Ik vind het vooral knap dat op Ramaj na geen énkele aankoop een echte bijdrage aan het Team Ajax levert. Allemaal eigen bv'tjes. Knap hoe je er als TD zo naast kan zitten. En net zo knap dat het bij Stuttgart na het wegsturen van Mislintat wél lukte de rampspoed nog om te draaien, al kostte dat ook twee trainers en een bijna degradatiequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Wat overigens wel bijzonder is, is dat Ajax via Mislintat 100 miljoen euro uit heeft gegeven maar dan niet één van zijn aankopen echt goed is. Dat is op zich wel vreemd toch? Als je een willekeurig persoon voor 100 miljoen euro spelers laat shoppen die international zijn of bij redelijke clubs zaten die EL gespeeld hebben, is de kans groot dat er een paar spelers er toch wel iets van kunnen. Hier is echt echt allemaal KKD niveau of lager.
Allemaal opflikkeren, behalve Hato en Brobbey. De rest morgen op de transferlijst.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:23 schreef Wertha het volgende:
Ach jongens.
Ik ben deze teringselectie zo verschrikkelijk zat.
Ik ben er ook wel klaar mee jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:23 schreef Wertha het volgende:
Ach jongens.
Ik ben deze teringselectie zo verschrikkelijk zat.
We danken vooral de pik van Marc.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Bedankt Sven , Edwin , Maurits en Lambiek.
''Als er spannende deals op komst waren moest hij die spanning kwijt''quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We danken vooral de pik van Marc.
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:26 schreef BobW het volgende:
Deze spelers zijn individueel echt wel beter dan die van Bodo.
Waarom? Iedereen die hier verantwoordelijk voor is, is al weg. Degene die er nu nog zijn proberen van deze puinhoop nog iets te maken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen de hoofdingang maar eens bestormen
Nah, ik denk dat Schip niet het materiaal heeft om zijn eigen spel te kunnen spelen, maar deze selectie is ook wel treurig hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:26 schreef BobW het volgende:
Deze spelers zijn individueel echt wel beter dan die van Bodo.
Zou het dan aan de trainer en tactiek kunnen liggen?
Schip is ook gewoon KKD-trainerquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen die hier verantwoordelijk voor is, is al weg. Degene die er nu nog zijn proberen van deze puinhoop nog iets te maken.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen de hoofdingang maar eens bestormen
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Johquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen die hier verantwoordelijk voor is, is al weg. Degene die er nu nog zijn proberen van deze puinhoop nog iets te maken.
Ja, maar die is alleen maar trainer omdat Ajax dat wilde en hij iets voor zijn club wilde betekenen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Schip is ook gewoon KKD-trainer
Volgens mij werd Ajax in 1999 zesde, wellicht dat we dit seizoen nog wel vijfde kunnen worden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit het slechtste Ajax ooit?
Alleen nog maar oefenpotjes gespeeld. Kan toch niet dat je daar niet eens van kan winnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
Terwijl dat Bodo Glimt er ook helemaal geen kut van kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |