abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 februari 2024 @ 15:44:18 #226
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212438143
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2024 13:48 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat is een beetje het probleem he: zowel hamas als israel lijkt momenteel weinig te geven om de levens van normale mensen in bepaalde gebieden :)

die vraag ook: als hamas niet om pietje geeft, waarom israel dan wel? :')

Pietje & Co. is momenteel ook wel wat klaar met Hamas:

twitter

Niet heel verrassend ook dat zodra een totalitaire onderdrukker van het toneel verdwijnt er meer van dit soort geluiden komen.

En eigenlijk is het supertriest dat zowel Hamas als Israël die Gazaanse burgers niet op nr. 1 heeft staan. Bij de verantwoordelijkheid voor een gebied hoort ook de verantwoordelijkheid van het welzijn van de inwoners, alle inwoners *kuch* de Westoever *kuch*.
pi_212438194
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2024 13:11 schreef aTypisch het volgende:

[..]
verkeerde kant van wat?
ik vermoedt, net als met zuid afrika, oude vriendschapsbanden tussen rebellerende bgroeperingen, in dit geval de IRA /nationalisten.
pi_212438203
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:31 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Op het moment dat de Gazaanse Palestijnen ergens in de Egyptische woestijn belanden is het zeer aannemelijk dat ze daar nooit meer vandaan komen. Dat zal wel 's werelds grootste openlucht gevangenis worden..
Toch gaat het gebeuren. Tenzij een land als Amerika het zo zat wordt, ze er iets aan gaan doen.

Maar ik schat die kans klein in. Want ondanks dat er steeds meer irritaties komen tussen Israel en Amerika (en het westen in het geheel), hoe cynisch ook: Palestijnen boeit uiteindelijk niemand echt.

Ja, als een Palestijnse vader met zijn dooie kind in zijn handen staat. Dan zijn ze interessant. Maar verder?
pi_212438319
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Of de narcistische variant: het spijt me dat jij je zo voelt (maar dat is onterecht want eigenlijk zie je het verkeerd dus wil je ophouden met mij te kwetsen door zo te huilen?).
Is degene die denkt dat haar/zijn tranen altijd valide zijn niet ook narcistisch?
  donderdag 15 februari 2024 @ 16:02:20 #230
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212438397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:58 schreef Qarrad het volgende:
Palestijnse en Israëlische media melden momenteel zware luchtaanvallen in Khan Younis in één van de laatste verzetshaarden aldaar en ook in Rafah.
Als ik dit verse kaartje zo bekijk zijn die laatste verzetshaarden in Khan Younis (de twee lichtblauwe vlekken links) nu onder controle. In Abasan al-Kabira werden ook zware explosies gemeld en dat blijkt een nieuwe expansie te zijn geweest (lichtblauwe stukje rechts) die dat stadje waarschijnlijk gaat insluiten.

Helemaal linksonder ten zuiden van Rafah is ook weer een stukje uitgebreid.

Langzaam maar zeker gaat het richting einde van deze fase.
  donderdag 15 februari 2024 @ 16:14:25 #231
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212438538
https://www.ad.nl/binnenl(...)chokeffect~ad4f315e/

Dit vind ik ook wel heel...ondoordacht en lomp bij gebrek aan een beter woord. Bij een demonstratie als steun voor de getroffen families ongecensureerde beelden laten zien van de gruwelijkheden van 7 oktober. :{

Zelfs dit op de NS-stations afspelen als er weer een stel idioten ongestraft de boel blokkeren zou ik niet aanmoedigen omdat er dan onschuldige voorbijgangers geconfronteerd kunnen worden met dit soort beelden.

Misschien bij het Kruidvat in Zwolle voor de deur bij de volgende demonstratie? Scheelt weer van achter neergeslagen zestigers, wellicht.
pi_212438934
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:05 schreef egayalS het volgende:

[..]
Confirmation bias be like,

Zie je nou wel overal tunnels, dus alles moet plat. Wat mooi werk leveren de Israelis toch. :7
Goed zo, je begint het in te zien. ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212439177
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212439193
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zeker. Maar Amerika en israel loopt ook steeds minder lekker.

Amerika steunt Israel, maar dit gedoe is niet in hun belang.
Ik denk dat de VS momenteel uitsluitend bezig is met de verkiezingen.
Intolerant voor intolerantie
pi_212439213
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212439395
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 13:10 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ierland staat in dit conflict aan de verkeerde kant. Vreemd, voor zo'n land.
Serieus? Ik vraag me af wat er met mensen zoals jou mis is
Hoe kan iemand tegen noodhulp voor burgers zijn!? Dit conflict laat goed zien hoe wreed mensen kunnen zijn en ondertussen loop je alleen maar te slijmen bij iemand die hulp aan dezelfde mensen biedt. Kierewiet
pi_212439405
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:09 schreef egayalS het volgende:
[ twitter ]
Alsof Rusland niet op ambulances schiet en soldaten in Oekraïne zo veilig kunnen vechten....

Hamas gebruikt die dingen om, als een stel laffe honden, risicoloos aanvallen op burgers uit te voeren.

Oekraïne gebruikt er een paar voor troepentransport: OH KIJK OEKRAINE DOET HET OOK HURDUURRR

Alsjeblieft zeg. Als je het zo ver moet zoeken.
pi_212439428
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 09:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Iets anders. Waarom like jij van mij een 16 jaar oud bericht? Waarbij ik overigens wel gelijk heb gekregen.
Omdat ik (in tegenstelling tot sommige anderen op het forum) wel uit interesse gisteren lekkere 'throw back Wednesday' gehouden heb en for old time sake eens terug las voor wat context vorming.

Je had een goede bijdrage - ook al was het over en tijdens de tweede intifada ('02/'04), neemt niet weg dat het 'geliked' kan en mag worden als het dus nog best relevant is. (Bijkomstig trek ik diegene wellicht in wat sentiment. O-) )
  donderdag 15 februari 2024 @ 17:23:40 #239
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212439445
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2024 13:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]
wat heeft hitler hiermee te maken :')
Helemaal niets, behalve dat hij ook alle Joden dood wilde hebben en zijn volk als superieur achtte en een land wenste met alleen superieuren en niet zoals dat walgelijke Israël, met arabieren, atheïsten, flikkers en god weet wat nog meer, want vertel me moppie, hoe zit dat in Gaza, met die juichende palestijnse onschuldigen van je, hoe inclusief zijn die helden van je? Herinner je hoe ze juichend rond het verbrijzelde lichaam van Noa als helden spuugden, flikker toch op man

Die kindverkrachtende, bekken verbrijzelende, eervolle vrijheidsstrijders van je... vertel
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_212439486
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Helemaal niets, behalve dat hij ook alle Joden dood wilde hebben en zijn volk als superieur achtte en een land wenste met alleen superieuren en niet zoals dat walgelijke Israël, met arabieren, atheïsten, flikkers en god weet wat nog meer, want vertel me moppie, hoe zit dat in Gaza, met die juichende palestijnse onschuldigen van je, hoe inclusief zijn die helden van je? Herinner je hoe ze juichend rond het verbrijzelde lichaam van Noa als helden spuugden, flikker toch op man

Die kindverkrachtende, bekken verbrijzelende, eervolle vrijheidsstrijders van je... vertel
Fascisme. Niet meer en niet minder. Als dat ondertussen nog niet duidelijk was.
  donderdag 15 februari 2024 @ 17:27:38 #241
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212439493
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:26 schreef havanagila het volgende:

[..]
Fascisme. Niet meer en niet minder. Als dat ondertussen nog niet duidelijk was.
Dit dus, smerig fascistisch tuig, ondersteboven de sloot in, na de tondeuse.

Wat een ongelofelijk tumor
pi_212439511
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:31 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Op het moment dat de Gazaanse Palestijnen ergens in de Egyptische woestijn belanden is het zeer aannemelijk dat ze daar nooit meer vandaan komen. Dat zal wel 's werelds grootste openlucht gevangenis worden..
Denk dat de Egyptenaren (die nogal korte metten hebben gemaakt met de moslimbroeders) geen zin hebben in een vluchtelingenkamp vol Hamasleden tussen de burgers.

Maar dat kan je natuurlijk niet zeggen als je je steun niet kwijt wil in je moslimland.
  donderdag 15 februari 2024 @ 17:32:38 #243
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212439542
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:29 schreef havanagila het volgende:

[..]
Denk dat de Egyptenaren (die nogal korte metten hebben gemaakt met de moslimbroeders) geen zin hebben in een vluchtelingenkamp vol Hamasleden tussen de burgers.

Maar dat kan je natuurlijk niet zeggen als je je steun niet kwijt wil in je moslimland.
Die smeren hun deurposten in met lamsbloed, en dat snap ik, mag mijn eerstgeboorne best wel
pi_212439596
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:20 schreef opgebaarde het volgende:

Hoe kan iemand tegen noodhulp voor burgers zijn!?
Gezien de UNRWA-Hamas-banden is noodhulp voor terroristen een waarschijnlijker scenario.

Het kan beter via een andere organisatie gaan.
  donderdag 15 februari 2024 @ 17:38:40 #245
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212439646
Ach wat wel is; Millennia aan treurige tegenstanders hebben de Joden geprobeerd uit te roeien, Egyptenaren, Babyloniërs, Nazi's. Natuurlijk zal ook het hedendaags Islamofascistisch en progressief links westers tuig gewoon eindigen als de volgende voetnoot in de ongetwijfeld nog milllenia durende geschiedenis van de Joden :)

O+ Am Yisrael Chai O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 15-02-2024 17:53:53 ]
pi_212439671
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gezien de UNRWA-Hamas-banden is noodhulp voor terroristen een waarschijnlijker scenario.

Het kan beter via een andere organisatie gaan.
Die banden zijn niet echt duidelijk. En hoe langer Israël zijn bewijs niet wil delen hoe harder wij moeten gaan twijfelen aan de claim van Israël
pi_212439788
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die banden zijn niet echt duidelijk
. En hoe langer Israël zijn bewijs niet wil delen hoe harder wij moeten gaan twijfelen aan de claim van Israël
Een fucking datacenter onder het hoofdkantoor
  donderdag 15 februari 2024 @ 17:51:38 #248
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212439810
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:49 schreef havanagila het volgende:

[..]
_O-
pi_212439950
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:49 schreef havanagila het volgende:

[..]
Er zijn veel vraagtekens te zetten bij de aan de journalisten gepresenteerde beelden en waarom dezelfde journalisten hun telefoons moesten inleveren. Verder moest IDF op straat 20 meter diep graven dus de tunnel was vanuit unrwa niet te benaderen.
Heb je Al Shifa nog in t achterhoofd?
pi_212439970
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Serieus? Ik vraag me af wat er met mensen zoals jou mis is
Hoe kan iemand tegen noodhulp voor burgers zijn!? Dit conflict laat goed zien hoe wreed mensen kunnen zijn en ondertussen loop je alleen maar te slijmen bij iemand die hulp aan dezelfde mensen biedt. Kierewiet
:?

Gaat het met je? Opvliegers? :B
Intolerant voor intolerantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')