Vette worst..voor de stoelgangquote:Op maandag 12 februari 2024 12:17 schreef Was-beer het volgende:
Is dat voor de lunch ofzoooooooo
Zoveel vleeeeeeeeeees
Er waren maar 3 kaartjes.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:18 schreef Puzzie het volgende:
Dus er zijn maar drie mensen die hebben gekozen voor een brief? Netjes
ongemakkelukkkkquote:Op maandag 12 februari 2024 12:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
O jeee, wat een knuffel van Sab en Ran
Bleehhquote:Op maandag 12 februari 2024 12:17 schreef Was-beer het volgende:
Is dat voor de lunch ofzoooooooo
Zoveel vleeeeeeeeeees
die zit met zijn vrienden op de bankquote:Op maandag 12 februari 2024 12:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar goed dat blote bast het niet zag
Oepsquote:Op maandag 12 februari 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zit met zijn vrienden op de bank
Volgens mij lagen er niet meer.....in de wallquote:Op maandag 12 februari 2024 12:18 schreef Puzzie het volgende:
Dus er zijn maar drie mensen die hebben gekozen voor een brief? Netjes
Woensdag op tv toch? Dan gaat er nog wel wat komen vandaag.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 12:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij lagen er niet meer.....in de wall
En twijfel of Basiri ook eentje had genomen.....
Die had wel een briefquote:Op maandag 12 februari 2024 12:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij lagen er niet meer.....in de wall
En twijfel of Basiri ook eentje had genomen.....
Ze had breekpunt gisteravond , Glenn troostte haar, de papa in Glenn , geen flirtquote:Op maandag 12 februari 2024 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
Saboo filrt steeds met Glenn?
Of is dit gewoon warmte geven.
Belangstelling tonen?
Ik vind het raar om te zien.
quote:Op maandag 12 februari 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Sabeau echt rondlopen als amateur psycholoog
en heeft ze last van haar nek ofzo??
Denk dat ze het hele rijtje van mannen afloopt met gesprekjes....en knuffels.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
Saboo filrt steeds met Glenn?
Of is dit gewoon warmte geven.
Belangstelling tonen?
Ik vind het raar om te zien.
Zo ziet het er wel uit.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ze het hele rijtje van mannen afloopt met gesprekjes....en knuffels.
alleen waar ze denkt een strikje erom te kunnen krijgenquote:Op maandag 12 februari 2024 12:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel uit.
FF opletten of ze dat ook doet met de vrouwen.
Bij Sabo en Glen ook en vond het wel grappigquote:Op maandag 12 februari 2024 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano snapt ook even niet dat stofzuiger aanzetten niet handig is. Alice met Glenn in gesprek.
Vind ik ook, van mij mag hij winnen..quote:
Klopt , maar hij is uitermate irritant, met zijn om de haverklap gebruikte stopzin . ‘’Snapt ge ‘’quote:
Daar hebben er veel een houtje van, ik hoor het Rohani ook zeggen na elke zin..quote:Op maandag 12 februari 2024 12:34 schreef KangaP het volgende:
[..]
Klopt , maar hij is uitermate irritant, met zijn om de haverklap gebruikte stopzin . ‘’Snapt ge ‘’
En Tom.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daar hebben er veel een houtje van, ik hoor het Rohani ook zeggen na elke zin..
Toch behoorlijk onzeker als je na twee weken in het huis al een brief van thuis wil hebben om te horen dat je het goed doet.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:34 schreef KangaP het volgende:
[..]
Klopt , maar hij is uitermate irritant, met zijn om de haverklap gebruikte stopzin . ‘’Snapt ge ‘’
Ja precies daar zat ik ook al aant te denken, die zit wel effies in de make-up... wel gaaf hoor... ik hoop dat we wel mee mogen kijken..quote:Op maandag 12 februari 2024 12:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik dacht dat Jimmy al bezig was met zijn transformatie, maar hij zit nog in de tuin.
Je zal toch denken dat het aardig wat tijd kost
Kan ook zijn dat hij later vandaag gaat transformeren en komt er een carnavals feestje.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies daar zat ik ook al aant te denken, die zit wel effies in de make-up... wel gaaf hoor... ik hoop dat we wel mee mogen kijken..
Of hij mist zijn familiequote:Op maandag 12 februari 2024 12:41 schreef marky het volgende:
[..]
Toch behoorlijk onzeker als je na twee weken in het huis al een brief van thuis wil hebben om te horen dat je het goed doet.
Dan zou BB wel een hele domme fout makenquote:Op maandag 12 februari 2024 12:43 schreef marky het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij later vandaag gaat transformeren en komt er een carnavals feestje.
Jimmy is er meestal twee uren mee bezig, maar misschien wordt hij nu ook een beetje geholpen door een grimeur, Endemol,quote:Op maandag 12 februari 2024 12:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik dacht dat Jimmy al bezig was met zijn transformatie, maar hij zit nog in de tuin.
Je zal toch denken dat het aardig wat tijd kost
Dat zou helemaal leuk zijn natuurlijk, wordt vervolgd...quote:Op maandag 12 februari 2024 12:43 schreef marky het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij later vandaag gaat transformeren en komt er een carnavals feestje.
Nou ja je kiest voor 80+ dagen in een huis te zitten. Dan moet je niet na twee weken al zo zwaar missen dat je een brief wil.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of hij mist zijn familie![]()
Dat zou gek zijn.
Ik heb 21 volgers 😂😂😂😂😂quote:Op maandag 12 februari 2024 12:47 schreef rinardo het volgende:
Bij binnenkomst de aantal volgers genoteerd, zojuist weer gekeken Alice spant de kroon
Dilano 2848 volgers vandaag 5734
Ronahi 594 volgers vandaag 4094
Basiri 562 volgers vandaag 3747
Alice 18.7 K volgers vandaag 31k
Ashley 10.4 K volgers vandaag 15.3k
Tyron 2099 volgers vandaag 6.923
Doriana 2021 volgers vandaag 3387
glenn 235 volgers vandaag 1374
Tom 3015 volgers vandaag 5796
Randy 1563 volgers vandaag 2830
Karen 3564 volgers vandaag 7433
Jimmy 1823 volgers vandaag 4825
Sabeau 3903 volgers vandaag 4419
Als je boodschappen doet lopen ze achter jequote:Op maandag 12 februari 2024 12:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb 21 volgers 😂😂😂😂😂
Ik doe echt niks op insta
Danny nogquote:Op maandag 12 februari 2024 12:47 schreef rinardo het volgende:
Bij binnenkomst de aantal volgers genoteerd, zojuist weer gekeken Alice spant de kroon
Dilano 2848 volgers vandaag 5734
Ronahi 594 volgers vandaag 4094
Basiri 562 volgers vandaag 3747
Alice 18.7 K volgers vandaag 31k
Ashley 10.4 K volgers vandaag 15.3k
Tyron 2099 volgers vandaag 6.923
Doriana 2021 volgers vandaag 3387
glenn 235 volgers vandaag 1374
Tom 3015 volgers vandaag 5796
Randy 1563 volgers vandaag 2830
Karen 3564 volgers vandaag 7433
Jimmy 1823 volgers vandaag 4825
Sabeau 3903 volgers vandaag 4419
Gewoon schoonmaken met keukenpapier. Hoeft geen water in.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:57 schreef Frummelie het volgende:
Waarom doen die lui een hete pan gelijk in koud water, zo slecht voor je pan maar maakt daar geen fluit uit, ze zitten er ook lekker in te hakken met RVS spatels...
En dat twee keerquote:Op maandag 12 februari 2024 13:01 schreef Puzzie het volgende:
Dilan en Sabo aan het mopsen , hoe saai kan je het hebben
En hij ook nog met een t-shirt aan? Dan kan ze hem toch niet bewonderenquote:Op maandag 12 februari 2024 13:01 schreef Puzzie het volgende:
Dilan en Sabo aan het mopsen , hoe saai kan je het hebben
Pure zwaartekracht, the shit is coming.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
Sabeau haar poep is verplaatst maar nog niet eruit
haar volle darmenquote:Op maandag 12 februari 2024 13:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sabo heeft rugpijn
Heel slim als je moet schoonmaken
Laat het kruitvat ff wat laxeerpillen brengenquote:Op maandag 12 februari 2024 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar volle darmen
tis naar haar rug getrokken
Gaat over kiezen voor ashley geloof ikquote:Op maandag 12 februari 2024 13:13 schreef Toweler het volgende:
Doriana kan niet tegen fake gedoe wie dat dan?
Vorige week toch , toen werd hij uitgelachen door sommigenquote:Op maandag 12 februari 2024 13:14 schreef greysbones het volgende:
Bas heeft een keer zijn mond opengetrokken
en dat heeft volgens bas goed uitgepakt
do snapt er niks van
ik ook niet
nooit gezien dat Bas de groep heeft aangesproken
ik heb geen ideequote:Op maandag 12 februari 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vorige week toch , toen werd hij uitgelachen door sommigen
Ja, super irritant..quote:Op maandag 12 februari 2024 13:15 schreef spapaars het volgende:
2 x hetzelfde (streams) dit is de hele dag al zo?
Ik zit echt met stomme verbazing naar dat kapsel te kijken, wat ontzettend slecht geknipt/geschoren.quote:
ja manquote:Op maandag 12 februari 2024 12:34 schreef KangaP het volgende:
[..]
Neuh ging ie vandaag niet meer doen. Zat alweer goed. hij wilde haar fijne plezier nu niet bederven door er moeilijk over te gaan doenquote:
Volgens mij gaat dit nog steeds over de stemming van vorige week waar blijkbaar afgesproken zou zijn om Ty een zo slap mogelijke tegenstand te geven door Sabeauben Noush erop te zetten maar niet iedereen heeft zich daaraan gehoudenquote:Op maandag 12 februari 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vorige week toch , toen werd hij uitgelachen door sommigen
Komt door dat gezever van Sabo, hij gaat daar in mee of veranderd voor haarquote:
Echt he, ik ben naar The zone of interest geweest verleden week, film over Aushwitz, de mannen daar hadden exact hetzelfde kapsel.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zit echt met stomme verbazing naar dat kapsel te kijken, wat ontzettend slecht geknipt/geschoren.
Hij is vliefdquote:Op maandag 12 februari 2024 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt door dat gezever van Sabo, hij gaat daar in mee of veranderd voor haar
Yup and this is BB je weet waar je aan begint..quote:Op maandag 12 februari 2024 13:18 schreef rinardo het volgende:
Sabeau vraagt aan Jimmy waarom kut dag, Jimmy gewoon...iedereen iets of niemand iets, jaloers dus, hij vergeet even dat hij zn verkleed spelletje vandaag mag doen als enige!!!!
dat wist hij wel via Vera denk ikquote:Op maandag 12 februari 2024 13:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Yup and this is BB je weet waar je aan begint..
twins, als de 1 komt, komt de ander ookquote:Op maandag 12 februari 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
Sabeau wordt geroepen voor het eten
dylano niet?
Dat hoorde ik ook inderdaad.quote:
Onzin! Jimmy heeft al aangegeven dat hij zelf niets hoeft. Het gaat hem om de anderen die wel wat hadden gewild, maar dit niet hebben kunnen krijgen. Dat is empathie, geen jaloezie.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:18 schreef rinardo het volgende:
Sabeau vraagt aan Jimmy waarom kut dag, Jimmy gewoon...iedereen iets of niemand iets, jaloers dus, hij vergeet even dat hij zn verkleed spelletje vandaag mag doen als enige!!!!
Als ze lang genoeg springt valt die splinter er misschien zo uitquote:Op maandag 12 februari 2024 13:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dilano: En misschien hebben we vanmiddag nog een game of zo,
Sabeau: Ik hoop ook nog touwtje te kunnen springen of zo. (kan pijn doen hoor met rugpijn en zes dagen geen stoelgang.)
Misschien springt ze het wel uit...quote:Op maandag 12 februari 2024 13:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sabeau: Ik hoop ook nog touwtje te kunnen springen of zo. (kan pijn doen hoor met rugpijn en zes dagen geen stoelgang.)
quote:Op maandag 12 februari 2024 13:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Misschien springt ze het wel uit...
Je zou toch denken dat die olijfolie wel goed werkt voor de stoelgangquote:Op maandag 12 februari 2024 13:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Misschien springt ze het wel uit...
Ligt er misschien aan via welke opening je dat spul naar binnen werkt?quote:Op maandag 12 februari 2024 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat die olijfolie wel goed werkt voor de stoelgang
Oke beter danquote:Op maandag 12 februari 2024 13:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neuh ging ie vandaag niet meer doen. Zat alweer goed. hij wilde haar fijne plezier nu niet bederven door er moeilijk over te gaan doen
vraag ik me ook afquote:Op maandag 12 februari 2024 13:38 schreef Rhosyn het volgende:
Waar was dat applaus voor?
Nu net voor Tyron maar daarnet.
Dat zal wel weerquote:Op maandag 12 februari 2024 13:40 schreef OmaJacky het volgende:
Om en om duo's naar de game room.
Sabo en Dilano eerst de rest naar de rosé slaapkamer.
En wij cossers wachten op een SL.
Heisa is DJ ze kan draaien op een feestje.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zou BB wel een hele domme fout maken
Tom en jimmy als laatse??quote:Op maandag 12 februari 2024 13:41 schreef DGK-Eric het volgende:
BB: Het is geen toeval dat het deze week love & surprise-week is, want het is Valentijn. Daarom wordt ieder duo om de beurt in de gameroom verwacht. Iedereen wacht in de roze slaapkamer. Sabeau en Dilano gaan als eerste.
Maar absoluut GEEN carnavalquote:Op maandag 12 februari 2024 13:43 schreef marky het volgende:
[..]
Heisa is DJ ze kan draaien op een feestje.
zie ze er voor aanquote:Op maandag 12 februari 2024 13:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom en jimmy als laatse??
Die komen niet meer terug tot de transformatie?
Zou een beetje lullig zijn als jimmy 2 uur moet schmincken voor een uurtje alter ego..(tot bed tijd)
wie zit er dan nog niet oh Alice loopt nu nog even naar binnen ja die neemt ook vaak de tijd merk ikquote:Op maandag 12 februari 2024 13:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ze mogen pas de gameroom in als de rest in de rose slaapkamer zit met de deur dicht.
Dat duurt dus ff.
Of beeld op de Roze kamer.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:40 schreef OmaJacky het volgende:
Om en om duo's naar de game room.
Sabo en Dilano eerst de rest naar de rosé slaapkamer.
En wij cossers wachten op een SL.
Drag is iets totaal anders dan een carnaval actquote:Op maandag 12 februari 2024 13:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ook op carnavals feestjes draait. Ze is ook een act.
Nee het is volgens mij een levensstijl..een alterego dus echt een andere persoonlijkheidquote:Op maandag 12 februari 2024 13:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ook op carnavals feestjes draait. Ze is ook een act.
Ik zie Tyron niet en Ashley ook niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie zit er dan nog niet oh Alice loopt nu nog even naar binnen ja die neemt ook vaak de tijd merk ik
quote:Op maandag 12 februari 2024 13:44 schreef spapaars het volgende:
Hebben al zoiets eerder gezien
[ afbeelding ]
dat was in de slaapkamer, in de gameroom heb je dit keer ook geen spiegels en slaapkamers ook nietquote:Op maandag 12 februari 2024 13:44 schreef spapaars het volgende:
Hebben al zoiets eerder gezien
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat Jimmy blij zou zijn als hij wordt gezien als een carnavals act , drag is zoveel meerquote:Op maandag 12 februari 2024 13:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee het is volgens mij een levensstijl..een alterego dus echt een andere persoonlijkheid
Ja echt he...1 druk op de knop en ze kunnen er niet meer uit.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
griezelig dat ze zo de deur op slot kunnen doen haha
ja en je zit er eigenlijk totaal geen slot op zitten volgens mijn, maar gaat wel snel hup op slotquote:Op maandag 12 februari 2024 13:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja echt he...1 druk op de knop en ze kunnen er niet meer uit.
Zal het deze keer op het scherm in de huiskamer zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
dat was in de slaapkamer, in de gameroom heb je dit keer ook geen spiegels en slaapkamers ook niet
pffffquote:Op maandag 12 februari 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
Sabeau haar poep is verplaatst maar nog niet eruit
Meh, gewoon een carnavals act die wat uit de hand is gelopen.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee het is volgens mij een levensstijl..een alterego dus echt een andere persoonlijkheid
niet miepen he haha je hebt geen SL in ieder gevalquote:Op maandag 12 februari 2024 13:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
SL zal het niet worden, maar veel meer dan dit ook niet.
Ik vind dat je er wat min over praat maar goedquote:Op maandag 12 februari 2024 13:53 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Meh, gewoon een carnavals act die wat uit de hand is gelopen.
'k Had vroeger een collega die in zo een gezelschap zat dat tournees deed op allerlei feesten.
Drukste periode was carnaval.
Het is gewoon een veredelde travestietenact met telkens weer dezelfde clichés en schunnige grapjes.
1 keer zien is leuk, daarna is het letterlijk steeds dezelfde zever.
Buiten die shows doen ze daar ook niets mee.
Geen levensstijl, enkel wat flauw theater met veel divastreken.
Eens de show over is hebben ze binnen de kortste keren terug hun normale kledij aan en make-up eraf.
gevt haar 500 gram sauerkraut dannquote:Op maandag 12 februari 2024 13:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2024 13:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet miepen he haha je hebt geen SL in ieder geval![]()
![]()
nou sorry hoor maar dan snap jij er echt niets van!quote:Op maandag 12 februari 2024 13:53 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Meh, gewoon een carnavals act die wat uit de hand is gelopen.
'k Had vroeger een collega die in zo een gezelschap zat dat tournees deed op allerlei feesten.
Drukste periode was carnaval.
Het is gewoon een veredelde travestietenact met telkens weer dezelfde clichés en schunnige grapjes.
1 keer zien is leuk, daarna is het letterlijk steeds dezelfde zever.
Buiten die shows doen ze daar ook niets mee.
Geen levensstijl, enkel wat flauw theater met veel divastreken.
Eens de show over is hebben ze binnen de kortste keren terug hun normale kledij aan en make-up eraf.
Dit idd. Ik krijg jeuk van dat soort aannamesquote:Op maandag 12 februari 2024 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou sorry hoor maar dan snap jij er echt niets van!
He is a jinx een grapje. Hij draait als DJ op feesten en partijen.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou ik ook!!quote:Op maandag 12 februari 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat je er wat min over praat maar goed
Echt niet..quote:Op maandag 12 februari 2024 13:56 schreef marky het volgende:
[..]
He is a jinx een grapje. Hij draait als DJ op feesten en partijen.
Ja dj en drag.. dat kan toch beidequote:Op maandag 12 februari 2024 13:56 schreef marky het volgende:
[..]
Alle drags hebben over de top namen vaak met een woordspelingquote:Op maandag 12 februari 2024 13:56 schreef marky het volgende:
[..]
Met worst en vette sobe?quote:Op maandag 12 februari 2024 13:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt haar 500 gram sauerkraut dann
heeft zij 6 dagen stoelgang
Jimmy Meijvogel, die al tien jaar optreedt als drag queen Heisa Jynx, is enkel drag gueen bij een optreden, in dagelijks leven is hij gewoon Jimmyquote:Op maandag 12 februari 2024 13:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in een ander intervieuw verteld hij juist dat hij niet als drag overstraat kan naar bvb werk (tram) , omdat drag zijn nog niet door iedereen geaccepteerd wordquote:Op maandag 12 februari 2024 14:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jimmy Meijvogel, die al tien jaar optreedt als drag queen Heisa Jynx, is enkel drag gueen bij een optreden, in dagelijks leven is hij gewoon Jimmy
Ach ze is nog jong denk ik maar. Dilano helemaal blij nuquote:Op maandag 12 februari 2024 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
oh wat een aansteller zeg pfff ze zit er net koud 2 weken ofzo
Is gewoon hoe het is en wat ze deden.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat je er wat min over praat maar goed
Nee dat is het niet en ik hou er niet van om mensen Zo weg te zettenquote:Op maandag 12 februari 2024 14:08 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Is gewoon hoe het is en wat ze deden.
Eender waar je gaat zal je dezelfde opvoeringen te zien krijgen.
Enkele parodieën op gekende popnummers en enkele sketches, altijd humoristisch met steeds dezelfde grapjes.
Soms eens een missverkiezing en meer is het gewoon niet.
Maar dat hoor ook bij dragqueen zijnquote:Op maandag 12 februari 2024 14:08 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Is gewoon hoe het is en wat ze deden.
Eender waar je gaat zal je dezelfde opvoeringen te zien krijgen.
Enkele parodieën op gekende popnummers en enkele sketches, altijd humoristisch met steeds dezelfde grapjes.
Soms eens een missverkiezing en meer is het gewoon niet.
ze is nog bezig hoorquote:
Dat is precies als mijn tekst, hij is alleen drag bij een optredenquote:Op maandag 12 februari 2024 14:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En in een ander intervieuw verteld hij juist dat hij niet als drag overstraat kan naar bvb werk (tram) , omdat drag zijn nog niet door iedereen geaccepteerd word
Ok, dan was jij erbij en ik niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is het niet en ik hou er niet van om mensen Zo weg te zetten
Ze is heel gemaakt in haar praten. Maar ik denk wel ze heeft zich een rol aangemeten die niet helemaal goed gaat. En ach ze is pas 20 jaarquote:Op maandag 12 februari 2024 14:11 schreef yvondenise het volgende:
Vreemd meisje..ik kan echt niet naar dat wijze gelul luisteren.
Omdat het nogniet geaccepteerd word in dagelijks levenquote:Op maandag 12 februari 2024 14:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is precies als mijn tekst, hij is alleen drag bij een optreden
tegenwoordig is het in Amsterdam heel erg dat drags in elkaar geslagen word en beroofd in taxi's die zijn echt hun leven niet zeker als ze zo zouden lopenquote:Op maandag 12 februari 2024 14:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En in een ander intervieuw verteld hij juist dat hij niet als drag overstraat kan naar bvb werk (tram) , omdat drag zijn nog niet door iedereen geaccepteerd word
niets met jong te maken ze is gewoon aan acterenquote:Op maandag 12 februari 2024 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach ze is nog jong denk ik maar. Dilano helemaal blij nu
Ja denk ik ook. Ze zijn benieuwd wie er geld gaan uitgeven voor eventuele kaartjes te lezen.quote:
Heerlijkquote:
Nogmaals Drag is een leefstijl geen carnavalsact of wat voor act dan ook. Verdiep je er anders eens inquote:Op maandag 12 februari 2024 14:12 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Ok, dan was jij erbij en ik niet.
Whatever.
Vandaar dat een begeleider ze altijd een handje omhoog helpt bij brug met ongelijke leggersquote:Op maandag 12 februari 2024 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu zie je goed dat Dylano hele korte beentjes heeft, naast Sorbo
Haha klopt maar denk doe even aardig. Ze heeft het over mooie mensen.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niets met jong te maken ze is gewoon aan acteren
Maar jij jouw mening... zal altijd zo blijven dat mensen er anders over denkenquote:Op maandag 12 februari 2024 14:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is precies als mijn tekst, hij is alleen drag bij een optreden
Whateverquote:Op maandag 12 februari 2024 14:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nogmaals Drag is een leefstijl geen carnavalsact of wat voor act dan ook. Verdiep je er anders eens in
ja denk voor geld kaarten kunnen lezen ofzo en of een pakket met brieven van fans kopen van de potquote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar zal Mario niet blij mee zijn
je bent ook zo en niettalentjequote:Op maandag 12 februari 2024 14:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar zal Mario niet blij mee zijn
Gelukkig zit er geen geluid op Fok!quote:Op maandag 12 februari 2024 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ze krijgen die kaarten nog wel van de week. Als die dilano nog 1 keer zegt ik voel die liefde wel ga ik gillen.
ja hallo ik heb geen brief geschreven en al zeker niet naar haarquote:Op maandag 12 februari 2024 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha klopt maar denk doe even aardig. Ze heeft het over mooie mensen.
Haha ja dan krijg je dat geouwehoer weer, net als vanmorgen...quote:Op maandag 12 februari 2024 14:17 schreef Toweler het volgende:
En dan dadelijk als iemand het wel doet boos zijn... dan hadden ze het zelf ook moeten doen
Ja misschien wel morgen om het uit te zenden op woensdag.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ze krijgen die kaarten nog wel van de week. Als die dilano nog 1 keer zegt ik voel die liefde wel ga ik gillen.
Mijn ervaring met een heel gezelschap en hun familie en vrienden uit het circuit is inderdaad slap gelul.quote:
heb je buren? hahaahquote:Op maandag 12 februari 2024 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:21 schreef spapaars het volgende:
Niettalentje
Mario maakt nieuwe Nederlandse woorden waar je bij staat
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:21 schreef spapaars het volgende:
Niettalentje
Mario maakt nieuwe Nederlandse woorden waar je bij staat
Jaquote:Op maandag 12 februari 2024 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
Zouden dilano en sabeau nu denken dat ze populair zijn en veel fans hebben
daar zullen ze vast blij mee wezenquote:Op maandag 12 februari 2024 14:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dilao en sabeau zo overdreven praten niet normaal.
[..]
Ja deur al dicht gedaan haha
omdat ze een belangrijke beslissing moeten nemen qua geld en dat is spel, en spel is duoquote:Op maandag 12 februari 2024 14:24 schreef greysbones het volgende:
waarom per duo
BB bang dat er duidelijk wordt wie popi is
nee daarom denk ik apart zo zien ze de andere stapel nietquote:Op maandag 12 februari 2024 14:24 schreef greysbones het volgende:
waarom per duo
BB bang dat er duidelijk wordt wie popi is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |