Holy fuck! Hoe hoog is de rente daar in godsnaam?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef Hexagon het volgende:
Er komt nog even een slordige 99 miljoen aan rente bij
https://www.nu.nl/buitenl(...)ollar-aan-rente.html
Het zal denk ik over omzetdervingen gaan die al jaren oud zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:19 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Holy fuck! Hoe hoog is de rente daar in godsnaam?
Een Koch, Mercer of Musk zou dat best kunnen bijleggen. Rusland of Saoedi Arabie of welk willekeurig land ook die Trump in zijn zak wil hebben zou dat ook kunnen. 500 miljoen om de potentiele volgende president van de USA in je zak te hebben? Dat is een koopje. Ik zie hem plots wel dat geld ophoesten en dan moet er vast weer wat onderzoeksjournalist aan te pas komen om uit te vogelen wat de bron van dat geld is. (Of het gebeurt gewoon openlijk. Ik denk niet dat iemand bij de GOP of een MAGA fan het zal boeien als een willekeurige entiteit dat geld bijlegt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:33 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Zoveel geld ophoesten gaat echt wel een probleem worden. Zelfs voor iemand met zoveel idiote fans.
Ik denk dat de gemiddelde binnenlandse geldschieter mogelijk toch liever president Biden heeft met een republikeins congres. Zo'n onbetrouwbare mafklapper als Trump lijkt me ook niet geheel bij hun belangen passen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Een Koch, Mercer of Musk zou dat best kunnen bijleggen. Rusland of Saoedi Arabie of welk willekeurig land ook die Trump in zijn zak wil hebben zou dat ook kunnen. 500 miljoen om de potentiele volgende president van de USA in je zak te hebben? Dat is een koopje. Ik zie hem plots wel dat geld ophoesten en dan moet er vast weer wat onderzoeksjournalist aan te pas komen om uit te vogelen wat de bron van dat geld is. (Of het gebeurt gewoon openlijk. Ik denk niet dat iemand bij de GOP of een MAGA fan het zal boeien als een willekeurige entiteit dat geld bijlegt.
9%quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:19 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Holy fuck! Hoe hoog is de rente daar in godsnaam?
Nee. Een rechtzaak waarbij de rechter VOORAF al heeft besloten dat Trump schuldig is en de zaak eigenlijk alleen dient om te zien hoe hard ze hem kunnen naaien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:01 schreef Hallojo het volgende:
Geen idee hoe het zit, maar waarschijnlijk is het terecht
Trump kocht Mar-A-Lago in 1985 (39 jaar geleden) voor 10 miljoen dollar.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee. Een rechtzaak waarbij de rechter VOORAF al heeft besloten dat Trump schuldig is en de zaak eigenlijk alleen dient om te zien hoe hard ze hem kunnen naaien.
Basis van dit tribunaal is dat Trump gelogen zou hebben over de waarde van Mar-A-Lago, dat als onderpand voor een lening diende. Volgens de rechter had deze estate slechts een waarden van 18 miljoen, maar het is in real life iets van een miljard ofzo waard. MAL werd trouwens 50 jaar geleden voor 18 miljoen verkocht. Lappen kale grond aangrenzend aan MAL met ongeveer zelfde oppervlak staan te koop voor 200 miljoen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |