We wachten af.....quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:22 schreef Snoozey het volgende:
omdat karen geen bus of mes hoeft te verwachten
het zou gaan over Karen die door Ashley voor de bus gegooid gaat worden (denk ik dat ze dat ermee bedoelen)quote:
Karen en Eslie zijn de hele ochtend al aan het spinnen waarbij Karen het veldwerk deed bij Dilano om vervolgens bij Eslie weer verslag uit te brengen. De vraag onder de cossers kwam op of ze Karen ook onder de bus zou gooien.quote:
of je het nu met een lolletje doet, of serieuzer en strijdbaar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:38 schreef ledn81 het volgende:
Toch veel leuker hoe Tyron, Danny en de rest nu babbelen over 'het spel' en strijden.
Beetje grapjes maken onderling. Die strijdbaarheid en gestook van Ashley doet de groep geen goed.
Zelfs haar eigen 'team' klaagt erover
nou bedankt namens alle vrouwen hahahquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
Het is mijn ode aan de vrouwelijkheid. Ja, zo noem ik het."
Maar vooral niks zeggen... zo labberdekak van die lui..quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:38 schreef ledn81 het volgende:
Toch veel leuker hoe Tyron, Danny en de rest nu babbelen over 'het spel' en strijden.
Beetje grapjes maken onderling. Die strijdbaarheid en gestook van Ashley doet de groep geen goed.
Dat is al steeds. Tuurlijk moeten ze ook konkelen maar dat hoeft geen 24/7 te duren. Die gasten staan er veel relaxter in. Ze moesten vanacht zelf lachen om hun eigen gedrag. Dan pas zit je goed in het spel. Eslie die zo zakelijk erin ging zit er met veel meer passie en emotie in dan de rest. Ze kan het niet meer los laten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:38 schreef ledn81 het volgende:
Nee ze hadden er geen geld voor over om 'onze' kaartjes te kopenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:43 schreef Poeziewoes het volgende:
Hebben ze nog geen Valentijn post gekregen van hun fans de bewoners?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:43 schreef Poeziewoes het volgende:
Hebben ze nog geen Valentijn post gekregen van hun fans de bewoners?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:42 schreef Adixsh het volgende:
Hoi, meelezer hier tot nu toe. Ik zit zo vaak tegen dit scherm aan te reageren op alles dat jullie schrijven dat ik toch maar een account heb aangemaakt.
Allereerst: bedankt voor al jullie comments, soms lag ik dubbel van het lachen.
En dan de groep. Wat een gezeik eigenlijk. Ashley is de grootste actrice die je je kan voorstellen, wat een comediant is dat zeg. "Ik ben helemaal verbaasd dat er zo veel mensen iets gestuurd hebben(kaarten), ik heb echt geen idee wie dit interessant zou vinden om te kijken"
Ook Ashley: zit ik hier met mijn wallen zonder makeup voor het oog van miljoenen kijkers.
Ik ben geen fan van haar. En al helemaal niet de tour die ze nu opgaat met Karen, ze worden steeds valser. Ik vind het niet echt leuk om naar te kijken. Hopelijk herpakt Jimmy zich ook want die is ook vals.
Als Alice slim is, gaat ze juist niet voor de PON zo dat ze zeker weten Ashley er weer op kunnen gooien met hopelijk dit keer twee sterke spelers naast haar.
Led81 neemt alles per uur op, op zijn paginaquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ergens filmpje van gisteravond tussen ronahi en dilano
Nee Danny heeft hem al gehad. Denk dat BB Alice ook nog wil sparen dus die zal het ook niet winnen. Ik denk dat Dilano of Tyron het gaat winnen. Tyron moet gaan bepalen of hij Alice onder de bus gooit of Dilano die een kant zal moeten gaan kiezen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:43 schreef ben34567 het volgende:
Het is een individueel tijdspel aka febo bepaalt wie de PON zal winnen. Ik gok op Glenn en Danny omdat er eerst wat mensen buiten het Ashley bondje weg moeten om het aantal tussen de 2 groepen weer gelijk te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |