Daar haal ik m'n slurf voor op.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig net nu Dombo er weer is
Ik ben benieuwd wat @:tong80 van hem vindt.
Ach, die dikke zeug @Oriente eet zeven bolletjes (!) per dag, dus je weet het maar nooit!quote:
Volkoren bolletjes heb ik vernomenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Ach, die dikke zeug @:Oriente eet zeven bolletjes (!) per dag, dus je weet het maar nooit!
Toch regelmatig een stiekem fapje op gepleegd toen ze nog in Costa speelde. Helaas heeft ze nu anorexia.quote:
@chufi gezeik in Madrid?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
Memphis is woest en heeft zijn Insta geleegd.
Ik zou er toch wat meer nemen met zo'n kop.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb twee pilletjes tegen Kopfschmerzen genomen.
Hij ziet dwars door je bullshit heen, aldus z’n profielfoto. We wachten het af.quote:
Door die van @KingRoland specifiek?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij ziet dwars door je bullshit heen, aldus z’n profielfoto. We wachten het af.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door die van @:kingroland specifiek?
En ook dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:13 schreef KingRoland het volgende:
En ik ben een lieve aardige jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |