We wachten af.....quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:22 schreef Snoozey het volgende:
omdat karen geen bus of mes hoeft te verwachten
het zou gaan over Karen die door Ashley voor de bus gegooid gaat worden (denk ik dat ze dat ermee bedoelen)quote:
Karen en Eslie zijn de hele ochtend al aan het spinnen waarbij Karen het veldwerk deed bij Dilano om vervolgens bij Eslie weer verslag uit te brengen. De vraag onder de cossers kwam op of ze Karen ook onder de bus zou gooien.quote:
of je het nu met een lolletje doet, of serieuzer en strijdbaar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:38 schreef ledn81 het volgende:
Toch veel leuker hoe Tyron, Danny en de rest nu babbelen over 'het spel' en strijden.
Beetje grapjes maken onderling. Die strijdbaarheid en gestook van Ashley doet de groep geen goed.
Zelfs haar eigen 'team' klaagt erover
nou bedankt namens alle vrouwen hahahquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
Het is mijn ode aan de vrouwelijkheid. Ja, zo noem ik het."
Maar vooral niks zeggen... zo labberdekak van die lui..quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:38 schreef ledn81 het volgende:
Toch veel leuker hoe Tyron, Danny en de rest nu babbelen over 'het spel' en strijden.
Beetje grapjes maken onderling. Die strijdbaarheid en gestook van Ashley doet de groep geen goed.
Dat is al steeds. Tuurlijk moeten ze ook konkelen maar dat hoeft geen 24/7 te duren. Die gasten staan er veel relaxter in. Ze moesten vanacht zelf lachen om hun eigen gedrag. Dan pas zit je goed in het spel. Eslie die zo zakelijk erin ging zit er met veel meer passie en emotie in dan de rest. Ze kan het niet meer los laten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:38 schreef ledn81 het volgende:
Nee ze hadden er geen geld voor over om 'onze' kaartjes te kopenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:43 schreef Poeziewoes het volgende:
Hebben ze nog geen Valentijn post gekregen van hun fans de bewoners?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:43 schreef Poeziewoes het volgende:
Hebben ze nog geen Valentijn post gekregen van hun fans de bewoners?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:42 schreef Adixsh het volgende:
Hoi, meelezer hier tot nu toe. Ik zit zo vaak tegen dit scherm aan te reageren op alles dat jullie schrijven dat ik toch maar een account heb aangemaakt.
Allereerst: bedankt voor al jullie comments, soms lag ik dubbel van het lachen.
En dan de groep. Wat een gezeik eigenlijk. Ashley is de grootste actrice die je je kan voorstellen, wat een comediant is dat zeg. "Ik ben helemaal verbaasd dat er zo veel mensen iets gestuurd hebben(kaarten), ik heb echt geen idee wie dit interessant zou vinden om te kijken"
Ook Ashley: zit ik hier met mijn wallen zonder makeup voor het oog van miljoenen kijkers.
Ik ben geen fan van haar. En al helemaal niet de tour die ze nu opgaat met Karen, ze worden steeds valser. Ik vind het niet echt leuk om naar te kijken. Hopelijk herpakt Jimmy zich ook want die is ook vals.
Als Alice slim is, gaat ze juist niet voor de PON zo dat ze zeker weten Ashley er weer op kunnen gooien met hopelijk dit keer twee sterke spelers naast haar.
Led81 neemt alles per uur op, op zijn paginaquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ergens filmpje van gisteravond tussen ronahi en dilano
Nee Danny heeft hem al gehad. Denk dat BB Alice ook nog wil sparen dus die zal het ook niet winnen. Ik denk dat Dilano of Tyron het gaat winnen. Tyron moet gaan bepalen of hij Alice onder de bus gooit of Dilano die een kant zal moeten gaan kiezen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:43 schreef ben34567 het volgende:
Het is een individueel tijdspel aka febo bepaalt wie de PON zal winnen. Ik gok op Glenn en Danny omdat er eerst wat mensen buiten het Ashley bondje weg moeten om het aantal tussen de 2 groepen weer gelijk te zetten.
Je kijkt nou lang genoeg naar BB, dan moet je er ook achter zetten: "Snapte?"quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:37 schreef marky het volgende:
[..]
Karen en Eslie zijn de hele ochtend al aan het spinnen waarbij Karen het veldwerk deed bij Dilano om vervolgens bij Eslie weer verslag uit te brengen. De vraag onder de cossers kwam op of ze Karen ook onder de bus zou gooien. Snapte?
Vreemd dat ze daar geen geld voor over hadden, er is toch maar een persoon die dat grote bedrag kan winnen op het eind, dan kun je toch soms wel leuke dingen doen van dat geld, maar goed wie ben ik?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee ze hadden er geen geld voor over om 'onze' kaartjes te kopen
Welkomquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:42 schreef Adixsh het volgende:
Hoi, meelezer hier tot nu toe. Ik zit zo vaak tegen dit scherm aan te reageren op alles dat jullie schrijven dat ik toch maar een account heb aangemaakt.
Allereerst: bedankt voor al jullie comments, soms lag ik dubbel van het lachen.
En dan de groep. Wat een gezeik eigenlijk. Ashley is de grootste actrice die je je kan voorstellen, wat een comediant is dat zeg. "Ik ben helemaal verbaasd dat er zo veel mensen iets gestuurd hebben(kaarten), ik heb echt geen idee wie dit interessant zou vinden om te kijken"
Ook Ashley: zit ik hier met mijn wallen zonder makeup voor het oog van miljoenen kijkers.
Ik ben geen fan van haar. En al helemaal niet de tour die ze nu opgaat met Karen, ze worden steeds valser. Ik vind het niet echt leuk om naar te kijken. Hopelijk herpakt Jimmy zich ook want die is ook vals.
Als Alice slim is, gaat ze juist niet voor de PON zo dat ze zeker weten Ashley er weer op kunnen gooien met hopelijk dit keer twee sterke spelers naast haar.
Dan kiest hij voor Dilano denk ik,mijn idee heeft hij daar weinig meequote:Op woensdag 14 februari 2024 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Danny heeft hem al gehad. Denk dat BB Alice ook nog wil sparen dus die zal het ook niet winnen. Ik denk dat Dilano of Tyron het gaat winnen. Tyron moet gaan bepalen of hij Alice onder de bus gooit of Dilano die een kant zal moeten gaan kiezen.
Ja,dat bedachten allen ook daarna en hebben gevraagd of alsnog ze die kaartjes konden krijgen en boden ietsje meer. BB zou er over nadenken maar nog niks gehoord,quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:47 schreef Poeziewoes het volgende:
[..]
Vreemd dat ze daar geen geld voor over hadden, er is toch maar een persoon die dat grote bedrag kan winnen op het eind, dan kun je toch soms wel leuke dingen doen van dat geld, maar goed wie ben ik?
Rohani heeft er toch ook wel een groot aandeel in hoor vind ik die is al vanaf het begin bezig met vals te wezen en te roddelen over anderequote:Op woensdag 14 februari 2024 10:38 schreef ledn81 het volgende:
In ieder geval de winnaar vandaag zal veel vertellen over welk verhaallijn febo wil hebben. Productie weet dat er al veel controverse is ontstaan rond individuele tijdspellen doorheen de seizoenen en nog blijven ze weigeren om daar een klok bij te zetten zodat de bewoners tot op de seconde weten wat hun tijd was.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Danny heeft hem al gehad. Denk dat BB Alice ook nog wil sparen dus die zal het ook niet winnen. Ik denk dat Dilano of Tyron het gaat winnen. Tyron moet gaan bepalen of hij Alice onder de bus gooit of Dilano die een kant zal moeten gaan kiezen.
Kloptquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Rohani heeft er toch ook wel een groot aandeel in hoor vind ik die is al vanaf het begin bezig met vals te wezen en te roddelen over andere
ze zit net ook helemaal niet te roddelen en smoezenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Rohani heeft er toch ook wel een groot aandeel in hoor vind ik die is al vanaf het begin bezig met vals te wezen en te roddelen over andere
Ze stond net ook duidelijk weer te zemelen tegen Tyron, je ziet het gewoon aan haar gelaatsuitdrukking, hebben we soundlock.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee joh, dat doet zij nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zit net ook helemaal niet te roddelen en smoezen
ja die pakt ze nu weer even helemaal inquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:55 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ze stond net ook duidelijk weer te zemelen tegen Tyron, je ziet het gewoon aan haar gelaatsuitdrukking, hebben we soundlock.
[..]
Nee joh, dat doet zij niet
Ze willen Tom en Eslie erop maar weten daar moet een krachtpaster naast. Dat is Alice of Ty en zij denken ook Bas. Bas heeft Ty geen moeite mee masr Alice is echt een hele lastige.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:50 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dan kiest hij voor Dilano denk ik,mijn idee heeft hij daar weinig mee
Dat van Tom ben ik met je eens....maar je kan niet 1iemand de schuld geven van de tweedeling.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ja ik ben echt van mening dat die 2 kampen nu echt door Rohani gekomen is met haar gestook en alles ze is al vanaf het begin hier mee bezig en nu heb je dus het resultaat dat er een scheiding is, ze ook zo bezig geweest met Tom de hele tijd.
Klopt maar ashley is ook al vanaf begin bezig ik ben er.voor het spel enzo en probeerde vanaf begin al.mensen te verzamelen. 3.meiden verpesten de sfeer daar en jammer genoeg gaat karen er ook aan mee doen. De jongste meiden zijn het verstandigstquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ja ik ben echt van mening dat die 2 kampen nu echt door Rohani gekomen is met haar gestook en alles ze is al vanaf het begin hier mee bezig en nu heb je dus het resultaat dat er een scheiding is, ze ook zo bezig geweest met Tom de hele tijd.
Ze hecht daar veel waarde aan. Hmmmm, stille aanbidder, iemands geliefde. Ik vind het raarquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:56 schreef zodeju het volgende:
Oh wat leuk, Ronahi heeft ook een valentijs berichtje gehad van Tyron. Omdat ze voor iedereen briefjes had gemaakt.
Zo is het niet bedoelt van Tyron.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ze hecht daar veel waarde aan. Hmmmm, stille aanbidder, iemands geliefde. Ik vind het raar
Maar dat is wel wat Valentijn inhoudt toch? Ik vond de briefjes van vanmorgen niet meer of minder dan een wit voetje halen bij het Nederlandse publiek. Kijk mij eens schattig zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoelt van Tyron.
In de laatste poll die ik hier zag stond Alice ook bovenaan, met veel meer stemmen dan Ashley ook. Sabeau veel minder, maar dat begrijp ik ook wel. Iets minder wijsheden rondstrooien zou al wel helpen denk ik. Ik hoop niet dat FEBO gaat sturen naar een Belgische winnares want dan weet ik echt niet wie dat zou moeten zijn eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar ashley is ook al vanaf begin bezig ik ben er.voor het spel enzo en probeerde vanaf begin al.mensen te verzamelen. 3.meiden verpesten de sfeer daar en jammer genoeg gaat karen er ook aan mee doen. De jongste meiden zijn het verstandigst
Ja zeker vreemd weer. Zijn dus 3 koppels in het voordeel. Karen en Alice zullen het Danny en Glenn hebben gegund, Danny en Glenn doen het andersom, is dus bij randy en tyron ook dan hebben dilano en sabeua de beslissende stem hierin.en die kiezen dan of Danny en Glenn of tyron en ronahiquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
Alice tegen Karen: "Maar dit was raar, nu moet je het weer een ander gunnen, nu kun je weer niet voor jezelf doen. Je kunt het weer niet winnen"
Karen: "Ik denk dat wij het niet hebben, ik weet dat nu al, niemand gaat v....."
Streamwissel
Nee. De twee kampen zijn ontstaan na de terugkeer van Eslie. Die gooide zich gelijk op Tom want populair en moest hebben geweten van het Hottub gesprek. De terugkeer van Eslie had het zelfde effect als Chiara vorig jaar die later binnenkwam. Ronahi is gewoon het slachtoffer van een slechte keus van Bas.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Dan gaat het Tyron en Ronahi worden. Ty zijn relatie met Alice moet onder druk komen. Eslie gaat helemaal over de pis als dat gebeurd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zeker vreemd weer. Zijn dus 3 koppels in het voordeel. Karen en Alice zullen het Danny en Glenn hebben gegund, Danny en Glenn doen het andersom, is dus bij randy en tyron ook dan hebben dilano en sabeua de beslissende stem hierin.en die kiezen dan of Danny en Glenn of tyron en ronahi
dan geef ik je een Doriana erbij die net zo hard meedoet, dat van Ashley is reactie op actiequote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat van Tom ben ik met je eens....maar je kan niet 1iemand de schuld geven van de tweedeling.
Het mag toch iets vriendschappelijks zijn.....normaal hoef je niet eens een naam erbij te zetten dus....quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:01 schreef ammartje het volgende:
[..]
Maar dat is wel wat Valentijn inhoudt toch? Ik vond de briefjes van vanmorgen niet meer of minder dan een wit voetje halen bij het Nederlandse publiek. Kijk mij eens schattig zijn
ze riep het inderdaad maar echt bezig ermee was ze niet hoorquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar ashley is ook al vanaf begin bezig ik ben er.voor het spel enzo en probeerde vanaf begin al.mensen te verzamelen. 3.meiden verpesten de sfeer daar en jammer genoeg gaat karen er ook aan mee doen. De jongste meiden zijn het verstandigst
Ik hoop het!quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef marky het volgende:
[..]
Dan gaat het Tyron en Ronahi worden. Ty zijn relatie met Alice moet onder druk komen. Eslie gaat helemaal over de pis als dat gebeurd.
Dat is het precies. Het is alleen niet vriendschappelijk. Ze heeft aan de helft de pest, dus hypocriet gedrag. Zo zie ik het.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het mag toch iets vriendschappelijks zijn.....normaal hoef je niet eens een naam erbij te zetten dus....
En wat is er erg aan om het spel daar te spelen juist op valentijn....
Het is zo jammer dat Ashley met haar hoofd ergens anders, ik had van haar wat anders verwacht.
whahhahah Rohani is echt geen slachtoffer hoorquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:05 schreef marky het volgende:
[..]
Nee. De twee kampen zijn ontstaan na de terugkeer van Eslie. Die gooide zich gelijk op Tom want populair en moest hebben geweten van het Hottub gesprek. De terugkeer van Eslie had het zelfde effect als Chiara vorig jaar die later binnenkwam. Ronahi is gewoon het slachtoffer van een slechte keus van Bas.
In het spel....kan zo weer veranderen daar.....van haten tot beste maatje....quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:15 schreef ammartje het volgende:
[..]
Dat is het precies. Het is alleen niet vriendschappelijk. Ze heeft aan de helft de pest, dus hypocriet gedrag. Zo zie ik het.
ashley heeft vanaf het begin gezegd dat zij het spel wil spelen . Daar is op zich niets mis mee. Er zullen wel meer met die insteek naar binnen zijn gekomen, je weet waar je aan begint en wat je kunt winnen. Alleen niet iedereen spreekt het zo uit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja daar heb je zeker gelijk in.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
In het spel....kan zo weer veranderen daar.....van haten tot beste maatje....
Ja, dat heeft ze gezegd , Maar nooit aan gedacht dat ze het drie maanden moet volhouden en heel lelijk kan overkomen....Of ze moet denken dat dat erg gewaardeerd word om zo slecht mogelijk over tekomen.....Ze is er zo trots op dat ze de baas is van iedereen.....en weet hoe het gespeeld moet worden....Jammer dat de goede daar moeten onder lijden .quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ashley heeft vanaf het begin gezegd dat zij het spel wil spelen . Daar is op zich niets mis mee. Er zullen wel meer met die insteek naar binnen zijn gekomen, je weet waar je aan begint en wat je kunt winnen. Alleen niet iedereen spreekt het zo uit.
Ronahi is ook al vanaf het begin bezig met heel veel konkelen en proberen tweespalt te zaaien, is ook een manier van het spel spelen.
En Sabeau is binnen gekomen met het idee om zoveel mogelijk mannen om haar pink te winden en zo niet op de bank terecht te komen.
En zo zijn er meer met "het spel" bezig.
Ja heel goed! Ook dat ze zich niet druk maakt als ze erop gezet wordt en eruit gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik kies geen kamp ik ga me niet aansluiten bij een kamp ik kan met iedereen. Ze zegt ik ben een nuchtere boer. Ze maakt zich geen zorgen om haar plekje. Zo lekker realistisch en goed dat ze dit tegen karen zegt.
het zijn wel allemaal gewoon volwassen mensen, ze zijn niet verplicht om er in mee te gaan. Wie weet vinden ze het wel makkeljk dat Ashley zo op de voorgrond treedt, dat haalt de aandacht van hun af.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze gezegd , Maar nooit aan gedacht dat ze het drie maanden moet volhouden en heel lelijk kan overkomen....Of ze moet denken dat dat erg gewaardeerd word om zo slecht mogelijk over tekomen.....Ze is er zo trots op dat ze de baas is van iedereen.....en weet hoe het gespeeld moet worden....Jammer dat de goede daar moeten onder lijden .
Echt een hele nuchter meid. En geen slecht woord over anderen in dat gesprek. Sabeau over dat ze Alice zalfjes geeft tegen acne en dat het helptquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:27 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja heel goed! Ook dat ze zich niet druk maakt als ze erop gezet wordt en eruit gaat.
Dan is het haar tijd.
Slachtoffer van de situatie waar ze in kwam. Geen slachtoffer van Tom.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
whahhahah Rohani is echt geen slachtoffer hoor
quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:30 schreef marky het volgende:
[..]
Slachtoffer van de situatie waar ze in kwam. Geen slachtoffer van Tom.
Ze is het zelfde als Lenie. Je laat het maar en gaat er niet tegenin.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
het zijn wel allemaal gewoon volwassen mensen, ze zijn niet verplicht om er in mee te gaan. Wie weet vinden ze het wel makkeljk dat Ashley zo op de voorgrond treedt, dat haalt de aandacht van hun af.
Sssssstttttquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:31 schreef Jockari het volgende:
BB is ziek denk ik. Vandaag precies nog geen SL gehad.
Ik snap helemaal niks van dat spel hoor aan het eind wel wie er wat mee opschiet....Dus voor Karen is het goed dat het zo is gebeurt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Meiden helemaal blij dat Glenn en Danny op jim en tom zijn gegaan
Jij leest niet. Jij focust opeen deel van mijn post en negeert de rest vooral. Rohani is niet de start van de groepen. Dat is waar het om gaat.quote:
Ashley wel?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
whahhahah Rohani is echt geen slachtoffer hoor
Dus ze moeten de power gunnen aan de 4 overgebleven mensen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van dat spel hoor aan het eind wel wie er wat mee opschiet....Dus voor Karen is het goed dat het zo is gebeurt.
ik snap het ook niet, dus kan ook geen SV maken, sorryquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:34 schreef marky het volgende:
[..]
Dus ze moeten de power gunnen aan de 4 overgebleven mensen.
Nee aan ieder duo behalve zichzelf, de.roze kamer zei al dat randy en tyron op elkaar gaan en dat dilano de keus kan maken en die misschien dan ook voor tom en jimmy gaanquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zouden ze een vrijstelling moeten gunnen aan die 2 overgebleven duo's
Nou Danny en glenn kozen voor jimmy en Tom en die mogen niet meespelenquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee aan ieder duo behalve zichzelf
Alice en karen ook het meestequote:Op woensdag 14 februari 2024 11:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou Danny en glenn kozen voor jimmy en Tom en die mogen niet meespelen
Dus eigenlijk moet je verliezen.....oh ik weet dat het stom is maar echt......als je het goed speelt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee aan ieder duo behalve zichzelf
Dan is Jimmy het vertrouwen echt kwijt in Dilano, als hij dat doetquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt dat dilano niet op tom gaat
Iets met een loopband en een helm op. Balletjes. De ander doet niks.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:43 schreef Toweler het volgende:
Wat moeten ze nu precies doen lees overalles vanalles
ik lees het wel maar jij maakte net zomaar een aanname wat niet waar was dus vandaarquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:33 schreef marky het volgende:
[..]
Jij leest niet. Jij focust opeen deel van mijn post en negeert de rest vooral. Rohani is niet de start van de groepen. Dat is waar het om gaat.
nee dat zeg ik ook nietquote:
Maar op wie zegt hij nog nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Tyrone zegt is geen duo spel. Zij staat er alleen maar. Tyron zegt ik het eerst verdeeld en later bij een gedaan.
haha ja rohani doet niet zoveelquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Tyrone zegt is geen duo spel. Zij staat er alleen maar. Tyron zegt ik het eerst verdeeld en later bij een gedaan.
dat is zijn gappie toch, ja ik snap echt even niet wat ze aan het doen zijn kom er niet veel wijs uitquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is wel duidelijk toch randy en doriana
Doen we toch allemaal hier.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik lees het wel maar jij maakte net zomaar een aanname wat niet waar was dus vandaar
Ze kunnen ook voor Dilano en Sabeau zijn gegaan natuurlijk want dat is het maatje van Ronahi.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is zijn gappie toch, ja ik snap echt even niet wat ze aan het doen zijn kom er niet veel wijs uit![]()
nou nee hoorquote:
Ben zo blij dat er vele met mij het niet meer snappen....misschien moeten we het zien. Ik wacht wel af.......quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is zijn gappie toch, ja ik snap echt even niet wat ze aan het doen zijn kom er niet veel wijs uit![]()
Zal ik dit dan maar in SV zetten?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:12 schreef marky het volgende:
Ze moeten ballen in kokers gooien oid. De geen met de meeste ballen heeft de pon. Tot nu toe zijn de dames op Danny en Glenn gegaan. Danny en Glenn op Jim en Tom. Ty en Rohani waarschijnlijk op Randy en Do. Randy en Do zullen op Ty en Rohani gaan. Als Dilano en Sabeau kiezen voor Ty en Ronahi dan hebben zij de power. Als die op Jimmie en Tom gaan dan hebben zij de power. Dat lijkt nu een beetje het spel.
En dat wil zeggen? Die zijn genomineerd?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
Doriana verklapt
tom/jimmy
do/randy
zitten helemaal vol
Ja ze zegt dat ze hebben gespreid, volgens Ty is dat niet slim ze hadden op 1 duo moeten gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
Doriana verklapt
tom/jimmy
do/randy
zitten helemaal vol
Randy en doriana hadden het niet goed gedaan zei hijquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
achteraf weet Ty dat ze het anders hadden moeten spelen
achteraf is mooi wonen
die strijden dan voor de ponquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef Toweler het volgende:
[..]
En dat wil zeggen? Die zijn genomineerd?
Ik ook, het meest oprechte stel naar mijn ideequote:Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoop dat Tom en Jimmy de pon krijgen
Maken kans op de power of nomination volgens mijquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef Toweler het volgende:
[..]
En dat wil zeggen? Die zijn genomineerd?
Tis van mij ook maar een gok maar tuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zal ik dit dan maar in SV zetten?
dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano gooit denk bij ronahi en jimmy
quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zal ik dit dan maar in SV zetten?
Ik denk dat je er redelijk dichtbij zit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:18 schreef marky het volgende:
[..]
Tis van mij ook maar een gok maar tuurlijk
ik denk het ookquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat je er redelijk dichtbij zit.
Do en Randy hebben gespreidquote:
Ze hebben daar allemaal over geklaagd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:22 schreef Lrod01 het volgende:
Doriana weer alleen maar janken en klagen. Ga lekker naar huis dan als het niet je ding is.
Echt, deze vrouw heeft héél goed gekeken naar eerdere en andere reality programma's en doet precies dat waarvan ze weet dat werkt. Alles voor de bühne dus.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze doet leuk voor het TV momentje.
En dan dat vliegtuigje vanmiddag voor Tomquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
Zou echt leuke tv worden als Tom & Jimmy de PON winnen. Die zitten daar nu met 4 te denken dat ze helemaal buiten spel gezet werden (en hoogstwaarschijnlijk op de bank belanden) en zien deze plottwist niet aankomen - hopelijk mogen we straks meekijken om hun reacties te zien als bekend gemaakt wordt (én het Tom & Jimmy wordt).
Morgenmiddag!quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
En dan dat vliegtuigje vanmiddag voor Tom![]()
Slim, ze heeft heel goed gekeken hoe Jeffrey het speelde in EJVJL en hoe het in andere jaren gegaan is. Goede research dus.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:28 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Echt, deze vrouw heeft héél goed gekeken naar eerdere en andere reality programma's en doet precies dat waarvan ze weet dat werkt. Alles voor de bühne dus.
Morgenmiddag toch?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
is pas morgenquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Is wel een beetje veel Tom en Jimmy deze week. En als Dilano Ronahi echt wil redden dan kan het nu anders is ze het bokkie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
Zou echt leuke tv worden als Tom & Jimmy de PON winnen. Die zitten daar nu met 4 te denken dat ze helemaal buiten spel gezet werden (en hoogstwaarschijnlijk op de bank belanden) en zien deze plottwist niet aankomen - hopelijk mogen we straks meekijken om hun reacties te zien als bekend gemaakt wordt (én het Tom & Jimmy wordt).
Bij Jeff werkte het uiteindelijk niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Slim, ze heeft heel goed gekeken hoe Jeffrey het speelde in EJVJL en hoe het in andere jaren gegaan is. Goede research dus.![]()
Toch vanmiddag?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee uit alle duo's. Er wordt nu gedacht dat het Tom en Jimmy of Ty en Ro gaan zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:32 schreef woxxel het volgende:
degenen die het spel moesten spelen 1 van de 4 kiezen die de pon krijgt?
Dat is bij Ashley natuurlijk niet het geval dus heeft ze voorsprong in deze zaken. Ook vriendschappen sluit ze uit, behalve met Karen dan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Bij Jeff werkte het uiteindelijk niet.
Er komen altijd externe factoren bij. Onverwachte vriendschappen of verliefdheid.
Heeft menigeen de kop gekost.
Randy en doriana en tom en jimmy staan gelijk. De laatste 2 beslissenquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:33 schreef marky het volgende:
[..]
Nee uit alle duo's. Er wordt nu gedacht dat het Tom en Jimmy of Ty en Ro gaan zijn.
Dus toch degene die niet mochten spelen krijgen de pon?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:36 schreef OmaJacky het volgende:
Als straks de uitslag er is en Ashley komt te weten dat of Jimmy en Tom de pon hebben of dat ze er heel dicht bij water dan gaat ze weer zielig doen dat ze haar niks gunnen.
De 4 weten tot nu toe niet dat zij ook kans hebben om de pon te krijgen.
Eslie is aan het doordraaien. Die zit er met veel te veel passie en emotie in. Ze kan niet meer ontspannen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is bij Ashley natuurlijk niet het geval dus heeft ze voorsprong in deze zaken. Ook vriendschappen sluit ze uit, behalve met Karen dan.
De kans is aanwezig volgens mij.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:38 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dus toch degene die niet mochten spelen krijgen de pon?
Nog niet helemaal. Binnenkort, in de draaideurquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:39 schreef marky het volgende:
[..]
Eslie is aan het doordraaien. Die zit er met veel te veel passie en emotie in. Ze kan niet meer ontspannen.
Dat gaat nog heel lang duren....quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Binnenkort, in de draaideur
quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Binnenkort, in de draaideur
Dilano is bepalend. Gunt hij het Jimmy of Ronahi.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De kans is aanwezig volgens mij.
Danny en Glenn hebben hun ballen bij Jimmy en Tom gegooid begreep ik.
Danny is wat dat betreft wel van mening veranderd is de laatste 2 weken, die had t ook niet zo met Tom maar denkt er nu anders over.
Het is een gelegenheidsvriendschap hoor, ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is bij Ashley natuurlijk niet het geval dus heeft ze voorsprong in deze zaken. Ook vriendschappen sluit ze uit, behalve met Karen dan.
Nee ik zie daar wel wat oprechts in.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:45 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Het is een gelegenheidsvriendschap hoor, ik geloof er niks van
Je kan niet in zo'n setting zitten, zonder vriendschappen te sluiten, niet als je er zo lang zit. Je kan alles van Ashley afkraken wat ze doet, maar ze is ook nog steeds gewoon een vrouw met menselijke gevoelensquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:45 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Het is een gelegenheidsvriendschap hoor, ik geloof er niks van
Ben ook afgehaakt .. versta gewoon die Belgen niet met hun gemompel en dialectenquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben al afgehaakt, hele dag vage verhalen waar we niet veel van begrijpen en dan straks 3 minuten in de uitzending
Tuurlijk, maar wel een vrouw met een plan. En dat is haar recht natuurlijk. Het kijkt alleen voor mij minder lekker.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan niet in zo'n setting zitten, zonder vriendschappen te sluiten, niet als je er zo lang zit. Je kan alles van Ashley afkraken wat ze doet, maar ze is ook nog steeds gewoon een vrouw met menselijke gevoelens
Mooi! Ik haak afquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Randy en Dorina gewonnen, zo krijgt Randy wel heel erg veel macht. Wat een achterlijke wending neemt BB
Nou nouquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:51 schreef Snensie het volgende:
Kutuitslag.
Doriana vind ik een kutwijf en Randy een hond.
Nog niet bekend.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dus Tom, Ashley en ? Genomineerd
Tuurlijk heen kleur bekennenquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:53 schreef ledn81 het volgende:
Dilano heeft gesplitst. Of dat zegt ie iig.
Handige zet
Jaquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
Het was dus een gun spel als ik het zo begrijp?
Zoals de meeste spellen tot nu toe.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
Het was dus een gun spel als ik het zo begrijp?
HOeft toch ook niet, ieder speelt het spel op zijn manier. Dat boos worden onderling snap ik ook nooit zoquote:
Had hij al gister verteld dat hij dat niet wilde.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HOeft toch ook niet, ieder speelt het spel op zijn manier. Dat boos worden onderling snap ik ook nooit zo
Ze weten dat ze er voor een spel zitten
quote:
Ik heb de sleutelquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het wordt hier nog erger dan daar![]()
Zou het bb beslist en wat handiger had geweest per duo lege bakken en dan laten kiezen en op het einde per duo samen voegenquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat nog een staartje krijgen..
Ja dat is mijn mening.quote:
ALs je schrijft wat de streams laten zien is er toch niets aan de hand?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:57 schreef rinardo het volgende:
Ik waag me niet aan het SV heb geen zin in geouwehoer
12.50quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je schrijft wat de streams laten zien is er toch niets aan de hand?
Zou toch van de gekke zijn als er geen SV meer geschreven zou kunnen worden.
Waarom zou er geouwehoer zijn?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:57 schreef rinardo het volgende:
Ik waag me niet aan het SV heb geen zin in geouwehoer
Ja maar dat geld voor iedereen ook voor bv Ronahi (waar ik niks mee heb) die wordt ook tot op het bot afgekraakt ook zij heeft menselijke gevoelens..quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan niet in zo'n setting zitten, zonder vriendschappen te sluiten, niet als je er zo lang zit. Je kan alles van Ashley afkraken wat ze doet, maar ze is ook nog steeds gewoon een vrouw met menselijke gevoelens
Ze is het zelfde als Eslie. Ze doet het alleen beter.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:58 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat is mijn mening.
Doriana is geniepig en roddelt alleen maar en heeft vanaf het begin al de pik op mensen. Ze vind zichzelf altijd zielig en is enorm lui. Ze klaagt en zeurt en is niet in anderen geïnteresseerd.
Randy valt alleen maar op omdat hij op de voorgrond gezet wordt. Uit hemzelf komt weinig tot niets. Ik vind het een soort huisdier dat er een beetje bij hangt. Er komen altijd dezelfde geluiden uit maar hij zegt niks.
Randy is slim....eerst kreeg hij alles over hem heen van de tegenpartij zal ik maar zeggen en nu snappen ze het eigenlijk wel....Gewoon een beetje zielig doen en had graag meer tijd gehad....oei de verkeerde gepost...quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is het zelfde als Eslie. Ze doet het alleen beter.
Nee,quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Of je doet Tom, maar dan weet je niet of Tom of Ashley gaat zegt Dil
Ashley graag![]()
![]()
![]()
Ja, sorry maar ik denk dat we dan hele andere BB krijgen.....als ze mag blijven wordt het in haar hoofd nog erger. Van zie je ik ben de gedoodverfde winnaar.....Buiten dragen ze me op handen, hier moet ik er nog om vragen.quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ze willen Alice en tyron nu erop zetten.
Randy zit tot z'n oksels in de reet van Ronahi, die is bang dat dat groepje hem niet dekt, want zelf kan die man niks. Van 2 vrouwen verloren en de 3e heeft Tyron hem laten winnen, omdat het die niks uitmaakte naar huis te gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:02 schreef Cargamelk het volgende:
Randy word wel veel gegund ... zou die aandelen hebben in BB.
Jammer do had wel op de bank gemogen van mij...mauwdoosquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
12.50
uitslag PON spel
Doriana en Randy winnen de PON!
Het ging over het sluiten van vriendschappen of die wel of niet echt zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat geld voor iedereen ook voor bv Ronahi (waar ik niks mee heb) die wordt ook tot op het bot afgekraakt ook zij heeft menselijke gevoelens..
Prima toch, dan wordt er wel TV gemaakt tenminste, als ze weg gaat niet meer. Dan blijven de deugertjes over, in the end.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, sorry maar ik denk dat we dan hele andere BB krijgen.....als ze mag blijven wordt het in haar hoofd nog erger. Van zie je ik ben de gedoodverfde winnaar.....Buiten dragen ze me op handen, hier moet ik er nog om vragen.
Denk dat Basiri en Tom en ook misschien dat de oudere toch meer hun stem laten horen....quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Prima toch, dan wordt er wel TV gemaakt tenminste, als ze weg gaat niet meer. Dan blijven de deugertjes over, in the end.
Behalve dan dat ze veel eerlijker is en dat waardeer ik wel in mensen. Ik vind dat nu twee genieperds gewonnen hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is het zelfde als Eslie. Ze doet het alleen beter.
Wen er maar aanquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:09 schreef Keane007 het volgende:
Hahaha wat gaat het hier heftig aan toe in de COS. Maar als de bank Tom, Ashley en Alice worden op de bank gaat BB veel kijkers verliezen mochten er 2 uit gaan.
Zij mag toch zelf weten wie ze nog wel en niet meer meeneemt in haar spel?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:12 schreef zodeju het volgende:
OMG....zij bepaald dat ze Dilano niet meer meeneemt in HAAR spel....en de andere kijken haar met open mond aan.
Ik ook, ik lees het later wel. Hele interessante streams van de Tweede Kamer vandaag bovendien.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben al afgehaakt, hele dag vage verhalen waar we niet veel van begrijpen en dan straks 3 minuten in de uitzending
Die volg ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ook, ik lees het later wel. Hele interessante streams van de Tweede Kamer vandaag bovendien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |