abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 februari 2024 @ 22:23:16 #51
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212490241
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 21:59 schreef Boekfreak het volgende:

[..]
Beide hypotheses zouden wel kunnen kloppen. Het universum is gigantisch groot, waarin zoveel mogelijk is en bestaat. Zie niet in waarom biologische wezens niet kunnen reizen als hun technologie lichtjaren op de onze vooruit loopt, al dan niet met robot-achtige of gekloonde wezens.
:P
  zondag 18 februari 2024 @ 22:33:31 #52
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212490446
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 21:51 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Kun je deze en de laatste posts in Jip en Janneke taal samenvatten? Voor mij als leek klinkt het als lachwekkende taal uit je algoritme en volgens mij wil je juist dat de berichten over UFO's serieus genomen worden?
Val soms zelf in de valkuil van het speculeren. Het onderwerp leent zich er goed voor :)

Ik weet niet of je echt een uitleg wilt of alleen wilde benoemen dat je het lachwekkend vind. Maar goed, Grusch noemde in zijn verklaringen in het congress dat de US overheid in het bezit is van UAP maar ook van 'biologics'. Vrijwel iedereen interpreteert dat als 'buitenaardse lichamen'.

De speculatie ging vandaag over de mogelijkheid van een kunstmatige intelligentie om door het heelal te reizen. Ik vind dat waarschijnlijker dan het reizen van biologische wezens. Maar ja, waar komen die 'biologics' van Grusch dan weer vandaan? Vandaar de vraag of kunstmatige wezens (zoals Data, even aannemend dat je die kent) ook onder die definitie zou kunnen vallen.

Grusch had het zelf over andere dimensies, maar daar kan ik me erg weinig bij voorstellen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_212490752
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 22:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Val soms zelf in de valkuil van het speculeren. Het onderwerp leent zich er goed voor :)

Ik weet niet of je echt een uitleg wilt of alleen wilde benoemen dat je het lachwekkend vind. Maar goed, Grusch noemde in zijn verklaringen in het congress dat de US overheid in het bezit is van UAP maar ook van 'biologics'. Vrijwel iedereen interpreteert dat als 'buitenaardse lichamen'.

De speculatie ging vandaag over de mogelijkheid van een kunstmatige intelligentie om door het heelal te reizen. Ik vind dat waarschijnlijker dan het reizen van biologische wezens. Maar ja, waar komen die 'biologics' van Grusch dan weer vandaan? Vandaar de vraag of kunstmatige wezens (zoals Data, even aannemend dat je die kent) ook onder die definitie zou kunnen vallen.

Grusch had het zelf over andere dimensies, maar daar kan ik me erg weinig bij voorstellen.
Bedankt voor het toelichten.

Ik ben echt een leek in dit onderwerp, dat vooropgesteld.

Ik heb net de wikipedia gelezen van die Grusch, eerlijk gezegd word ik daar niet vrolijk van. Maar dat doet aan jouw moeite tot enige verheldering op zich niets af.

Ik lurk dit topic verder, zonder me er teveel mee te bemoeien, voornamelijk omdat ik vooralsnog vooral nieuwsgierig ben of er verdere verschuivingen in het denken over dit onderwerp plaatsvinden. Of die figuur Grusch rake dingen zegt of niet, dat kan ik niet beoordelen, maar wat er uit eventuele politieke commissies naar buiten komt vind ik op zich interessant.

Succes met speculeren 👍 en als er concreet nieuws komt deel je het ongetwijfeld hier.
pi_212492808
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 21:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Hmm ja inderdaad. Dat maakt de AI hypothese alweer minder kloppend. Of zouden robot-achtige lichamen (denk aan Data van Star Trek) ook onder de 'biologics' kunnen vallen waar Grusch het over had..?
En let op, er wordt recentelijk gesproken over 'Biologics', niet over bodies. Mogelijkwijs vallen de UAP zelf wel onder een soort biologisch systeem.
I want to believe...
pi_212492881
Via @DutchUap (Dutch UAP Disclosure) op X:

https://www.liberationtim(...)ena-in-new-space-law

European Parliament Member Advocates for Unified Approach to Unidentified Anomalous Phenomena in New Space Law

Weer een goed artikel van Christopher Sharp op Liberation Times. Aanrader om het artikel even te checken...

quote:
Member of the European Parliament, Francisco Guerreiro, has urged the European Union (EU) to gather and evaluate data concerning Unidentified Anomalous Phenomena (UAP).
Er begint dus ook over UAP gesproken te worden in de EU.
Bijzonder dat dit wel wordt gepubliceerd in de US, maar ik dit niet in Europese/Nederlandse media terugzie.
I want to believe...
  woensdag 21 februari 2024 @ 13:03:38 #56
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212523001
Weer aandacht voor de Gorredijk waarnemingen.

quote:
"We stonden met een man of twintig buiten op straat te praten. Ineens komt er vanuit het westen een heel groot, grijs, driehoekig ding overvliegen, slechts 15 of 20 meter boven ons, geruisloos en zonder licht. Het was zeker 10 meter breed. Het had de vorm van een boemerang en een metaalachtige kleur. De verlichting van het dorp scheen er tegenaan. Het zoefde in een paar tellen over ons heen en we stonden allemaal even perplex, zo van: jemig, wat is dit?”
Vergelijkbare waarneming als de militairen op Soesterberg. Belachelijk imo om deze mensen allemaal als fantasten weg te zetten.

twitter
pi_212528120
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Weer aandacht voor de Gorredijk waarnemingen.
[..]
Vergelijkbare waarneming als de militairen op Soesterberg. Belachelijk imo om deze mensen allemaal als fantasten weg te zetten.

[x]https://twitter.com/dhabirecorder/status/1759994066324865389[/x]
Gorredijk is hier redelijk in de buurt, helaas was ik in die tijd nog niet geboren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212530721
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 19:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Gorredijk is hier redelijk in de buurt, helaas was ik in die tijd nog niet geboren.
50 jaar (!) geleden man. Alle getuigen zijn inmiddels 65+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212556696
Nog een aantal dagen februari, waar blijft Grusch's op-ed?
  vrijdag 23 februari 2024 @ 21:59:41 #60
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212558348
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 20:18 schreef Discombobulate het volgende:
Nog een aantal dagen februari, waar blijft Grusch's op-ed?
Zoals met alles in UAP land: soon...
  zaterdag 24 februari 2024 @ 13:18:41 #61
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212564287
In het publieke domein is er weinig te zien momenteel, maar volgens RossCo gebeurt er veel in Washington op de achtergrond. Vanuit beide partijen wordt er gewerkt om meer documenten vrij te krijgen via nieuwe wetgeving. Ross spreekt veel mensen en hoort dat er geheime meetings en briefings zijn in het congress.

twitter
pi_212623357
twitter
pi_212623409
DOPSR is 'Defense Office of Prepublication and Security Review'

Toch bijzonder dat alles wat Grusch gehoord heeft maar fabeltjes waren, want anders boeide het geen reet of het wel of niet gepubliceerd zou worden. Blijkbaar niet dus. :P
pi_212623434
Hetzelfde geldt ook voor Schumer's disclosure act.
pi_212643545
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
DOPSR is 'Defense Office of Prepublication and Security Review'

Toch bijzonder dat alles wat Grusch gehoord heeft maar fabeltjes waren, want anders boeide het geen reet of het wel of niet gepubliceerd zou worden. Blijkbaar niet dus. :P
In die zin heeft Grusch het echt heel intelligent aangepakt. Mooie Catch-22 voor DOPSR, als ze er niks van vinden...mag Grusch publiceren wat 'ie wilt want het betreft geen staatsgeheim, geven ze geen groen licht betekent het dat het dus dermate gevoelig is dat hij er niet mee naar buiten mag (en dus een kern van waarheid heeft, in het kader van gevoelige informatie).

Zegt helaas niet direct wat over de waarheid van de inhoud van zijn beweringen, maar hopelijk gaat het aanleiding zijn voor meer mensen op de statements te bevestigen en te onderbouwen.

Hetzelfde geldt voor het te publiceren boek van Elizondo. Ik las ergens dat het idee bestaat om de zwartgelakte delen vanuit DOPSR intact te laten, zodat wij als lezer precies kunnen zien wat gevoelige info is en wat niet.

Ben er benieuwd naar deze komende publicaties.
I want to believe...
  zaterdag 2 maart 2024 @ 17:53:50 #66
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212662597
Die Laslo haalt steeds leuke scoops binnen. Tim 'dadgummit' Burchett heeft in een gesprek met speaker Johnson blijkbaar een 'OK' gekregen voor nog een publieke hearing.

Naast de field hearing die al een tijdje rondzingt.

twitter
pi_212663526
En,

twitter

Verder weinig nieuws de laatste tijd.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:05:06 #68
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212664252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
En,

[ x ]

Verder weinig nieuws de laatste tijd.

Dus AARO is nu het verhaal van Grusch aan het checken? Wat hebben zij daar nu over te zeggen?
pi_212664546
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dus AARO is nu het verhaal van Grusch aan het checken? Wat hebben zij daar nu over te zeggen?
Geen idee, maar het is buitengewoon vreemd dat ze zich er mee bemoeien lees ik op reddit. Wat hebben ze dan in godsnaam te verbergen?
pi_212664730
Het is nu een beetje een doolhof.

Ik wil nieuwe Pentagon leaks. })
pi_212684602
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Inderdaad een vreemd iets, waarom gaat dit langs AARO?
I want to believe...
pi_212688994
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 08:03 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Inderdaad een vreemd iets, waarom gaat dit langs AARO?
Wordt ook weer tegengesproken lees ik. We kunnen er maar niet echt iets van zeggen.
pi_212689091
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 14:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wordt ook weer tegengesproken lees ik. We kunnen er maar niet echt iets van zeggen.
Wat een rollercoaster. Benieuwd waarom DOPSR dit keer moelijker gaat.
I want to believe...
pi_212727482
twitter
I want to believe...
pi_212731021
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:35 schreef NoFoksGiven het volgende:
[ x ]
Nou, nou, nou, Lue, dat zijn grote woorden.

We gaan het zien. Vind ik 'm wat aan het dick teasen altijd. Ik neem hem alsnog wel serieus, maar als hij niet delivered wordt dat heel snel minder. Corbell is iemand waar ik namelijk totaal geen aandacht meer aan besteed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')