Ah dat zal het zijn dan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:20 schreef Koos1958 het volgende:
Vriezer was kapot zeiden ze gister dus misschien staat die in de voorraadkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stream 2 van gisteren staat compleet online ....
.
Er kwam sowieso een nieuwe wasmachine hoorde ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:20 schreef Koos1958 het volgende:
Vriezer was kapot zeiden ze gister dus misschien staat die in de voorraadkamer.
Zou ik ook moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er kwam sowieso een nieuwe wasmachine hoorde ik.
De vriezer piepte soms maar dat was altijd net nadat ze hem ramvol worst stopten. Dus denk dat die gewoon even moeite had.
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:29 schreef marky het volgende:
Wordt wel niveautje kleuterschool nu met het verstoppen van de spullen.
Toch zag het er uit als een vriezer of koelkast met een deurtje.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er kwam sowieso een nieuwe wasmachine hoorde ik.
De vriezer piepte soms maar dat was altijd net nadat ze hem ramvol worst stopten. Dus denk dat die gewoon even moeite had.
Jimmy was sneller.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:45 schreef Jockari het volgende:
Alice even het stof van het gezicht verwijderen
[ afbeelding ]
Die kan ze volgende zaterdag in doen als ze thuis is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
Doriana is benieuwd wanneer ze haar nachtbeugel krijgt. Die is wel besteld.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die kan ze volgende zaterdag in doen als ze thuis is.
Nou daar zit een groot verschil in. Ashley is altijd tactisch bezig en aan het regelen wie er op de bank moet komen. Alice tot zover nog niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Alice gaat zich thuis voelen.
Brief van vriendje die ze langer niet heeft gezien dan dat ze een relatie hadden. Heel veel valentijnkaartjes/shit/stuff.
Beware. Die meid is een jonge uitgave van Ashley.
Ik nietquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
Tom en Jimmie over genomineerd zijn:
tom: De mensen die de hele tijd comfortabel op de bank hebben gezeten die mogen dan zeker in de broek piesen he. Snapt ge wat ik wil zeggen?
Is aan het proberen om jimmy binnen te hengelen i.o.v. de Queenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:58 schreef engine het volgende:
Ik kan maar weinig volgen van dat gewauwel van Tom. Iets over stemmen.
Ik denk dat hij doriana, ronahi, Danny, dilano, karen, basari, sabeau, glenn en jimmy bedoelt want die hebben nog niet op de bank gezetenquote:
Nou wie weet .....beide qua gewildheid zie ik ze wel tegenover elkaar staan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
Wie heeft er een ween gezicht volgens tom. De enige die steeds huilt is ashley
Wie is de ander danquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou wie weet .....beide qua gewildheid zie ik ze wel tegenover elkaar staan.
Ja, maar dat zegt hij tegen iemand die daar ook nog niet op heeft gezeten.....Bij Jimmy moet dan ook de alarmbellen afgaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doriana, ronahi, Danny, dilano, karen, basari, sabeau, glenn en jimmy bedoelt want die hebben nog niet op de bank gezeten
Wellicht bedoelt hij iemand die niet gaat huilen maar alleen een huilgezicht trekt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
Wie heeft er een ween gezicht volgens tom. De enige die steeds huilt is ashley
Dora ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:03 schreef Cargamelk het volgende:
Weet alleen dat Ronahi een jankerige stem heeft.
Oke dat kan ook. Dan vermoed jk ronahi. Tom moet zich niet zo laten meeslepen door ashley in het spel. Gister hielden Glenn en Danny zich in de slaapkamer op de vlakte toen ze aan het bepalen was wie erop moestquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wellicht bedoelt hij iemand die niet gaat huilen maar alleen een huilgezicht trekt.
Want over Ashley zal hij niet zo min praten denk ik.
Ja, maar die heeft op het ogenblik veel lol. Maar ik weet niet hoor ik gok maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:03 schreef Cargamelk het volgende:
Weet alleen dat Ronahi een jankerige stem heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |