Las racistisch.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De organisatie zegt bij de doelen realistisch te zijn geweest.
Op een paar achtergestelde dorpen na hebben ze die doelen bereikt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
meer educatie en bewustwording over (de gevolgen van) het Nederlandse slavernijverleden; een nationale herdenkingsdag voor de afschaffing van de slavernij, op 1 juli, en dat de racistische karikatuur Zwarte Piet uit de openbare ruimte verdwijnt.
Ik weet niet hoor ... idioten die zich dom gedragen, zich raar verkleden en om helemaal niks een opstand gaan lopen te maken en heel erg 'boos zijn, is toch een beetje tot nederlandse cultuur geworden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:03 schreef Questular het volgende:
Mooi, kunnen we nu gewoon roetveegpieten doen en het feest terug geven aan de kinderen? De kinderen die het worst vinden hoe Piet er uit ziet?
Zou me niets verbazen als een hoop gemeenten gewoon weer roetveegpieten of zelfs zwarte pieten gaan inzetten nu de dreiging van ontregeling door dat debiele volk weg is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op een paar achtergestelde dorpen na hebben ze die doelen bereikt.
Goed gedaan.
Ze zullen vast wel een nieuw doelwit vinden om over te schuimbekken na zwarte piet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zonde. Waar moeten al die schuimbekkende tokkies zich nu druk over maken op Feesboek?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op een paar achtergestelde dorpen na hebben ze die doelen bereikt.
Goed gedaan.
Dat ligt aan die tokkie ouders, niet aan het kinderfeest an sich.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat hun doel wmb wel is geslaagd. Juist doordat alle voorstanders donkere mensen als Zwarte piet of zeurpiet gingen benoemen besefte ik dat er weldegelijk een racistisch element in zat. Toen ik met een vriend van mij door de stad liep en hij werd aangesproken door een tokkie kind als Zwarte piet en zijn aso moeder dat kind niet corrigeerde was voor mij de maat vol.
(...)
Alle???quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
....Juist doordat alle voorstanders donkere mensen als Zwarte piet of zeurpiet gingen benoemen ...
En als je als een debiel tegen een groep gaat trappen en hen allemaal racisten noemt (en nog vele andere grove dingen), kun je soortgelijk getrap terug verwachten, ook van mensen die niet racistisch zijn. Koekje van eigen deeg en dergelijken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Alle???![]()
Ja, met zulk geframe heeft de grote groep voorstanders die zich niet racistisch uitlaat geen schijn van kans meer he. Je kan er gerust van uitgaan dat het (zich racistisch uitlatende) tokkievolk maar een gering percentage van de voorstanders uitmaakt.
Alle....man, man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |