abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212425396
quote:
Goed dat je dit aanhaalt - al doet de link het bij mij niet - maar dat is dus net wat ik het geruime topic tijd dus ook roep.

Daar komt nog nu eens bij dat (ok, sinds dat ik reageer en niet alleen meer mee lees) en sinds dat het UNRWA ter sprake kwam, en zelf nog voor dat dit gebeurde; duidelijk maakte dat er zo ongelooflijk veel organisaties betrokken zijn bij de zorg in de Levant.

Uiteindelijk lijkt het wel of je slechts steeds ene kant moet kiezen en of alles wat je zegt onder extra gewicht wordt gedrukt - maar als we kijken naar de cijfers, de miljarden die inmiddels in het Gaza gebied zijn gestopt - voornamelijk n het vertrek van Isral in het Gazagebied.

Dan nu ook weer de toenadering van Fatah naar Hamas (Islamitische Jihad, dat ia wat belangrijk is natuurlijk) en uiteindelijk elke keer het zelfde 'liedje dat wordt afgespeeld'.
Ik keek deze vrije dag nog eens extra terug naar de posts van velen in de voorgaande topics (whaa, nostalgisch - back to de tweede intifada en zo voorts) en uiteindelijk is alles wat er gebeurd en herhaling en dan soms x2 tot de macht van x10. Maar is het nu echt anders wat we schrijven, vinden, wensen?

Ik heb eigenlijk alleen maar dezelfde commentaren terug gelezen en dat in dit geval ook nog eens minder gestructureerd en meer persoonlijke aanvallen dan te voren. (Voor mij een bevestiging, informatieoorlog is in dit geval meer dan terechte conclusie. - Kennelijk gaat het niet om feiten alleen.. )
pi_212425572
Schokkend dit

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 februari 2024 @ 17:02:41 #153
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_212425919
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 16:28 schreef egayalS het volgende:
Schokkend dit

[ twitter ]
Waarom schokkend? Hamas deed een onredelijk verzoek in ruil voor de gegijzelden vrijlaten lees ik in die tweets
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212425947
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 16:28 schreef egayalS het volgende:
Schokkend dit

[ twitter ]
Er staat in het nieuwsitem van 'Kan' ook de reden waarom Nethanyahu zogezegd geweigerd zou hebben het plan te aanvaarden als optie namelijk:

Er zou een delegatie van de 4+ personen vertrekken naar Caro, Egypte voor besprekingen en Nethanyahu droeg de mannen - die het plan hebben willen opstellen - op te 'gaan luisteren' (red. vert. naar wat Egypte dus te zeggen heeft) en de rust te bewaren door niet meteen met plannen aan te komen voor vrijlating of andere 'strategische' besprekingen. Hij wees daarop het plan af.

De hoofd-generaal(majoor) Nitzan Alon besloot daarop daarom ook niet mee te gaan naar de besprekingen.

Ik vond het wel waard op het originele artikel even kort samen te vatten.

Ik weet niet of dit nu per definitie dus iets schokkende is op te bepalen te doen - al is het volgensmij ook geen handige. Maarja, het is Bibi - we weten wat zijn beweegredenen zijn en in dat opzicht is dit geen vreemde uitlating voor zijn doel.
  woensdag 14 februari 2024 @ 18:56:14 #155
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212427157
ik wou soms dat ik zo weloverwogen en rustig was als Hannah

mja... is nie zo
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_212427197
Israel heeft het ok gegeven voor starlink in Gaza.

Starlink van Elon Musk mag internet aan gaan bieden in Isral en delen Gaza https://www.nu.nl/tech/63(...)l-en-delen-gaza.html
  woensdag 14 februari 2024 @ 19:10:16 #157
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212427294
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:09 schreef Aether het volgende:

[..]

Ook dat mag. Hopelijk valt er tegen die tijd niks meer aan te klagen omdat Hamas vernietigd is.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212427411
Netanyahu wil gewoon wraak. Het zal hem een worst zijn wat er met die gijzelaars gebeurt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212427495
Hij wil niet met de belachelijke eisen van Hamas akkoord gaan en dat valt heel goed te begrijpen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212427509
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
Netanyahu wil gewoon wraak. Het zal hem een worst zijn wat er met die gijzelaars gebeurt.
Netanyahu wil bovenal gewoon aanblijven.
pi_212427600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 19:26 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Netanyahu wil bovenal gewoon aanblijven.
Ach hou toch op. :{

Het zal best meespelen, maar beslist niet bovenal.
Intolerant voor intolerantie
pi_212428117
quote:
13s.gif Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

Plakkende aan het pluche, zit hij niet of nauwelijks in de rechtbank.
pi_212428619
quote:
13s.gif Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

ja hij geeft niks om dat stoeltje, slechts 5 keer daar gezeten
pi_212428850
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
Dat betwijfel ik. Hij wil niet meer terug naar de situatie van voor 7/10. Dus Hamas, en vooral hun mogelijkheid ooit nog zoiets te kunnen flikken, moet worden vernietigd. Hamas heeft dat door, vandaar dat die alle zeilen bijzetten om Isral maar te laten stoppen. Waarom denk je dat die de gijzelaars niet vrijlaten zoals het ICC heeft bevolen?
pi_212429071
Het ziet er naar uit dat Egypte mogelijk Isral zal faciliteren met de etnische zuiveringen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212429139
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:05 schreef egayalS het volgende:
Het ziet er naar uit dat Egypte mogelijk Isral zal faciliteren met de etnische zuiveringen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ twitter ]
Alles in goed overleg :Y
Ik krijg de indruk dat de bij de egyptenaren Hamas en de Islamitische Jihad ook niet erg populair zijn.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_212429463
Artikel over hoe de Israelis, Palestijnse boeren saboteren en hoe geweld tegen hen wordt gedoogd

This year, residents were allocated only one day for harvesting, starting at 8:00 A.M. On the scheduled day, ‘Awwad was informed the start time had been pushed back two hours. When the residents arrived at their land, they found about 20 settlers harvesting their olive trees with several soldiers standing guard. They tried unsuccessfully to put an end to the theft and eventually left at around 4:00 P.M., while the settlers were still picking their olives and vandalizing the trees.3

This year, as in previous years, the police have not investigated these violent incidents. In the most severe incident in the 2023 harvest, on 27 October, a soldier from the settlement of Rehelim on military leave killed Belal Salah, 40, a resident of a-Sawiyah, while he was harvesting his family’s olive trees. The soldier, who was suspected of reckless homicide and illegal use of a firearm, was released after a short time in detention and returned to his unit.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212429608
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:35 schreef egayalS het volgende:
Artikel over hoe de Israelis, Palestijnse boeren saboteren en hoe geweld tegen hen wordt gedoogd

This year, residents were allocated only one day for harvesting, starting at 8:00 A.M. On the scheduled day, ‘Awwad was informed the start time had been pushed back two hours. When the residents arrived at their land, they found about 20 settlers harvesting their olive trees with several soldiers standing guard. They tried unsuccessfully to put an end to the theft and eventually left at around 4:00 P.M., while the settlers were still picking their olives and vandalizing the trees.3

This year, as in previous years, the police have not investigated these violent incidents. In the most severe incident in the 2023 harvest, on 27 October, a soldier from the settlement of Rehelim on military leave killed Belal Salah, 40, a resident of a-Sawiyah, while he was harvesting his family’s olive trees. The soldier, who was suspected of reckless homicide and illegal use of a firearm, was released after a short time in detention and returned to his unit.

[ twitter ]
  woensdag 14 februari 2024 @ 21:58:42 #169
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212429734
Palestijnse en Isralische media melden momenteel zware luchtaanvallen in Khan Younis in n van de laatste verzetshaarden aldaar en ook in Rafah.
pi_212429779
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:58 schreef Qarrad het volgende:
Palestijnse en Isralische media melden momenteel zware luchtaanvallen in Khan Younis in n van de laatste verzetshaarden aldaar en ook in Rafah.
En noord Gaza blijkbaar ook
pi_212429800
quote:

[ twitter ]
Triest, de consument is mede daardoor het lul :{
Zionistische settlers :r

Geen supermarktproduct is zo hard in prijs gestegen als een fles olijfolie

[ Bericht 2% gewijzigd door Digi2 op 14-02-2024 22:11:23 ]
  woensdag 14 februari 2024 @ 22:08:27 #172
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212429842
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En noord Gaza blijkbaar ook
Blijkbaar is het over en weer wat onrustig (als bijgaande berichten kloppen):
twitter

twitter
pi_212429922
quote:

Uitdaging voor je.

Plaats eens iets positiefs over Isral.

Iets negatiefs over de Palestijnen mag ook.

We willen toch niet denken dat je eenzijdig overkomt, nietwaar? :)
pi_212429932
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:09 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik krijg de indruk dat de bij de egyptenaren Hamas en de Islamitische Jihad ook niet erg populair zijn.
Aan het begin van de oorlog gingen die geruchten al rond; dat de Arabische landen Isral op het hart drukten er nu eens een einde aan te maken.
  woensdag 14 februari 2024 @ 22:40:42 #175
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212430175
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:09 schreef Digi2 het volgende:

[..]
twitter

Maar de Palestijnen wel. :)
pi_212430247
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ twitter ]

Ik gun de palestijnen ook een eigen staat. Hopelijk wordt Isral na deze oorlog flink onder druk gezet om een einde te maken aan de illegale landjepik van kolonisten en er eindelijk een palestijnse staat wordt opgericht.
pi_212430470
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:47 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik gun de palestijnen ook een eigen staat. Hopelijk wordt Isral na deze oorlog flink onder druk gezet om een einde te maken aan de illegale landjepik van kolonisten en er eindelijk een palestijnse staat wordt opgericht.
Isral wordt momenteel stevig onder druk gezet, ongekend stevig zelfs, door landen die als bondgenoot bekend staan.

Ze geven geen krimp.

Isral gaat doen wat zij zelf nodig achten en na de oorlog zullen zij zelf bepalen hoe met de Palestijnen om te gaan. Druk of geen druk.

En eerlijk is eerlijk, we staan er niet goed op momenteel als westerse landen.
pi_212430530
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:07 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

Veel te goed nog gezien de migratieproblematiek.
  woensdag 14 februari 2024 @ 23:43:49 #179
131800 Tarado
cap de fusca
pi_212430755
quote:

[..]
Isral wordt momenteel stevig onder druk gezet, ongekend stevig zelfs, door landen die als bondgenoot bekend staan.

Ze geven geen krimp.

Isral gaat doen wat zij zelf nodig achten en na de oorlog zullen zij zelf bepalen hoe met de Palestijnen om te gaan. Druk of geen druk.

Die druk is meer voor de buhne dan echte druk.
pi_212431052
quote:

[ twitter ]
hier de feiten, voor zover bekend:
quote:
In 24 incidents, settlers or soldiers physically assaulted Palestinian harvesters, forcing them to stop working.
In 11 incidents, live rounds were fired at Palestinian harvesters.
In 54 incidents, settlers or soldiers threatened Palestinian harvesters with firearms or verbally, stopping them from harvesting.
In 29 incidents, olive trees were fully or partially cut down, vandalized or torched. At least 715 olive trees were destroyed.
In 15 incidents, settlers or soldiers stole the olive crop.
In six incidents, settlers seized control of Palestinian farmland and denied Palestinians access to it.
In four incidents, agricultural roads were blocked, and Palestinian harvesters were denied access to the lands.
en van wat ik lees, 1 dode palestijn.
quote:
Israelis heeded these calls and carried out planned attacks on people whose only sin was harvesting their own olives. The most severe case occurred on October 28, 2023, when a settler who was also a soldier on leave fatally shot Bilal Saleh, a father of four from a-Sawiyah. Bilal was harvesting olives with his children and other family members on his own land in an area that does not require prior coordination with the military. The settler who killed Bilal was arrested and released five days later.
https://www.yesh-din.org/(...)live-harvest-season/

en even als achtergrond: het gaat hier om land dat dicht bij israelische settelments ligt. daarom mogen de palestijnse eigenaren daar heel beperkt komen, en alleen onder begeleiding van IFD. zowel bedoeld als bescherming en voor de veiligheid van de settlers.

maar het gaat mis, nu de IDF in deze gebeiden kolonisten zelf een militaire status geven zodat ze zichzelf kunnen beschermen. die misbruiken het om dit te doen. en de IDF en politiek doet er weinig aan.
pi_212431266
quote:

[..]

Ze geven geen krimp.

dat blijkt ja
twitter
pi_212431602
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:14 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Veel te goed nog gezien de migratieproblematiek.
Ik doelde meer op het naar boven borrelende antisemitisme bij onze jonge autochtonen, op dat F-35 leverfiasco, de UNRWA enzovoorts. We staan er bij Isral niet goed op en dat is terecht.

Bijkomend voordeel is dat we het nu ook kunnen (moeten!) aanpakken. Maar we hoeven Isral momenteel even niet te vertellen wat ze moeten doen. :+
pi_212431605
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2024 03:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat blijkt ja

<plakt infobubbel-materiaal>
Goed verhaal, lekker kort.

Wat moeten wij hier verder mee?
  donderdag 15 februari 2024 @ 07:30:07 #184
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212431649
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ twitter ]

Net zoals de Irakezen hun leven en ziel voor Saddam zouden geven. Altijd een boel dramatisch gedoe en grote woorden met die Arabieren.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_212431658
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 07:30 schreef nixxx het volgende:

[..]
Net zoals de Irakezen hun leven en ziel voor Saddam zouden geven. Altijd een boel dramatisch gedoe en grote woorden met die Arabieren.
Allemaal leuk. Maar toch: als het weer gedoe wordt tussen Israel en Egypte, kan dat behoorlijke consequenties hebben.
pi_212431759
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2024 03:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat blijkt ja
[ twitter ]
Mooi. Die no comment elke keer.
Het maakt ook niet uit. Wat er gebeurt, het is gewoon ok.

The unrelenting war in Gaza hasn't spared hospitals, their staff or the people sheltering there, the UN World Health Organization (WHO) said on Friday, as it unveiled data indicating more than 350 attacks on healthcare in the enclave since hostilities erupted.

A total of 645 people have died since 7 October and another 818 were injured as a result of these incidents, said WHO spokesperson Tarik Jasarevic, his comments coming amid allegations that a nurse was shot and critically injured while inside an operating theatre at a hospital in Khan Younis.

"These attacks have affected 98 healthcare facilities including 27 hospitals damaged out of 36 and affected 90 ambulances, including 50 which sustained damage," Mr. Jazarevic told journalists in Geneva.

https://reliefweb.int/rep(...)g-attacks-healthcare

[ Bericht 49% gewijzigd door opgebaarde op 15-02-2024 07:52:44 ]
pi_212431791
quote:
11s.gif Op donderdag 15 februari 2024 07:22 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Goed verhaal, lekker kort.

Wat moeten wij hier verder mee?
jij niks, je bent al ietwat te ver heen :)

denk dat er bij jou weinig te halen valt, behalve blinde haat en blinde liefde
sterkte
pi_212431837
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:47 schreef Digi2 het volgende:

[..]
De tweestatenoplossing is puur een diplomatiek ding van het westen. We moeten dat volhouden tot het einde, want er is geen andere optie.

Maar in werkelijkheid is het allang dood, natuurlijk. Het conflict gaat op den duur eindigen, en dat zal gebeuren door alle Palestijnen riching Egypte, Jordanie te sturen.

Wat weer gaat zorgen voor een andere vorm van destabilisatie in het Midden-Oosten.
pi_212431839
https://twitter.com/GoodbeerOssi/status/1757808212072378407

Hahaha wat een gast. Lekker chillen, terwijl je op social media nationalistische post aan het posten bent.
pi_212431850
quote:

[..]
Net zoals de Irakezen hun leven en ziel voor Saddam zouden geven.
Wat :D
Dit, dus.
pi_212432225
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2024 07:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]
jij niks, je bent al ietwat te ver heen :)

denk dat er bij jou weinig te halen valt, behalve blinde haat en blinde liefde
sterkte
Aldus de Isral-hater. :+

Maar wat moet de rest er dan mee?
pi_212432236
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Wat :D
quote:

[..]
Net zoals de Irakezen hun leven en ziel voor Saddam zouden geven.
pi_212432416
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 16:16 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Goed dat je dit aanhaalt - al doet de link het bij mij niet - maar dat is dus net wat ik het geruime topic tijd dus ook roep.

Daar komt nog nu eens bij dat (ok, sinds dat ik reageer en niet alleen meer mee lees) en sinds dat het UNRWA ter sprake kwam, en zelf nog voor dat dit gebeurde; duidelijk maakte dat er zo ongelooflijk veel organisaties betrokken zijn bij de zorg in de Levant.

Uiteindelijk lijkt het wel of je slechts steeds ene kant moet kiezen en of alles wat je zegt onder extra gewicht wordt gedrukt - maar als we kijken naar de cijfers, de miljarden die inmiddels in het Gaza gebied zijn gestopt - voornamelijk n het vertrek van Isral in het Gazagebied.

Dan nu ook weer de toenadering van Fatah naar Hamas (Islamitische Jihad, dat ia wat belangrijk is natuurlijk) en uiteindelijk elke keer het zelfde 'liedje dat wordt afgespeeld'.
Ik keek deze vrije dag nog eens extra terug naar de posts van velen in de voorgaande topics (whaa, nostalgisch - back to de tweede intifada en zo voorts) en uiteindelijk is alles wat er gebeurd en herhaling en dan soms x2 tot de macht van x10. Maar is het nu echt anders wat we schrijven, vinden, wensen?

Ik heb eigenlijk alleen maar dezelfde commentaren terug gelezen en dat in dit geval ook nog eens minder gestructureerd en meer persoonlijke aanvallen dan te voren. (Voor mij een bevestiging, informatieoorlog is in dit geval meer dan terechte conclusie. - Kennelijk gaat het niet om feiten alleen.. )
Iets anders. Waarom like jij van mij een 16 jaar oud bericht? Waarbij ik overigens wel gelijk heb gekregen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212432477
quote:

[..]
Mijn idee. Niemand zit op slaag te wachten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212432735
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:47 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
[..]

Ja, nu lees ik die onzin voor de tweede keer.
Dit, dus.
  donderdag 15 februari 2024 @ 10:08:29 #196
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212433179
https://time.com/6693896/hamas-tunnels-gaza-home-ruin/

Gazaanse journalist vertelt hoe Hamas tijdens de bouw van het huis van zijn familie botweg een tunnel groef voor een wapenopslag eronder. De vanzelfsprekendheid waarmee ze de eigenaren wegjagen en hoe de omwonenden het zagen en ermee omgingen vertelt iets over hoe het ging in Gaza en waarom het belangrijk is dat Hamas van het bord geveegd wordt daar.
pi_212433304
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 14:09 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Gelukkig niet
:{
quote:
wat heb je daaraan als Hamas die sowieso gaat misbruiken. Zit je als gezin in de schuilkelder komt er een Hamas militie "om je te beveiligen".
Dat is natuurlijk waar maar dat doet niets af aan het punt dat er geen schuilkelders zijn in een conflictgebied.

Het is verbazingwekkend hoe Isral telkens de schuld krijgt van de hoge hoeveelheden doden, terwijl het toch echt voor het grootste deel hun eigen schuld is.
pi_212433328
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 10:08 schreef Qarrad het volgende:
https://time.com/6693896/hamas-tunnels-gaza-home-ruin/

Gazaanse journalist vertelt hoe Hamas tijdens de bouw van het huis van zijn familie botweg een tunnel groef voor een wapenopslag eronder. De vanzelfsprekendheid waarmee ze de eigenaren wegjagen en hoe de omwonenden het zagen en ermee omgingen vertelt iets over hoe het ging in Gaza en waarom het belangrijk is dat Hamas van het bord geveegd wordt daar.
In b4 de kijkertjes en de chadi'tjes en de slayage'tjes: Geen bewijssssss!
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_212433967
Biden/Rutte/Scholz approves of this genocidal hate speech

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212433988
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 10:22 schreef ExTec het volgende:

[..]
In b4 de kijkertjes en de chadi'tjes en de slayage'tjes: Geen bewijssssss!
Confirmation bias be like,

Zie je nou wel overal tunnels, dus alles moet plat. Wat mooi werk leveren de Israelis toch. :7
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')