Sowieso spekjes. Maar ik ben niet van elke stamppot…quote:Op maandag 12 februari 2024 19:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Spekjes in iedere stamppot, toch?
Qftquote:Op maandag 12 februari 2024 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sowieso spekjes. Maar ik ben niet van elke stamppot…
Wij eten het ook zelden. We een tijd regelmatig gegeten, omdat kind gek was op broccolistamppot en andijviestamppot. Succesrecepten worden dan regelmatig herhaaldquote:Op maandag 12 februari 2024 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sowieso spekjes. Maar ik ben niet van elke stamppot…
Ik hou niet van aardappelpuree.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij eten het ook zelden. We een tijd regelmatig gegeten, omdat kind gek was op broccolistamppot en andijviestamppot. Succesrecepten worden dan regelmatig herhaald
Ik hou meer van Italiaans, Aziatisch, Mexicaans eten.
Prachtigquote:Op maandag 12 februari 2024 19:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als stampot een religie had, dan was hutspot gereformeerd. Alle vreugde er uit, misschien dat't in het hiernamaals nog wel leuk gaat zijn.
Alleen als ze echt goed uitgebakken zijn, moet niet teveel wit zien of proeven.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Spekjes in iedere stamppot, toch?
quote:Op maandag 12 februari 2024 17:48 schreef AnneX het volgende:
Er ging wat fout - mijn schuld - en nu heb ik 10 maaltijden in huis 😂
Even gebeld met de klantenservice en dat is voorkomen voor de komende ACHT weken.
Een [CUL]-meet bij je thuis kan helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig geen pannenkoeken buiten de deur dus.
Andijvie-stamppot met spekjes, steevast het eerste wat mijn moeder (op mijn verzoek) kookt als ik in NL aankomZe vindt het maar raar, of ik niet iets lekkerders wil, maar er bestaat niets lekkerders voor mij als ik na lange tijd weer eens in Holanda ben
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Snapt/lust je vrouw het stamppotconcept?quote:Op maandag 12 februari 2024 20:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een [CUL]-meet bij je thuis kan helpen
Andijvie-stamppot met spekjes, steevast het eerste wat mijn moeder (op mijn verzoek) kookt als ik in NL aankomZe vindt het maar raar, of ik niet iets lekkerders wil, maar er bestaat niets lekkerders voor mij als ik na lange tijd weer eens in Holanda ben
Kreeg ik bij m’n ouders ook wanneer ik terug kwam van een verre reisquote:Op maandag 12 februari 2024 20:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mja, maar het is niet haar favoriete Nederlandse eten. Dat is sateh (hoe Nederlands) en uiteraard een broodje kroket!quote:Op maandag 12 februari 2024 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Snapt/lust je vrouw het stamppotconcept?
Is het voor zuid Amerika ook Holanda? In het verre oosten is het Holanda.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
In Hongarije ookquote:Op maandag 12 februari 2024 20:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Is het voor zuid Amerika ook Holanda? In het verre oosten is het Holanda.
quote:Op maandag 12 februari 2024 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien al eerder gedeeld. De buurvrouw in de “stamppot alinea” ben ik
https://www.vluchtelingen(...)ntwoord-op-de-vragen
Is die test nog te doen? Lijkt me wel interessant, maar dan wel voordat ik de "vraag en antwoord" van HAssan ga lezen.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien al eerder gedeeld. De buurvrouw in de “stamppot alinea” ben ik
https://www.vluchtelingen(...)ntwoord-op-de-vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |