Is voor de 232323x weer het zelfde verhaaltje roepen Geert flink aanpakken? Wat ze nu allemaal zeggen zeiden ze maanden geleden ook al. Het is net of ik naar een oud debat zit te kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, Geert vraagt er ook om eens flink aangepakt te worden met zijn houding.
Nou, je ziet juist steed meer dat die wat breder beeld krijgen. Kan je van de PVV niet zeggen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat ook voelt, PvdD is wel de ultieme proteststem.
Ik snap ook niet hoe Timmermans denkt dat het continu herhalen dat er al 1 miljoen moslims in Nederland zijn een goed punt is. Schrik me iedere keer de tering.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet gewoon meteen wie dit zegt en wat ie bedoelt terwijl ik verder geen enkele context heb
Over stokpaardjes gesproken.
Meneer pleit voor goede bestuur, maar wat hij nu laat zien is allesbehalve dat. Loopt gewoon weg als er moeilijkheden zijn.quote:
Zeker nu Geert probeert om alle schuld naar Pieter Omtzigt te schuiven is het goed om het zoeklicht weer even op het gedrag van onze grote leider te zetten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is voor de 232323x weer het zelfde verhaaltje roepen Geert flink aanpakken? Wat ze nu allemaal zeggen zeiden ze maanden geleden ook al. Het is net of ik naar een oud debat zit te kijken
Ik stem niet op Wilders maar zelfs ik vond het gejengel en makkelijk scoren voor de bühne.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker nu Geert probeert om alle schuld naar Pieter Omtzigt te schuiven is het goed om het zoeklicht weer even op het gedrag van onze grote leider te zetten.
Net of dat zoeklicht ook maar een seconden van Geert af geweest isquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker nu Geert probeert om alle schuld naar Pieter Omtzigt te schuiven is het goed om het zoeklicht weer even op het gedrag van onze grote leider te zetten.
Waarom zou Wilders hier zomaar mee weg moeten komen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik stem niet op Wilders maar zelfs ik vond het gejengel en makkelijk scoren voor de bühne.
Triestquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:57 schreef Scrummie het volgende:
De kerstman wil ook zijn zegje doen.
Waarmee moeten wegkomen? 3 partijen zaten gewoon nog aan tafel op het einde, 1 liep er weg.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zou Wilders hier zomaar mee weg moeten komen?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Meneer pleit voor goede bestuur, maar wat hij nu laat zien is allesbehalve dat. Loopt gewoon weg als er moeilijkheden zijn.
Ha ha haquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Timmermans is de eerste persoon die weg waggelt when the shit hits the fan.
Ja Geert begon meteen met een gestrekt been naar Pieter Omtzigt dat het allemaal alleen maar zijn schuld zou zijn. Dan is het wel even belangrijk dat andere partijen dat even corrigeren en wijzen op hoe hij zich gedraagt bij deze formatie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net of dat zoeklicht ook maar een seconden van Geert af geweest isEn nee ik ben geen fan van Geert. En ik hoef hem niet als premier. Maar dit gaat toch nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |