hij keek ook niet echtquote:
Doriana zei datquote:Op maandag 12 februari 2024 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi zegt van iedereen te houden MAAR vindt het respectloos dat mensen lachen als er anderen slapen.
BB iedereen naar de gameroom
ronahi wtf ik heb net mijn pyjama aan
tyron : ik ga me omkleden
ja luisteren kunnen ze niet, Alice zal ook wel aankledenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:56 schreef Was-beer het volgende:
BB: omkleden niet nodig
Tyron: echt wel
Ik hou van dat optimismequote:Op maandag 12 februari 2024 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Heel heel soms mogen we dan toch nog meekijken. Maar moeten ze eerst instructie geven.
Die was aan het sporten kwam naar binnen lopenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja luisteren kunnen ze niet, Alice zal ook wel aankleden
Ik ook....quote:Op maandag 12 februari 2024 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
zit wel met BB programma ook wat ik nu mis![]()
Willen niet kunnen wel....quote:Op maandag 12 februari 2024 20:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja luisteren kunnen ze niet, Alice zal ook wel aankleden
En ook "uniek" heb ik nergens gezegdquote:Op maandag 12 februari 2024 20:50 schreef marky het volgende:
[..]
Dat probeer ik helemmaal niet. Jij oppert dat Tom Heisa/Jimmy met respect behandeld en dat hij daar uniek in is. Uit niets blijkt dat de andere dan niet zouden doen.
ja kijk vanavond wel terug evenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis reclame op de tv, kijk ik zo weer even verder
Poppedein.quote:
Ik zag het alquote:Op maandag 12 februari 2024 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, verschillende camera posities.
De bonte avondquote:Op maandag 12 februari 2024 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe ze het in beeld brengen voelt wel een beetje als een klassenavond.
zit in dr handtasjequote:Op maandag 12 februari 2024 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
had die meid even een microfoon gegeve
Hoop ik ook....jammer van de jurk. Van voren zag je zijn onderbroek en vanachter nog steeds dat stukje opgestrookt.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dan maar dat ze de goede camerabeelden voor de uitzending bewaren.
denk dat die andere het niet opvallen zalquote:Op maandag 12 februari 2024 21:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop ik ook....jammer van de jurk. Van voren zag je zijn onderbroek en vanachter nog steeds dat stukje opgestrookt.
Ja jammer dikke faal dit voor op de streams. In de uitzending zal het er best beter uit zien.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:11 schreef Ireth het volgende:
Wat een baggergeluid qua muziek![]()
Minpunten voor de febo!
En nog meer voor die fucking SL!!
samenvatten in 30 seconden en het ziet er top uitquote:Op maandag 12 februari 2024 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer dikke faal dit voor op de streams. In de uitzending zal het er best beter uit zien.
We mochten het in ieder geval zien. Het had ook allemaal achter een SL kunnen zitten.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer dikke faal dit voor op de streams. In de uitzending zal het er best beter uit zien.
Nee, er zitten ook veel opnames bij denk ik vanaf de middel....de diva.....quote:Op maandag 12 februari 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat die andere het niet opvallen zal
Ja zo jammer dit.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
samenvatten in 30 seconden en het ziet er top uit
Ik vermoed dat het er op tv een stuk beter uit gaat zien.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
Zou het opnieuw opgenomen moeten worden. Want ineens SL. Ik durf bijna niet te schrijven maar kwam over als een dolle avond vroeger op kamp. Zonde voor Jimmy. Ik hoop dat bij 2e keer het nummer spelen het beter overkomt
Ik hoop het echt voor jimmy, dit is denk ik niet wat hij voor ogen had.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het er op tv een stuk beter uit gaat zien.
Durfde het ook niet maar ik vond het veel goedkoper lijken dan het in werkelijk is als je ook bedenkt hoeveel tijd hij hierin steekt......quote:Op maandag 12 februari 2024 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
Zou het opnieuw opgenomen moeten worden. Want ineens SL. Ik durf bijna niet te schrijven maar kwam over als een dolle avond vroeger op kamp. Zonde voor Jimmy. Ik hoop dat bij 2e keer het nummer spelen het beter overkomt
Komt met een paar shotjes in de uitzending daar poetsen ze het wel op.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
* Ireth staat weer op pauzequote:Op maandag 12 februari 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
Ik ga wel weer verder met de uitzending
helaas nietquote:Op maandag 12 februari 2024 21:19 schreef kater1 het volgende:
Ik zou zweren dat iemand de jurk van achter gefixed heeft!
quote:Op maandag 12 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
Ik wil ook een groepsknuffel!!!![]()
* Ireth grijpt slapende kat vast..
* Ireth zoekt pleisters...
baby's en katten slapen laten als ze slapenquote:Op maandag 12 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
Snap niet waarom Tom erbij moest zijn.quote:
Duoquote:Op maandag 12 februari 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap niet waarom Tom erbij moest zijn.
Het zou nog een grotere verrassing zijn als hij hetzelfde deed als Jimmy.
ja hier ook krijg alleen zwart beeld bij screenshots en filmpjesquote:
waarom grotere verrassing? Nu krijgt Jimmy als drag alle applaus.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij mij is het vandaag ook zwaar kutquote:Op maandag 12 februari 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hier ook krijg alleen zwart beeld bij screenshots en filmpjes
Als Jimmy alleen mocht gaan dan zouden ze al meteen hebben vermoed dat hij als Heisa terug kwam.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat Tom dat ook graag wilde en ook opgemaakt worden....Jimmy zei dat weet ik niet of dat kan,quote:Op maandag 12 februari 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moest de hakken vastknopenquote:Op maandag 12 februari 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 februari 2024 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb toch hele mooie filmpjes van je in het SV kunnen gebruiken!
het is toch heel de hobby niet van Tom?quote:Op maandag 12 februari 2024 21:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan nog.
Eerder dat ze voor hem geen kleding hadden.
Nee. Het was Jimmy’s moment.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
met zonder shirtquote:Op maandag 12 februari 2024 21:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Morgen een turn-oefening van Dilano?
Ja precies, en het is ook fijn om er iemand bij te hebben om mee te delenquote:Op maandag 12 februari 2024 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En de gesprekken tijdens de 4 uur.. Een zwijgende Jimmy 4 uur lang zou niet echt werken.
Het ging Om Heisa Jinx en Jimmy was blij dat Tom mee mochtquote:Op maandag 12 februari 2024 21:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan nog.
Eerder dat ze voor hem geen kleding hadden.
Dat weet je niet, in begin is Tom toch al als vrouw verkleed geweest.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:24 schreef Verida het volgende:
[..]
het is toch heel de hobby niet van Tom?
ja werkt hier vanaf begin nietquote:Op maandag 12 februari 2024 21:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mij is het vandaag ook zwaar kut![]()
Veel error en foutmeldingen![]()
Zaten hele leuke bij maar ja
voor de grap een keer, maar niet als een hele ingestudeerde act als dragqueen.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet je niet, in begin is Tom toch al als vrouw verkleed geweest.
👍🥳🥳quote:Op maandag 12 februari 2024 21:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het ging Om Heisa Jinx en Jimmy was blij dat Tom mee mocht
Ik denk dat meer mensen niet blij zijn met het feit dat Tom bij Jimmy nu isquote:
Nee, klopt. Maar daarom kan hij het toch wel leuk vinden......Tom wilde als aankondiging doen ook als vrouw.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:27 schreef Verida het volgende:
[..]
voor de grap een keer, maar niet als een hele ingestudeerde act als dragqueen.
uh waar heb je zequote:Op maandag 12 februari 2024 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow ... Jimmy gaat z'n wenkbrauwen kwijtraken bij het afhalen. Hij hoopt dat Alice ze kan tekenen bij hem. BB vraag hoe lang het duurt voordat ze teruggroeien.
Jimmy : 6 weken.
BB : Als ik dan goed reken, heb je bij de finale weer wenkbrauwen.
hij heeft ze afgeschoren jaquote:Op maandag 12 februari 2024 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow ... Jimmy gaat z'n wenkbrauwen kwijtraken bij het afhalen. Hij hoopt dat Alice ze kan tekenen bij hem. BB vraag hoe lang het duurt voordat ze teruggroeien.
Jimmy : 6 weken.
BB : Als ik dan goed reken, heb je bij de finale weer wenkbrauwen.
Ik kan me voorstellen dat hij het heel erg jammer vind dat niet hijzelf, maar Tom mee mocht met Jimmy vandaag.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau met weer wat levenswijsheden..
Ach ja, hier vullen ze weer 3 uitzendingen mee🤣🤣quote:Op maandag 12 februari 2024 21:34 schreef b_engeltje het volgende:
Zonde dat het maar zo kort mocht... had bb effe beter over na moeten denken!!
Ik snap het ook wel , maar aan de andere kant was Dylano gisteren ook niet zo meevoelend met Jimmy want Sabo.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij het heel erg jammer vind dat niet hijzelf, maar Tom mee mocht met Jimmy vandaag.
welk spel?quote:Op maandag 12 februari 2024 21:36 schreef zodeju het volgende:
Het spel wordt verbetert en mag nu in de kamer gespeeld worden.
Mooi gezegdquote:Op maandag 12 februari 2024 21:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat leuk om te zien dat de meeste bewoners zo enthousiast waren over Heisa en haar optreden! Tom nog het meest!
En ik heb ook bijzonder genoten van het enthousiasme en de nieuwsgierigheid hier in de COS vandaag!![]()
![]()
A4 of op A3?quote:Op maandag 12 februari 2024 21:36 schreef GayGuy het volgende:
Iemand die wat screenshots van Dylano kan maken nu?
Sjaloersssquote:Op maandag 12 februari 2024 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano claimt een aandeel in vanavond?
quote:Op maandag 12 februari 2024 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel , maar aan de andere kant was Dylano gisteren ook niet zo meevoelend met Jimmy want Sabo.
Jimmy kan wel verder kijken , en ook mooi dat hij ziet dat Tom en Dylano op een bepaalde manier dingen met elkaar gemeen hebben (HSP) en daar doorheen prikt
Maar ik denk ook dat Tom een betere aanvulling is bij Jimmy . En ik denk dat Jimmy dat zelf ook vindt.
In die zin klopt het helemaal
ik ben even alles kwijt hier, maar loopt dilano nu te janken dat Tom ging ipv hem?quote:Op maandag 12 februari 2024 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel , maar aan de andere kant was Dylano gisteren ook niet zo meevoelend met Jimmy want Sabo.
Jimmy kan wel verder kijken , en ook mooi dat hij ziet dat Tom en Dylano op een bepaalde manier dingen met elkaar gemeen hebben (HSP) en daar doorheen prikt
Maar ik denk ook dat Tom een betere aanvulling is bij Jimmy . En ik denk dat Jimmy dat zelf ook vindt.
In die zin klopt het helemaal
Het spel wat de jongens bedacht hebben.....gister wilde ze het al spelen maar ging niet door. Vanavond hebben ze het een rondje gespeeld maar de bewoners moesten op hun kamer wachten totdat ze aan de beurt waren....Dus ht spel staat nog een beetje in de kinderschoenen maar de mannen vinden het leuk....quote:
Nee, dat is overdreven ... maar hij had het zichzelf ook wel gegund denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ik ben even alles kwijt hier, maar loopt dilano nu te janken dat Tom ging ipv hem?
Wat een drol is die Dilano tochquote:Op maandag 12 februari 2024 21:38 schreef kater1 het volgende:
Dilano had tegen Jimmy gezegd dat Heisa een deel van hem was en hij dat moest laten zien, want anders zag het huis maar de helft van hem. Hij wist ook dat het optreden deze week zou zijn.
neuh, ze hebben 2 dagen in dat hok gezeten met zijn 2. Die hebben heel veel besproken. Denk ook wel dat Jimmy wist dat het ongeveer deze week zou gebeuren en dat ie het daar met Dilano over gehad heeft.quote:
Het grote Big Brother spel...quote:Op maandag 12 februari 2024 21:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik denk ook, waar gaat dit over
Ik denk dat Dilan hier heel veel van leert , hij zat/zit ook wel vast in bepaalde patronen en gedachten en mooi dat Jimmy dat ziet en een steun is . Wat dat betreft had Dilan geen beter voorbeeld en houvast kunnen krijgenquote:
Nee niet gehoordquote:Op maandag 12 februari 2024 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ik ben even alles kwijt hier, maar loopt dilano nu te janken dat Tom ging ipv hem?
Nee maar zijn gezicht sprak best boekdelen.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
Dankje. Mag ook weleens gezegd worden toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |