebandjes. Bleef ie vast zitten en dan met een potlood dat ding weer aandraaien....
Jazeker, alles zijn gangetje, en met jou?quote:Op zondag 18 februari 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles goed? Zie je niet zoveel meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |