SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+10 mquote:Op zondag 11 februari 2024 21:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Professioneel genomen. Genoeg aanloop en mooi naar de zijkant.
Olij lag al in een hoek voordat Hancko bij de bal was, wel gelachen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Professioneel genomen. Genoeg aanloop en mooi naar de zijkant.
Sinds de invoering van het bekertoernooi speelden we nog steeds vaker uit dan thuis.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is minuut 60 en Arne gaat wisselen.
Het is net zo'n zekerheid als dat wij thuis spelen in de beker.
Luka gaat ongekend schroeiend aankomend seizoen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb altijd vertrouwen gehad in Luka.
Heeft ook mentaal een oppepper nodig.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:25 schreef bbuddybb het volgende:
Mooi voor die jongen.
Mooie voetballer.
Nu nog het fysieke gedeelte...
Wachten, wachten geven. Wat een genot.quote:
Gogmegenot.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wachten, wachten geven. Wat een genot.
Dit is de eerste goede pass in 6 maanden.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:26 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom speelt Ivanusec nooit? Die is toch veel beter dan al die andere klunzen?
Voor alle autistische fans een fijne wetmatigheidquote:Op zondag 11 februari 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is minuut 60 en Arne gaat wisselen.
Het is net zo'n zekerheid als dat wij thuis spelen in de beker.
Wat ook ontzettend raar is, verwijzend naar de post van @Pistolero geloof ik, die man heeft 100+ wedstrijden gespeeld voor Dynamo Zagreb. Met je intensiteit.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:27 schreef fetX het volgende:
Maar goed dat Luka kan ballen wisten we wel. Alleen die intensiteit schijnt een probleem te zijn.
Inderdaad. Had even een dipje, maar is inmiddels weer een zekerheidje.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:30 schreef Qarrad het volgende:
Geertruida doet ook niks fout. Wordt stiekem toch steeds completer.
Wel zonde, want volgens mij heeft hij juist de kwaliteiten om zo’n wedstrijd als deze open te breken. Maar als alles in een te lage versnelling gaat heb je er weinig aan.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:27 schreef fetX het volgende:
Maar goed dat Luka kan ballen wisten we wel. Alleen die intensiteit schijnt een probleem te zijn.
AS Roma denk ik, die kan niet geblesseerd raken.quote:
Ik blijf veilig in dit homosensuele bad.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:27 schreef Zipportal het volgende:
PSVKKD is weer druk met zichzelf. @:coco gaat nu toekijken.
Ja tegen Osijek en Slaven.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ook ontzettend raar is, verwijzend naar de post van @:Pistolero geloof ik, die man heeft 100+ wedstrijden gespeeld voor Dynamo Zagreb. Met je intensiteit.
Ja, dat was ik.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ook ontzettend raar is, verwijzend naar de post van @:Pistolero geloof ik, die man heeft 100+ wedstrijden gespeeld voor Dynamo Zagreb. Met je intensiteit.
Is wel een heel ander tempo natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Makkelijk tweede.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zie het al. Dit gaan we winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |