Haha ja Bronzor en Lillipup. Wekelijkse shinies. Maar ik gooi ze ook allemaal weer weg.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Questline van 40>50 worden straks aangepast waardoor het makkelijker wordt om door de levels heene te komen
Wordt wel gek van de shiny's, klink, en bronzor vang ik dagelijks meerdere van
Zojuist een shiny pika, tja het kon ergerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:13 schreef Vermecelli het volgende:
😅
[..]
Haha ja Bronzor en Lillipup. Wekelijkse shinies. Maar ik gooi ze ook allemaal weer weg.
Er gaat iets niet lekker met de uitrol idd, het zal eens niet buggy zijnquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die team/group challenge was alweer afgelopen voordat hij goed was begonnen? Ik kreeg iets van een beloning (weet niet meer wat) voor 124 gevangen Pokemons, terwijl 500 in een week de bedoeling was?
247.306,566 hier.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:00 schreef Debsterr het volgende:
Hoeveel XP zitten jullie nu, aan de vooravond van de nieuwe levels? Ik tik nog wel de 230 miljoen aan, misschien zelfs 231 voordat het live gaat.
Enkelen heb ik recent weten te behalen zoals 1000x trainen (Shadow Sharpedo in Great League gebruiken), pokedexes compleet maken (Keldeo was bijvoorbeeld een laatste) en 1000x mega evolven en 48 mega evolve species registreren zijn niet onhaalbaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:51 schreef thabit het volgende:
Het levellen wordt wat meer op verschillende opdrachten gefocust, en wat minder op het gooien van Lucky Eggs op Ultra/Best Friends. Vooral die platina medailles worden een pittige uitdaging. Ik heb er nu 38, maar daar gaan er op korte termijn niet heel veel bij komen.
Met welke moves?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:01 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Shadow Sharpedo in Great League gebruiken
Ben benieuwd naar de bugs morgen... iedereen level 1 of zo bij de uitrol van de nieuwe level capquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er gaat iets niet lekker met de uitrol idd, het zal eens niet buggy zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |