Dat vond ik dus ook...zag ook dat voor wat betreft zijn boek, er 'soon' een aankondiging komt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, Lue, dat zijn grote woorden.
We gaan het zien. Vind ik 'm wat aan het dick teasen altijd. Ik neem hem alsnog wel serieus, maar als hij niet delivered wordt dat heel snel minder. Corbell is iemand waar ik namelijk totaal geen aandacht meer aan besteed.
Ik heb ook niet zoveel met Corbell. Hij zit wel goed op de materie inderdaad, maar vind hem vaak teveel een showmannetje.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:31 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook...zag ook dat voor wat betreft zijn boek, er 'soon' een aankondiging komt.
Corbell heb ik niet zo'n moeite mee, gevoelsmatig heeft ie best wat voor elkaar gekregen, groot respect voor Knapp. Samen zitten ze best ok in de materie volgens mij. Ik begrijp wel dat niet iedereen de stijl van Corbell kan waarderen.
Ah, volgens Chris Sharp nog onder embargo..quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met Corbell. Hij zit wel goed op de materie inderdaad, maar vind hem vaak teveel een showmannetje.
Wordt me niet duidelijk of die Pentagon briefing nu al is geweest? Er zou een rapport van AARO over de historie van UAP verschijnen. Sprake van een persconferentie, maar alleen pers op uitnodiging?
[ x ]
Graag bij naam en op deze wijze:quote:An overview of their accounts makes plain that most of the reports of alien technology are, at best, secondhand. And none of the firsthand reports were corroborated by other witnesses.
Nevertheless, the Pentagon investigated the claims and, so far, found nothing to back them up. In contrast, it collected on-the-record refutations from other witnesses.
Is dit niet een klein beetje "ze zeiden niet wat wij geloven, dus het is onzin!"?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Reactie statement van Elizondo
[ x ]
Fair enough. Langzamerhand een mooi moment voor Elizondo, Grusch en mogelijk andere klokkenluiders om met meer over de brug te komen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit niet een klein beetje "ze zeiden niet wat wij geloven, dus het is onzin!"?
De wereld weet het al minimaal 77 jaar min of meer verborgen te houden voor het grote publiek, dus ach, heb geduld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:57 schreef Dutch_view het volgende:
Nou we zijn dus weer terug bij af. We kunnen nu gerust slapen.
It’s a wrapquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:51 schreef dudewhereismycar het volgende:
Heel gek natuurlijk... not. Al die gelovigen (ja dit is gewoon een geloof) die hoog en laag sprongen dat er iemand ging praten onder ede. Wat zij vergaten, is dat meneer alles van horen zeggen heeft en daardoor prima onder ede die onzin kan verkopen. Immers het is van horen zeggen.
Natuurlijk is er geen geheime basis met buitenaardse wezen. Mensen hebben de neiging om te praten, ook al worden er embargo's op dit soort dossiers geplakt. Als een US president niet veilig is voor dit soort zaken, dan dossiers over buitenaards leven ook niet.
Move on.. niets te zien.
Tja dat zou je denken he? Maar ze gaan gewoon keihard door met de strijd had ik begrepen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:57 schreef Dutch_view het volgende:
Nou we zijn dus weer terug bij af. We kunnen nu gerust slapen.
Is ook zo ja. Maar waarom al die jarenlange moeite enzo? En waarom heeft het zoveel om handen? Ik bedoel de hele heisa is wel torenhoog in die hoogste regionen van de Amerikaanse regering gesleept. Ze besteden er veel te veel serieuze tijd aan. Al dat serieuze gepraat erover in die regionen vind ik dus wel heel raar. Er is wel iets aan dat niet boven water mag komen want waarom niet gewoon keihard weg lachen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:51 schreef dudewhereismycar het volgende:
Wat zij vergaten, is dat meneer alles van horen zeggen heeft en daardoor prima onder ede die onzin kan verkopen. Immers het is van horen zeggen.
Omdat ook die mensen in het congress gewoon mens zijn... dus wellicht nieuwsgierig zijn. Dus zo raar is het niet dat er animo was om dit uit te zoeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:47 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Is ook zo ja. Maar waarom al die jarenlange moeite enzo? En waarom heeft het zoveel om handen? Ik bedoel de hele heisa is wel torenhoog in die hoogste regionen van de Amerikaanse regering gesleept. Ze besteden er veel te veel serieuze tijd aan. Al dat serieuze gepraat erover in die regionen vind ik dus wel heel raar. Er is wel iets aan dat niet boven water mag komen want waarom niet gewoon keihard weg lachen?
Ok aliens zijn volgens jou geen serieus nieuws meer. Maar ik heb wel sterk het idee dat het gaat om iets als verborgen technologie. Een wapenwedloop van een nieuwe orde ofzo. Anders had het nooit zo hoog in die regionen kunnen komen. Ze maken zich er veel te druk over. Dit stinkt als een cover up. Wat dat dan ook mag zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:56 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Omdat ook die mensen in het congress gewoon mens zijn... dus wellicht nieuwsgierig zijn. Dus zo raar is het niet dat er animo was om dit uit te zoeken.
Waarom die vent van die vage verhalen heeft verteld; aandacht, geld.. hopende op nieuwe informatie. Het zelfde dat er mensen heilig van overtuigd zijn van zijn of haar geloof in Jezus.. gewoon religie en gebaseerd op verhalen.
Dat er buitenaardsleven is, is 100%. Wij bestaan, dus dan moet het ook ergens anders wel lukken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:15 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ok aliens zijn volgens jou geen serieus nieuws meer. Maar ik heb wel sterk het idee dat het gaat om iets als verborgen technologie. Een wapenwedloop van een nieuwe orde ofzo. Anders had het nooit zo hoog in die regionen kunnen komen. Ze maken zich er veel te druk over. Dit stinkt als een cover up. Wat dat dan ook mag zijn.
Waarom werkt ie niet? Bij jou in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:15 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Cover up gaat nooit nooit nooit werken. Of geloof je dat buitenaards leven alleen in de USA voor komt? De hele wereld heeft cameras en overal zijn mensen.. dus nee, van een cover up geloof ik al helemaal niets.
Omdat mensen praten. Cover ups zijn altijd uitgekomen, altijd. Het is gewoon een geloof.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:35 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Waarom werkt ie niet? Bij jou in ieder geval wel.![]()
Alleen in de USA? Dat is gewoon niet waar. Overal ter wereld zijn er meldingen van landen met een redelijk goed werkende luchtmacht. Daarnaast zonder gekheid. De USA heeft alle continenten en landen ter wereld in een redelijke radius letterlijk omsingeld met talloze militaire basissen. De USA zit letterlijk overal ter wereld.
Dat brutale gedoe ver buiten het grondgebied van de USA dat zie je de Russen nog niet proberen inclusief het door de USA onbeperkt overal ter wereld decennia lang oorlog voeren zonder kritiek maar dat is weer een ander taboe.
Maar de kans is dus heel erg groot dat je iets tegenkomt in de lucht en op peperdure radarsystemen als je plus 750 militaire basissen over de hele globe hebt.
Wat die USA basissen overal rond de globe? Dat zijn gewoon feiten. Cover ups altijd uitgekomen? Noem er eens 1quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:41 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Omdat mensen praten. Cover ups zijn altijd uitgekomen, altijd. Het is gewoon een geloof.
De grootste cover ups die uitkwamen:quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:47 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Wat die USA basissen overal rond de globe? Dat zijn gewoon feiten. Cover ups altijd uitgekomen? Noem er eens 1
Enne. Als het een goede Cover Up is, hoe kan je dat dan weten?
Dat zijn dus meer complotten die uitkwamen dan cover ups. Vooral Irak was een groot complot. Alle Westerse landen speelden samen onder 1 hoedje. Dus duidelijk een complot. Men durfde er niet echt over na te denken omdat je als complotdenker werd bestempelt. Wat boeit de sigaar van Clinton immers? Of het bedrog van Nixon. Die presidentjes worden gewoon vervangen door een ander. Een echte belangrijke serieuze cover up was bijvoorbeeld het atoom Manhattan Project.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:57 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
De grootste cover ups die uitkwamen:
Irak
Clinton (affaire)
Nixon
Katholiekekerk
Kwamen allemaal uit. Hoe hard ze ook probeerden om het in de doofpot te stoppen. Vooral clinton en nixon zijn zaken waarbij de president zelf betrokken was. Als die al fuckedup is omdat mensen praten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |