Las racistisch.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De organisatie zegt bij de doelen realistisch te zijn geweest.
Op een paar achtergestelde dorpen na hebben ze die doelen bereikt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
meer educatie en bewustwording over (de gevolgen van) het Nederlandse slavernijverleden; een nationale herdenkingsdag voor de afschaffing van de slavernij, op 1 juli, en dat de racistische karikatuur Zwarte Piet uit de openbare ruimte verdwijnt.
Ik weet niet hoor ... idioten die zich dom gedragen, zich raar verkleden en om helemaal niks een opstand gaan lopen te maken en heel erg 'boos zijn, is toch een beetje tot nederlandse cultuur geworden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:03 schreef Questular het volgende:
Mooi, kunnen we nu gewoon roetveegpieten doen en het feest terug geven aan de kinderen? De kinderen die het worst vinden hoe Piet er uit ziet?
Zou me niets verbazen als een hoop gemeenten gewoon weer roetveegpieten of zelfs zwarte pieten gaan inzetten nu de dreiging van ontregeling door dat debiele volk weg is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op een paar achtergestelde dorpen na hebben ze die doelen bereikt.
Goed gedaan.
Ze zullen vast wel een nieuw doelwit vinden om over te schuimbekken na zwarte piet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zonde. Waar moeten al die schuimbekkende tokkies zich nu druk over maken op Feesboek?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op een paar achtergestelde dorpen na hebben ze die doelen bereikt.
Goed gedaan.
Dat ligt aan die tokkie ouders, niet aan het kinderfeest an sich.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat hun doel wmb wel is geslaagd. Juist doordat alle voorstanders donkere mensen als Zwarte piet of zeurpiet gingen benoemen besefte ik dat er weldegelijk een racistisch element in zat. Toen ik met een vriend van mij door de stad liep en hij werd aangesproken door een tokkie kind als Zwarte piet en zijn aso moeder dat kind niet corrigeerde was voor mij de maat vol.
(...)
Alle???quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
....Juist doordat alle voorstanders donkere mensen als Zwarte piet of zeurpiet gingen benoemen ...
En als je als een debiel tegen een groep gaat trappen en hen allemaal racisten noemt (en nog vele andere grove dingen), kun je soortgelijk getrap terug verwachten, ook van mensen die niet racistisch zijn. Koekje van eigen deeg en dergelijken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Alle???![]()
Ja, met zulk geframe heeft de grote groep voorstanders die zich niet racistisch uitlaat geen schijn van kans meer he. Je kan er gerust van uitgaan dat het (zich racistisch uitlatende) tokkievolk maar een gering percentage van de voorstanders uitmaakt.
Alle....man, man.
Je bedoeld zoals een koninklijk lintje voor het schreeuwen tegen zwarte pieten en 2x geen strafvervolging door het OM bij overduidelijke misdrijven?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:31 schreef Shivo het volgende:
Te beschamend voor woorden hoe agressief deze protestgroep bij tijd en wijle is benaderd, en hoe dat is gedoogd. Zou bijna een parlementaire enquete waard zijn.
Leg me geen woorden in de mond Henk.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tolerante dorpen zonder rubberen robbie's die gewoon mensen laten zijn zoals ze zijn bedoel je.
Vooral dat laatste was schandalig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:31 schreef Shivo het volgende:
e beschamend voor woorden hoe agressief deze protestgroep bij tijd en wijle is benaderd, en hoe dat is gedoogd
Klopt, alle was teveel van het goede. I stand corrected.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Alle???![]()
Ja, met zulk geframe heeft de grote groep voorstanders die zich niet racistisch uitlaat geen schijn van kans meer he. Je kan er gerust van uitgaan dat het (zich racistisch uitlatende) tokkievolk maar een gering percentage van de voorstanders uitmaakt.
Alle....man, man.
Je oogst wat je zaait. Kopschoppen op zwarte pieten? Ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste was schandalig.
Voor woke bestaat dat niet; mensen, of in ieder geval blanken, zijn per definitie racistisch.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En als je als een debiel tegen een groep gaat trappen en hen allemaal racisten noemt (en nog vele andere grove dingen), kun je soortgelijk getrap terug verwachten, ook van mensen die niet racistisch zijn. Koekje van eigen deeg en dergelijken.
Echt ja!quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor woke bestaat dat niet; mensen, of in ieder geval blanken, zijn per definitie racistisch.
Lees ook dit fenomenale artikel op Joop:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ind-naar-kleurbewust
Niet kleurenblindheid, maar juist weer kleur zien, daar gaat het over bij clubjes als KOZP en hun 'progressieve' meelopers. Alles waar een Martin Luther King en Nelson Mandela voor geijverd hebben kan bij het grof vuil; alles moet en zal juist door de lens van huidskleur bekeken worden. Weer in hokjes gaan denken. Weer mensen opdelen in categorieën, met bijbehorende dader- dan wel slachtofferrol.
En uiteraard zit daar ook weer een heel bataljon subsidieslurpende 'diversiteitsexperts' achter. Of Henk en Ingrid even op bewustwordingscursus willen om hun privileges en ingebakken superioriteitsgevoelens te leren kennen, liefst een Nzume of Wekker als gespreksleider.
Er moet en zal over RAS gesproken worden. Liefst 24 uur per dag.
Over racistisch gesproken...
Woke en extreem-rechts verschilt dan ook niet in denkwijze.quote:
Kastracisten zijn inderdaad mooi uit de kast gekomen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat hun doel wmb wel is geslaagd. Juist doordat alle voorstanders donkere mensen als Zwarte piet of zeurpiet gingen benoemen besefte ik dat er weldegelijk een racistisch element in zat. Toen ik met een vriend van mij door de stad liep en hij werd aangesproken door een tokkie kind als Zwarte piet en zijn aso moeder dat kind niet corrigeerde was voor mij de maat vol.
Zucht....quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:13 schreef Harvest89 het volgende:
Verkiezingsuitslag is ook een mooi voorbeeld daar van.
Woke discipelen blijven niet eens in de kast, die pronken met hun racisme.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kastracisten zijn inderdaad mooi uit de kast gekomen.
Verkiezingsuitslag is ook een mooi voorbeeld daar van.
Niet alle.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zucht....
Ja hoor, écht alle PVV-stemmers zijn ook racisten in de ogen van fe linkse deugneuzen...
Slecht tegen je verlies kunnen noemen we dat gewoon..
Nog een overeenkomst met woke.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet alle.
Maar een deel is wel degelijk zwaar racistisch. Ze willen alleen niet zo genoemd worden.
Beetje als:quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Woke en extreem-rechts verschilt dan ook niet in denkwijze.
Ze zullen er vast zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet alle.
Maar een deel is wel degelijk zwaar racistisch.
De woke pyramide van slachtofferschap.quote:
Ik denk dat het niet meevalt. Of het ligt aan de regio waar je zit. De haat tegen buitenlanders zit al jaren diep waar ik vandaan kom.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ze zullen er vast zijn.
Maar uiteindelijk zal het wel meevallen. 2,5 Miljoen stemmen. Ik denk dat dat "zware" een kleine minderheid treft hoor.
Wat is de oplossing?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet meevalt. Of het ligt aan de regio waar je zit. De haat tegen buitenlanders zit al jaren diep waar ik vandaan kom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |