Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 12 februari 2024 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn reactie: maar wat als ik naar mijn werk moet of naar een ziekenhuisafspraak en ik kan de kelderbox niet in om mijn fiets te pakken?
Nee, daar heb je die tag voorquote:Op maandag 12 februari 2024 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen sleutel naar de kelderbox waar mijn fiets staat.
De tag is toch de sleutel?quote:Op maandag 12 februari 2024 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stuk veiliger in dat opzicht idd. Zijn er om die reden ook op overgestapt op mijn werkquote:Op maandag 12 februari 2024 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi van die tags is dat je als wbv heel makkelijk ouwe tags uit kan zetten. Ergo, oudbewoners met de sleutel kunnen niet meer naar binnen.
Bij ons op werk zijn de lockers alleen te openen met een cardreader. Lullig voor de collega's die niet meer bij hun autosleutels konden na een mislukte systeem-update. 10 uur later deed alles het weer.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Stuk veiliger in dat opzicht idd. Zijn er om die reden ook op overgestapt op mijn werk
Dus je denkt dat ze je fiets gijzelen ofzo?quote:Op maandag 12 februari 2024 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Herkenbaar dit, toen een adapter van de hub doorfikte en er geen reserve wasquote:Op maandag 12 februari 2024 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij ons op werk zijn de lockers alleen te openen met een cardreader. Lullig voor de collega's die niet meer bij hun autosleutels konden na een mislukte systeem-update. 10 uur later deed alles het weer.
Bij brand kun je de box ook met sleutel niet binnen, dan kom je het gebouw niet in. En stroomuitval is gewoon zeer zeldzaam in Nederland.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:35 schreef halfway het volgende:
En hoe gaat het met stroomuitval, brand ed?
Die tag vervangt toch gewoon een fysieke sleutel? Waarom zou je dan de kelderbox niet in kunnen als daar ook zo'n zelfde slot op zit dat met een tag open kan?quote:Op maandag 12 februari 2024 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn reactie: maar wat als ik naar mijn werk moet of naar een ziekenhuisafspraak en ik kan de kelderbox niet in om mijn fiets te pakken?
De vraag is wel wat ze voor slot hebben toegepast. Sommige elektrische sloten blijven op slot bij stroomuitval, andere vallen juist vrij. En sommigen hebben een accu, zodat ze nog even door blijven functioneren bij stroomuitval.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bij brand kun je de box ook met sleutel niet binnen, dan kom je het gebouw niet in. En stroomuitval is gewoon zeer zeldzaam in Nederland.
Bij mijn WBV is het standaard dat de sloten van in elk geval elke buitendeur vervangen worden als een huurder vertrekt. Denk dat dat bijna overal gemeengoed is.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi van die tags is dat je als wbv heel makkelijk ouwe tags uit kan zetten. Ergo, oudbewoners met de sleutel kunnen niet meer naar binnen.
Dan moet je een dag met de bus, of je blijft in je nest liggen omdat je wekker ook niet afgaat.quote:
Dan ga je gewoon naar buiten en kijk je daarna wel of je shit nog heel is als het geblust is.quote:brand ed?
Ja leuk maar bij appartements complexen heb je veel algemene en half algemene ruimtes waar je ook geen oud bewoners meer toegang tot wilt laten hebben. Daar gaat deze sleutel vraag over.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij mijn WBV is het standaard dat de sloten van in elk geval elke buitendeur vervangen worden als een huurder vertrekt. Denk dat dat bijna overal gemeengoed is.
Ja, maar bij een huurwoning kan je niet zelf beslissen over het aangebrachte slot bij gemeenschappelijke ruimtes.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
WBV's hebben ook gewoon fatsoenlijke huizen hoor.
Ja en ja.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Of stel ik me aan?
Kan een WBV dit zo doorvoeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |