Dotteke was je al voorquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee ook geen duits, gewoon nederlands dit is een nederlands forum
Wat een wijsheidquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:28 schreef engine het volgende:
De winnnaar Dilano kan beter verliezen maar de winnaar in hem kan dat niet ofzo.
Oh ik verstond randyquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy teleurgesteld in Dilano, hij was bij hem weggelopen ....
Dilano dus dat die denkt als hij meegaat met dat groepje hij verder komtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:31 schreef zodeju het volgende:
Wie is niet te vertrouwen volgen Ashley......het is een ze
Jimmy had tegen Dilano gezegd ik heb je hulp nodig. Dilano had gezegd dat het beter was om dit niet te winnen.quote:
Sabeau? het ging over een nieuwkomer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:31 schreef zodeju het volgende:
Of een Ro of een Sabeauquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:31 schreef zodeju het volgende:
Maar het was een ze, over dilano zijn ze al uit maar nu wie is die vrouw....die ze eerst wel vertrouwde......quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dilano dus dat die denkt als hij meegaat met dat groepje hij verder komt
De bewoners beginnen zachtjesaan op egels te lijken, met al die messen in die ruggenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
Is echt love week he daar met al dat gekonkel over elkaar en achter elkaars rug
heb ik gemist?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
Vond trouwens van karen niet netjes dat ze het gesprek met Alice ging doorpraten met aan Danny en glenn
Inderdaad hoe dan ook, hij was de lul geweestquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:33 schreef Ebinas het volgende:
Het was wss een laf excuus van Randy.
Maar aan de andere kant hij is toch geen uitleg verschuldigd.
Random, niet random. De lul ben je toch
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:33 schreef Ebinas het volgende:
Random, niet random. De lul ben je toch
Dat moet ze tegen die zij zeggen en niet tegen alle anderen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Weer ashley over een haar en die worst.
Loopt maar uit die schaal te vreten
Zo zei ie dat helemaal niet. Vertelt Jimmy dat net?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:32 schreef DGK-Eric het volgende:
Jimmy is weggelopen uit een gesprek met Dilano. Jimmy sprak naar Dilano uit dat hij hem nodig heeft en de PON moet winnen. Dilano gaf aan dat hem dat niet zo'n goed idee leek. Jimmy vind dat niet loyaal.
Dat doet ze, zo is zequote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat moet ze tegen die zij zeggen en niet tegen alle anderen.
Ja, dat was min of meer de letterlijke weergave van Jimmy. Als het anders was, speelt hij dubbelspel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:36 schreef ledn81 het volgende:
Zo zei ie dat helemaal niet. Vertelt Jimmy dat net?
Ik ga ook steeds meer me aan haar ergeren en ook dat de anderen het haar ook maar laten doen. Ze kruipen voor haar die onderdanen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Hare Majesteit" is zelf een engerd![]()
BB = spelletjesgod. In eerste instantie lijkt het hartstikke leuk om 'game-master' te zijn, totdat je heftige keuzes moet maken en je mensen tegen je in het harnas jaagt.quote:
Ja, dat zijn de woorden van Jimmy. Hoe ging het dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zo zei ie dat helemaal niet. Vertelt Jimmy dat net?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |