Krijgen we premier Ieniemienie, dat wordt leuk!quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nog een maandje, dan kan hij aan de slag.
Die twee mogen elkaar welquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:02 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Esthergodin.
Die walgelijke kop van meisje Yesulguz de hele tijd
Volwassenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:45 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Zet die subsidies dan ook maar meteen stop. Kijken hoe lang ze het overleven.
En naar het gemeentehuis met spandoeken en weet ik veel wat, school bijna leeg want iedereen spijbelde. Wat een tijdenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit doet mij terugdenken aan toen wij met alle leerlingen en docenten van mijn middelbare school de tekst “1040 NEE” vormden op het sportveld als protest tegen de op-hok-uren.
Ziedend waren we.
Dat was echt genotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En naar het gemeentehuis met spandoeken en weet ik veel wat, school bijna leeg want iedereen spijbelde. Wat een tijden
Tijdens een wandeling onwel geworden, wat een pech.quote:
Ja ja heel erg enzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens een wandeling onwel geworden, wat een pech.
Gelezen bij de NOS:quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ja ja heel erg enzo.
WE HEBBEN GOUD! MET POOTJEBADEN! GEEN SPORT!
Liggen alle echte toppers in een kratermeer op 3000m hoogte ofzo? Ik dacht dat WE daar helemaal niks meer van konden?
Bij het breedgeschouderd spartelen slaan ze tegenwoordig zelfs het WK over om op een later moment te pieken, dan valt het in het wielrennen nog wel mee.quote:Ze had in Doha geen last van wereldkampioene Tatjana Schoenmaker. Net als vele anderen koos de Zuid-Afrikaanse er met het oog op de naderende Olympische Spelen voor deze WK over te slaan.
Om het in perspectief te plaatsen; door corona waren allemaal WKs uitgesteld en dit is een inhaal WK geworden op een totaal onhandig moment paar maanden na vorig WK.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelezen bij de NOS:
[..]
Bij het breedgeschouderd spartelen slaan ze tegenwoordig zelfs het WK over om op een later moment te pieken, dan valt het in het wielrennen nog wel mee.
Celeste Plak?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:17 schreef Pino112 het volgende:
In juli staan jullie allemaal te juichen bij een PLAK, wacht maar.
2 WKs en een OS in 13 maandenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Om het in perspectief te plaatsen; door corona waren allemaal WKs uitgesteld en dit is een inhaal WK geworden op een totaal onhandig moment paar maanden na vorig WK.
Tijden van de dames zijn wel zeer goed en PLAK waardig op een OS
Alles aan de kant voor de Olumpiese Spelletjesdagen. Dat water in het subtropisch zwemparadijs van Parijs waar ze al die 328 onderdelen gaan afhandelen gaat door dat geschroei tot de laatste druppel verdampt worden. Kunnen ze er geen turbine bij zetten? Dan kunnen de massagestoelen in het IOC-hotel lekker klimaatneutraal die vermoeide bipsen en schouders verwennen!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelezen bij de NOS:
[..]
Bij het breedgeschouderd spartelen slaan ze tegenwoordig zelfs het WK over om op een later moment te pieken, dan valt het in het wielrennen nog wel mee.
Geld uit het Midden-Oosten gaat voor!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 WKs en een OS in 13 maanden
Alsof medaljes in het zwemmen nog niet genoeg gedevalueerd waren
HENKKAMPEDquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:25 schreef DeeBee het volgende:
Een historisch dieptepunt, ministers die vanuit de onderbuik regeren.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:53 schreef Szura het volgende:
Boeren
https://nos.nl/artikel/25(...)elft-gebruikt-worden
Haha ik was daar een paar jaar geleden op vakantie in de mei-vakantie, echt geen kip op die weggetjes (wel hier en daar een schaap). Bizarre leegte. "Dat is gebeurd zonder ons daarin te kennen. Het werd toen veel te druk, wij wonen hier ook voor onze rust."quote:Op zondag 18 februari 2024 12:53 schreef Szura het volgende:
Boeren
https://nos.nl/artikel/25(...)elft-gebruikt-worden
PIETJE_PUKKEDquote:Op maandag 19 februari 2024 16:56 schreef Szura het volgende:
Tja, ze heeft ooit gezegd een groot gezin te willen met 5 kinderen ofzo. Dan moet je verdraaid hard gaan opschieten als je al 31 bent.
Die zal vanaf morgen al wel gaan beginnen met oefenen.
INCELLEDquote:Op maandag 19 februari 2024 16:56 schreef Szura het volgende:
Tja, ze heeft ooit gezegd een groot gezin te willen met 5 kinderen ofzo. Dan moet je verdraaid hard gaan opschieten als je al 31 bent.
Die heeft nog nooit een vrouw in levende lijve gesproken.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:56 schreef Szura het volgende:
Kan dit?quote:Producenten Horizon Film en Lusus zijn bezig met de ontwikkeling van een dramaserie over het leven van de veroordeelde voetballer Quincy Promes. De serie krijgt de naam Quincy: Leven als een baller en de opnames staan begin 2025 gepland.
Als ze opnames in een psychiatrische inrichting bedoelen: dan wel.quote:
Zolang hij er zelf niks van opstrijkt zie ik er geen probleem inquote:
Oei oei oei, 6 jaar in de cel, die heeft je vader niet hè.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:23 schreef Momo het volgende:
Quincy vind zichzelf vast een hele grote gangster nu.
Stukje totalitair college geven:quote:Op maandag 19 februari 2024 19:39 schreef Szura het volgende:
[x]https://twitter.com/andreaskinnegi1/status/1759370629587837408[/x]
Wat zuipen ze daar in Leiden toch
https://www.nrc.nl/nieuws(...)g-wil-horen-a4030535quote:Kinneging appt de deelnemers aan het college dat „twee van jullie” zich hebben beklaagd over „mijn ‘agressieve’ en ‘dominerende’ stijl van college geven”.
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:19 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Stukje totalitair college geven:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)g-wil-horen-a4030535
Stukje verkrachting.quote:"Feminisme noemt hij een wereldvreemde ideologie, een misvatting. Zijn opvatting: een man behoort kinderen te verwekken bij zijn vrouw. Dat is een plicht en een van de voornaamste doelen van het leven. Daar tegenover staat de plicht van de vrouw het bed met de man te delen. ‘Geen zin’ is geen excuus, meent Kinneging. Dan maak je maar zin, zegt de hoogleraar rechtsfilosofie in zijn laatste boek, en die ideeën komen ook in colleges aan bod."
Is dit Pietje?quote:Op maandag 19 februari 2024 21:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ach.
En dat is dan getrouwd met een Brits-Nederlandse vrouw van Pakistaanse komaf die lid is van de PvdA. Fascinerend hoe dat altijd gaat bij bruinrechts.
Ik ging even mycroften op de term 'vrouw' bij Pietje om te kijken hoe hij nou echt over dit soort onderwerpen denkt.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 16:56 schreef Szura het volgende:
Doe eens niet jongens.quote:
Als jij dan eens stopt met je ranzige posts.quote:
Ga eens fatsoenlijk modereren in plaats van mee te doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als jij dan eens stopt met je ranzige posts.
Dat zou inhouden dat ik al die drek van je zou moeten weghalen, wil je dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga eens fatsoenlijk modereren in plaats van mee te doen.
Echt een waardeloze drol ben je.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou inhouden dat ik al die drek van je zou moeten weghalen, wil je dat?
Dit noemen we in jargon ook wel een crewbash. Ik zal het door de vingers zien omdat ik zo sympathiek ben, de volgende keer slinger ik je op de bon.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Echt een waardeloze drol ben je.
Dank voor je sympathieke reactie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit noemen we in jargon ook wel een crewbash. Ik zal het door de vingers zien omdat ik zo sympathiek ben, de volgende keer slinger ik je op de bon.
Ik zou in ieder geval alleen al uit principe niet onder zeeniveau gaan wonen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:23 schreef Steven184 het volgende:
Denken jullie al aan klimaatverhuizen?
https://www.instagram.com/reel/C3h7STcMiEG/?igsh=OHI3NnpsZ24wNm40
Gouda of Alphen a/d Rijn enzo, dat moet je uberhaupt niet willen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval alleen al uit principe niet onder zeeniveau gaan wonen.
Weet je wie ook liever naar het Oosten trok?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:45 schreef Fretwork het volgende:
Mijn ouders hebben dat wel bewust meegenomen bij de zoektocht een jaar geleden. Sowieso veel leuker dan in het Westen.
Napoleon!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:46 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook liever naar het Oosten trok?
Alles naast Utrecht is al het Oosten voor Randstedelingenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:46 schreef Fretwork het volgende:
Overigens belachelijk dat Hoog Soeren het Oosten is trouwens
Ik woon al in het mooie oosten! Ten minste volgens de definitie in dit filmpje.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:23 schreef Steven184 het volgende:
Denken jullie al aan klimaatverhuizen?
https://www.instagram.com/reel/C3h7STcMiEG/?igsh=OHI3NnpsZ24wNm40
Utrecht is al het Oosten vriend.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles naast Utrecht is al het Oosten voor Randstedelingen
Eerder het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Utrecht is al het Oosten vriend.
Geert is er voor alle Nederlanders! Maar wel met zijn eigen definitie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerder het Midden-Oosten.
Gr, Geert
FC Hollywood is terug.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, het eeuwig achter zijn staart na rennende Bayern.
Weet je wie er voor dit soort zaken een juridisch doortimmerd verhaal had? (hint: geen VVD-minister of staatssecretaris!)quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geert is er voor alle Nederlanders! Maar wel met zijn eigen definitie.
Zouden ze spijt hebben van het vorige ontslag?quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, het eeuwig achter zijn staart na rennende Bayern.
Mao?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie er voor dit soort zaken een juridisch doortimmerd verhaal had? (hint: geen VVD-minister of staatssecretaris!)
Zijn discussie over patat en frikadellen met Maxim was weergaloos.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[x]https://twitter.com/ZS_Voetbal/status/1760392121486377187[/x]
'Raf' is echt de domste analist die we ooit hebben gehad. Maar mag wel overal aanschuiven.
Waarom ben je het er mee eens?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[x]https://twitter.com/BetweenThePosts/status/1760546514210849216[/x]
Misschien wel eens
Zelf genoeg drank meenemenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:44 schreef Fretwork het volgende:
Oke, wie vertelt mijn vrouw dat het leuker is om op een vergeten Noord Franse akker te staan dan tussen de dronken Vlamingen bij een volksfeest?
Nouja, ze is samen met jou, dus ze houdt sowieso wel van stoffige types toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:44 schreef Fretwork het volgende:
Oke, wie vertelt mijn vrouw dat het leuker is om op een vergeten Noord Franse akker te staan dan tussen de dronken Vlamingen bij een volksfeest?
Stoffig en met name bepaald door pech is wel de kern van onze relatiequote:Op donderdag 22 februari 2024 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, ze is samen met jou, dus ze houdt sowieso wel van stoffige types toch?
Vlaanderen is wel een groter evenement toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelf genoeg drank meenemenEn verder pech voor mevrouw. Je hebt dan in ieder geval de heroiek van Parijs - Roubaix gezien.
Koers is sowieso beter te volgen thuis maar wielergek Vlaanderen zal wel stuk meer schermen hebben overal ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vlaanderen is wel een groter evenement toch?
Ben zelf enorm fan van Roubaix, maar het is op locatie amper te volgen (scherm op Carrefour en in de Velodrome) en ze komen maar één keer langs.
Kan dat hotel ook nog afzeggen op 2 april, dus misschien even de weersverwachting afwachten. Als het regent ga ik het sowieso niet missen
MAX MAX MAXquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die twee/drie Formule 1-loze maanden gaan veel te snel voorbij.
Verhoogde kans op wedstrijden van een semi-aanvallend team tegen een dichtmetselend team, wat ik niet leuk vind om naar te kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom ben je het er mee eens?
Jammer dat Sander Schimmelpenninck van Twitter is, weinig dingen zo grappig als de ziedende meute wanneer hij iets negatiefs over MAX twitterde.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
MAX MAX MAX
Lekker beetje trollen in F1, niks mis mee ouwe reus
Dat hoort er toch bij? Ik vind dat verdacht maken van defensief spelende teams altijd wat bijzonder.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Verhoogde kans op wedstrijden van een semi-aanvallend team tegen een dichtmetselend team, wat ik niet leuk vind om naar te kijken.
De fjordenneukers misgunnen je een comfortabele avond.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou mis ik Feyenoord dankzij die onbenullen.
Altijd tegen Bodø.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:21 schreef Szura het volgende:
Die Noren weten ook weer waar ze staan
Op dat laatste hoor je geen kritiek op Slot in de media. Erg vreemdquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef Szura het volgende:
Ach Feyenoord
Ach Slot
Ach ‘penaltynemers’ inbrengen
Op het allerdomste wat je kan doen als trainer is geen kritiek? Dat is wel heel bijzonder ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 06:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Op dat laatste hoor je geen kritiek op Slot in de media. Erg vreemd
Lukakuquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:39 schreef Pistolero het volgende:
Penalties blijven toch een beetje een lachwekkende rubriek.
Misschien wel het makkelijkst trainbare aspect van heel het voetbal, maar alsnog worden er zo belachelijk veel slechte penalties genomen.
Van Gaal trainden erop als een maniak toch? En toen misten ze 3/5 en hield de keeper die speciaal was meegenomen omdat hij goed zou zijn in penalties stoppen er 0/4 tegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:39 schreef Pistolero het volgende:
Penalties blijven toch een beetje een lachwekkende rubriek.
Misschien wel het makkelijkst trainbare aspect van heel het voetbal, maar alsnog worden er zo belachelijk veel slechte penalties genomen.
Louis had Frans Hoek als keepertrainer, dan ben je echt af hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Van Gaal trainden erop als een maniak toch? En toen misten ze 3/5 en hield de keeper die speciaal was meegenomen omdat hij goed zou zijn in penalties stoppen er 0/4 tegen.
In het tennis doen ze niet anders dan trainen op services maar toch slaan de toppers dubbele fouten.
Gevoelsmatig valt er meer te winnen in het voetbal bij psychologische / psychofysieke oefeningen in omgang met druk.
Deze zomer in Bilbao geweest, heerlijke stad inderdaadquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:40 schreef OProg het volgende:
Ik ben voor het eerst een paar dagen in het Baskenland, Bilbao nu. Ook een stadion tour gedaan en paar dagen cultuur snuiven.
Ik was hier nog nooit geweest maar vanaf heden ben ik fan van dit gebied.
Vorige zomer!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Deze zomer in Bilbao geweest, heerlijke stad inderdaad. Goede vibe
@Slobeend en @hhh38 waren er vorig jaar ook al. Ik run hier de zaak, en niemand anders.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:02 schreef Pistolero het volgende:
Al die jarenlange propaganda van @:Rellende_Rotscholier voor het Baskenland heeft zijn vruchten afgeworpen zo te zien.
Je hebt inderdaad wel twee weken nodig om de boel volledig af te breken. Neem je een paar trekkers mee?quote:
Heb wel wat 'collega's', die mee kunnen helpenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel twee weken nodig om de boel volledig af te breken. Neem je een paar trekkers mee?
BaskenlandGenotquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:slobeend en @:hhh38 waren er vorig jaar ook al. Ik run hier de zaak, en niemand anders.
Als liefhebber van wielrennen en dictaturen lijkt me @DeeBee wel iemand die naar het wk in Rwanda gaat.quote:
Geen Fok WLR trip?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als liefhebber van wielrennen en dictaturen lijkt me @:deebee wel iemand die naar het wk in Rwanda gaat.
Ben voor dit jaar al een tripje Rwanda aan het plannen!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als liefhebber van wielrennen en dictaturen lijkt me @:deebee wel iemand die naar het wk in Rwanda gaat.
Deel #16812quote:
Volgende week gewoon weer tegenstemmenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:12 schreef Szura het volgende:
Ach Geert, weer een nieuwe koelkast nodig, want nu ook bereid om te praten over wapens naar Oekraïne. Kyiv weer op 1.
[ x ]
Wow, dit zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:42 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Dit verwacht je toch ook niet zeg!
Gelukkig gaat de nieuwe regering met triple B hier verandering in brengen
PVV en BBB stemmers vinden dit maar onzinquote:Op maandag 26 februari 2024 07:42 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Slechts 4 graden warmer dan gemiddeld, deze februari.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:42 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Zouden de VVD en CDA snappen dat hun afbraakbeleid een van de grote drijvers was van het succes van Taghi?quote:
De ellende bij Verstappen is een beetje dat hij in 2022 dit soort prijzen allemaal binnen heeft gesleept en vorig jaar toch nog wel weer een stap beter was (dankzij genie Newey en het falen van de rest, maar oke). Dus dan ontkom je er niet helemaal aan hem nu maar weer te nominerenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:55 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Je gaat je toch afvragen wat een Mathieu van der Poel meer moet doen om zo'n award te winnen.
Sowieso is autorijden geen sport en heeft Messi geen kloot gepresteerd in 2023.
Niet serieus te nemen dus.
Ik denk dat uit het wielrennen alleen de Tour de France winnaar dit soort prijzen kan winnen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:55 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Je gaat je toch afvragen wat een Mathieu van der Poel meer moet doen om zo'n award te winnen.
Sowieso is autorijden geen sport en heeft Messi geen kloot gepresteerd in 2023.
Niet serieus te nemen dus.
Lance Armstrong is de enige die genomineerd is als wielrenner sinds 2000quote:Op maandag 26 februari 2024 13:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat uit het wielrennen alleen de Tour de France winnaar dit soort prijzen kan winnen.
Ja en bizar vaak een tennisser of coureur, zit een flinke bias in deze prijsquote:Op maandag 26 februari 2024 14:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Lance Armstrong is de enige die genomineerd is als wielrenner sinds 2000
En bizar vaak erkende dopeursquote:Op maandag 26 februari 2024 14:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en bizar vaak een tennisser of coureur, zit een flinke bias in deze prijs
Het lijkt een voordeel te zijn om in Monaco te wonenquote:Op maandag 26 februari 2024 14:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Zie nu dat Annemiek van Vleuten in 2022 niet was genomineerd. Won slechts de Giro, Tour en Vuelta, LBL en het WKquote:Op maandag 26 februari 2024 14:12 schreef Szura het volgende:
[..]
'Jurgen en Gerda declareerden half uur kinderopvang te veel, toen raakten ze hun dochters kwijt'quote:Op maandag 26 februari 2024 14:42 schreef DeeBee het volgende:
'Levens van mensen door overheidsfalen vermorzeld, kan morgen weer gebeuren' - https://nos.nl/l/2510458
VVDED
Guurrechts blijven stemmen allen!!!1!!
Werd in Nederland ook geen sportvrouw van het jaarquote:Op maandag 26 februari 2024 14:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie nu dat Annemiek van Vleuten in 2022 niet was genomineerd. Won slechts de Giro, Tour en Vuelta, LBL en het WK(en 2e in RvV, Waalse Pijl en SB)
Eerlijk is eerlijk. Het niveau bij de vrouwen is het laatste decennium enorm omhoog gegaan, maar dat komt vooral door heel veel Nederlanders en nu een Belg die op een hoog niveau rondrijden. Een mondiale sport kun je het nog niet echt noemen. Bij de mannen is dit echt wel anders...quote:Op maandag 26 februari 2024 14:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie nu dat Annemiek van Vleuten in 2022 niet was genomineerd. Won slechts de Giro, Tour en Vuelta, LBL en het WK(en 2e in RvV, Waalse Pijl en SB)
quote:Caroline van der Plas was even leider van de grootste partij van het land. In maart 2023 werd BBB de winnaar bij de Provinciale Statenverkiezingen. Daarna zakte haar populariteit snel weg en stortte ze zich op het vastleggen en exploiteren van haar eigen leven. Eerst met een documentaire bij Videoland, nu met een bezoek aan het pension van de familie Meiland in een VIPS special.
De politica is soapster geworden. Het Kamerwerk lijkt bijzaak. Recent zagen we haar met veel theater en met draaiende camera’s uit een Kamerdebat wegbenen. Dat was effectbejag voor een paar minuten aandacht. Liever rellen dan debatteren. Bij de Meilandjes, ver weg familie, kreeg ze een vrije doorgang. Bij de soapfamilie mag je feitenvrij babbelen. Zo betoogde gastheer Martien Meiland dat de Ierse zanger Johnny Logan vier keer het Songfestival had gewonnen (is twee keer). Niemand protesteerde. John de Bever, een andere gast in het pension, eerde Van der Plas als de ’grootste partij van het land’. Ze corrigeerde het niet. Dat BBB bij de laatste Kamerverkiezingen - ik kan het ook niet helpen - slechts de zesde partij (!) van het land werd met zeven zetels was hem kennelijk ontgaan. De Bever is hardhorend dus misschien had hij het gemist. De Bever dacht ook dat de kinderen van de homoseksuele Martien Meiland geadopteerd waren. Een opmerking die getuigde van vergaande desinteresse voor zijn gastheer, aangezien zijn SBS-collega overal had verteld dat hij pas op zijn veertigste uit de kast kwam.
Kaas
En zo was iedereen weer lekker met zichzelf bezig. Van der Plas bracht een zelfgemaakt blok kaas mee met de letter ’C’ erop. De Bever sleepte zijn eigen koffiezetapparaat mee omdat hij vreesde voor gore bakjes pleur. Het was lachwekkend en treurig tegelijk. Van der Plas onthulde dat ze het telefoonabonnement van haar overleden man nog steeds betaalde. „Ik kan daar geen afscheid van nemen.”
Chateau Meiland VIPS was een bizarre ontmoeting van gasten die in hun eigen universum leven. Nieuwsgierigheid ontbrak. Niemand vroeg iets over de verkrachting van Maxime Meiland, een verhaal waaraan openlijk wordt getwijfeld. Geen vraag over de kabinetsformatie of de tegenvallende verkiezingsuitslag. Het was een avond vol onnozelheid om snel te vergeten.
Als je die keer als tekstschrijver heeft Johnny Logan drie keer gewonnen overigens.quote:Op maandag 26 februari 2024 23:22 schreef Szura het volgende:
De T. SLOOPT Kerrolain (zo zeggen ze dat in die kringen toch?)
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2024 20:27 schreef hhh38 het volgende:
De altijd vriendelijke en redelijke boeren zijn Brussel weer aan het bezoeken zie ik.
Foei niet meer doen he!!1!!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wtf.. meerdere jaren in cel hup
Ik kijk even Nieuwsuur en hoor Mark Visser doodleuk reppen over 'toezeggingen voor bezorgde boeren'.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Foei niet meer doen he!!1!!
Stukje politiemedeplichtigheid
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgende week gewoon weer tegenstemmen
Feiten zijn voor watjes!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-was-onvermijdelijk
Schitterend dit.
"val was onvermijdelijk"
"zo hebben we het niet aangevlogen"
"onzindiscussie"
Een val vanwege een onzindiscussie. Prachtig land.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-was-onvermijdelijk
Schitterend dit.
"val was onvermijdelijk"
"zo hebben we het niet aangevlogen"
"onzindiscussie"
Een val vanwege een onzindiscussie. Prachtig land.
PVV, BBB, NSC, CDA, VVD en SGP stemden tegenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ x ]
Waarom heb je een meerderheid nodig voor zo'n debat?
Onzindiscussie!quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:43 schreef Steven184 het volgende:
NRC brandt Dilan wederom compleet af. Ditmaal op boetes.
'Geen miljardensubsidie voor Tata Steel zonder garantie gezondheid' - https://nos.nl/l/2510703quote:Op maandag 26 februari 2024 07:42 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Als we dat niet doen gaan ze weg en wordt het nooit een groener bedrijfquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Geen miljardensubsidie voor Tata Steel zonder garantie gezondheid' - https://nos.nl/l/2510703
Sorry, het geld is al op aan Tataids
Uberhaupt subsidie overwegen voor dit bedrijf
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je oneens, alleen maandag acceptabel. Die redactie is sowieso verwerpelijk olv Bert Huisjes.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Ach Bert Huisjes.
[ x ]
Totaal niet verbaasd.
[..]
Loek Hermans, weer zo'n corrupte VVD'er.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ x ]
Sterk staaltje kop in het zand steken
Die doen erg hun best om op zoveel mogelijk plekken in Nederland onherstelbare schade aan te richten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Loek Hermans, weer zo'n corrupte VVD'er.
Weet je wie ook niet zonder zonden was, maar enorm veel heeft bereikt?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ x ]
Sterk staaltje kop in het zand steken
Je moet natuurlijk niet te lastig zijn als toezichthouder, dan wordt je zo weggepromoveerd en zit je niet meer in de banencarrousel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:13 schreef Szura het volgende:
Je vraagt je toch sterk af waar al die toezichthouders het afgelopen decennium zijn geweest, als de misstanden zo wijdverspreid zijn als Van Rijn op een rij zette. Tjibbe Joustra, voorzitter van de Raad van Toezicht van de NPO, hebben we daar ook maar iets van vernomen na het rapport? Nog zo’n baantjesstapelaar. Toezicht houden m’n reet.
Nu al zin in de analyse van Marcel van Roosmalen. De zwieper liep niet, te weinig vangballen, etc.quote:
Die hadden toch geen medaille gewonnen dus positief dat ze niet naar de Spelen gaan, kunnen de andere sporters beter ondersteund worden.quote:
Ik heb vooral zin in de gigantische hoeveelheid mensen die ongetwijfeld viesmad gaan worden van Joost Klein en zijn muziek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:08 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie zin in het songfestivalnummer van Joost Klein zo ?
Uitstekende act.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:55 schreef Mansjester het volgende:
Joost Klein zou prima in WLR kunnen posten aangezien hij ook 1 grote act is!
Brevet van anciënniteitquote:
Relatief oudquote:
Sluit mij hier volledig bij aan. Je staat niet alleen.quote:
Kijk, dit dan weer wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Sluit mij hier volledig bij aan. Je staat niet alleen.
Joost moet denk ik toevallig opgedoken zijn in je bubbel. Al heeft hij wel net de popprijs gewonnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit zorgt er niet voor dat ik mij beter voel.
Heb dat sowieso bij de hele nieuwe generatie Nederlandse artiesten geen idee wie ze zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Joost moet denk ik toevallig opgedoken zijn in je bubbel. Al heeft hij wel net de popprijs gewonnen.
Ik luister überhaupt geen Nederlandstalige muziek. Dus ik kan denk ik ook vrij weinig anderen opnoemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Joost moet denk ik toevallig opgedoken zijn in je bubbel. Al heeft hij wel net de popprijs gewonnen.
Mensen die alleen maar Heino luisteren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik luister überhaupt geen Nederlandstalige muziek. Dus ik kan denk ik ook vrij weinig anderen opnoemen.
Ja, maar het begin is er.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nog niet op zijn plaats voordat hij in Nederland in de bak zit.
Deze man.quote:Quincy Promes is door de grenspolitie in de Verenigde Arabische Emiraten aangehouden omdat hij wordt verdacht van het veroorzaken van een verkeersongeluk. Daarnaast zou hij daarna zijn gevlucht van de locatie van dat ongeval. Dat melden media in Rusland, het land waar zijn club Spartak Moskou vandaan komt.
Mooie extra aflevering voor de serie over hem!quote:
quote:
Denk het wel @Pistoleroquote:Nederland is met de Verenigde Arabische Emiraten in gesprek over de uitlevering van Quincy Promes. Het Openbaar Ministerie wil nog niet bevestigen dat er een formeel verzoek is gedaan aan de Verenigde Arabische Emiraten, waar Dubai onder valt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:15 schreef Szura het volgende:
Ach boerenreetlikker Piet
https://nos.nl/artikel/25(...)an-geen-geld-regelen
Groot gedeelte van die terroristen zijn toch miljonairquote:Boeren kunnen ingrijpender investeringen niet zelf betalen, de verbouwing van een stal kost veel geld. De overheid zal moeten bijspringen. "We willen de agrarische sector wel behouden. Hun inkomen staat nu al onder druk", stelt Adema.
Benieuwd wie nu weer de snelste vroem heeftquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sterkte iedereen met de terugkeer van het oervervelende en schijtirritante autootjerijden.
de nederbelg natuurlijk, en dat blijft wel zo tot ie met pensioen gaatquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Benieuwd wie nu weer de snelste vroem heeft
Lekker, Omtzigt decimeren, op naar de radicaal-rechtse meerderheid.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:43 schreef Szura het volgende:
Tom-Jan Meeus veegt wolf in schaapskleren Omzicht mooi onder tafel, ERG MOOI
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:27 schreef wimderon het volgende:
Het commentaar van Jeroen Grueter bij de samenvatting van Ajax-Utrecht is een aanrader.
Grueter heeft een vrij openlijke voorkeur voor Utrecht (en hekel aan Ajax)quote:Op maandag 4 maart 2024 09:30 schreef Marcoss het volgende:
Het was geen beste wedstrijd, maar Grueter ging ook wel in de overdrijfmodus met zijn commentaar
Feyenoord toch?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grueter heeft een vrij openlijke voorkeur voor Utrecht (en hekel aan Ajax)
Zo zijn er wel meer commentatoren natuurlijk. Leo Driessen is duidelijk Ajacied. Weet even niet meer wie die commentator was bij Ajax - Twente in 2011 (kampioenswedstrijd), maar die was duidelijk niet pro-Ajax, zo niet gewoon anti-Ajax.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grueter heeft een vrij openlijke voorkeur voor Utrecht (en hekel aan Ajax)
En Go Ahead.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Feyenoord toch?
Lekker objectief voor een commentator
Leo Driessen is voor Telstar natuurlijk!quote:Op maandag 4 maart 2024 11:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer commentatoren natuurlijk. Leo Driessen is duidelijk Ajacied. Weet even niet meer wie die commentator was bij Ajax - Twente in 2011 (kampioenswedstrijd), maar die was duidelijk niet pro-Ajax, zo niet gewoon anti-Ajax.
Maar wat meer objectiviteit zou wel fijn zijn ja in sommige gevallen.
De samenvatting van Athletic - Atletico van afgelopen week is wat dat betreft ook wel weer een aanrader. Stukje begrafenisstemming.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sierd kan een lichte voorkeur voor Atletico ten opzichte van Real Madrid ook niet onder stoelen of banken steken.
Leo Oldenburger is openlijk voor Emmen maar ook best wel duidelijk voor Ajax. Vreselijke commentator trouwens.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer commentatoren natuurlijk. Leo Driessen is duidelijk Ajacied. Weet even niet meer wie die commentator was bij Ajax - Twente in 2011 (kampioenswedstrijd), maar die was duidelijk niet pro-Ajax, zo niet gewoon anti-Ajax.
Andy Houtkamp (volgens mij) op de radio ging bij Ajax - Twente volledig uit zijn dak.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Eindelijk weer de basisopstelling in de NOS Voetbalpodcastquote:Op maandag 4 maart 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Jeroen Elshoff en natuurlijk Arno zijn vrij openlijk voor AZ.
Ik heb er niet zo'n probleem mee zolang je enigszins neutraal commentaar kan geven. Als dat niet lukt moet je die wedstrijden maar gewoon aan anderen laten.
"Hij heeft gisteren 15 overtredingen gemaakt waarvan 14 niet werden bestraft"quote:Op maandag 4 maart 2024 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eindelijk weer de basisopstelling in de NOS Voetbalpodcast.
Arno plant zichzelf ook heel vaak in bij AZ, om dan in de samenvatting allerlei dingen over het beleid of de staat van AZ te gaan zeggenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Jeroen Elshoff en natuurlijk Arno zijn vrij openlijk voor AZ.
Ik heb er niet zo'n probleem mee zolang je enigszins neutraal commentaar kan geven. Als dat niet lukt moet je die wedstrijden maar gewoon aan anderen laten.
Ook wel bijzonder dat Arno dat gewoon kan doenquote:Op maandag 4 maart 2024 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Arno plant zichzelf ook heel vaak in bij AZ, om dan in de samenvatting allerlei dingen over het beleid of de staat van AZ te gaan zeggen
vanwege de wielermanager?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:21 schreef Felagund het volgende:
Karrel en co werden belachelijk gemaakt bij Arjen Lubach.
Mooie ode aan Karsten en Jeroen ookquote:Op maandag 4 maart 2024 22:21 schreef Felagund het volgende:
Nee, Pogacar had van te voren aangekondigd om aan te vallen op de Monte Sante Marie, en toen waren alle Sporza commentatoren helemaal verbaasd dat hij het ook daadwerkelijk deed.quote:
Ze kijken duidelijk niet vaker, want dit waren doodnormale gespreksonderwerpen voor Karsten en Jeroen.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooie ode aan Karsten en Jeroen ook
Diederik Smit is echt heel goed.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:21 schreef Felagund het volgende:
Dat weet Diederik wel, maar de meeste kijkers niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kijken duidelijk niet vaker, want dit waren doodnormale gespreksonderwerpen voor Karsten en Jeroen.
Ja, het is een beetje een act, ook dat Arjen (helemaal) niets van sport weet.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet Diederik wel, maar de meeste kijkers niet.
Dat Arjen sport geen reet aan vindt is geen act.quote:Op maandag 4 maart 2024 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje een act, ook dat Arjen (helemaal) niets van sport weet.
Dat niet nee, maar hij doet zich nog dommer voor heb ik het idee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat Arjen sport geen reet aan vindt is geen act.
Dit inderdaad vind ik ook altijd vrij vervelend.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar hij doet zich nog dommer voor heb ik het idee.
Vriendje van Ridouan T. Frisse jongen wel.quote:
Dan zou ik voor het eerst rechts toejuichen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Op zich wel vrij episch als rechts ASML weet weg te jagen
Say what?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan zou ik voor het eerst rechts toejuichen.
Weg met dat ASML, en snel een beetje graag.
Jij wilt graag dat ONZE economie alleen nog maar bestaat uit financiële oplichters, influencers en zwaar gesubsidiëerde boertjes van buut'n?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan zou ik voor het eerst rechts toejuichen.
Weg met dat ASML, en snel een beetje graag.
Misschien heeft R_R een hekel aan Indiërsquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef Fretwork het volgende:
Wat is er mis met ASML? Behalve dat het waarschijnlijk van binnenuit ook gewoon een klotebedrijf is?
ASML is wel een bedrijf waar ik graag nog eens zou werkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef Fretwork het volgende:
Wat is er mis met ASML? Behalve dat het waarschijnlijk van binnenuit ook gewoon een klotebedrijf is?
Ik heb wel wisselende verhalen gehoord uit eerste hand. Onder andere over hoe ze omgaan met ingediende klachten tegen een manager. Kon beter.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
ASML is wel een bedrijf waar ik graag nog eens zou werken
Woke rechts.quote:
Dat is wel essentieel inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb wel wisselende verhalen gehoord uit eerste hand. Onder andere over hoe ze omgaan met ingediende klachten tegen een manager. Kon beter.
Zeg maar gerust de hele regio.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:27 schreef DeeBee het volgende:
Het hele Brabantse dorp van R_R is vast overgenomen door ASML volk
Misschien leer je nog eens wat van ze..quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg maar gerust de hele regio.
Zeg je nou dat Ranjit een betere mod zou zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Misschien leer je nog eens wat van ze..
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Ranjit een betere mod zou zijn?
Had ik maar een snipper van zijn schrijftalent.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Frank Heinen staat op eenzame hoogte.
https://www.volkskrant.nl(...)in-in-hebt~bab8335b/
Kunnen we al inzetten op wanneer Wilders-1 valt?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Pino112 het volgende:
Gefeliciteerd met Bruin Rechts 1 allen.
Erg mooi.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kunnen we al inzetten op wanneer Wilders-1 valt?
De eerste zenuwinzinking van Pieter?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kunnen we al inzetten op wanneer Wilders-1 valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |