Tja, zolang de man het niet wil snappen gaat het herhaalt worden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Dit gaat dus paar uur lang het zelfde verhaaltje worden. Geertje zegt dat hij zich aan de grondwet houd etc.
Alle andere partijen gaan hier over door blijven zeuren en elke keer weer beginnen over tweets en dingen die hij is het verleden gezegd heeft. En dan riedeltje begint opnieuw per interruptie
Schieten we niks mee op
FvD had het hier in hun begin periode over. Ze vinden het vreselijk en een poppenkast voor de bühne.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Dit gaat dus paar uur lang het zelfde verhaaltje worden. Geertje zegt dat hij zich aan de grondwet houd etc.
Alle andere partijen gaan hier over door blijven zeuren en elke keer weer beginnen over tweets en dingen die hij is het verleden gezegd heeft. En dan riedeltje begint opnieuw per interruptie
Schieten we niks mee op
Dit is niet iets wat ik graag zeg. Maar dan heeft fvd een puntquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
FvD had het hier in hun begin periode over. Ze vinden het vreselijk en een poppenkast voor de bühne.
Maak daar maar 3 maanden van..quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:00 schreef potjecreme het volgende:
We zijn bijna een uur verder. Wat zijn we opgeschoten?
De eerste vijf minuten hebben de toon wel gezet. Dat moet nu uitgewerkt worden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:00 schreef potjecreme het volgende:
Omdat ie eigenlijk voor PVV is maar er nog niet voor uit durfde te komen.quote:
Timmermans is een bestuurder en kan goed speechen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Timmermans herhaalt gewoon wat eerdere sprekers gezegd hebben. Niet echt best.
Niets, we wachten tot Wilders door kan met zijn betoog en gaat vertellen wat het plan is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:00 schreef potjecreme het volgende:
Nouja, Geert vraagt er ook om eens flink aangepakt te worden met zijn houding.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Schieten we niks mee op
Waarom? Dan zou ik me ook moeten voelen dat mijn stem een verloren stem is geweest omdat ik al jaren op de PvdD stem ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef PzKpfw het volgende:
M'n stem op Omtzigt voelt toch als een verloren stem.
Zeer benieuwd naar nu hij NSC heeft weggeduwdquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niets, we wachten tot Wilders door kan met zijn betoog en gaat vertellen wat het plan is.
Ik hoop dat je dat ook voelt, PvdD is wel de ultieme proteststem.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom? Dan zou ik me ook moeten voelen dat mijn stem een verloren stem is geweest omdat ik al jaren op de PvdD stem ?![]()
Ik weet gewoon meteen wie dit zegt en wat ie bedoelt terwijl ik verder geen enkele context hebquote:
Alleen Bikker deed dat goed.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, Geert vraagt er ook om eens flink aangepakt te worden met zijn houding.
Het is waar ik voor sta , en niet ineens een tegenstem mbt Wildersquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat ook voelt, PvdD is wel de ultieme proteststem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |