Dat is het, we zijn er uitquote:Op zondag 11 februari 2024 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daarom kan je het ook nooit goed doen
Ook zo nutteloosquote:
pannenkoeken en koffie uitdelen is harstikke liefquote:Op zondag 11 februari 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als over pannenkoeken uitdelen of koffie gevenhet is allemaal inhoudsloos
Daarom zei ik het ook...quote:
Ja, kom je bij iemand op bezoek, krijg je geeneens koffie.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
pannenkoeken en koffie uitdelen is harstikke lief
Een smiley kun je krijgen!quote:Op zondag 11 februari 2024 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, kom je bij iemand op bezoek, krijg je geeneens koffie.
en word je ook nog finaal genegeerdquote:Op zondag 11 februari 2024 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, kom je bij iemand op bezoek, krijg je geeneens koffie.
Halleluyaaaaaaquote:Op zondag 11 februari 2024 17:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb het geaccepteerd denk ik. Ik heb het licht gezien.
Leuk weekend gehad GG?quote:
Beter iets dan niets...quote:
Jawel. Verjaardagsfeestje enzo. Jij?quote:
In een kringetje?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel. Verjaardagsfeestje enzo. Jij?
Hetzelfde, verjaardag en vandaag een beetje uitsnotteren van een verkoudheidquote:Op zondag 11 februari 2024 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel. Verjaardagsfeestje enzo. Jij?
Ohnee, gelukkig niet. Daar heb ik zo'n hekel aan, kringverjaardagen...quote:
Weet je dat ik precies hetzelfde wilde typenquote:Op zondag 11 februari 2024 17:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet een gegeven smiley niet in de bek kijken
Maar in plaats daarvan toch maar een smiley gepost?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je dat ik precies hetzelfde wilde typen
Nee, dat dan weer nietquote:Op zondag 11 februari 2024 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan toch maar een smiley gepost?
KOmen vast nog wel andere kansenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |