Ah fijn.quote:
tsja.quote:Op maandag 12 februari 2024 06:22 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor, altijd dezelfde die mijn rust komt verstoren![]()
Morguh storend glas
Wauw, een lekker ruk dus weerquote:Op maandag 12 februari 2024 06:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah fijn.
Ik heb heerlijk geslapen. Flink lang ook. Ben na het eten naar bed gegaan en was in een klap weg.Tot net. 11,5 uur dus.
Nope is een vakantie rooster deze week. Ga/kan pas om half 5. Maar ga vandaag wel zwemmen ja.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, een lekker ruk dus weer
En zometeen weer zwemmen?
Nawhhhh!!quote:Op zondag 11 februari 2024 22:20 schreef JustinK het volgende:
Oh lieve @:M_0_0_N,
jij bent alles behalve gewoon.
Jij bent een hele speciale vrouw,
en trekt altijd zo lekker aan m'n touw.
Het valt ook nooit te voorspellen
wanneer je weer als een dolle begint te tellen.
Alleen een wijziging van team,
maakt jou nog iets meer subliem.
Voor speciale users maak ik vandaag gedichten,
en jij liked altijd zo lief mijn berichten.
Dat wordt door vele niet gezien,
maar door jou sta ik in de top 10.
Dus vandaar vandaag deze rijm,
dus zie het als iets liefs en geen geslijm.
O dan voor het slapen gaan kan je misschien nog langer slapen daarnaquote:Op maandag 12 februari 2024 07:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope is een vakantie rooster deze week. Ga/kan pas om half 5. Maar ga vandaag wel zwemmen ja.
Jij nog plannen voor vandaag?
Oh en heb net het mailtje eruit gedaan om weer verder te gaan met afbouw. Nu van 5mg naar 4mg.
Haha nou dit is wel lang genoeg hoor ben m'n halve dag kwijt maar goed komt ook door medicatie waar ik na het afbouwen van de diazepam ook nog eens naar ga kijken of het wel zo nodig is nog.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan voor het slapen gaan kan je misschien nog langer slapen daarna
Dat is denk ik beter en niet een hele per keer
Ja ik heb zo eerst een vergadering in Apeldoorn en aansluitend een overleg ben wel een paar uur onder de pannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Je hebt het gewoon nodig, dan beter een halve dag kwijt dan je je een uur langer rotter moeten voelen toch?quote:Op maandag 12 februari 2024 07:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nou dit is wel lang genoeg hoor ben m'n halve dag kwijt maar goed komt ook door medicatie waar ik na het afbouwen van de diazepam ook nog eens naar ga kijken of het wel zo nodig is nog.
Yup kleine stapjes nu gelukkig.
Ah wel gezellig toch, bakje (decaf) koffie erbij! Lekker een dagje eruit.
Wat voor een zwemmen doe je, gewoon baantjes?quote:Op maandag 12 februari 2024 07:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope is een vakantie rooster deze week. Ga/kan pas om half 5. Maar ga vandaag wel zwemmen ja.
Oh en heb net het mailtje eruit gedaan om weer verder te gaan met afbouw. Nu van 5mg naar 4mg.
Ja dat zeker. Op dit moment eerst maar eens focussen op de diazepam is al zwaar zat.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon nodig, dan beter een halve dag kwijt dan je je een uur langer rotter moeten voelen toch?
Yup 6x in de week gewoon een uurtje baantjes trekken (althans dat is het plan).quote:Op maandag 12 februari 2024 07:30 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wat voor een zwemmen doe je, gewoon baantjes?
Wauw netjes 6 keer in de week !quote:Op maandag 12 februari 2024 07:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup 6x in de week gewoon een uurtje baantjes trekken.
Zwem je ook?
Naja die 6x in de week is het plan. Ben pas 2x geweestquote:Op maandag 12 februari 2024 07:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wauw netjes 6 keer in de week !
Nee, ik deed het 1,5 jaar geleden ook bijna elke dag. ook gewoon baantjes een uurtje !
Nou das al een overwinning tochquote:Op maandag 12 februari 2024 07:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja die 6x in de week is het plan. Ben pas 2x geweest
Ja doet goed he? Vind het heerlijk het gevoel na het zwemmen.
Yup!quote:Op maandag 12 februari 2024 07:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nou das al een overwinning toch
Ja doet zeker goed, het heerlijk vrije gevoel wat je hebt in het water ook!
Dat zou dan wel beter zijn idd. als je niks ziet is het ook niet zo handigquote:Op maandag 12 februari 2024 07:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup!
Ja ben ook echt een waterrat. Heb alleen geen bril op in het water dus zie kan amper zien hoe laat het is.![]()
Vroeger had ik lenzen in dat werkte wel goed toen. Maar eens kijken of ik niet weer voor contactlenzen kan gaan.
Daaromquote:Op maandag 12 februari 2024 07:35 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat zou dan wel beter zijn idd. als je niks ziet is het ook niet zo handig
Ja ga zo even wandelen. En vanmiddag nog wat te doen. en 9:00 een afspraakquote:Op maandag 12 februari 2024 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom
Ah ook lekker. Lekker even eruit.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja ga zo even wandelen. En vanmiddag nog wat te doen. en 9:00 een afspraak
Neequote:Op maandag 12 februari 2024 06:08 schreef devzero het volgende:
[..]
HoiKlaar voor een week met zeurende scholieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |