Net als de hottub 😋quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:24 schreef greysbones het volgende:
de was is ook niet nat
BB had gezegd hij werkt naar behoren
Zou nog kunnen dat ze een volle lading op een half wasje (verkort) gedraaid hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:24 schreef greysbones het volgende:
de was is ook niet nat
BB had gezegd hij werkt naar behoren
Ah dat dacht ik al zoiets want van de week hadden ze het over stemmen en snapte ik er geen moet vannquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben dus codenamen bedacht ,randy en consorten
Rapunzel =ashley
Jerry =Tom
Pokemon =jimmy
Arnie = glenn dacht ik hoorde de laatse niet goed
Arie is dan afgeleid van arnold swarzenegger
Ja zou kunnen want die zit er al weken niet lekkerquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:30 schreef ben34567 het volgende:
Tom/Ashley/Alice is een scenario dat febo zal willen vermijden. Dus ik denk dat het per duo zal zijn en wellicht exit Basiri dan.
Ja ze zeiden het net in de keukenquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ah dat dacht ik al zoiets want van de week hadden ze het over stemmen en snapte ik er geen moet vann
Voegt ook niets toe met zijn doorzichtige act. Speelt nu mister nice guy nadat hij van Nouchka had gehoord dat zijn macho uitspraken helemaal niet goed vallen bij de kijkers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zou kunnen want die zit er al weken niet lekker
Ja is ook wel raar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
Danny snapt niet dat iemand die ze het vertrouwen hebben gegeven om hem iets te gunnen (Randy) en nu de Pon heeft gewonnen.
Versta hem niet goed.
meen dat hij dit zegt.
Is ook wel zo.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:41 schreef Kissingbird het volgende:
Danny snapt het niet omdat juist Randy de hele groep overhoop heeft gezet. Hij spreekt er niet meer tegen zegt hij.
Hij heeft er volledig van geprofiteerd deze week. Hij heeft alles naar zijn hand gezet, daar heb ik het moeilijk mee.
Vind het zelf ook wel een aparte wending dit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja is ook wel raar.
Big Brother had moeten vaststellen dat de gamemaster niet in aanmerking kwam voor de PoN.
Het spel deze week is volkomen uit balans.
Tuurlijk maar randy heeft wel heel veel mogen beslissen deze weekquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind het zelf ook wel een aparte wending dit.
Snap wel dat Randy alles naar zijn hand heeft gezet. Dat is ook weer het spel. Zou een Ashley denk ik ook gedaan hebben.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
Zitten dilano en sabeau daar nu af te luisteren in de gang
Ik vind baarden zooooo viesquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
Randy maakt iedere dag zijn baard schoon omdat er veel stof in gaat zitten.
Daarom zal Karen niet snel op de bank komen, wie moet anders hun haar wassen, stylen of knippen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:48 schreef BB-King het volgende:
Komop Karen, verknoei het haar van Doriana.![]()
Nee zo is ze gelukkig niet.![]()
Jammer.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind baarden zooooo vies
quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind baarden zooooo vies
Nou dat is dus precies wat we allemaal zeggen.....gelukkig zien ze dat in het huis ook.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
Danny en Glenn zien het goed. Glenn geeft aan dat hij heeft gezegd dat Ashley zichzelf target maakt. Danny is het ermee eens, en zegt dat Karen er zo ook in mee gaat.
te lang haar als duopartner gehad vrees ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:54 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn denkt dat hij als 1e er op komt morgen. Die is al net zo als ashley
Ja want Ty is supermanquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:50 schreef marky het volgende:
Danny en Glenn maken een denkfout. Tyron kan altijd meer dan de rest. Als die het op een lopen zet met die stelten en zijn handen vol dan doet hij veel meer pluizenballen. Tyron kwam achter Danny en Glenn.
Nou dan mogen Tyron en Randy dat ook. Soms onverstaanbaar als Vlamingquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:59 schreef zodeju het volgende:
Toch vindt ik dat Glenn en Danny niet hun dialect mogen praten.....het wordt steeds moeilijker.....
BB moet daar toch eens wat van zeggen.
Jij bent de eerste die ik hoor die geen nederlands verstaat....quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:02 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Nou dan mogen Tyron en Randy dat ook. Soms onverstaanbaar als Vlaming
Zo die is haar echt zat.......quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt Alice is iemand die doet haar eigen ding en is eerlijk en heeft goede motivatie. Glenn zegt dat er aan hem getrokken wordt en hij straks nog moet vragen of hij een balletje mag spelen.
Nee dat heeft niets met superman te maken maar met het verschil in lengte. Feitelijk is deze battle oneerlijk. Net als vorig jaar dat hangen in die touwen dat nooit door Jason gewonnen kon worden omdat hij veel langer was dan de rest.quote:
Lang zijn is lang niet altijd een voordeelquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:08 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat heeft niets met superman te maken maar met het verschil in lengte. Feitelijk is deze battle oneerlijk. Net als vorig jaar dat hangen in die touwen dat nooit door Jason gewonnen kon worden omdat hij veel langer was dan de rest.
In dit geval niet. Ze zeiden allemaal dat het op uithouding prima te doen was dus gaat het in dit geval hoe makkelijk kan je heen en weer en hoeveel kan je meenemen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lang zijn is lang niet altijd een voordeel
En als Ty geen conditie heeft
Zoals hij zelf al meerdere malen heeft aangegeven
Kun je 2.50’meter zijn maar heb je er geen ruk aan
Nou vind ik het niet echt Nederlands wat Randy spreekt..ik versta het ook niet altijdquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik hoor die geen nederlands verstaat....
Er zitten woorden tussen dat straattaal is en die versta ik ook niet. Maar de rest van de zinnen zijn toch Nederlands.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Nou vind ik het niet echt Nederlands wat Randy spreekt..ik versta het ook niet altijd
Dan ben ik bang dat Glenn naar huis gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
Tom denkt dat Ashley Glenn en hij op de bank komen.
Klinkt wel logisch.
Ik wel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er zitten woorden tussen dat straattaal is en die versta ik ook niet. Maar de rest van de zinnen zijn toch Nederlands.
Moet je Alice horen als die gronings gaat praten (als ze daar ook vandaan komt) En echt fries of limburgs verstaan we ook niet.
ik stem op Glenn om te blijven.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat Glenn naar huis gaat.
Ja ik ook, maar het gros niet denk ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik een van de drie moet kiezen om te blijven neem ik Glenn
Nee dus kunnen ze allemaal proberen zo goed mogelijk Nederlands te spreken...zo min mogelijk dialect of straattaalquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er zitten woorden tussen dat straattaal is en die versta ik ook niet. Maar de rest van de zinnen zijn toch Nederlands.
Moet je Alice horen als die gronings gaat praten (als ze daar ook vandaan komt) En echt fries of limburgs verstaan we ook niet.
Op FB muts.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:22 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik zie de fans hier amper tot niet
Is toch makkelijk te verstaan: ja man , ja man , ja man , verder komt er niet veel uit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Nou vind ik het niet echt Nederlands wat Randy spreekt..ik versta het ook niet altijd
Ik lees je zin en hoor op de stream; ja manquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Is toch makkelijk te verstaan: ja man , ja man , ja man , verder komt er niet veel uit.
idd vreselijk, ook tegen een vrouw, de hele tijd hoor je hem alleen: ja man, ja man.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Is toch makkelijk te verstaan: ja man , ja man , ja man , verder komt er niet veel uit.
Bedoel idd op Facebook/Instagram enzo. In Vlaanderen is zij populairste in alle polls.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:22 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik zie de fans hier amper tot niet
Ik vind het wel grappig. Zeker als ze met zijn twee zijn. Ik begrijp het overigens prima.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
idd vreselijk, ook tegen een vrouw, de hele tijd hoor je hem alleen: ja man, ja man.
Ik vind maar een bewoner echt leuk: Ashley.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:27 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind het een stuk minder leuk dan verleden jaar.
Toen vond ik ook meer mensen leuk, buiten Glenn heb ik geen favoriet, merendeel vind ik saai en nietszeggends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |