Denk dat daar heel veel overlap tussen zit. Want qua horkerigheid doen (de ergste) israeli's niet onder voor russen. En er zitten natuurlijk meer dan een miljoen mensen in israel die daar vandaan komen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:24 schreef HannahVrede het volgende:
Overigens w.typisch dan de Russen en de Israëli die daar dan op aangesproken worden - want er komen er zoveel...
Oh ja natuurlijk, die hebben zichzelf middels diverse complotten grondig verrijkt, dom van me.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:25 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Nee ja, die nemen natuurlijk hun eigen long-ski's mee - huren is namelijk voor paupers toch?Dat kunnen deze twee partijen niet zijn.
Dat het aanspreken van mensen dat je niet aan hen wil verhuren gewoon persoonlijk kan en niet via een bordje "Joden verboden". Dat zeg maar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welk punt je probeert te maken hier
Tjah, Davos hè? Dat maakt de gekste dingen in mensen los. Voornamelijk uit de elite klasse.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk, die hebben zichzelf middels diverse complotten grondig verrijkt, dom van me.
Maar wie zijn dan die pauper-Israëli's die ski's jatten? Hoe kan dat?
Ik heb mijn punt toch al wel gemaakt denk ik - spreek gewoon iemand aan en via affiches kun je dit prima marketing technisch verbouwen. "Wij verhuren alleen op afspraak of met geaccepteerde bankkaarten - wij hebben het recht u verhuur te ontzeggen." bijvoorbeeld - doe wat leuks..quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat daar heel veel overlap tussen zit. Want qua horkerigheid doen (de ergste) israeli's niet onder voor russen. En er zitten natuurlijk meer dan een miljoen mensen in israel die daar vandaan komen.
Daar zit zeker een verband.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, want hamas strijders, die groeien ergens aan een boom. Die hebben voor de rest niks te maken met de palestijnse bevolking ofzo.
Dat ontkent toch ook niemand?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:32 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Dat het aanspreken van mensen dat je niet aan hen wil verhuren gewoon persoonlijk kan en niet via een bordje "Israëli/Joden verboden". Dat zeg maar.
Oké sorry er was geen diversion en alle slachtoffers waren Hamasquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en wat bombardeerden ze als afleiding? Militaire doelen lijkt me, die helaas tussen de of dicht op de burgers zitten. Doe nou niet alsof ze expres kleuterscholen platgooiden als afleiding.
Laten we het opvolgen in dat topic - daar heb je zo te zien ook al in jouw visie gegeven.quote:
Dat zeg ik ook niet. Er zijn doelen gebombardeerd als afleiding en daarbij zijn ongetwijfeld weer burgers omgekomen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oké sorry er was geen diversion en alle slachtoffers waren Hamas
Die kut-IDF met hun gijzelaars bevrijden ook altijd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oké sorry er was geen diversion en alle slachtoffers waren Hamas
quote:Families Israëlische gijzelaars willen Hamas aanklagen in Den Haag
Familieleden van Israëlische gijzelaars zijn vanuit Tel Aviv vertrokken naar het Internationaal Strafhof in Den Haag. Daar gaan ze een aanklacht indienen tegen de Hamasleiders. "We willen ervoor zorgen dat ze boeten voor de misdaden die ze hebben begaan en nog steeds begaan met het gijzelen van onze familieleden", zegt een van hen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-75416619
Ik heb niks anders gezegd, gesuggereerd of geïmpliceerdquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Er zijn doelen gebombardeerd als afleiding en daarbij zijn ongetwijfeld weer burgers omgekomen.
een afleiding die 100+ mensen waaronder kinderen het leven kost klinkt voor ‘Hamas lovers’ een beetje (om een seniele bejaarde te citeren) ‘over the top’quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die kut-IDF met hun gijzelaars bevrijden ook altijd.
Wat moet je anders als Hamas zich niet aan de bevelen van het ICC houdt?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
een afleiding die 100+ mensen waaronder kinderen het leven kost klinkt voor ‘Hamas lovers’ een beetje (om een seniele bejaarde te citeren) ‘over the top’
Gelukkig was er geen afleiding
Alsof Fatah ervaring heeft, niet waar?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:23 schreef Aether het volgende:
Abbas calls on Hamas to agree to deal quickly, save Gaza from further woes
https://www.timesofisrael(...)a-from-further-woes/
Schuilkelders.quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En waar moeten die mensen naar toe, ze kunnen zelfs de zee niet op. Dus naar Israël? Egypte? Help me even en help die mensen ook even want er gaan elke dag een burger of 50 dood
Voor je het weet is het voor Nederland UNIFIL 2.0 - kunnen we weer kamelen gaan tellen en kawha gaan drinken met de Italianen en de Ieren.quote:
onverwacht..quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:23 schreef Aether het volgende:
Abbas calls on Hamas to agree to deal quickly, save Gaza from further woes
https://www.timesofisrael(...)a-from-further-woes/
Gelukkig niet, wat heb je daaraan als Hamas die sowieso gaat misbruiken. Zit je als gezin in de schuilkelder komt er een Hamas militie "om je te beveiligen".quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Schuilkelders.
Oh wacht... Die zijn er niet.
Nou ja, ze vechten wel voor het recht om naar de woning van betovergrootvader twee kilometer verderop aan de andere kant van het hek te mogen verhuizen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:09 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wat heb je daaraan als Hamas die sowieso gaat misbruiken. Zit je als gezin in de schuilkelder komt er een Hamas militie "om je te beveiligen".
En waarom? Als het voor 'de genocide' was hadden de kinderen het ook niet overleefd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:47 schreef egayalS het volgende:
Most moral army in the world be like
[ twitter ]
Ik snap het ook niet, hier een overzicht van humanitaire hulp naar Gaza.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
En waarom? Als het voor 'de genocide' was hadden de kinderen het ook niet overleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |