Pietje & Co. is momenteel ook wel wat klaar met Hamas:quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is een beetje het probleem he: zowel hamas als israel lijkt momenteel weinig te geven om de levens van normale mensen in bepaalde gebieden
die vraag ook: als hamas niet om pietje geeft, waarom israel dan wel?
ik vermoedt, net als met zuid afrika, oude vriendschapsbanden tussen rebellerende bgroeperingen, in dit geval de IRA /nationalisten.quote:
Toch gaat het gebeuren. Tenzij een land als Amerika het zo zat wordt, ze er iets aan gaan doen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Op het moment dat de Gazaanse Palestijnen ergens in de Egyptische woestijn belanden is het zeer aannemelijk dat ze daar nooit meer vandaan komen. Dat zal wel 's werelds grootste openlucht gevangenis worden..
Is degene die denkt dat haar/zijn tranen altijd valide zijn niet ook narcistisch?quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of de narcistische variant: het spijt me dat jij je zo voelt (maar dat is onterecht want eigenlijk zie je het verkeerd dus wil je ophouden met mij te kwetsen door zo te huilen?).
Als ik dit verse kaartje zo bekijk zijn die laatste verzetshaarden in Khan Younis (de twee lichtblauwe vlekken links) nu onder controle. In Abasan al-Kabira werden ook zware explosies gemeld en dat blijkt een nieuwe expansie te zijn geweest (lichtblauwe stukje rechts) die dat stadje waarschijnlijk gaat insluiten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:58 schreef Qarrad het volgende:
Palestijnse en Israëlische media melden momenteel zware luchtaanvallen in Khan Younis in één van de laatste verzetshaarden aldaar en ook in Rafah.
Goed zo, je begint het in te zien.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:05 schreef egayalS het volgende:
[..]
Confirmation bias be like,
Zie je nou wel overal tunnels, dus alles moet plat. Wat mooi werk leveren de Israelis toch.
Ik denk dat de VS momenteel uitsluitend bezig is met de verkiezingen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker. Maar Amerika en israel loopt ook steeds minder lekker.
Amerika steunt Israel, maar dit gedoe is niet in hun belang.
Serieus? Ik vraag me af wat er met mensen zoals jou mis isquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:10 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ierland staat in dit conflict aan de verkeerde kant. Vreemd, voor zo'n land.
Alsof Rusland niet op ambulances schiet en soldaten in Oekraïne zo veilig kunnen vechten....quote:
Omdat ik (in tegenstelling tot sommige anderen op het forum) wel uit interesse gisteren lekkere 'throw back Wednesday' gehouden heb en for old time sake eens terug las voor wat context vorming.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Iets anders. Waarom like jij van mij een 16 jaar oud bericht? Waarbij ik overigens wel gelijk heb gekregen.
Helemaal niets, behalve dat hij ook alle Joden dood wilde hebben en zijn volk als superieur achtte en een land wenste met alleen superieuren en niet zoals dat walgelijke Israël, met arabieren, atheïsten, flikkers en god weet wat nog meer, want vertel me moppie, hoe zit dat in Gaza, met die juichende palestijnse onschuldigen van je, hoe inclusief zijn die helden van je? Herinner je hoe ze juichend rond het verbrijzelde lichaam van Noa als helden spuugden, flikker toch op manquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat heeft hitler hiermee te maken
Fascisme. Niet meer en niet minder. Als dat ondertussen nog niet duidelijk was.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Helemaal niets, behalve dat hij ook alle Joden dood wilde hebben en zijn volk als superieur achtte en een land wenste met alleen superieuren en niet zoals dat walgelijke Israël, met arabieren, atheïsten, flikkers en god weet wat nog meer, want vertel me moppie, hoe zit dat in Gaza, met die juichende palestijnse onschuldigen van je, hoe inclusief zijn die helden van je? Herinner je hoe ze juichend rond het verbrijzelde lichaam van Noa als helden spuugden, flikker toch op man
Die kindverkrachtende, bekken verbrijzelende, eervolle vrijheidsstrijders van je... vertel
Dit dus, smerig fascistisch tuig, ondersteboven de sloot in, na de tondeuse.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:26 schreef havanagila het volgende:
[..]
Fascisme. Niet meer en niet minder. Als dat ondertussen nog niet duidelijk was.
Denk dat de Egyptenaren (die nogal korte metten hebben gemaakt met de moslimbroeders) geen zin hebben in een vluchtelingenkamp vol Hamasleden tussen de burgers.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Op het moment dat de Gazaanse Palestijnen ergens in de Egyptische woestijn belanden is het zeer aannemelijk dat ze daar nooit meer vandaan komen. Dat zal wel 's werelds grootste openlucht gevangenis worden..
Die smeren hun deurposten in met lamsbloed, en dat snap ik, mag mijn eerstgeboorne best welquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:29 schreef havanagila het volgende:
[..]
Denk dat de Egyptenaren (die nogal korte metten hebben gemaakt met de moslimbroeders) geen zin hebben in een vluchtelingenkamp vol Hamasleden tussen de burgers.
Maar dat kan je natuurlijk niet zeggen als je je steun niet kwijt wil in je moslimland.
Gezien de UNRWA-Hamas-banden is noodhulp voor terroristen een waarschijnlijker scenario.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:20 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe kan iemand tegen noodhulp voor burgers zijn!?
Die banden zijn niet echt duidelijk. En hoe langer Israël zijn bewijs niet wil delen hoe harder wij moeten gaan twijfelen aan de claim van Israëlquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gezien de UNRWA-Hamas-banden is noodhulp voor terroristen een waarschijnlijker scenario.
Het kan beter via een andere organisatie gaan.
Een fucking datacenter onder het hoofdkantoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die banden zijn niet echt duidelijk. En hoe langer Israël zijn bewijs niet wil delen hoe harder wij moeten gaan twijfelen aan de claim van Israël
quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:49 schreef havanagila het volgende:
[..]
Een fucking datacenter onder het hoofdkantoor
Er zijn veel vraagtekens te zetten bij de aan de journalisten gepresenteerde beelden en waarom dezelfde journalisten hun telefoons moesten inleveren. Verder moest IDF op straat 20 meter diep graven dus de tunnel was vanuit unrwa niet te benaderen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:49 schreef havanagila het volgende:
[..]
Een fucking datacenter onder het hoofdkantoor
quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Serieus? Ik vraag me af wat er met mensen zoals jou mis is
Hoe kan iemand tegen noodhulp voor burgers zijn!? Dit conflict laat goed zien hoe wreed mensen kunnen zijn en ondertussen loop je alleen maar te slijmen bij iemand die hulp aan dezelfde mensen biedt. Kierewiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |