abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212420801

Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Hier kan je gezellig praten over wat op de streams gebeurd.
Voor de gezellige babbel kan je in de SC terecht zodat de COS ook de COS blijft ➡️ Slowchat

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤8,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf15 januari om 20,30 uur op RTL5.
[NL] Op zaterdagvond om 20.00 uur de live-show waarin ook de afvallers bekend gemaakt gaan worden.

[BE] Vanaf 15 januari dagelijks om 20.30 uur op Goplay en 22 uur op play 4
[BE] Liveshow om 20.00 uur (elke zaterdag)via Telenet 247 &goplay stream 1

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners
Foto's zijn aanklikbaar, je komt dan rechtstreeks in het topic waar meer info over de bewoner staat.

Bron bewonersfoto's: Tom Cornelissen & Rob Jacobs

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
pi_212420803
omdat karen geen bus of mes hoeft te verwachten :D
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:25:53 #3
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_212420843
Bas snapt niet veel van het drag zijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_212420862
Omg Basiri.. die vragen die hij stelt en hoe hij het voor zich ziet 8)7 wat een licht.. die gast komt echt onder een steen vandaan _O-
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_212420867
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:22 schreef Snoozey het volgende:
omdat karen geen bus of mes hoeft te verwachten :D
We wachten af.....
pi_212420885
Hoe ver kan je van elkaar afzitten...... _O- _O-
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:33:14 #7
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212420933
Bericht verwijderd
Mod edit
Niet nodig commentaar op de TT

[ Bericht 90% gewijzigd door Dotteke op 14-02-2024 13:15:59 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212420940
Ashley en Jimmy hebben het even over ondergoed bij de act van Jimmy

Basiri: "En wat doet dat dan?"
Jimmy: "Die is dubbel gevoerd, Dan duw ik 'het' zo naar achter en trek ik het weer op"
Ze hebben het over de kleur

Basiri: "Maar stel, u doet 'dat' zo naar achter, uw ding verdwijnt gewoon?"
Jimmy: "Ja maar normaal voor dit soort dingen, dan tape ik het"
Basis: "Aah, en zou je dat ooit met een operatie doen?"
Jimmy: "NEEE JOH!"
Ashley: "Nee het is geen transgender!"
Jimmy: "Nee joh ik ben geen vrouw he"
Basiri: "Ah maar ja doet dat toch omdat je een vrouw wil zijn?"
Jimmy: "Nee het is theater"
Basiri: "Het is geen shemale ofzo"
Jimmy: "Nee, nee joh"

Basiri: "Ik dacht misschien om je travestiet zijt, dat je dan ook vrouw wou worden"
Jimmy: "Nee dat is heel anders, die zijn er wel, maar dat is bij mij niet zo, ik ben gewoon een jongen"
Basiri: "Je bent gewoon blij om een jongen te zijn"
Jimmy: "Ja ben ik blij om, soms vind ik het gewoon leuk om te doen en ik verdien er gewoon m'n centjes mee. Het is mijn ode aan de vrouwelijkheid. Ja, zo noem ik het."
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_212420967
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef Puzzie het volgende:
verwijderd
het zou gaan over Karen die door Ashley voor de bus gegooid gaat worden (denk ik dat ze dat ermee bedoelen)

[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 14-02-2024 13:16:22 ]
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:37:58 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212420970
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef Puzzie het volgende:
verwijderd
Karen en Eslie zijn de hele ochtend al aan het spinnen waarbij Karen het veldwerk deed bij Dilano om vervolgens bij Eslie weer verslag uit te brengen. De vraag onder de cossers kwam op of ze Karen ook onder de bus zou gooien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 14-02-2024 13:16:41 ]
pi_212420973
Toch veel leuker hoe Tyron, Danny en de rest nu babbelen over 'het spel' en strijden.
Beetje grapjes maken onderling. Die strijdbaarheid en gestook van Ashley doet de groep geen goed.
Zelfs haar eigen 'team' klaagt erover
pi_212420978
quote:
88s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:38 schreef ledn81 het volgende:
Toch veel leuker hoe Tyron, Danny en de rest nu babbelen over 'het spel' en strijden.
Beetje grapjes maken onderling. Die strijdbaarheid en gestook van Ashley doet de groep geen goed.
of je het nu met een lolletje doet, of serieuzer en strijdbaar.

het blijft hetzelfde in mijn ogen :D
pi_212420986
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
Het is mijn ode aan de vrouwelijkheid. Ja, zo noem ik het."
nou bedankt namens alle vrouwen hahah
pi_212420997
quote:
Maar vooral niks zeggen... zo labberdekak van die lui..
Gewoon omdat het kan!
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:42:12 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212421022
quote:
Dat is al steeds. Tuurlijk moeten ze ook konkelen maar dat hoeft geen 24/7 te duren. Die gasten staan er veel relaxter in. Ze moesten vanacht zelf lachen om hun eigen gedrag. Dan pas zit je goed in het spel. Eslie die zo zakelijk erin ging zit er met veel meer passie en emotie in dan de rest. Ze kan het niet meer los laten.
pi_212421029
Hoi, meelezer hier tot nu toe. Ik zit zo vaak tegen dit scherm aan te reageren op alles dat jullie schrijven dat ik toch maar een account heb aangemaakt.

Allereerst: bedankt voor al jullie comments, soms lag ik dubbel van het lachen.

En dan de groep. Wat een gezeik eigenlijk. Ashley is de grootste actrice die je je kan voorstellen, wat een comediant is dat zeg. "Ik ben helemaal verbaasd dat er zo veel mensen iets gestuurd hebben(kaarten), ik heb echt geen idee wie dit interessant zou vinden om te kijken"

Ook Ashley: zit ik hier met mijn wallen zonder makeup voor het oog van miljoenen kijkers.

Ik ben geen fan van haar. En al helemaal niet de tour die ze nu opgaat met Karen, ze worden steeds valser. Ik vind het niet echt leuk om naar te kijken. Hopelijk herpakt Jimmy zich ook want die is ook vals.

Als Alice slim is, gaat ze juist niet voor de PON zo dat ze zeker weten Ashley er weer op kunnen gooien met hopelijk dit keer twee sterke spelers naast haar.
pi_212421035
Het is een individueel tijdspel aka febo bepaalt wie de PON zal winnen. Ik gok op Glenn en Danny omdat er eerst wat mensen buiten het Ashley bondje weg moeten om het aantal tussen de 2 groepen weer gelijk te zetten.
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:43:42 #18
498834 Poeziewoes
voorheen poezewoes
pi_212421044
Hebben ze nog geen Valentijn post gekregen van hun fans de bewoners?
Wie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!
pi_212421056
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:43 schreef Poeziewoes het volgende:
Nee ze hadden er geen geld voor over om 'onze' kaartjes te kopen -O-
pi_212421060
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:43 schreef Poeziewoes het volgende:
:N Krijgen het denk ik nog maar het is niet zeker....
pi_212421079
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:42 schreef Adixsh het volgende:
Hoi, meelezer hier tot nu toe. Ik zit zo vaak tegen dit scherm aan te reageren op alles dat jullie schrijven dat ik toch maar een account heb aangemaakt.

En dan de groep. Wat een gezeik eigenlijk. Ashley is de grootste actrice die je je kan voorstellen, wat een comediant is dat zeg. "Ik ben helemaal verbaasd dat er zo veel mensen iets gestuurd hebben(kaarten), ik heb echt geen idee wie dit interessant zou vinden om te kijken"

Ook Ashley: zit ik hier met mijn wallen zonder makeup voor het oog van miljoenen kijkers.

Ik ben geen fan van haar. En al helemaal niet de tour die ze nu opgaat met Karen, ze worden steeds valser. Ik vind het niet echt leuk om naar te kijken. Hopelijk herpakt Jimmy zich ook want die is ook vals.

Als Alice slim is, gaat ze juist niet voor de PON zo dat ze zeker weten Ashley er weer op kunnen gooien met hopelijk dit keer twee sterke spelers naast haar.
w/ Welkom nieuwe COS'er!
pi_212421107
Kijk dit is leuk....weer meer punten....en dan de stem die ze gebruikte _O- O+ Isabella de peer
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:46:43 #23
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212421112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:15 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Is ergens filmpje van gisteravond tussen ronahi en dilano
Led81 neemt alles per uur op, op zijn pagina
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_212421120

Doriana geeft haar duopartner een cadeau voor Valentijnsdag
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:47:49 #25
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212421126
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:43 schreef ben34567 het volgende:
Het is een individueel tijdspel aka febo bepaalt wie de PON zal winnen. Ik gok op Glenn en Danny omdat er eerst wat mensen buiten het Ashley bondje weg moeten om het aantal tussen de 2 groepen weer gelijk te zetten.
Nee Danny heeft hem al gehad. Denk dat BB Alice ook nog wil sparen dus die zal het ook niet winnen. Ik denk dat Dilano of Tyron het gaat winnen. Tyron moet gaan bepalen of hij Alice onder de bus gooit of Dilano die een kant zal moeten gaan kiezen.
pi_212421127
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:37 schreef marky het volgende:

[..]
Karen en Eslie zijn de hele ochtend al aan het spinnen waarbij Karen het veldwerk deed bij Dilano om vervolgens bij Eslie weer verslag uit te brengen. De vraag onder de cossers kwam op of ze Karen ook onder de bus zou gooien. Snapte?
Je kijkt nou lang genoeg naar BB, dan moet je er ook achter zetten: "Snapte?" ;)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:47:57 #27
498834 Poeziewoes
voorheen poezewoes
pi_212421130
quote:
88s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:44 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Nee ze hadden er geen geld voor over om 'onze' kaartjes te kopen -O-
Vreemd dat ze daar geen geld voor over hadden, er is toch maar een persoon die dat grote bedrag kan winnen op het eind, dan kun je toch soms wel leuke dingen doen van dat geld, maar goed wie ben ik?
pi_212421156
We
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:42 schreef Adixsh het volgende:

Welkom *O*
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_212421162
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:47 schreef marky het volgende:

[..]
Nee Danny heeft hem al gehad. Denk dat BB Alice ook nog wil sparen dus die zal het ook niet winnen. Ik denk dat Dilano of Tyron het gaat winnen. Tyron moet gaan bepalen of hij Alice onder de bus gooit of Dilano die een kant zal moeten gaan kiezen.
Dan kiest hij voor Dilano denk ik,mijn idee heeft hij daar weinig mee
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:50:46 #30
498834 Poeziewoes
voorheen poezewoes
pi_212421171
Welkom nieuwe poster *O*
pi_212421194
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:47 schreef Poeziewoes het volgende:

[..]
Vreemd dat ze daar geen geld voor over hadden, er is toch maar een persoon die dat grote bedrag kan winnen op het eind, dan kun je toch soms wel leuke dingen doen van dat geld, maar goed wie ben ik?
Ja,dat bedachten allen ook daarna en hebben gevraagd of alsnog ze die kaartjes konden krijgen en boden ietsje meer. BB zou er over nadenken maar nog niks gehoord,
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:52:08 #32
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212421198
quote:
Rohani heeft er toch ook wel een groot aandeel in hoor vind ik die is al vanaf het begin bezig met vals te wezen en te roddelen over andere
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_212421202
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:47 schreef marky het volgende:

[..]
In ieder geval de winnaar vandaag zal veel vertellen over welk verhaallijn febo wil hebben. Productie weet dat er al veel controverse is ontstaan rond individuele tijdspellen doorheen de seizoenen en nog blijven ze weigeren om daar een klok bij te zetten zodat de bewoners tot op de seconde weten wat hun tijd was.
pi_212421212
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Rohani heeft er toch ook wel een groot aandeel in hoor vind ik die is al vanaf het begin bezig met vals te wezen en te roddelen over andere
Klopt
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:53:09 #35
421867 greysbones
pi_212421215
quote:

[..]
ze zit net ook helemaal niet te roddelen en smoezen
pi_212421250
Ronahi zegt gewoon pokerface als er terugkomen.
pi_212421261
quote:

[..]
Ze stond net ook duidelijk weer te zemelen tegen Tyron, je ziet het gewoon aan haar gelaatsuitdrukking, hebben we soundlock.
quote:
99s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
ze zit net ook helemaal niet te roddelen en smoezen
Nee joh, dat doet zij niet :+
Volg je hart, want dat klopt....
pi_212421269
Oh wat leuk, Ronahi heeft ook een valentijs berichtje gehad van Tyron. Omdat ze voor iedereen briefjes had gemaakt.
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:56:34 #39
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212421277
ja ik ben echt van mening dat die 2 kampen nu echt door Rohani gekomen is met haar gestook en alles ze is al vanaf het begin hier mee bezig en nu heb je dus het resultaat dat er een scheiding is, ze ook zo bezig geweest met Tom de hele tijd.
pi_212421287
Gefluister tussen Ronahi en Tyron.

Tegen Ronahi is gezegd dat ze zich geen zorgen hoeven te maken want <...> is gedraaid omdat er gisteren ook veel gepraat is.

Kan er niet van maken of Danny heeft gezegd dat hij gedraaid is, of dat Danny gezegd heeft dat iemand gedraaid is, of dat iemand anders heeft gezegd dat Danny gedraaid is.
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:57:18 #41
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212421293
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:55 schreef ammartje het volgende:

[..]
Ze stond net ook duidelijk weer te zemelen tegen Tyron, je ziet het gewoon aan haar gelaatsuitdrukking, hebben we soundlock.
[..]
Nee joh, dat doet zij niet :+
ja die pakt ze nu weer even helemaal in
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:57:48 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212421300
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:50 schreef Angel79 het volgende:

[..]
Dan kiest hij voor Dilano denk ik,mijn idee heeft hij daar weinig mee
Ze willen Tom en Eslie erop maar weten daar moet een krachtpaster naast. Dat is Alice of Ty en zij denken ook Bas. Bas heeft Ty geen moeite mee masr Alice is echt een hele lastige.
pi_212421308
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ja ik ben echt van mening dat die 2 kampen nu echt door Rohani gekomen is met haar gestook en alles ze is al vanaf het begin hier mee bezig en nu heb je dus het resultaat dat er een scheiding is, ze ook zo bezig geweest met Tom de hele tijd.
Dat van Tom ben ik met je eens....maar je kan niet 1iemand de schuld geven van de tweedeling.
pi_212421310
quote:
Klopt maar ashley is ook al vanaf begin bezig ik ben er.voor het spel enzo en probeerde vanaf begin al.mensen te verzamelen. 3.meiden verpesten de sfeer daar en jammer genoeg gaat karen er ook aan mee doen. De jongste meiden zijn het verstandigst
pi_212421312
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:56 schreef zodeju het volgende:
Oh wat leuk, Ronahi heeft ook een valentijs berichtje gehad van Tyron. Omdat ze voor iedereen briefjes had gemaakt.
Ze hecht daar veel waarde aan. Hmmmm, stille aanbidder, iemands geliefde. Ik vind het raar :s)
pi_212421323
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef ammartje het volgende:

[..]
Ze hecht daar veel waarde aan. Hmmmm, stille aanbidder, iemands geliefde. Ik vind het raar :s)
Zo is het niet bedoelt van Tyron.
pi_212421334
Karan en Alice zijn terug en moeten naar de roze kamer tot de rest klaar is. Alice denkt dat dat komt omdat er toch altijd mensen zijn die vertellen hoe/wat |:)
pi_212421344
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:59 schreef zodeju het volgende:

[..]
Zo is het niet bedoelt van Tyron.
Maar dat is wel wat Valentijn inhoudt toch? Ik vond de briefjes van vanmorgen niet meer of minder dan een wit voetje halen bij het Nederlandse publiek. Kijk mij eens schattig zijn
pi_212421355
Ze moesten blijkbaar de andere duo's iets gunnen.
Karen ziet het daardoor al somber in :9
pi_212421358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Klopt maar ashley is ook al vanaf begin bezig ik ben er.voor het spel enzo en probeerde vanaf begin al.mensen te verzamelen. 3.meiden verpesten de sfeer daar en jammer genoeg gaat karen er ook aan mee doen. De jongste meiden zijn het verstandigst
In de laatste poll die ik hier zag stond Alice ook bovenaan, met veel meer stemmen dan Ashley ook. Sabeau veel minder, maar dat begrijp ik ook wel. Iets minder wijsheden rondstrooien zou al wel helpen denk ik. Ik hoop niet dat FEBO gaat sturen naar een Belgische winnares want dan weet ik echt niet wie dat zou moeten zijn eerlijk gezegd.
pi_212421362
Alice tegen Karen: "Maar dit was raar, nu moet je het weer een ander gunnen, nu kun je weer niet voor jezelf doen. Je kunt het weer niet winnen"
Karen: "Ik denk dat wij het niet hebben, ik weet dat nu al, niemand gaat v....."

Streamwissel
pi_212421364
Karen en Alice zeggen dat het vreemd is dat ze weer een ander het kosten gunnen.
pi_212421393
Ik vind dit wel positief eigenlijk.. minder mensen gaan het Karen en Ashley gunnen vermoed ik
pi_212421403
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
Alice tegen Karen: "Maar dit was raar, nu moet je het weer een ander gunnen, nu kun je weer niet voor jezelf doen. Je kunt het weer niet winnen"
Karen: "Ik denk dat wij het niet hebben, ik weet dat nu al, niemand gaat v....."

Streamwissel
Ja zeker vreemd weer. Zijn dus 3 koppels in het voordeel. Karen en Alice zullen het Danny en Glenn hebben gegund, Danny en Glenn doen het andersom, is dus bij randy en tyron ook dan hebben dilano en sabeua de beslissende stem hierin.en die kiezen dan of Danny en Glenn of tyron en ronahi
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:05:23 #55
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212421413
quote:
Nee. De twee kampen zijn ontstaan na de terugkeer van Eslie. Die gooide zich gelijk op Tom want populair en moest hebben geweten van het Hottub gesprek. De terugkeer van Eslie had het zelfde effect als Chiara vorig jaar die later binnenkwam. Ronahi is gewoon het slachtoffer van een slechte keus van Bas.
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:07:45 #56
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212421440
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:04 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Ja zeker vreemd weer. Zijn dus 3 koppels in het voordeel. Karen en Alice zullen het Danny en Glenn hebben gegund, Danny en Glenn doen het andersom, is dus bij randy en tyron ook dan hebben dilano en sabeua de beslissende stem hierin.en die kiezen dan of Danny en Glenn of tyron en ronahi
Dan gaat het Tyron en Ronahi worden. Ty zijn relatie met Alice moet onder druk komen. Eslie gaat helemaal over de pis als dat gebeurd.
pi_212421446
Alice denkt het goed, Tom ashley en zichzelf of Karen.
pi_212421450
Ronahi is denk ik wel loyaal tegenover haar vrienden/bondgenoten daar. Ashley zie ik Karen en de rest nog voor de bus gooien wanneer de groep wat meer uitgedund is.
pi_212421457
Als het alleen om iets gunnen gaat, waarom dan buiten :? Zouden ze iets leuks in de gameroom opgebouwd hebben voor later op de dag? *O*
pi_212421471
Karen denkt dat ze geen sterke speler is, Alice zegt hoe denk je dat zo. Alice zegt is toch gek dat er vanavond wordt gezegd deze is vanavond het meest gegund. Alice zegt je hebt het heel goed gedaan en morgen wordt heel veel duidelijk.
pi_212421483
Alice: "Dan weten we al wie erop komen te staan"
Karen: "Ash, Tom en wie is die derde dan?"
Alice denkt hardop: "Jimmy, Dilano, jij of ik.. Danny of Glenn. Denk ik. Want Bas gaan ze er denk ik niet op zetten. En dat hele groepje verder ook niet. Dus ik denk Ash, Tom en Jimmy. Ja of nee niet Jimmy, Ash Tom en nog een andere sterke speler totdat zer er iemand uit hebben gebonjourd, mij ofzo. Dat wordt een gekke bank, of jij!'
Karen: "Ik ben geen sterke speler he"
pi_212421491
Alice zegt ze moeten op tom en jimmy doen. Ze hopen dat ze slim zijn.
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:11:57 #63
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212421522
Karen mag er uit hoor dan is Eslie haar soldaat kwijt.
pi_212421526
Alice en Karen gaan een dutje doen :z
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:12:39 #65
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212421532
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef zodeju het volgende:

[..]
Dat van Tom ben ik met je eens....maar je kan niet 1iemand de schuld geven van de tweedeling.
dan geef ik je een Doriana erbij die net zo hard meedoet, dat van Ashley is reactie op actie
pi_212421534
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:01 schreef ammartje het volgende:

[..]
Maar dat is wel wat Valentijn inhoudt toch? Ik vond de briefjes van vanmorgen niet meer of minder dan een wit voetje halen bij het Nederlandse publiek. Kijk mij eens schattig zijn
Het mag toch iets vriendschappelijks zijn.....normaal hoef je niet eens een naam erbij te zetten dus....
En wat is er erg aan om het spel daar te spelen juist op valentijn....
Het is zo jammer dat Ashley met haar hoofd ergens anders, ik had van haar wat anders verwacht.
pi_212421551
Van mij mag Jimmy deze week wel weg. Heeft zijn show mogen doen; zal verder niet zoveel toevoegen nu hij het schoothondje van Tom is geworden.
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:14:23 #68
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212421555
quote:

[..]
ze riep het inderdaad maar echt bezig ermee was ze niet hoor
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:14:26 #69
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212421558
Kunnen ze die camerageilheid met hartjes maken niet ene keer verbieden?
pi_212421566
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef marky het volgende:

[..]
Dan gaat het Tyron en Ronahi worden. Ty zijn relatie met Alice moet onder druk komen. Eslie gaat helemaal over de pis als dat gebeurd.
Ik hoop het!
pi_212421573
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:12 schreef zodeju het volgende:

[..]
Het mag toch iets vriendschappelijks zijn.....normaal hoef je niet eens een naam erbij te zetten dus....
En wat is er erg aan om het spel daar te spelen juist op valentijn....
Het is zo jammer dat Ashley met haar hoofd ergens anders, ik had van haar wat anders verwacht.
Dat is het precies. Het is alleen niet vriendschappelijk. Ze heeft aan de helft de pest, dus hypocriet gedrag. Zo zie ik het.
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:17:13 #72
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212421592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:05 schreef marky het volgende:

[..]
Nee. De twee kampen zijn ontstaan na de terugkeer van Eslie. Die gooide zich gelijk op Tom want populair en moest hebben geweten van het Hottub gesprek. De terugkeer van Eslie had het zelfde effect als Chiara vorig jaar die later binnenkwam. Ronahi is gewoon het slachtoffer van een slechte keus van Bas.
whahhahah Rohani is echt geen slachtoffer hoor
pi_212421606
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:15 schreef ammartje het volgende:

[..]
Dat is het precies. Het is alleen niet vriendschappelijk. Ze heeft aan de helft de pest, dus hypocriet gedrag. Zo zie ik het.
In het spel....kan zo weer veranderen daar.....van haten tot beste maatje....
pi_212421616
quote:

[..]
ashley heeft vanaf het begin gezegd dat zij het spel wil spelen . Daar is op zich niets mis mee. Er zullen wel meer met die insteek naar binnen zijn gekomen, je weet waar je aan begint en wat je kunt winnen. Alleen niet iedereen spreekt het zo uit.
Ronahi is ook al vanaf het begin bezig met heel veel konkelen en proberen tweespalt te zaaien, is ook een manier van het spel spelen.

En Sabeau is binnen gekomen met het idee om zoveel mogelijk mannen om haar pink te winden en zo niet op de bank terecht te komen.

En zo zijn er meer met "het spel" bezig.
pi_212421635
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef zodeju het volgende:

[..]
In het spel....kan zo weer veranderen daar.....van haten tot beste maatje....
Ja daar heb je zeker gelijk in. :Y
pi_212421643
Alice is echt een nuchtere boer :Y
pi_212421655
Alice zegt ik kies geen kamp ik ga me niet aansluiten bij een kamp ik kan met iedereen. Ze zegt ik ben een nuchtere boer. Ze maakt zich geen zorgen om haar plekje. Zo lekker realistisch en goed dat ze dit tegen karen zegt.
pi_212421669
Kaarten gaat om 250 per man. Karen zegt ik vind het wel raar dat mensen zo bezig zijn met fans. Mooi dat tussen karen en Alice niet over andere mensen in het negatieve wordt gesproken
pi_212421675
Alice zegt ik denk er meer over na dat we het gezelliger kunnen hebben als we niet bezig zijn met het spel.
pi_212421687
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:19 schreef Verida het volgende:

[..]
ashley heeft vanaf het begin gezegd dat zij het spel wil spelen . Daar is op zich niets mis mee. Er zullen wel meer met die insteek naar binnen zijn gekomen, je weet waar je aan begint en wat je kunt winnen. Alleen niet iedereen spreekt het zo uit.
Ronahi is ook al vanaf het begin bezig met heel veel konkelen en proberen tweespalt te zaaien, is ook een manier van het spel spelen.

En Sabeau is binnen gekomen met het idee om zoveel mogelijk mannen om haar pink te winden en zo niet op de bank terecht te komen.

En zo zijn er meer met "het spel" bezig.
Ja, dat heeft ze gezegd , Maar nooit aan gedacht dat ze het drie maanden moet volhouden en heel lelijk kan overkomen....Of ze moet denken dat dat erg gewaardeerd word om zo slecht mogelijk over tekomen.....Ze is er zo trots op dat ze de baas is van iedereen.....en weet hoe het gespeeld moet worden....Jammer dat de goede daar moeten onder lijden .
pi_212421704
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik kies geen kamp ik ga me niet aansluiten bij een kamp ik kan met iedereen. Ze zegt ik ben een nuchtere boer. Ze maakt zich geen zorgen om haar plekje. Zo lekker realistisch en goed dat ze dit tegen karen zegt.
Ja heel goed! Ook dat ze zich niet druk maakt als ze erop gezet wordt en eruit gaat.
Dan is het haar tijd.
🐱❤️
pi_212421706
Karen is heel anders aan het praten met Alice dan met het gelul meedoen met ashley
pi_212421723
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:25 schreef zodeju het volgende:

[..]
Ja, dat heeft ze gezegd , Maar nooit aan gedacht dat ze het drie maanden moet volhouden en heel lelijk kan overkomen....Of ze moet denken dat dat erg gewaardeerd word om zo slecht mogelijk over tekomen.....Ze is er zo trots op dat ze de baas is van iedereen.....en weet hoe het gespeeld moet worden....Jammer dat de goede daar moeten onder lijden .
het zijn wel allemaal gewoon volwassen mensen, ze zijn niet verplicht om er in mee te gaan. Wie weet vinden ze het wel makkeljk dat Ashley zo op de voorgrond treedt, dat haalt de aandacht van hun af.
pi_212421727
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:27 schreef PunkieePie het volgende:

[..]
Ja heel goed! Ook dat ze zich niet druk maakt als ze erop gezet wordt en eruit gaat.
Dan is het haar tijd.
Echt een hele nuchter meid. En geen slecht woord over anderen in dat gesprek. Sabeau over dat ze Alice zalfjes geeft tegen acne en dat het helpt
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:29:50 #85
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212421743
zo Glenn heeft een rode kop zeg
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:30:17 #86
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212421747
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Slachtoffer van de situatie waar ze in kwam. Geen slachtoffer van Tom.
pi_212421749
Meiden helemaal blij dat Glenn en Danny op jim en tom zijn gegaan
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:30:47 #88
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212421752
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:30 schreef marky het volgende:

[..]
Slachtoffer van de situatie waar ze in kwam. Geen slachtoffer van Tom.
_O- _O- _O- jij bent echt grappig
pi_212421763
BB is ziek denk ik. Vandaag precies nog geen SL gehad.
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:31:44 #90
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212421764
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:28 schreef Verida het volgende:

[..]
het zijn wel allemaal gewoon volwassen mensen, ze zijn niet verplicht om er in mee te gaan. Wie weet vinden ze het wel makkeljk dat Ashley zo op de voorgrond treedt, dat haalt de aandacht van hun af.
Ze is het zelfde als Lenie. Je laat het maar en gaat er niet tegenin.
pi_212421772
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:31 schreef Jockari het volgende:
BB is ziek denk ik. Vandaag precies nog geen SL gehad.
Ssssssttttt
pi_212421776
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Meiden helemaal blij dat Glenn en Danny op jim en tom zijn gegaan
Ik snap helemaal niks van dat spel hoor aan het eind wel wie er wat mee opschiet....Dus voor Karen is het goed dat het zo is gebeurt.
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:33:14 #93
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212421785
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:30 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
_O- _O- _O- jij bent echt grappig
Jij leest niet. Jij focust opeen deel van mijn post en negeert de rest vooral. Rohani is niet de start van de groepen. Dat is waar het om gaat.
pi_212421800
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Ashley wel? :D
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:34:36 #95
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212421802
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:32 schreef zodeju het volgende:

[..]
Ik snap helemaal niks van dat spel hoor aan het eind wel wie er wat mee opschiet....Dus voor Karen is het goed dat het zo is gebeurt.
Dus ze moeten de power gunnen aan de 4 overgebleven mensen.
pi_212421825
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:34 schreef marky het volgende:

[..]
Dus ze moeten de power gunnen aan de 4 overgebleven mensen.
ik snap het ook niet, dus kan ook geen SV maken, sorry
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_212421830
Zouden ze een vrijstelling moeten gunnen aan die 2 overgebleven duo's
pi_212421834
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zouden ze een vrijstelling moeten gunnen aan die 2 overgebleven duo's
Nee aan ieder duo behalve zichzelf, de.roze kamer zei al dat randy en tyron op elkaar gaan en dat dilano de keus kan maken en die misschien dan ook voor tom en jimmy gaan
pi_212421851
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Nee aan ieder duo behalve zichzelf
Nou Danny en glenn kozen voor jimmy en Tom en die mogen niet meespelen
pi_212421863
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:38 schreef Gerrie_55 het volgende:

[..]
Nou Danny en glenn kozen voor jimmy en Tom en die mogen niet meespelen
Alice en karen ook het meeste
pi_212421870
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Nee aan ieder duo behalve zichzelf
Dus eigenlijk moet je verliezen.....oh ik weet dat het stom is maar echt......als je het goed speelt.
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:41:05 #102
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212421881
Beetje het zelfde als vorig jaar toen Chayron die pinnen moest verdelen op die sokkels. Kon je iemand vrijstellen en iemand een nominatie geven. Kan zijn dat je nu iemand kan vrijstellen en iemand de pon gunnen.
pi_212421886
Danny zegt dat dilano niet op tom gaat
pi_212421894
Danny zegt we weten niet wat de pon moet doenm
pi_212421897
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:39 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Alice en karen ook het meeste
Wat het meeste
pi_212421900
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt dat dilano niet op tom gaat
Dan is Jimmy het vertrouwen echt kwijt in Dilano, als hij dat doet
pi_212421901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:42 schreef Gerrie_55 het volgende:

[..]
Wat het meeste
Bij tom en jimmy
pi_212421905
Wat moeten ze nu precies doen lees overalles vanalles
pi_212421906
Haha loopband met een helm en een bakje
pi_212421911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:43 schreef Toweler het volgende:
Wat moeten ze nu precies doen lees overalles vanalles
Iets met een loopband en een helm op. Balletjes. De ander doet niks.
pi_212421915
Glenn/Danny zijn voor Tom en Jimmy gegaan.
Karen/Alice voor Danny en Glenn. De meisjes hebben nu wel spijt dat ze ook niet voor Tom en Jimmy gegaan zijn.
Spijtig dat ze als eerste moeten.
Wat de volgende twee koppels doen is duidelijk.
Dilano/Sabeau gaan kleur moeten bekennen en beslissen. Maar ik vrees dat Dilano, Rohani boven Jimmy kiest.
Maar er kan ook nog een twist zijn.
Misschien moeten de eerste twee duo’s nog een challenge spelen? Of zijn er 2 PON’s te verdelen.
pi_212421916
Haha Danny was verschoten dat Alice en karen ook op hun hadden gestemd.
pi_212421942
Alice zegt hoe gek zou het zijn dat je een spel speelt van pon en dat het dan tom en jimmy zijn. Danny denkt echt tom en jimmy
pi_212421949
Tom en Jimmy of Randy en Doriana zeggen ze in de slaapkamer.
pi_212421951
Karen en Alice denken dat dilano op randy gaan stemmen
pi_212421959
Dilano mag als laatste duo de beslissing hebben... Echt benieuwd wat dit allemaal is 😛
Het is nu aan Tyron & Ronahi
pi_212421969
Danny zegt in feite is Alice nog niets gegund he.
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:52:32 #118
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212422010
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:33 schreef marky het volgende:

[..]
Jij leest niet. Jij focust opeen deel van mijn post en negeert de rest vooral. Rohani is niet de start van de groepen. Dat is waar het om gaat.
ik lees het wel maar jij maakte net zomaar een aanname wat niet waar was dus vandaar
pi_212422016
Tyrone zegt is geen duo spel. Zij staat er alleen maar. Tyron zegt ik het eerst verdeeld en later bij een gedaan.
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:52:55 #120
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212422017
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ashley wel? :D
nee dat zeg ik ook niet
pi_212422022
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Tyrone zegt is geen duo spel. Zij staat er alleen maar. Tyron zegt ik het eerst verdeeld en later bij een gedaan.
Maar op wie zegt hij nog niet :D
pi_212422037
Tyron wil het niet zeggen :D
pi_212422052
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:54 schreef engine het volgende:
Tyron wil het niet zeggen :D
Is wel duidelijk toch randy en doriana
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:56:01 #124
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212422063
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
haha ja rohani doet niet zoveel
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:56:53 #125
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212422081
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:55 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Is wel duidelijk toch randy en doriana
dat is zijn gappie toch, ja ik snap echt even niet wat ze aan het doen zijn kom er niet veel wijs uit 8)7 8)7
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:58:41 #126
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422124
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:52 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
ik lees het wel maar jij maakte net zomaar een aanname wat niet waar was dus vandaar
Doen we toch allemaal hier.
pi_212422136
Eindelijk een SL
pi_212422137
Zover ik het begrijp moeten ze iets vullen met balletjes.
Waarschijnlijk de koker bij het duo dat zij de pon gunnen.
pi_212422141
Ik denk dan aan het spel van vorig seizoen , waar je nominaties en halve nominaties bij de bewoners kon plaatsen . .en ook weer kan wegnemen en bij een andere bewoner leggen , dan weet enkel het laatste duo idd de uitkomst
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:59:56 #130
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422142
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
dat is zijn gappie toch, ja ik snap echt even niet wat ze aan het doen zijn kom er niet veel wijs uit 8)7 8)7
Ze kunnen ook voor Dilano en Sabeau zijn gegaan natuurlijk want dat is het maatje van Ronahi.
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:00:06 #131
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212422146
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:58 schreef marky het volgende:

[..]
Doen we toch allemaal hier.
nou nee hoor
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:01:40 #132
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422163
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
nou nee hoor
Wat jij wil
pi_212422200
Zag dilano net in de gang staan bij de kameds
pi_212422214
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Ben zo blij dat er vele met mij het niet meer snappen....misschien moeten we het zien. Ik wacht wel af.......
Want nu lees je weer dat er maar eentje speelde en die kiest dan als duo. En is dat leuk voor diegene die gekozen wordt of juist nadelig.....
pi_212422241
Tyron & Ronahi terug ... Zij laten niet in hun kaarten kijken en willen niet zeggen op wie ze gegaan zijn...
Ondertussen zijn Randy & Doriana aan de proef bezig.
pi_212422261
Ik denk dat Dilano en sabo het Randy en Do of Ty en Ro 'gunnen'
Dilano zal t Tom niet gunnen dus zal niet op Jimmy en Tom gaan.
Dat denkt Danny dus echt verkeerd .
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:12:15 #137
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422287
Ze moeten ballen in kokers gooien oid. De geen met de meeste ballen heeft de pon. Tot nu toe zijn de dames op Danny en Glenn gegaan. Danny en Glenn op Jim en Tom. Ty en Rohani waarschijnlijk op Randy en Do. Randy en Do zullen op Ty en Rohani gaan. Als Dilano en Sabeau kiezen voor Ty en Ronahi dan hebben zij de power. Als die op Jimmie en Tom gaan dan hebben zij de power. Dat lijkt nu een beetje het spel.
pi_212422306
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:12 schreef marky het volgende:
Ze moeten ballen in kokers gooien oid. De geen met de meeste ballen heeft de pon. Tot nu toe zijn de dames op Danny en Glenn gegaan. Danny en Glenn op Jim en Tom. Ty en Rohani waarschijnlijk op Randy en Do. Randy en Do zullen op Ty en Rohani gaan. Als Dilano en Sabeau kiezen voor Ty en Ronahi dan hebben zij de power. Als die op Jimmie en Tom gaan dan hebben zij de power. Dat lijkt nu een beetje het spel.
Zal ik dit dan maar in SV zetten?
pi_212422317
eerst maar even wachten op de zekerheid lijkt me
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:15:07 #140
421867 greysbones
pi_212422319
Doriana verklapt

tom/jimmy
do/randy
zitten helemaal vol
pi_212422337
En ze klagen allemaal dat maar 1 iemand van het duo het mocht spelen.
pi_212422347
Ik hoop dat Tom en Jimmy de pon krijgen O+
pi_212422348
quote:
99s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
Doriana verklapt

tom/jimmy
do/randy
zitten helemaal vol
En dat wil zeggen? Die zijn genomineerd?
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:17:32 #144
421867 greysbones
pi_212422351
achteraf weet Ty dat ze het anders hadden moeten spelen

achteraf is mooi wonen
pi_212422352
Oh randy en doriana hebben gespreide, is niet slim van hun zegt tyrone
pi_212422355
quote:
99s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
Doriana verklapt

tom/jimmy
do/randy
zitten helemaal vol
Ja ze zegt dat ze hebben gespreid, volgens Ty is dat niet slim ze hadden op 1 duo moeten gaan.
pi_212422363
quote:
99s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
achteraf weet Ty dat ze het anders hadden moeten spelen

achteraf is mooi wonen
Randy en doriana hadden het niet goed gedaan zei hij
pi_212422364
Dan zit denk ik Roddelani op de bank sowieso.
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:18:03 #149
421867 greysbones
pi_212422366
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef Toweler het volgende:

[..]
die strijden dan voor de pon
pi_212422372
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoop dat Tom en Jimmy de pon krijgen O+
Ik ook, het meest oprechte stel naar mijn idee
pi_212422374
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef Toweler het volgende:

[..]
Maken kans op de power of nomination volgens mij
pi_212422375
Dilano gooit denk bij ronahi en jimmy
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:18:58 #153
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422379
quote:
16s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:14 schreef rinardo het volgende:

[..]
Tis van mij ook maar een gok maar tuurlijk
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:19:05 #154
421867 greysbones
pi_212422380
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano gooit denk bij ronahi en jimmy
dat zou mooi zijn
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:19:26 #155
421867 greysbones
pi_212422384
quote:
16s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:14 schreef rinardo het volgende:

[..]
:N
vol aannames
pi_212422389
quote:
99s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
:N
vol aannames
oke
pi_212422391
Ze zijn allemaal aan het klagen dat geen echt duo spel was.
pi_212422408
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:18 schreef marky het volgende:

[..]
Tis van mij ook maar een gok maar tuurlijk
Ik denk dat je er redelijk dichtbij zit.
pi_212422412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:21 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
Ik denk dat je er redelijk dichtbij zit.
ik denk het ook
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:22:27 #160
421867 greysbones
pi_212422421
quote:
16s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:21 schreef rinardo het volgende:

[..]
ik denk het ook
Do en Randy hebben gespreid
dus dat klopt dan al niet
pi_212422429
Doriana weer alleen maar janken en klagen. Ga lekker naar huis dan als het niet je ding is.
pi_212422463
Zo is ashley wel leuk
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:25:58 #163
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422468
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:22 schreef Lrod01 het volgende:
Doriana weer alleen maar janken en klagen. Ga lekker naar huis dan als het niet je ding is.
Ze hebben daar allemaal over geklaagd.
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:26:36 #164
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422473
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Zo is ashley wel leuk
Ze doet leuk voor het TV momentje.
pi_212422477
Zou echt leuke tv worden als Tom & Jimmy de PON winnen. Die zitten daar nu met 4 te denken dat ze helemaal buiten spel gezet werden (en hoogstwaarschijnlijk op de bank belanden) en zien deze plottwist niet aankomen - hopelijk mogen we straks meekijken om hun reacties te zien als bekend gemaakt wordt (én het Tom & Jimmy wordt).
pi_212422486
Ashley zegt hij gaat toch niet alles doorbrieven naar rona
pi_212422515
Morgenochtend gymles van Tom en Ashley.
pi_212422518
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:26 schreef marky het volgende:

[..]
Ze doet leuk voor het TV momentje.
Echt, deze vrouw heeft héél goed gekeken naar eerdere en andere reality programma's en doet precies dat waarvan ze weet dat werkt. Alles voor de bühne dus.
pi_212422525
Zouden Sorbo en Dilano niet voor Glenn en Danny gaan?
Lekker neutraal en Glenn is Sorbo's BB pappie.
pi_212422530
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
Zou echt leuke tv worden als Tom & Jimmy de PON winnen. Die zitten daar nu met 4 te denken dat ze helemaal buiten spel gezet werden (en hoogstwaarschijnlijk op de bank belanden) en zien deze plottwist niet aankomen - hopelijk mogen we straks meekijken om hun reacties te zien als bekend gemaakt wordt (én het Tom & Jimmy wordt).
En dan dat vliegtuigje vanmiddag voor Tom _O- _O-
pi_212422533
quote:
16s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:29 schreef rinardo het volgende:

[..]
Morgenmiddag!
pi_212422534
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:28 schreef Adixsh het volgende:

[..]
Echt, deze vrouw heeft héél goed gekeken naar eerdere en andere reality programma's en doet precies dat waarvan ze weet dat werkt. Alles voor de bühne dus.
Slim, ze heeft heel goed gekeken hoe Jeffrey het speelde in EJVJL en hoe het in andere jaren gegaan is. Goede research dus. :Y ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_212422542
quote:

[..]
Morgenmiddag toch?
pi_212422543
quote:

[..]
is pas morgen
pi_212422552
Morgen inderdaad, ben in de war
pi_212422563
Ze beginnen langzaam door te draaien in de woonkamer.
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:32:18 #177
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422575
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
Is wel een beetje veel Tom en Jimmy deze week. En als Dilano Ronahi echt wil redden dan kan het nu anders is ze het bokkie.
pi_212422577
degenen die het spel moesten spelen 1 van de 4 kiezen die de pon krijgt?
pi_212422583
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Slim, ze heeft heel goed gekeken hoe Jeffrey het speelde in EJVJL en hoe het in andere jaren gegaan is. Goede research dus. :Y ^O^
Bij Jeff werkte het uiteindelijk niet.
Er komen altijd externe factoren bij. Onverwachte vriendschappen of verliefdheid.
Heeft menigeen de kop gekost.
pi_212422587
quote:

[..]
Toch vanmiddag?
Gewoon omdat het kan!
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:33:29 #181
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422589
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:32 schreef woxxel het volgende:
degenen die het spel moesten spelen 1 van de 4 kiezen die de pon krijgt?
Nee uit alle duo's. Er wordt nu gedacht dat het Tom en Jimmy of Ty en Ro gaan zijn.
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:33:50 #182
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422593
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:33 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Toch vanmiddag?
Morgen
pi_212422597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:33 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Toch vanmiddag?
nee sorry, was in de war
pi_212422600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]
Bij Jeff werkte het uiteindelijk niet.
Er komen altijd externe factoren bij. Onverwachte vriendschappen of verliefdheid.
Heeft menigeen de kop gekost.
Dat is bij Ashley natuurlijk niet het geval dus heeft ze voorsprong in deze zaken. Ook vriendschappen sluit ze uit, behalve met Karen dan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212422613
quote:
16s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:33 schreef rinardo het volgende:

[..]
nee sorry, was in de war
Geeft niet... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_212422615
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:33 schreef marky het volgende:

[..]
Nee uit alle duo's. Er wordt nu gedacht dat het Tom en Jimmy of Ty en Ro gaan zijn.
Randy en doriana en tom en jimmy staan gelijk. De laatste 2 beslissen
pi_212422618
Alice weer dat ze te nuchter hiervoor is.
pi_212422627
Als straks de uitslag er is en Ashley komt te weten dat of Jimmy en Tom de pon hebben of dat ze er heel dicht bij water dan gaat ze weer zielig doen dat ze haar niks gunnen.
De 4 weten tot nu toe niet dat zij ook kans hebben om de pon te krijgen.
pi_212422646
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:36 schreef OmaJacky het volgende:
Als straks de uitslag er is en Ashley komt te weten dat of Jimmy en Tom de pon hebben of dat ze er heel dicht bij water dan gaat ze weer zielig doen dat ze haar niks gunnen.
De 4 weten tot nu toe niet dat zij ook kans hebben om de pon te krijgen.
Dus toch degene die niet mochten spelen krijgen de pon?
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:39:50 #190
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422660
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:34 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat is bij Ashley natuurlijk niet het geval dus heeft ze voorsprong in deze zaken. Ook vriendschappen sluit ze uit, behalve met Karen dan.
Eslie is aan het doordraaien. Die zit er met veel te veel passie en emotie in. Ze kan niet meer ontspannen.
pi_212422664
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:38 schreef woxxel het volgende:

[..]
Dus toch degene die niet mochten spelen krijgen de pon?
De kans is aanwezig volgens mij.
Danny en Glenn hebben hun ballen bij Jimmy en Tom gegooid begreep ik.
Danny is wat dat betreft wel van mening veranderd is de laatste 2 weken, die had t ook niet zo met Tom maar denkt er nu anders over.
pi_212422681
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:39 schreef marky het volgende:

[..]
Eslie is aan het doordraaien. Die zit er met veel te veel passie en emotie in. Ze kan niet meer ontspannen.
Nog niet helemaal. Binnenkort, in de draaideur *O*
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_212422683
danny is undercover in alle kliekjes
pi_212422688
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:41 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]
Dat gaat nog heel lang duren.... :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_212422697
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:41 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]
_O-
pi_212422715
Ben al afgehaakt, hele dag vage verhalen waar we niet veel van begrijpen en dan straks 3 minuten in de uitzending
if it's meant to be, it will be
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:44:55 #197
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422725
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:40 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
De kans is aanwezig volgens mij.
Danny en Glenn hebben hun ballen bij Jimmy en Tom gegooid begreep ik.
Danny is wat dat betreft wel van mening veranderd is de laatste 2 weken, die had t ook niet zo met Tom maar denkt er nu anders over.
Dilano is bepalend. Gunt hij het Jimmy of Ronahi.
pi_212422726
Met deze sls kunnen de bewoners die afvallen voor het einde wel zichzelf nog op de livestream zien (soort van)
pi_212422727
Eigenlijk raar dat ze van elkaar kunnen zien wie wat gedaan heeft. Dilano wilde geen kant kiezen zei hij gister.
pi_212422731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:34 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het is een gelegenheidsvriendschap hoor, ik geloof er niks van
pi_212422745
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:45 schreef Adixsh het volgende:

[..]
Nee ik zie daar wel wat oprechts in.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212422749
Zou het normaal zijn dat, bij langdurig samenwonen, je alles eruit gooit wat er in je hoofd omgaat? We weten precies wie welke scheet laat en wie welke behoefte gaat doen inmiddels.
pi_212422754
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:45 schreef Adixsh het volgende:

[..]
Je kan niet in zo'n setting zitten, zonder vriendschappen te sluiten, niet als je er zo lang zit. Je kan alles van Ashley afkraken wat ze doet, maar ze is ook nog steeds gewoon een vrouw met menselijke gevoelens
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:46:50 #204
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_212422756
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben al afgehaakt, hele dag vage verhalen waar we niet veel van begrijpen en dan straks 3 minuten in de uitzending
Ben ook afgehaakt .. versta gewoon die Belgen niet met hun gemompel en dialecten :'(
Duhh !
pi_212422767
Dilano en sabeua weten de uitslag.
pi_212422769
Dilano en Sabeau gaan het vertellen :Y
pi_212422779
Moment of truth?
🐱❤️
pi_212422783

Dor en (ver)Rot...ehh Ron
Allemaal cabaretteketet!
pi_212422785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Je kan niet in zo'n setting zitten, zonder vriendschappen te sluiten, niet als je er zo lang zit. Je kan alles van Ashley afkraken wat ze doet, maar ze is ook nog steeds gewoon een vrouw met menselijke gevoelens
Tuurlijk, maar wel een vrouw met een plan. En dat is haar recht natuurlijk. Het kijkt alleen voor mij minder lekker.
pi_212422792
Ben benieuwd of dilano kleur heeft bekend
pi_212422798
Randy en Doriana _O-
pi_212422799
Kak
pi_212422800
Randy en Doriana hebben gewonnen !
pi_212422801
Randy en doriana gewonnen dus
pi_212422802
GODVERDOMME!!!
Allemaal cabaretteketet!
pi_212422804
hahahaha bro
pi_212422805
Jammer!
🐱❤️
pi_212422806
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kak
ja dat
pi_212422808
K zooi
Allemaal cabaretteketet!
pi_212422810
hoe dan!!!!!
pi_212422811
Randy en Dorina gewonnen, zo krijgt Randy wel heel erg veel macht. Wat een achterlijke wending neemt BB
pi_212422812
Randy & Do *O*
Twitter ontploft nu denk _O-
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:49:56 #223
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422813
Ty heeft zich de benen uit het lijf gelopen.
pi_212422819
Klopt geen KUT van!
Allemaal cabaretteketet!
pi_212422820
Waardeloos
pi_212422822
Als Karen en Alice ook op Tom en Jimmy waren gegaan hadden Tom en Jimmy gewonnen
pi_212422823
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kak
Dat zou Sabo eens graag zien. Een pot vol kak.
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:50:50 #228
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212422828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Randy en Dorina gewonnen, zo krijgt Randy wel heel erg veel macht. Wat een achterlijke wending neemt BB
Mooi! Ik haak af
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212422834
Randy zegt extra druk nu.
pi_212422837
Kutuitslag.
Doriana vind ik een kutwijf en Randy een hond.
pi_212422840
Als het deze kant op gaat met BB, dat er steeds mensen op deze manier macht krijgen, ben ik er wel klaar mee. Ga gewoon weer op de man nomineren.
pi_212422844
Ik vind dit niet leuk -O-
pi_212422847
Waardeloze shitshow
Allemaal cabaretteketet!
pi_212422850
Ashley not amused :+
pi_212422858
Glenn zegt sabeau en dilano mochten alles beslissen. Ashley weer in complot denken.
  Moderator woensdag 14 februari 2024 @ 12:52:33 #236
388664 crew  Dotteke
pi_212422859
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:51 schreef Snensie het volgende:
Kutuitslag.
Doriana vind ik een kutwijf en Randy een hond.
Nou nou
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212422861
Dus Tom, Ashley en ? Genomineerd
pi_212422864
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dus Tom, Ashley en ? Genomineerd
Nog niet bekend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212422869
Karen zegt ik wist gelijk dat je ging splitsen tegen dilano
pi_212422875
Dilano heeft gesplitst. Of dat zegt ie iig.
Handige zet *O*
pi_212422880
quote:
88s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:53 schreef ledn81 het volgende:
Dilano heeft gesplitst. Of dat zegt ie iig.
Handige zet *O*
Tuurlijk heen kleur bekennen
  Moderator woensdag 14 februari 2024 @ 12:54:06 #242
388664 crew  Dotteke
pi_212422887
Het was dus een gun spel als ik het zo begrijp?
pi_212422891
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
Ja
pi_212422893
Alle balletjes hadden gezellige kleurtjes zegt Sabeau tegen Ashley O+
pi_212422894
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nou nou
Het wordt hier nog erger dan daar _O- _O-
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:55:14 #246
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_212422899
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
Zoals de meeste spellen tot nu toe.
Duhh !
  Moderator woensdag 14 februari 2024 @ 12:55:26 #247
388664 crew  Dotteke
pi_212422901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:53 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Tuurlijk heen kleur bekennen
HOeft toch ook niet, ieder speelt het spel op zijn manier. Dat boos worden onderling snap ik ook nooit zo
Ze weten dat ze er voor een spel zitten
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:55:46 #248
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422905
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:50 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Mooi! Ik haak af
👋
pi_212422909
Tyron kritiek op de spellen.. hij wil ervoor strijden en vind het jammer dat het zo gaat met gunnen.
En BB gooit er nog maar eens een SL in
pi_212422912
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
HOeft toch ook niet, ieder speelt het spel op zijn manier. Dat boos worden onderling snap ik ook nooit zo
Ze weten dat ze er voor een spel zitten
Had hij al gister verteld dat hij dat niet wilde.
  Moderator woensdag 14 februari 2024 @ 12:56:04 #251
388664 crew  Dotteke
pi_212422913
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:54 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Ja
^O^
Ja de een gun je meer als een ander. Dat is toch ook normaal
pi_212422919
Dit gaat nog een staartje krijgen..
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 14 februari 2024 @ 12:56:43 #253
388664 crew  Dotteke
pi_212422921
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:54 schreef zodeju het volgende:

[..]
Het wordt hier nog erger dan daar _O- _O-
Ik heb de sleutel :P
pi_212422928
En is de queen teleurgesteld.....heb geen beeld en af toe gaat het weer in gefluister over.
pi_212422932
ik heb het geheim :muziek:
pi_212422933
Ik waag me niet aan het SV heb geen zin in geouwehoer
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:57:57 #257
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212422934
Je moest dus pluizenballetjes pakken en op een loopband naar een koker rennen. Ty is bijna twee meter die kan dat hoe dan ook het snelst en waarschijnlijk ook meer in zijn handen vast houden. Het had dan altijd Randy geworden.
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:58:04 #258
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_212422936
Tis nu gewoon Big Fokker! .. als je als laatste aan de beurt bent dan bepaal je alles.
Duhh !
pi_212422944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat nog een staartje krijgen..
Zou het bb beslist en wat handiger had geweest per duo lege bakken en dan laten kiezen en op het einde per duo samen voegen
pi_212422953
Deze BB begon leuk, maar neemt steeds meer een rare wending. -O-
pi_212422956
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nou nou
Ja dat is mijn mening.
Doriana is geniepig en roddelt alleen maar en heeft vanaf het begin al de pik op mensen. Ze vind zichzelf altijd zielig en is enorm lui. Ze klaagt en zeurt en is niet in anderen geïnteresseerd.
Randy valt alleen maar op omdat hij op de voorgrond gezet wordt. Uit hemzelf komt weinig tot niets. Ik vind het een soort huisdier dat er een beetje bij hangt. Er komen altijd dezelfde geluiden uit maar hij zegt niks.
  Moderator woensdag 14 februari 2024 @ 12:59:29 #262
388664 crew  Dotteke
pi_212422961
quote:
16s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:57 schreef rinardo het volgende:
ALs je schrijft wat de streams laten zien is er toch niets aan de hand?
Zou toch van de gekke zijn als er geen SV meer geschreven zou kunnen worden. :(
pi_212422966
Kijk rohani nu die handen op elkaar doen van als we er drie mogen doen.
pi_212422971
Met je Love & Suprise week! Dit lijkt meer op Fucked Up Week...hoe kun je in een keer je goed draaiende format van dit seizoen naar de klote helpen! Kijkcijfers dalen ook weer mind you!
Allemaal cabaretteketet!
pi_212422981
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALs je schrijft wat de streams laten zien is er toch niets aan de hand?
Zou toch van de gekke zijn als er geen SV meer geschreven zou kunnen worden. :(
12.50
uitslag PON spel
Doriana en Randy winnen de PON!
pi_212423000
Basiri en tom over nomineren.
pi_212423002
quote:
16s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:57 schreef rinardo het volgende:
Waarom zou er geouwehoer zijn?
pi_212423005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ja maar dat geld voor iedereen ook voor bv Ronahi (waar ik niks mee heb) die wordt ook tot op het bot afgekraakt ook zij heeft menselijke gevoelens.. ;)
Gewoon omdat het kan!
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:02:19 #269
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212423020
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:58 schreef Snensie het volgende:

[..]
Ja dat is mijn mening.
Doriana is geniepig en roddelt alleen maar en heeft vanaf het begin al de pik op mensen. Ze vind zichzelf altijd zielig en is enorm lui. Ze klaagt en zeurt en is niet in anderen geïnteresseerd.
Randy valt alleen maar op omdat hij op de voorgrond gezet wordt. Uit hemzelf komt weinig tot niets. Ik vind het een soort huisdier dat er een beetje bij hangt. Er komen altijd dezelfde geluiden uit maar hij zegt niks.
Ze is het zelfde als Eslie. Ze doet het alleen beter.
pi_212423022
Randy ook teleurgesteld dat het weer een gunspel was.
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:02:45 #271
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_212423028
Randy word wel veel gegund ... zou die aandelen hebben in BB.
Duhh !
pi_212423038
Basiri zegt dat de groep teveel op randy vertrouwd.
pi_212423043
En Jimmy, die weet nu wat vriend Dilano waard is O+
pi_212423058
Dilano zegt dat karen en Alice populair zijn dat sabeau dit heeft gezegd
pi_212423062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:02 schreef marky het volgende:

[..]
Randy is slim....eerst kreeg hij alles over hem heen van de tegenpartij zal ik maar zeggen en nu snappen ze het eigenlijk wel....Gewoon een beetje zielig doen en had graag meer tijd gehad....oei de verkeerde gepost...
  Moderator woensdag 14 februari 2024 @ 13:04:58 #276
388664 crew  Dotteke
pi_212423068
Of je doet Tom, maar dan weet je niet of Tom of Ashley gaat zegt Dil

Ashley graag *O* *O* *O* *O*
pi_212423073
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Of je doet Tom, maar dan weet je niet of Tom of Ashley gaat zegt Dil

Ashley graag *O* *O* *O* *O*
Nee, :+
Allemaal cabaretteketet!
pi_212423089
Dilano zegt zet je emoties uit en kies voor tyron.
pi_212423097
Ze willen Alice en tyron nu erop zetten.
pi_212423098
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:05 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee, :+
Ja, sorry maar ik denk dat we dan hele andere BB krijgen.....als ze mag blijven wordt het in haar hoofd nog erger. Van zie je ik ben de gedoodverfde winnaar.....Buiten dragen ze me op handen, hier moet ik er nog om vragen.
pi_212423099
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ze willen Alice en tyron nu erop zetten.
Mooi zo
Allemaal cabaretteketet!
pi_212423103
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:02 schreef Cargamelk het volgende:
Randy word wel veel gegund ... zou die aandelen hebben in BB.
Randy zit tot z'n oksels in de reet van Ronahi, die is bang dat dat groepje hem niet dekt, want zelf kan die man niks. Van 2 vrouwen verloren en de 3e heeft Tyron hem laten winnen, omdat het die niks uitmaakte naar huis te gaan.
pi_212423106
quote:
16s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef rinardo het volgende:

[..]
12.50
uitslag PON spel
Doriana en Randy winnen de PON!
Jammer do had wel op de bank gemogen van mij...mauwdoos
pi_212423107
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:01 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja maar dat geld voor iedereen ook voor bv Ronahi (waar ik niks mee heb) die wordt ook tot op het bot afgekraakt ook zij heeft menselijke gevoelens.. ;)
Het ging over het sluiten van vriendschappen of die wel of niet echt zijn
pi_212423108
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:07 schreef zodeju het volgende:

[..]
Ja, sorry maar ik denk dat we dan hele andere BB krijgen.....als ze mag blijven wordt het in haar hoofd nog erger. Van zie je ik ben de gedoodverfde winnaar.....Buiten dragen ze me op handen, hier moet ik er nog om vragen.
Prima toch, dan wordt er wel TV gemaakt tenminste, als ze weg gaat niet meer. Dan blijven de deugertjes over, in the end.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212423115
Dus of tom ashley en alice
pi_212423124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:07 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Prima toch, dan wordt er wel TV gemaakt tenminste, als ze weg gaat niet meer. Dan blijven de deugertjes over, in the end.
Denk dat Basiri en Tom en ook misschien dat de oudere toch meer hun stem laten horen....
pi_212423125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
Dus of tom ashley en alice
Dan is het dus Tom :W
Allemaal cabaretteketet!
pi_212423128
Hahaha wat gaat het hier heftig aan toe in de COS. Maar als de bank Tom, Ashley en Alice worden op de bank gaat BB veel kijkers verliezen mochten er 2 uit gaan.
pi_212423136
Alice zegt hij heeft dus ook een kant gekozen of dilano.
pi_212423141
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:02 schreef marky het volgende:

[..]
Behalve dan dat ze veel eerlijker is en dat waardeer ik wel in mensen. Ik vind dat nu twee genieperds gewonnen hebben.

Begrijp me niet verkeerd hoor want ik vind Ashley ook helemaal niks met haar queen gedrag en altijd op de voorgrond staan.
pi_212423142
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:09 schreef Keane007 het volgende:
Hahaha wat gaat het hier heftig aan toe in de COS. Maar als de bank Tom, Ashley en Alice worden op de bank gaat BB veel kijkers verliezen mochten er 2 uit gaan.
Wen er maar aan ~O>
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:10:34 #293
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212423155
Dat verhaal van die lijst is echt onzin.
pi_212423157
Ashley komt binnen en zegt dilano loopt met sabeau de kamer daar in.Ashley zegt jij bent in het vizier tegen Alice. Die zegt ze doen maar maakt me echt niet uitm
pi_212423165
Ashley weet het weer allemaal zo goed.
pi_212423171
FB down..
Allemaal cabaretteketet!
pi_212423205
OMG....zij bepaald dat ze Dilano niet meer meeneemt in HAAR spel....en de andere kijken haar met open mond aan. En nog hebben ze niet door dat ze gebruikt worden de Queen
pi_212423223
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:12 schreef zodeju het volgende:
OMG....zij bepaald dat ze Dilano niet meer meeneemt in HAAR spel....en de andere kijken haar met open mond aan.
Zij mag toch zelf weten wie ze nog wel en niet meer meeneemt in haar spel?
pi_212423230
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ook, ik lees het later wel. Hele interessante streams van de Tweede Kamer vandaag bovendien. :Y
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
pi_212423235
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:14 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]
Ik ook, ik lees het later wel. Hele interessante streams van de Tweede Kamer vandaag bovendien. :Y
Die volg ik ook ^O^
pi_212423243
"Dat hoor ik al anderhalve week geleden"

_O-
Overal heeft ze een verklaring voor. Ashley zal wel even vertellen hoe het allemaal zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')