Dit, maar dan bijna 50 miljoen XP over. 44 was vooral kut omdat die gasten niet vaak te vinden waren. Het verslaan van de leaders was intussen niet meer zo moeilijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Van 44 naar 70 🥳
En enorm veel items weg moeten gooien.
En nog bijna 30 miljoen XP over voor de volgende levels
Haha ja, ik heb ook een vracht berries gelijk weggedaanquote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Van 44 naar 70 🥳
En enorm veel items weg moeten gooien.
En nog bijna 30 miljoen XP over voor de volgende levels
Nice throws. Maar idd. De andere challenges haal je zo, maar 999 throws ben ik wel paar dagen mee bezigquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:53 schreef Vermecelli het volgende:
Genoeg mensen al online die al 71 zijn. Even 999 great throws op 1 dag gooien![]()
Van 50 naar 70 gesprongen en nog 161m XP over. Komt wel goed, al zal ik wel een jaartje bezig zijn.
Er schijnen apps te zijn die van elke throw een excellent maken... dan gaat het wel hard met die 999quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:53 schreef Vermecelli het volgende:
Genoeg mensen al online die al 71 zijn. Even 999 great throws op 1 dag gooien![]()
Van 50 naar 70 gesprongen en nog 161m XP over. Komt wel goed, al zal ik wel een jaartje bezig zijn.
Dit dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnen apps te zijn die van elke throw een excellent maken... dan gaat het wel hard met die 999.
Logde je in via Pokemon Trainer Club? Die staat namelijk bekend als makkelijk te hacken. Of 2 traps verificatie doen of liever via Google account inloggen en PTC ontkoppelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Na een tijdje niet de Pokemon hebben aangeraakt heb ik vorig weekend deze weer geďnstalleerd, gegevens ingevoerd verrek hij vind het account niet meer? Hmm raar, in contact opnemen met pokemon zelf en die zeggen dat mijn account waarschijnlijk gehackt is en het account ergens in mei te zijn verwijderd. Dus ik kan weer helemaal opnieuw beginnen
Dan zal dat wel op de grens van Frankrijk zijn geweest?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:05 schreef Elpis het volgende:
Dat gaat wel heel ver ja. Dan zou ik het ook niet leuk meer vinden om te spelen.
Toegegeven, ik maak wel gebruik van Raid Plaza voor remote Raids/Max Battles en gifts voor verschillende vivillon en dat zal ook vast tegen de regels zijn omdat het een bot is. Maar verder dan dat ga ik niet.
En Klefki heb ik sinds gisteren ook.Mijn man moest naar Belgie voor zijn werk en heeft hem voor me gevangen.
Ja was inderdaad via trainer club helaas, dan had ik nu hogere level gehad + veel betere pokemons waarvan een aantal op LV50 waren.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:10 schreef Elpis het volgende:
[..]
Logde je in via Pokemon Trainer Club? Die staat namelijk bekend als makkelijk te hacken. Of 2 traps verificatie doen of liever via Google account inloggen en PTC ontkoppelen.
Ik heb klefki’s gevangen in zuidwest Duitsland. Het stopt niet direct bij de grens.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zal dat wel op de grens van Frankrijk zijn geweest?![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb klefki’s gevangen in zuidwest Duitsland. Het stopt niet direct bij de grens.
Hmm dus worden ook wel iets buiten de grenzen gebracht dusquote:Klefki is een Steel/Fairy-type Pokémon die normaal gesproken alleen in een specifieke regio voorkomt, namelijk de regio Kalos (voornamelijk Frankrijk en omliggende gebieden)
Klefki heb ik ook wel eens gevangen in Antwerpen. En volgens mij zit die zelfs in Nederland, Zeeuws Vlaanderen. Maar dan is voor de meesten Antwerpen dichterbijquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zal dat wel op de grens van Frankrijk zijn geweest?![]()
En ja die raid plaza ken ik inderdaad, op zich moet dat wel kunnen, tenslotte moet je zelf voor remote raid passen voorzien, en gezien je ge-invite wordt moet dit geen probleem zijn.
[..]
Ja was inderdaad via trainer club helaas, dan had ik nu hogere level gehad + veel betere pokemons waarvan een aantal op LV50 waren.
Zou dat spontane spawns zijn dan? Of gewoon een spawn die zich even niks van de landgrenzen aantrektquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Klefki heb ik ook wel eens gevangen in Antwerpen. En volgens mij zit die zelfs in Nederland, Zeeuws Vlaanderen. Maar dan is voor de meesten Antwerpen dichterbij
In ons geval Gent maar het volgt geen precieze landsgrenzen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan zal dat wel op de grens van Frankrijk zijn geweest?
Deze kaart geeft het goed weer waar alles te vangen is, je ziet inderdaad Klefki deel van Belgie en Duitsland meepakken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:08 schreef Elpis het volgende:
[..]
In ons geval Gent maar het volgt geen precieze landsgrenzen.
https://i.imgur.com/KTTFAcM.jpeg
(Hmmm er zullen vast meer plattegronden zijn die up to date zijn. 5 jaar is een beetje oud.)
Zie mijn ninja editquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zou dat spontane spawns zijn dan? Of gewoon een spawn die zich even niks van de landgrenzen aantrekt
Ja ik zie hetquote:
Er staat zoveel reclame/pop-ups dat ik het kaartje niet echt zie.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze kaart geeft het goed weer waar alles te vangen is, je ziet inderdaad Klefki deel van Belgie en Duitsland meepakken.
Klik voor afbeelding.
Gek, ik heb daar namelijk geen last van, ik gebruik wel adblocker voor zulke websites.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Er staat zoveel reclame/pop-ups dat ik het kaartje niet echt zie.
Zijn er ook regionals in Zuid-oost Azië?
Ik bekijk het mobiel, misschien dat dat scheelt? Ook cookies geweigerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gek, ik heb daar namelijk geen last van, ik gebruik wel adblocker voor zulke websites.
Voor zuid oost heb je niet echt een specifiek een regional die je alleen daar kunt krijgen.
Je hebt daar wel de Oricorio - Pa'u Style, en de kangaskan, maar gezien deze al eens meerdere keren in de raids zijn geweest (ook mega), vind ik dit niet echt een regionale pokemon meer.
Op mobiel is het inderdaad drama zie ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik bekijk het mobiel, misschien dat dat scheelt? Ook cookies geweigerd.
Maar dank! Beiden heb ik al, die Oricorio via een timer research in 2023 zie ik.
Ehm mega kangaskhan is 3 weken terug in raids geweest.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op mobiel is het inderdaad drama zie ik.
Kijk dat is mooi![]()
Ik moet ze alle 2 nog hebbenmaar dat komt nog wel een keertje als ze weel als timed research komt en de kangaskan in de raids.
Ik vang veel via de Gotcha (autocatcher) en die gooit nooit nice, great of excellent. Dus voor mij duurt 999 nice throws wel een tijdje omdat ik logischerwijs minder handmatig vang. Denk een maandje werk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nice throws. Maar idd. De andere challenges haal je zo, maar 999 throws ben ik wel paar dagen mee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |