abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 februari 2024 @ 17:27:38 #241
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212439493
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:26 schreef havanagila het volgende:

[..]
Fascisme. Niet meer en niet minder. Als dat ondertussen nog niet duidelijk was.
Dit dus, smerig fascistisch tuig, ondersteboven de sloot in, na de tondeuse.

Wat een ongelofelijk tumor
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_212439511
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:31 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Op het moment dat de Gazaanse Palestijnen ergens in de Egyptische woestijn belanden is het zeer aannemelijk dat ze daar nooit meer vandaan komen. Dat zal wel 's werelds grootste openlucht gevangenis worden..
Denk dat de Egyptenaren (die nogal korte metten hebben gemaakt met de moslimbroeders) geen zin hebben in een vluchtelingenkamp vol Hamasleden tussen de burgers.

Maar dat kan je natuurlijk niet zeggen als je je steun niet kwijt wil in je moslimland.
  donderdag 15 februari 2024 @ 17:32:38 #243
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212439542
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:29 schreef havanagila het volgende:

[..]
Denk dat de Egyptenaren (die nogal korte metten hebben gemaakt met de moslimbroeders) geen zin hebben in een vluchtelingenkamp vol Hamasleden tussen de burgers.

Maar dat kan je natuurlijk niet zeggen als je je steun niet kwijt wil in je moslimland.
Die smeren hun deurposten in met lamsbloed, en dat snap ik, mag mijn eerstgeboorne best wel
pi_212439596
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:20 schreef opgebaarde het volgende:

Hoe kan iemand tegen noodhulp voor burgers zijn!?
Gezien de UNRWA-Hamas-banden is noodhulp voor terroristen een waarschijnlijker scenario.

Het kan beter via een andere organisatie gaan.
  donderdag 15 februari 2024 @ 17:38:40 #245
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212439646
Ach wat wel is; Millennia aan treurige tegenstanders hebben de Joden geprobeerd uit te roeien, Egyptenaren, Babyloniërs, Nazi's. Natuurlijk zal ook het hedendaags Islamofascistisch en progressief links westers tuig gewoon eindigen als de volgende voetnoot in de ongetwijfeld nog milllenia durende geschiedenis van de Joden :)

O+ Am Yisrael Chai O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 15-02-2024 17:53:53 ]
pi_212439671
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gezien de UNRWA-Hamas-banden is noodhulp voor terroristen een waarschijnlijker scenario.

Het kan beter via een andere organisatie gaan.
Die banden zijn niet echt duidelijk. En hoe langer Israël zijn bewijs niet wil delen hoe harder wij moeten gaan twijfelen aan de claim van Israël
pi_212439788
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die banden zijn niet echt duidelijk
. En hoe langer Israël zijn bewijs niet wil delen hoe harder wij moeten gaan twijfelen aan de claim van Israël
Een fucking datacenter onder het hoofdkantoor
  donderdag 15 februari 2024 @ 17:51:38 #248
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212439810
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:49 schreef havanagila het volgende:

[..]
_O-
pi_212439950
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:49 schreef havanagila het volgende:

[..]
Er zijn veel vraagtekens te zetten bij de aan de journalisten gepresenteerde beelden en waarom dezelfde journalisten hun telefoons moesten inleveren. Verder moest IDF op straat 20 meter diep graven dus de tunnel was vanuit unrwa niet te benaderen.
Heb je Al Shifa nog in t achterhoofd?
pi_212439970
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Serieus? Ik vraag me af wat er met mensen zoals jou mis is
Hoe kan iemand tegen noodhulp voor burgers zijn!? Dit conflict laat goed zien hoe wreed mensen kunnen zijn en ondertussen loop je alleen maar te slijmen bij iemand die hulp aan dezelfde mensen biedt. Kierewiet
:?

Gaat het met je? Opvliegers? :B
Intolerant voor intolerantie
pi_212440282
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 18:06 schreef opgebaarde het volgende:

Da's met die 800 dode kinderen op het parkeerterrein toch? En vier gebroken stoeptegels die dat bewezen?
pi_212440358
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 18:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Da's met die 800 dode kinderen op het parkeerterrein toch? En vier gebroken stoeptegels die dat bewezen?
Ja dat ziekenhuis. Waar de wereld die selfie noodoproep van een verpleegster zagen of die geluidsopname hoorde van de directeur. Beide fragmenten bleken later gewoon nep te zijn.

Het ziekenhuis met die Hamas raket inderdaad. Een raket die volgens IDF vanuit het oosten neerstortte. Precies zoals die twee terroristen over de telefoon bevestigde. New York Times en paar andere grote bronnen beweerde paar weken later dat die Hamas raket vanuit t westen kwam.

Het ziekenhuis met het commandocentrum en met directe toegang tot de tunnels. We zijn afgelopen jaren doodgegooid met fantastische animaties hoe dat geavanceerde gangenstelsel en commandocentrum onder en in dat ziekenhuis eruit zou moeten zien. Het ziekenhuis waar de journalisten de ruimtes mochten filmen waar niks aangepast zou zijn. Jup dat ziekenhuis, we hebben het over dezelfde

‘Trust me bro’ ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door opgebaarde op 15-02-2024 18:49:48 ]
pi_212440969
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 18:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja dat ziekenhuis. Waar de wereld die selfie noodoproep van een verpleegster zagen of die geluidsopname hoorde van de directeur. Beide fragmenten bleken later gewoon nep te zijn.

Het ziekenhuis met die Hamas raket inderdaad. Een raket die volgens IDF vanuit het oosten neerstortte. Precies zoals die twee terroristen over de telefoon bevestigde. New York Times en paar andere grote bronnen beweerde paar weken later dat die Hamas raket vanuit t westen kwam.

Het ziekenhuis met het commandocentrum en met directe toegang tot de tunnels. We zijn afgelopen jaren doodgegooid met fantastische animaties hoe dat geavanceerde gangenstelsel en commandocentrum onder en in dat ziekenhuis eruit zou moeten zien. Het ziekenhuis waar de journalisten de ruimtes mochten filmen waar niks aangepast zou zijn. Jup dat ziekenhuis, we hebben het over dezelfde

‘Trust me bro’ ;)
Wat is wel bewezen waar eigenlijk? Wie weet is de aarde echt wel plat, ik heb het zelf nog nooit vanuit een ruimteschip mogen aanschouwen. Persoonlijk vertrouw ik maar op zgn. kwaliteitsmedia van Nederlandse grond en vergelijkbaar ipv al jazheera of nog erger, maar wie weet. Wat jij?
pi_212441171
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:07 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ik denk dat de VS momenteel uitsluitend bezig is met de verkiezingen.
Ik doel op Biden - Netanyahu.

De Amerikaanse bevolking geeft sowieso geen f om dit Midden-Oosterse conflict. Is vooral een lobby dingetje.
pi_212441344
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 18:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Er zijn veel vraagtekens te zetten bij de aan de journalisten gepresenteerde beelden en waarom dezelfde journalisten hun telefoons moesten inleveren. Verder moest IDF op straat 20 meter diep graven dus de tunnel was vanuit unrwa niet te benaderen.
Dat ziekenhuis vol munitie waar Palestijnen zelf van aangeven dat er munitie lag?
pi_212441382
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:18 schreef Alov het volgende:

[..]
Wat is wel bewezen waar eigenlijk? Wie weet is de aarde echt wel plat, ik heb het zelf nog nooit vanuit een ruimteschip mogen aanschouwen. Persoonlijk vertrouw ik maar op zgn. kwaliteitsmedia van Nederlandse grond en vergelijkbaar ipv al jazheera of nog erger, maar wie weet. Wat jij?
Al Jazeera lijkt mij een waardeloze bron van informatie. Ze zullen het vast wel eens bij het rechte eind hebben alleen zijn duidelijk gekleurd. Ik klik t meteen weg.

New York Times, CNN en BBC lijkt mij bronnen die serieus te nemen zijn. Channel12 trouwens ook.

Sta ik hierin alleen?
pi_212441400
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:41 schreef havanagila het volgende:

[..]
Dat ziekenhuis vol munitie waar Palestijnen zelf van aangeven dat er munitie lag?
Help me even, ik weet niet over welk voorval of gebeurtenis jij t hebt
Ok dat was kkdom. Er lag inderdaad munitie. We hebben afgelopen maanden bij een gemiddeld huis, kinderdagverblijf of boom meer munitie gezien dan bij al Shifa maar oké, maak het groot en doe vooral alsof de rol van IDF rondom Al Shifa zuiver is. Alsof IDF de afgelopen jaren altijd al van onbesproken gedrag is.

[ Bericht 22% gewijzigd door opgebaarde op 15-02-2024 20:22:54 ]
pi_212441595
twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 15-02-2024 22:47:53 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 15 februari 2024 @ 20:12:16 #259
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212441800
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:59 schreef egayalS het volgende:

[ twitter ]
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 15-02-2024 22:48:53 ]
pi_212442436
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ twitter ]
Klinkt leuk, maar je kunt niet verwachten dat UNRWA nog mensen heeft nu Israël Hamas zo heeft aangepakt.
pi_212443622
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 15 februari 2024 @ 21:55:41 #262
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_212443781
Sinyar gaat er vandoor
https://youtube.com/shorts/8waeNKP0AeM?si=BHohgToi_eQlv0U-
quote:
Sinwar on the move: Hamas leader spotted in Gaza tunnel with his family
hij laat de hamasstrijders achter om martelaar te worden

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_212444242
Ik wil niet lullig doen over het management van UNRWA, maar als je jarenlang zo'n beetje elke maand roept dat je op instorten staat terwijl je halsstarrig weigert te hervormen, misschien, heel misschien, doe je dan iets fout. Zou het wellicht kunnen dat je manier van werken niet de beste is? Dat je iets verkeerd doet? Of misschien verdwijnt er geld? Worden er donaties uitgegeven aan verkeerde zaken? Zoiets?

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
pi_212444445
twitter
pi_212444532
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ twitter ]
Hahahhaha

Had ik even compassie. Maar inderdaad, die baby had gewoon die konvooien toe moeten laten.
pi_212445478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 22:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hahahhaha

Had ik even compassie. Maar inderdaad, die baby had gewoon die konvooien toe moeten laten.
Hoeft toch niet? Het staat al in Gaza. Hamas kan gewoon wat gijzelaars aanbieden in ruil voor een gevechtspauze zodat ze het kunnen 'verdelen onder de bevolking'. ;) Dat doet Israël meteen.
pi_212445982
twitter

(lol)
pi_212446098
twitter
pi_212446200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 01:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Zeker nog geen bewijs van dat UNRWA daar ook maar iets mee te maken heeft als het al waar is?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212446240
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 02:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zeker nog geen bewijs van dat UNRWA daar ook maar iets mee te maken heeft als het al waar is?
UNRWA weet waarschijnlijk van niets.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')