Mja, die zal zonder enige twijfel niet helemaal goed in het hoofd zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
He gatsie![]()
Wat bezielt zo’n persoon.
Oh ik dacht dat je ex vrouw een Spaanse was. Nou, gauw de hort op!quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Althans het zou me erg verbazen. Maar ik heb nooit met een Spaanse gedate dus wie weet.
Haha nee die is Colombiaanse. Nou ja, wel genaturaliseerd inmiddels maar niet Spaans van origine.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ex vrouw een Spaanse was. Nou, gauw de hort op!
Kort maar krachtigquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
In de KSC postte hij hetzelfde, het is gewoon massa-productie
Ach toch, en ik dacht dat de romantiek dood wasquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Uiteindelijk was mijn valentijnsdag toch een stuk romantischer dan verwacht, want toen ik vanavond in een vergadering zat, stuurde mijn fwb me een dickpic.
Het is bijna een disneysprookje!quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach toch, en ik dacht dat de romantiek dood was
Was het geen hint om nog even bij je fwb langs te gaan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is bijna een disneysprookje!
Die kans is zeker aanwezig, maar het is ook weer zo wat om daarvoor weg te lopen bij een vergadering :xquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Was het geen hint om nog even bij je fwb langs te gaan?
Die vergadering is toch ook een keer klaar?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig, maar het is ook weer zo wat om daarvoor weg te lopen bij een vergadering :x
Jazeker. Maar ik had gesport en was niet fris, dus ben ik gewoon naar huis gefietst.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Die vergadering is toch ook een keer klaar?
Heel goed. het moet geen routine worden!quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:46 schreef Strani het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht maar heb toch besloten niemand een dickpic te sturen vandaag.
Morgen weer een nieuwe dag.
Hoho. Hier had ik er nog een regel tussen zitten, daar maakte ik me er makkelijk van af door alles op dezelfde regel te zetten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
In de KSC postte hij hetzelfde, het is gewoon massa-productie
Ik denk dat ik wel ooit iemand een Dikkie Dikpic heb gestuurdquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:46 schreef Strani het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht maar heb toch besloten niemand een dickpic te sturen vandaag.
Morgen weer een nieuwe dag.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel ooit iemand een Dikkie Dikpic heb gestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Hmm ja oké maar het voelt toch een beetje gehaastquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoho. Hier had ik er nog een regel tussen zitten, daar maakte ik me er makkelijk van af door alles op dezelfde regel te zetten.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:27 schreef Strani het volgende:
Vrij vandaag en ik dacht kom, ik haal eens afbakbroodjes en ben eitjes aan het koken (in de airfryert) voor een smakelijke brunch
Klinkt toch een beetje als 'rijst stomen in de friteuse' of zo.quote:
Heb je dat nog nooit gedaanquote:
Heet is heet, een ei voelt aan de binnenkant niet of het heet water is of hete lucht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt toch een beetje als 'rijst stomen in de friteuse' of zo.
Heldquote:
Wtfquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit gedaan
Veel makkelijker, 12 minuten op ongeveer 120/130 graden. Geen gedoe met water, niks.
https://www.libelle-lekker.be/artikelen/223389/ei-koken-airfryer
Ah nee dat gebeurt niet hoor, het is volledig veiligquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
WtfIk geloof dat ik alsnog bang zou zijn dat dat ei ontploft.
Ik las eerst ei bakken in de airfryer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:27 schreef Strani het volgende:
Vrij vandaag en ik dacht kom, ik haal eens afbakbroodjes en ben eitjes aan het koken (in de airfryert) voor een smakelijke brunch
Dat zou zelfs ik niet aandurvenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las eerst ei bakken in de airfryer.
Dat kan dan weer wel ín het broodjequote:
In een magnetron worden dingen ook heet, zou ik met een ei ook niet aanraden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Heet is heet, een ei voelt aan de binnenkant niet of het heet water is of hete lucht.
Oh wat grappigquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan dan weer wel ín het broodje![]()
https://uitpaulineskeuken.nl/recept/broodjes-gevuld-met-ei
Eerste zoekresultaatquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nee dat gebeurt niet hoor, het is volledig veilig
Ja maar in een magnetron is de manier van opwarmen ook heel anders. Een airfryer is gewoon een kleine oven.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In een magnetron worden dingen ook heet, zou ik met een ei ook niet aanraden.![]()
Maar goed, ik zeg niet dat het niet kan, ik vraag me gewoon af waarom. Beetje water in een pan doen vind ik persoonlijk geen gedoe en mijn eitjes zijn in een pannetje ook nog eens sneller klaar (met naar ik vermoed ook minder stroomverbruik)
Wat was je zoekopdracht, toevallig 'egg explodes in air fryer'?quote:
Nee, gewoon egg airfryer, maar ik denk dat het voor mij hoger zit omdat ik vaker dit soort dingen zoek. Ik zoek ook vaak filmpjes waarin water in een brandende pan gegooid wordt, om mensen erop te wijzen waarom ze dat nooit moeten doen (helaas is dat nog steeds nodig). Mede daarom ook al vaak gezocht naar filmpjes van exploderende eieren in magnetrons, dus vermoedelijk ging google er maar gewoon van uit dat ik dat nu ook wel weer zou willen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat was je zoekopdracht, toevallig 'egg explodes in air fryer'?
Lijkt wel of er nog een sticker op zit of zo... Ik weet niet of dat hoort.
Water hier op de plaat kookt in een minuut of zo (misschien wel minder voor een klein pannetje), zodra het kookt gaat de plaat uit, water heeft dan genoeg hitte om de eitjes te garen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar in een magnetron is de manier van opwarmen ook heel anders. Een airfryer is gewoon een kleine oven.
Het zal per fornuis verschillen. Hier duurt water koken behoorlijk lang dus al met al kost dit minder tijd(En waarschijnlijk uiteindelijk ook minder verbruik).
Ah okéquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, gewoon egg airfryer, maar ik denk dat het voor mij hoger zit omdat ik vaker dit soort dingen zoek. Ik zoek ook vaak filmpjes waarin water in een brandende pan gegooid wordt, om mensen erop te wijzen waarom ze dat nooit moeten doen (helaas is dat nog steeds nodig). Mede daarom ook al vaak gezocht naar filmpjes van exploderende eieren in magnetrons, dus vermoedelijk ging google er maar gewoon van uit dat ik dat nu ook wel weer zou willen.![]()
Die sticker viel mij ook al op ja, misschien iets Amerikaans of Australisch of zo?
Ah oké, inductie? Hier duur het veel langer dan dat. Meestal kook ik ook eerst m'n water in de waterkoker en doe het dan pas in de pan, dan gaat het tenminste nog wat snellerquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Water hier op de plaat kookt in een minuut of zo (misschien wel minder voor een klein pannetje), zodra het kookt gaat de plaat uit, water heeft dan genoeg hitte om de eitjes te garen.
Inductie ja, gaat heel snel. Hiervoor had ik een gasfornuis wat ouder was dan ikzelf, daar kon ik een pan water opzetten en dan rustig even koffie maken voor tijdens het wachten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okéJa dat zou goed kunnen. Of sowieso dat een filmpje als dit wellicht meer engagement oplevert dan een filmpje met een gekookt ei waarin alles gewoon goed gaat.
[..]
Ah oké, inductie? Hier duur het veel langer dan dat. Meestal kook ik ook eerst m'n water in de waterkoker en doe het dan pas in de pan, dan gaat het tenminste nog wat sneller
Haha nou zo is het hier ook een beetjequote:Op donderdag 15 februari 2024 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inductie ja, gaat heel snel. Hiervoor had ik een gasfornuis wat ouder was dan ikzelf, daar kon ik een pan water opzetten en dan rustig even koffie maken voor tijdens het wachten.
Dus daar kan je alleen salontafeltjes en nachtkastjes kopen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik lees net dat mijn stad de kleinste ikea vestiging krijgt van nederland
Leeuwarden krijgt een IKEA, maar wel een mini: kleinste vestiging van het land https://omropfryslan.nl/n(...)stiging-van-het-land #omropfryslan
Nou vooruit, doet het dan maar in de airfryert.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou zo is het hier ook een beetjeVerder voor koken gaat het prima maar water koken is wel een gedoe.
En van die veel te lage krukjes die nog wel eens doelloos in de hoek van een kamer staan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus daar kan je alleen salontafeltjes en nachtkastjes kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |