Dit soort dingen, maar zodra de Amerikanen begonnen waren al die supporters als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, nu lees ik die onzin voor de tweede keer.
Wat anders, laten bestaan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:05 schreef egayalS het volgende:
[..]
Confirmation bias be like,
Zie je nou wel overal tunnels, dus alles moet plat. Wat mooi werk leveren de Israelis toch.
Is dat een beetje zoals jij glashard ontkent, ook al is het bewijs in your face?quote:
Zeker, de vorige keer dat de Egyptenaren wat ondernamen waren de Israeli's vrij rap daarna onderweg naar Caïro en moest Rusland op verzoek van Egypte ingrijpen om ze te stoppen. Ben benieuwd of dat geintje weer gaat werken en hoe dat er uit komt te zien, aangezien het huidige Egyptische regime afhankelijk is van de Amerikanen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Allemaal leuk. Maar toch: als het weer gedoe wordt tussen Israel en Egypte, kan dat behoorlijke consequenties hebben.
Op het moment dat de Gazaanse Palestijnen ergens in de Egyptische woestijn belanden is het zeer aannemelijk dat ze daar nooit meer vandaan komen. Dat zal wel 's werelds grootste openlucht gevangenis worden..quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De tweestatenoplossing is puur een diplomatiek ding van het westen. We moeten dat volhouden tot het einde, want er is geen andere optie.
Maar in werkelijkheid is het allang dood, natuurlijk. Het conflict gaat op den duur eindigen, en dat zal gebeuren door alle Palestijnen riching Egypte, Jordanie te sturen.
Wat weer gaat zorgen voor een andere vorm van destabilisatie in het Midden-Oosten.
Dat is niet aannemelijk , dat is onzinquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Op het moment dat de Gazaanse Palestijnen ergens in de Egyptische woestijn belanden is het zeer aannemelijk dat ze daar nooit meer vandaan komen. Dat zal wel 's werelds grootste openlucht gevangenis worden..
Wedden voor een Mars?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is niet aannemelijk , dat is onzin
Ik haat Israël niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:46 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Aldus de Israël-hater.
Maar wat moet de rest er dan mee?
quote:Ierland trekt miljoenen uit voor VN-organisatie UNRWA
Ierland trekt 20 miljoen euro uit voor de VN-hulporganisatie UNRWA, die hulp biedt aan Palestijnse vluchtelingen. Andere landen, waaronder Nederland, hebben hun steun aan de organisatie juist opgeschort.
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-75444564
Ierland staat in dit conflict aan de verkeerde kant. Vreemd, voor zo'n land.quote:
verkeerde kant van wat?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:10 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ierland staat in dit conflict aan de verkeerde kant. Vreemd, voor zo'n land.
dat is een beetje het probleem he: zowel hamas als israel lijkt momenteel weinig te geven om de levens van normale mensen in bepaalde gebiedenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:40 schreef ExTec het volgende:
People of the darkness be like: als jij nou lekker bloed en sterft, zit ik zelf lekker veilig in qatar met m'n gouden kranen.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:40 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft er wel even over moeten nadenken.
wat heeft hitler hiermee te makenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]Hitler had denk ik ook spijt aan het einde... jammer dat er toen geen twitter was
Psychopaten hebben meestal wat moeite met dat soort zelfreflectie. De 'spijt' bestaat dan meestal uit 'ik had die andere niet etc-vul maar in' in plaats van ' het lag aan mij'.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]Hitler had denk ik ook spijt aan het einde... jammer dat er toen geen twitter was
Of de narcistische variant: het spijt me dat jij je zo voelt (maar dat is onterecht want eigenlijk zie je het verkeerd dus wil je ophouden met mij te kwetsen door zo te huilen?).quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Psychopaten hebben meestal wat moeite met dat soort zelfreflectie. De 'spijt' bestaat dan meestal uit 'ik had die andere niet etc-vul maar in' in plaats van ' het lag aan mij'.
Zeker. Maar Amerika en israel loopt ook steeds minder lekker.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:27 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zeker, de vorige keer dat de Egyptenaren wat ondernamen waren de Israeli's vrij rap daarna onderweg naar Caïro en moest Rusland op verzoek van Egypte ingrijpen om ze te stoppen. Ben benieuwd of dat geintje weer gaat werken en hoe dat er uit komt te zien, aangezien het huidige Egyptische regime afhankelijk is van de Amerikanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |