quote:
Jullie hebben er zin inquote:
ik ben iig ff afgeleid van bil lift operatiesquote:
Ik wilde hem ook net postenquote:
Terwijl ze ook gewoon stoelen hebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is ook al bijna LalaLente , ik hoor vogeltjes en zag net in de tuin twee padden lekker op elkaar zitten
quote:Capibara's worden tijdens de vastentijd in Venezuela gegeten omdat ze door het Vaticaan als 'vis' worden beschouwd.
Ergens tussen de zestiende en achttiende eeuw schreven Venezolaanse geestelijken met een speciaal verzoek naar het Vaticaan. Ze hadden een dier ontdekt dat in het water leefde, zwemvliezen had en naar vis smaakte.
Toen de vastentijd naderde, vroegen ze het Vaticaan om het dier de status van vis te verlenen, zodat ze het tijdens de komende dagen van vleesvrij vasten konden eten.
Per brief stemde de katholieke kerk ermee in, en de capibara – het grootste levende knaagdier ter wereld – werd een felbegeerde toevoeging aan veel vastentafels.
eeeuh.. het was in de vijver...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:14 schreef maily het volgende:
[..]
Terwijl ze ook gewoon stoelen hebben
Vis of niet. Ik ben benieuwd hoe het smaaktquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens de Katholieke Kerk is dit een vis:
[ afbeelding ]
[..]
Ja idd... Heb er wel een plaatje van:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vis of niet. Ik ben benieuwd hoe het smaakt
Ja, jij hebt van alles wel een plaatje. Al is het een capibara met haaievinnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja idd... Heb er wel een plaatje van: [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, jij hebt van alles wel een plaatje. Al is het een capibara met haaievinnen.
GOA, AI-meester in plaatjescreatie
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:58 schreef Prisha het volgende:
AI gaat de ondergang van de menselijke creativiteit worden
Je hoeft niet na te denken. Ze drukken op een knop en het werk wordt voor ze gedaan., Hoeven niet na te denken. Oh, een rapport over zus en zo? Een sollicitatiebrief? een gedicht? Een lied? Druk op knop en het wordt voor je gedaan. Een tekening, plaatje, foto? Druk op die knop.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
En van wat je nog kunt geloven.
Eensch.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hoeft niet na te denken. Ze drukken op een knop en het werk wordt voor ze gedaan., Hoeven niet na te denken. Oh, een rapport over zus en zo? Een sollicitatiebrief? een gedicht? Een lied? Druk op knop en het wordt voor je gedaan. Een tekening, plaatje, foto? Druk op die knop.
mensen gaan alleen nog een leeg omhulsel worden
![]()
![]()
ik heb hier hele sterke gedachten over en het is niet positef. Ik weet.
Ook nogquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk, dit zijn "consumenten" AI's .. Kun je na gaan wat multinationals, overheden en/of geheime diensten hebben.
Stel je voor dat een AI is getrained met 2000 jaar studies van groepsgedrag, human behavior etc. We hebben die data.
Dan kun je een gewenste uitkomst van gedrag, zeker bij groepen, er in stoppen en de AI geeft je een:
Een Stappenplan om dat te bereiken, inclusief beeldmateriaal, video teksten..etc.. je hoeft het alleen nog maar bij de NOS uit te zenden.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daarom denk ik dat het ook echt tijd word om te verhuizen naar een erg kleine gemeenschap in de middel of nowhere, ver genoeg iig van een grote stad zodat die bengels niet er lopend of fietsend kunnen komen en daar je leven leiden met de echte mensen om je heen.
( Al wil ik wel internet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |