In eerste instantie waren het 2 gescheiden verkoopkanalen v.w.b. de gezamenlijke projecten. Een tijdje later gooiden ze bij KNAB de handdoek in de ring en wordt het volledige beheer door Collin gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:04 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Zou dit ook afstralen op Collin? In hoeverre waren de CF organisaties toen al gelieerd?
Er sneuvelde in ieder geval veel combinatie projecten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:12 schreef obligataire het volgende:
[..]
In eerste instantie waren het 2 gescheiden verkoopkanalen v.w.b. de gezamenlijke projecten. Een tijdje later gooiden ze bij KNAB de handdoek in de ring en wordt het volledige beheer door Collin gedaan.
Persoonlijk denk ik dat dit de professionaliteit aantoont van Collin boven andere, meer opportunistische aanbieders....
Idem hier, bagger.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:03 schreef obligataire het volgende:
CCF/Home Bake staat open. Meteen al de helft gevuld. Zonder mij. Ze zoeken maar iemand anders om hun liquiditeitsproblemen op te lossen voor één jaartje hoge rente.
Je mag het misschien niet zeggen of denken, maar misschien waren het projecten die voor hen als bank mogelijk te riskant waren en daarom werden doorgesluisd naar particuliere beleggers, o.a. door middel van stapelfinanciering.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:14 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Er sneuvelde in ieder geval veel combinatie projecten.
Als er weer eens een combinatieproject was dan liep ik er met een grote boog omheen.
Dat was het eerste wat ik ook dacht, maar ik lees nu dat het gaat om investeringen die de bank zelf via een platform in het VK heeft gedaan. Dus als investeerder onvoldoende aan risico beheersing gedaan, hadden ze ook hier maar mee moeten lezenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:04 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Zou dit ook afstralen op Collin? In hoeverre waren de CF organisaties toen al gelieerd?
https://www.funda.nl/koop(...)seveldseweg-118-120/quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:09 schreef Zeghomaar het volgende:
Nieuw op SIG. Voor 1,5 jaar.
Maar 1x VRH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heeft deze niet een beetje lage rente? aangezien het een transformatie project is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:09 schreef Zeghomaar het volgende:
Nieuw op SIG. Voor 1,5 jaar.
Maar 1x VRH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef Collin63 het volgende:
Garageboxen EmmerikIdem Erfurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Saksen III:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, 14 feb jl gemaild maar nog geen antwoord gehad. Denk niet dat die flapoor betaald heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:01 schreef Collin63 het volgende:
@ Obligataire
Heb je al een reactie gekregen van Collin over Pr*c*d* Holding?
We worden wel erg lang aan het lijntje gehouden. Inmiddels al bijna 3 jaar over tijd. En inmiddels 21 updates gehad waarvan er verschillende zijn met beloftes. Collin moet nu maar eens doorpakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:22 schreef obligataire het volgende:
[..]
Nee, 14 feb jl gemaild maar nog geen antwoord gehad. Denk niet dat die flapoor betaald heeft
Ik had ze de 15de gemaild en ook nog geen antwoord. Als een antwoord een tijdje uitblijft, is mijn ervaring, dat er wat wordt bekokstoofd. Al ben ik wel van mening dat een zichzelf serieus nemend commercieel bedrijf binnen één of hooguit twee dagen een mail moet beantwoorden (geen nieuws is óók nieuws). Sowieso zou Collin moeten doorpakken en kenbaar maken hoe de investeerders gecompenseerd gaan worden voor het járenlange getraineer.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:22 schreef obligataire het volgende:
[..]
Nee, 14 feb jl gemaild maar nog geen antwoord gehad. Denk niet dat die flapoor betaald heeft
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:08 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Idem Erfurt.
En Saksen III:En Saksen I & II.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had net gisteravond laat mijn automatisch toezeggen weer ingesteld nadat die eind vorige maand verlopen was. Er was intussen weer genoeg terug ontvangen om weer een projectje mee te kunnen nemen. Ik denk dat ik deze daarom wel meepak. Ik zie dat er ook een geborgde komt voor komt. Niet dat ik die mee wil nemen, maar geeft denk ik ook aan dat de leverancier die borg staat er wel vertrouwen in heeft.quote:
Kak. Ik klik nu net op de link om mijn toezegging te bevestigen, staat er nog maar ¤250 open. Te laat dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:14 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze daarom wel meepak. Ik zie dat er ook een geborgde komt voor komt.
Gemist omdat ik mijn eigen laptop aan een nieuwe collega heb uitgeleend, en de laptop waar ik nu op werk laat het doorklikken naar de bevestiginslink niet toequote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:41 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Kak. Ik klik nu net op de link om mijn toezegging te bevestigen, staat er nog maar ¤250 open. Te laat dus.
Dat zag ik ook. Snap niet helemaal waarom ze dan alle automatische toezeggingen volledig honoreren ipv bijv.50%. Zoals ze ook vaak doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:41 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Kak. Ik klik nu net op de link om mijn toezegging te bevestigen, staat er nog maar ¤250 open. Te laat dus.
Misschien dat op het moment dat automatisch toezeggen werd toegekend er nog genoeg open was voor alle toezeggen maar dat er daarna nog investeringen uit het eigen netwerk zijn gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:49 schreef Erinco71 het volgende:
[..]
Dat zag ik ook. Snap niet helemaal waarom ze dan alle automatische toezeggingen volledig honoreren ipv bijv.50%. Zoals ze ook vaak doen.
Dat zou inderdaad kunnen. Dan maar op de volgende wachten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:53 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Misschien dat op het moment dat automatisch toezeggen werd toegekend er nog genoeg open was voor alle toezeggen maar dat er daarna nog investeringen uit het eigen netwerk zijn gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |