van mij mag hij zo bloot als hij wilquote:Op zondag 11 februari 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
Loop Dilano nu al de hele dag in z'n blote bast?
Volgens mij is glenn team glennquote:Op zondag 11 februari 2024 21:29 schreef woxxel het volgende:
Of is Glenn sabo aan t binnen hengelen bij team ash
Geen nood voor woorden tussen Dilano en Sabeau met al de seksuele spanning tussen henquote:Op zondag 11 februari 2024 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn heeft wel betere gesprekken met Sabeau dan Dilano
Die zie ik nietquote:Op zondag 11 februari 2024 21:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Geen nood voor woorden tussen Dilano en Sabeau met al de seksuele spanning tussen hen
De Belgen komen ook allemaal zo’n beetje uit de buurt van Antwerpen als ik het goed hebquote:Op zondag 11 februari 2024 21:29 schreef Puzzie het volgende:
De neven van Basi werken waar Glenn ook werkt , Glenn kent vrienden van Tom,
Ja dat begreep ik ookquote:Op zondag 11 februari 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
De Belgen komen ook allemaal zo’n beetje uit de buurt van Antwerpen als ik het goed heb
En Limburgquote:Op zondag 11 februari 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
De Belgen komen ook allemaal zo’n beetje uit de buurt van Antwerpen als ik het goed heb
van mij mag hij zo bloot als hij wilquote:Op zondag 11 februari 2024 21:29 schreef GayGuy het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 11 februari 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
Loop Dilano nu al de hele dag in z'n blote bast?
Hé Google.... vertel eens een mopquote:Op zondag 11 februari 2024 21:31 schreef GayGuy het volgende:
Ajb niet HEE Google roepen, schrik me de tyfus als mijn Google ineens out of nowhere "Sorry, ik begrijp het niet" roept🥶
Dat is nou net het meest zinnige wat er tot nu toe uit haar mond is gekomen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:26 schreef Kodiak100 het volgende: Jimmy vindt het niet leuk dat Ronahi zichzelf een domme koe noemt
niet prettigquote:Op zondag 11 februari 2024 21:33 schreef woxxel het volgende:
Sneetjes met citroen, hoe voelt dat dan
Alle stagiaires rennen nu naar het kasteel/solo house en gaan het verbouwen tot striptentquote:Op zondag 11 februari 2024 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano geeft voor Valentijnsdag wel een lapdance
Probeert haar een tip te geven zich wat meer te mengen in de groep. Geloof niet dat het aankwam helemaal.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:35 schreef Puzzie het volgende:
Glenn over de lange tijd die Sabo in de badkamer doorbrengt
yepquote:Op zondag 11 februari 2024 21:36 schreef RelDaThief het volgende:
Sorbet weer nonsens aan't verkopen?
Nee , en dan merk je dat het eigenlijk nog een kind is. of tienerquote:Op zondag 11 februari 2024 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Probeert haar een tip te geven zich wat meer te mengen in de groep. Geloof niet dat het aankwam helemaal.
Ik vind haar erg jong overkomenquote:Op zondag 11 februari 2024 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , en dan merk dat het eigenlijk nog een kind is. of tiener
'Ik zit hier eigenlijk met allemaal wildvreemden.'quote:Op zondag 11 februari 2024 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , en dan merk je dat het eigenlijk nog een kind is. of tiener
Niet dat ik ermee zit, maar vraag mij wel af waarom.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
van mij mag hij zo bloot als hij wil
Echt wel . Sabo probeert alles te 'overlullen' , daardoor kan je niet luisteren maar ben je al bezig met je verdedigingquote:Op zondag 11 februari 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind haar erg jong overkomen
Absoluut geen 20
Alice vind ik echt stukken volwassener
Maar Dilano is standaard al gestriptquote:Op zondag 11 februari 2024 21:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alle stagiaires rennen nu naar het kasteel/solo house en gaan het verbouwen tot striptent
Ja! Dat is het inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2024 21:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel . Sabo probeert alles te 'overlullen' , daardoor kan je niet luisteren maar ben je al bezig met je verdediging
Sabeau wordt je wel echt door de strot geduwdquote:Op zondag 11 februari 2024 21:39 schreef Hoempah het volgende:
febo denkt iedereen zal het moeten zien en mag niet weg switchen
Ik geloof niet dat ik Glenn ooit op iets negatiefs over iemand heb kunnen betrappen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchka was volgens Glenn een hele lieve vrouw
Jemig het gesprek mag toch wel eens klaar zijn....Glenn heeft er al een dekentje bijgepakt.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:39 schreef BB-King het volgende:
Glenn: Bla bla bla snapte?
Sabeau: Bla bla bla snap je?
Ik MOET het huis in😃😃😃quote:Op zondag 11 februari 2024 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano geeft voor Valentijnsdag wel een lapdance
ik ook niet, vindt hem ook wel een goede ventquote:Op zondag 11 februari 2024 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik Glenn ooit op iets negatiefs over iemand heb kunnen betrappen.
Glenn zegt hele rake dingen tegen haarquote:Op zondag 11 februari 2024 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig het gesprek mag toch wel eens klaar zijn....Glenn heeft er al een dekentje bijgepakt.
quote:Op zondag 11 februari 2024 21:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niet dat ik ermee zit, maar vraag mij wel af waarom.
Wil hij imponeren met z'n bovenbouw?
Same here...quote:Ik loop ook vaak in boxershort thuis, denk dat hij thuis ook zo is
Je kunt een vliegtuigje hurenquote:
Ik loop ook vaak in boxershort thuis, denk dat hij thuis ook zo isquote:Op zondag 11 februari 2024 21:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niet dat ik ermee zit, maar vraag mij wel af waarom.
Wil hij imponeren met z'n bovenbouw?
Zie de krantenkoppen al voor mequote:Op zondag 11 februari 2024 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt een vliegtuigje huren
En dan met een parachute eruit
En landen in de tuin
Zonder shirt![]()
Voelt gewoon bevrijdend, vind ikquote:Op zondag 11 februari 2024 21:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
Same here...
bij zijn entree werd al verteld dat hij door zijn vrienden "de stripper" werd genoemd omdat hij vaak zijn kleren uittrekt.
Haha, zoveel geld heb ik nietquote:Op zondag 11 februari 2024 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt een vliegtuigje huren
En dan met een parachute eruit
En landen in de tuin
Zonder shirt![]()
Er is wel een verschil tussen thuis, of met 13 deelnemers en duizenden kijkers. Hij doet dit sowieso wel met een reden.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:42 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik loop ook vaak in boxershort thuis, denk dat hij thuis ook zo is
Wijsheidspoeder.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze zit veel aan haar neus .. teken van liegen ?
quote:Op zondag 11 februari 2024 21:51 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Wijsheidspoeder.
Niet zo'n goede kwaliteit helaas...
Als je thuis van nature halfnaakt rondloopt, waarom zou je dat in het BB-huis niet doen? Lekker jezelf blijvenquote:Op zondag 11 februari 2024 21:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen thuis, of met 13 deelnemers en duizenden kijkers. Hij doet dit sowieso wel met een reden.
Ja ik denk de enige manier om op te vallen, voor de rest vind ik het nogal een kleurloos iemand
Gek hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 21:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag niet mee naar binnen van @:Ledn81 - dat zouden de stagiaires allemaal niet aan kunnen
Vast wel😉 ik bijt wel van je af😀quote:Op zondag 11 februari 2024 21:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag niet mee naar binnen van @:Ledn81 - dat zouden de stagiaires allemaal niet aan kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |