abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212438699
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Trump bezit veel macht binnen de GOP omdat ze hem die geven. De RNC, de Speaker, bijna de gehele Republikeinse afvaardiging in de Senaat: ze likken allemaal de laars van Trump. Allemaal proberen ze bij hem in de gunst te komen. Die rare Stockholmsyndroom-houding is eenvoudig te doorbreken door die idioot gewoon in de stront te laten zakken. Maar ja, Trump is nog steeds geliefd onder een groot deel van het Republikeinse electoraat. Dat maakt dat hij wordt gevreesd, en dat geeft hem weer macht binnen de GOP.
We bedoelen hetzelfde, maar zeggen het wat anders. Ik vind dat je het wat te onnodig complex maakt. Alsof er echt een 'reden' is om Trump laars te likken.

De reden is gewoon low-IQ. Er zit daar echt volstrekte debielen.
pi_212438710
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2024 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
Een interview door Sven Kockelmann lijkt me ook wel wat.
Sven met z’n drietrapsraket _O_
pi_212438764
Overigens: ze hoeven van mij Trump helemaal niet in de stront te laten zakken. Integendeel. Blijf die malloot vooral steunen. Weten we in elk geval zeker dat het Biden wordt.

Zou zelf liever Nikki Haley zien. Maar goed....
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 16:32:35 #54
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212438786
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
We bedoelen hetzelfde, maar zeggen het wat anders. Ik vind dat je het wat te onnodig complex maakt. Alsof er echt een 'reden' is om Trump laars te likken.

De reden is gewoon low-IQ. Er zit daar echt volstrekte debielen.
Ja en nee. Er zijn binnen de GOP een boel erg slimme mensen met uiterst debiele ideeën. Dit zijn de mensen die al sinds de jaren hun uiterste best doen de democratie de deur uit te doen in hun voordeel. Deze club ziet Trump als een vehikel om hun doel sneller te bereiken. Dit is een voorbeeld van een dergelijke club.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212438829
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja en nee. Er zijn binnen de GOP een boel erg slimme mensen met uiterst debiele ideeën. Dit zijn de mensen die al sinds de jaren hun uiterste best doen de democratie de deur uit te doen in hun voordeel. Deze club ziet Trump als een vehikel om hun doel sneller te bereiken. Dit is een voorbeeld van een dergelijke club.
Noem eens een intellectueel . De gene die nog enigsinds hersenen hebben, zie je nu juist al afstand nemen van Trump.
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 16:43:10 #56
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212438898
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Noem eens een intellectueel .
Een Ted Cruz of een Clarence Thomas bijvoorbeeld

quote:
De gene die nog enigsinds hersenen hebben, zie je nu juist al afstand nemen van Trump.
Het zijn er nog steeds veel te weinig.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212438931
Als Poetin echt scherpe en offensieve vragen had gewild waren er tig andere journalisten geschikter geweest. Tucker staat ideologisch aan de kant van Poetin dus die gaf alleen maar voorzetjes. Wat verder niet meehielp was dat Tucker het over woke en dergelijke wilde hebben, Poetin had daar duidelijk geen zin in.

Sowieso is in het geval van Poetin het interview afnemen in Moskou nou niet heel uitnodigend om kritisch en offensief te zijn voor welke journalist dan ook... dan moet je toch echt op neutrale grond afspreken (of gewoon online).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_212439307
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zou betalen voor een interview tussen Harry Mens en Putin.
Poetin, ik heb begrepen dat je een nieuw investeringsfonds hebt voor vakantiehuisjes op de Krim. Een gegarandeerd rendement van 11 %. Interessant kun je ons daar meer over vertellen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212439342
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:02 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dit is te simpel. Als de wapensteun voor Oekraïne stop gezet wordt, zitten Oekraïne en Rusland nog steeds met een probleem dat niet opgelost is.

Trump zou de wapensteun stopzetten en Oekraïne en Rusland gewoon met hun probleem laten zitten.

Dat kan alleen maar uitlopen in een nieuwe oorlog. Met, afhankelijk van wie het eerste weer genoeg geld bij elkaar kan schrapen Oekraïne of Rusland als agressor.

Stopzetten lost dus niets op. Levert hooguit wat uitstel op.

Het enige dat iets oplost tussen Oekraïne en Rusland is wanneer beide kanten *allebei* open komen te staan om de problemen op een andere manier dan met oorlog op te lossen. Oekraïne staat daar met zekerheid nog lang niet voor open. Rusland staat er mogelijk wel voor open (tenzij Poetin ronduit staat te liegen), maar zal zich niet openstellen zolang Oekraïne zich niet openstelt om de problemen op een andere manier dan met dreigementen, eisen en wapens op te lossen.

Wat dat betreft is 'maar Rusland is de agressor!' niet meer dan een makkelijk excuus om zich niet open te hoeven stellen. Zo lang men 'maar Rusland is de agressor!' blijft roepen, kan en zal de oorlog blijven doorgaan.
Jezus Christus kwam dit weer van je kgb handler af? Mijn god wat een verdraaiing van feiten en zienswijzen weer.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_212439484
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:06 schreef RetepV het volgende:

[..]
Rusland is niet de agressor. Rusland is degene die de oorlogshandelingen is begonnen. De agressie was er al sinds 1991 aan de gang, en kwam voornamelijk vanuit Oekraïne. Vergeet ook vooral niet dat Oekraïne die agressie ook meerdere keren tegen ONS heeft gekeerd en zelfs van ons heeft gestolen.

Als Rusland stopt met de oorlog en zich terugtrekt, zit die agressie nog steeds in Oekraïne.

Dus het probleem is met een terugtrekking niet opgelost.

Hoe het probleem dan wel opgelost moet worden, weet ik ook niet. Het enige dat ik weet is dat het probleem niet opgelost is als Rusland zich terug zou trekken.

Hoef je helemaal niet naar Poetin voor te luisteren, om dit te begrijpen. Hoef je alleen maar voor op te houden met Oekraïne als Het Paradijs te zien waar alleen maar onschuldige engeltjes wonen.
Ook jij bent de desinformatie fuik gestapt.
Welke agressie van Oekraïne? Die van zelfverdediging of het opbouwen van een staat?

Ook voor jou geldt kijk dit vierluik die het helder vertelt. Dit is deel 3.

pi_212439520
quote:
Rusland is niet de agressor.
Zal ik je een héél klein geheimpje vertellen:

Rusland is wél de agressor. punt.

:+
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_212439605
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:30 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Zal ik je een héél klein geheimpje vertellen:

Rusland is wél de agressor. punt.

:+
Niet volgens petertje. Hij is niet zo zoals ZOA of schaamlap die Oekraïne overal de schuld van gaven en zelfs nog ontkenden dat Rusland de Krim was binnen gevallen. Maar een bijzondere vent is het wel en hij gaat al lang mee.
  donderdag 15 februari 2024 @ 19:15:47 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212440929
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hier gaat het dus fout. De VS wordt geen onbetrouwbare NAVO-partner. Amerika heeft veel te veel voordelen bij de NAVO, en vooral enkel te verliezen als daar breuklijnen in komen.

Maar de eensgezindheid en militaire ontwikkelingen binnen de EU moeten helemaal niet afhangen van de VS.
Nouja Trump heeft dat al bereikt. Allerlei Europese landen hebben nu in hun hoofd dat de VS niet te vertrouwen is en gaan zich nu onafhankelijk maken.

De Amerikaanse politiek moet heel veel doen om deze schade weer te herstellen.
pi_212441133
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Een Ted Cruz of een Clarence Thomas bijvoorbeeld
[..]
Het zijn er nog steeds veel te weinig.
1: Aah, dan hebben jij en ik andere ogen en oren :)

Als ik aan een intelligente republikein denk anno nu, denk ik bijvoorbeeld aan: mitt romney

2: Juist niet. Laat dat asjeblieft zo blijven. Straks komt er nog een redelijke republikein, en verslaat die Biden.
pi_212441151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja Trump heeft dat al bereikt. Allerlei Europese landen hebben nu in hun hoofd dat de VS niet te vertrouwen is en gaan zich nu onafhankelijk maken.

De Amerikaanse politiek moet heel veel doen om deze schade weer te herstellen.
Amerika hoeft niets 'goed' te maken. Amerika moet er hopelijk mee dealen dat er gewoon een sterke Europese invloed komt binnen de NAVO.

Ik zeg hopelijk. Want ik vind zelf dat de vaart het nog niet zo in zit, hoor.
pi_212441168
Dus dit kon niet in het andere topic?
  donderdag 15 februari 2024 @ 19:31:02 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212441186
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Amerika hoeft niets 'goed' te maken. Amerika moet er hopelijk mee dealen dat er gewoon een sterke Europese invloed komt binnen de NAVO.

Ik zeg hopelijk. Want ik vind zelf dat de vaart het nog niet zo in zit, hoor.
Nou de inkt van die uitspraken is amper droog en allerlei ministers reageren al. En het is voor hen de ideale manier om met de vuist op tafel te slaan.

Dus ook al wint Biden weer, de invloed van de VS gaat zo afnemen.
pi_212441255
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou de inkt van die uitspraken is amper droog en allerlei ministers reageren al. En het is voor hen de ideale manier om met de vuist op tafel te slaan.

Dus ook al wint Biden weer, de invloed van de VS gaat zo afnemen.
1: Ministers reageren constant en overal. Dat zegt toch niets?

Laten we maar eens afwachten. Ben heel benieuwd hoe Europa er voorstaat eind 2024/begin 2025.

2: Hoe kom je daar nu bij? een sterker Europa =/= minder invloed VS, hoor.
pi_212441339
Poetin is wel echt weer een stuk zelfverzekerder heb ik het idee, alsof hij de oorlog wel gaat winnen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 15 februari 2024 @ 19:41:20 #70
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212441346
quote:
Rusland is niet de agressor. Rusland is degene die de oorlogshandelingen is begonnen. De agressie was er al sinds 1991 aan de gang, en kwam voornamelijk vanuit Oekraïne. Vergeet ook vooral niet dat Oekraïne die agressie ook meerdere keren tegen ONS heeft gekeerd en zelfs van ons heeft gestolen.

Als Rusland stopt met de oorlog en zich terugtrekt, zit die agressie nog steeds in Oekraïne.
Wat is dit? :')
pi_212441362
Nederland moet Sven Kockelbaas afvaardigen die maakt Putin af.
  donderdag 15 februari 2024 @ 20:06:40 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212441697
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]
1: Ministers reageren constant en overal. Dat zegt toch niets?

Laten we maar eens afwachten. Ben heel benieuwd hoe Europa er voorstaat eind 2024/begin 2025.

2: Hoe kom je daar nu bij? een sterker Europa =/= minder invloed VS, hoor.
Natuurlijk wel. Als je de VS niet nodig hebt, dan hebben ze ook minder macht over je.

En Trump heeft bereikt dat de geldkranen naar Europese defensie nu flink opengaan. En dan wel in eigen beheer geproduceerd.
pi_212441768
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 14:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, hij zegt Biden, omdat Trump dat gaat zien als dat Poetin 'bang' is voor Trump, en hij dat dus gaat gebruiken, en dan zijn aanhangers gaan roepen 'haha zie je, we moeten hem als president hebben', en dan als 'ie het zou worden heeft Poetin exact wat 'ie wil hebben.
Mooi staaltje omgekeerde psychologie inderdaad, en Amerikanen gaan er met open ogen in _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_212441873
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Als je de VS niet nodig hebt, dan hebben ze ook minder macht over je.

En Trump heeft bereikt dat de geldkranen naar Europese defensie nu flink opengaan. En dan wel in eigen beheer geproduceerd.
We hebben de VS altijd nodig. En zij ons.

Met welke bril bekijk jij internationale politiek zeg...
pi_212441949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:02 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dit is te simpel. Als de wapensteun voor Oekraïne stop gezet wordt, zitten Oekraïne en Rusland nog steeds met een probleem dat niet opgelost is.

Trump zou de wapensteun stopzetten en Oekraïne en Rusland gewoon met hun probleem laten zitten.

Dat kan alleen maar uitlopen in een nieuwe oorlog. Met, afhankelijk van wie het eerste weer genoeg geld bij elkaar kan schrapen Oekraïne of Rusland als agressor.

Stopzetten lost dus niets op. Levert hooguit wat uitstel op.

Het enige dat iets oplost tussen Oekraïne en Rusland is wanneer beide kanten *allebei* open komen te staan om de problemen op een andere manier dan met oorlog op te lossen. Oekraïne staat daar met zekerheid nog lang niet voor open. Rusland staat er mogelijk wel voor open (tenzij Poetin ronduit staat te liegen), maar zal zich niet openstellen zolang Oekraïne zich niet openstelt om de problemen op een andere manier dan met dreigementen, eisen en wapens op te lossen.

Wat dat betreft is 'maar Rusland is de agressor!' niet meer dan een makkelijk excuus om zich niet open te hoeven stellen. Zo lang men 'maar Rusland is de agressor!' blijft roepen, kan en zal de oorlog blijven doorgaan.
Net zoals in WOII ook beide partijen (Nederland/gealieerden EN Duitsland/asmogendheden), BEIDEN moesten openstaan om het probleem op de lossen nadat Duitsland/asmogendheden meerdere landen was binnengevallen en bezethield :')
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')