Dat heb ik al zes keer gedaan maar na op STEMMEN drukken schiet ie naar de startvolgorde. Nou ik geef het op hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eerst selecteren op wie je wil stemmen, dan op stemmen drukken, dan komt de code.
Edit, zo ging het bij mij iig
Misschien zitten de buren op jouw wifi en hebben zij al gestemdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik al zes keer gedaan maar na op STEMMEN drukken schiet ie naar de startvolgorde. Nou ik geef het op hoor.
Maar dan zal je net zien dat het de zevende keer wel goed gaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik al zes keer gedaan maar na op STEMMEN drukken schiet ie naar de startvolgorde. Nou ik geef het op hoor.
Bonkie heeft gestemd op Florianquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien zitten de buren op jouw wifi en hebben zij al gestemd
Die komt straks één stem tekort inderdaadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:02 schreef Greys het volgende:
Ryk wint vast niet want ik heb niet op hem kunnen stemmen.
Hij is toch kleiner dan de meeste katten?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Stemt de Bonk niet op de katten?
Ik heb de zevende poging de automatische vertaling van m'n foon uitgezet en hop daar was de code.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die komt straks één stem tekort inderdaad
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de zevende poging de automatische vertaling van m'n foon uitgezet en hop daar was de code.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dan zal je net zien dat het de zevende keer wel goed gaat.
Nederland staat niet in het rijtje rechts.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen we net als vorig jaar weer een onbekende voor Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |