Fijne avondquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zap effe naar wat anders, was op zich best wel gezellig. Morgen weer een dag, fijne avond allemaal
Als man een vrouw opnoemen in de leeftijd van je dochter. Sad.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja Margot Robbie, zo’n beetje de allermooiste vrouw op de planeet (lol)
Vreselijke humor.quote:
Ik vind het gewoon een lul eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als man een vrouw opnoemen in de leeftijd van je dochter. Sad.
Ah, ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lul eigenlijk.
Hij noemde ook nog meer dan 25 jaar dode vrouw!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als man een vrouw opnoemen in de leeftijd van je dochter. Sad.
Vond zichzelf iets te grappig en geweldig voor een eikel met een bowlingbal onder zijn shirt, en dan nog die vermoeiende ‘woke’-grapjes.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het aan mij lag.
Hey halloquote:
Joop trekt de temperatuur meteen uit ons bad.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:28 schreef Joop_W het volgende:
Weer een avondje naar mensen kijken die doen of het 14 februari is daar.
Doe je een rondje?quote:
Een moet het doen hequote:Op woensdag 14 februari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop trekt de temperatuur meteen uit ons bad.
Goed goed, ik zal zo iets aardigs zeggen over de deelnemers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop trekt de temperatuur meteen uit ons bad.
Toch niet voor de eerste kandidaat in beeld is.quote:
Tot je ze in Nederland tegenkomt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |