quote:Op zondag 18 februari 2024 21:59 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
Beide hypotheses zouden wel kunnen kloppen. Het universum is gigantisch groot, waarin zoveel mogelijk is en bestaat. Zie niet in waarom biologische wezens niet kunnen reizen als hun technologie lichtjaren op de onze vooruit loopt, al dan niet met robot-achtige of gekloonde wezens.
Val soms zelf in de valkuil van het speculeren. Het onderwerp leent zich er goed voorquote:Op zondag 18 februari 2024 21:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Kun je deze en de laatste posts in Jip en Janneke taal samenvatten? Voor mij als leek klinkt het als lachwekkende taal uit je algoritme en volgens mij wil je juist dat de berichten over UFO's serieus genomen worden?
Bedankt voor het toelichten.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Val soms zelf in de valkuil van het speculeren. Het onderwerp leent zich er goed voor![]()
Ik weet niet of je echt een uitleg wilt of alleen wilde benoemen dat je het lachwekkend vind. Maar goed, Grusch noemde in zijn verklaringen in het congress dat de US overheid in het bezit is van UAP maar ook van 'biologics'. Vrijwel iedereen interpreteert dat als 'buitenaardse lichamen'.
De speculatie ging vandaag over de mogelijkheid van een kunstmatige intelligentie om door het heelal te reizen. Ik vind dat waarschijnlijker dan het reizen van biologische wezens. Maar ja, waar komen die 'biologics' van Grusch dan weer vandaan? Vandaar de vraag of kunstmatige wezens (zoals Data, even aannemend dat je die kent) ook onder die definitie zou kunnen vallen.
Grusch had het zelf over andere dimensies, maar daar kan ik me erg weinig bij voorstellen.
En let op, er wordt recentelijk gesproken over 'Biologics', niet over bodies. Mogelijkwijs vallen de UAP zelf wel onder een soort biologisch systeem.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad. Dat maakt de AI hypothese alweer minder kloppend. Of zouden robot-achtige lichamen (denk aan Data van Star Trek) ook onder de 'biologics' kunnen vallen waar Grusch het over had..?
Er begint dus ook over UAP gesproken te worden in de EU.quote:Member of the European Parliament, Francisco Guerreiro, has urged the European Union (EU) to gather and evaluate data concerning Unidentified Anomalous Phenomena (UAP).
Vergelijkbare waarneming als de militairen op Soesterberg. Belachelijk imo om deze mensen allemaal als fantasten weg te zetten.quote:"We stonden met een man of twintig buiten op straat te praten. Ineens komt er vanuit het westen een heel groot, grijs, driehoekig ding overvliegen, slechts 15 of 20 meter boven ons, geruisloos en zonder licht. Het was zeker 10 meter breed. Het had de vorm van een boemerang en een metaalachtige kleur. De verlichting van het dorp scheen er tegenaan. Het zoefde in een paar tellen over ons heen en we stonden allemaal even perplex, zo van: jemig, wat is dit?”
Gorredijk is hier redelijk in de buurt, helaas was ik in die tijd nog niet geboren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Weer aandacht voor de Gorredijk waarnemingen.
[..]
Vergelijkbare waarneming als de militairen op Soesterberg. Belachelijk imo om deze mensen allemaal als fantasten weg te zetten.
[x]https://twitter.com/dhabirecorder/status/1759994066324865389[/x]
50 jaar (!) geleden man. Alle getuigen zijn inmiddels 65+quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gorredijk is hier redelijk in de buurt, helaas was ik in die tijd nog niet geboren.
Zoals met alles in UAP land: soon...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:18 schreef Discombobulate het volgende:
Nog een aantal dagen februari, waar blijft Grusch's op-ed?
In die zin heeft Grusch het echt heel intelligent aangepakt. Mooie Catch-22 voor DOPSR, als ze er niks van vinden...mag Grusch publiceren wat 'ie wilt want het betreft geen staatsgeheim, geven ze geen groen licht betekent het dat het dus dermate gevoelig is dat hij er niet mee naar buiten mag (en dus een kern van waarheid heeft, in het kader van gevoelige informatie).quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
DOPSR is 'Defense Office of Prepublication and Security Review'
Toch bijzonder dat alles wat Grusch gehoord heeft maar fabeltjes waren, want anders boeide het geen reet of het wel of niet gepubliceerd zou worden. Blijkbaar niet dus.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
En,
[ x ]
Verder weinig nieuws de laatste tijd.
Geen idee, maar het is buitengewoon vreemd dat ze zich er mee bemoeien lees ik op reddit. Wat hebben ze dan in godsnaam te verbergen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus AARO is nu het verhaal van Grusch aan het checken? Wat hebben zij daar nu over te zeggen?
Inderdaad een vreemd iets, waarom gaat dit langs AARO?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus AARO is nu het verhaal van Grusch aan het checken? Wat hebben zij daar nu over te zeggen?
Wordt ook weer tegengesproken lees ik. We kunnen er maar niet echt iets van zeggen.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:03 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Inderdaad een vreemd iets, waarom gaat dit langs AARO?
Wat een rollercoaster. Benieuwd waarom DOPSR dit keer moelijker gaat.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wordt ook weer tegengesproken lees ik. We kunnen er maar niet echt iets van zeggen.
Nou, nou, nou, Lue, dat zijn grote woorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |