Het is toch dralla? @stokjquote:Op zondag 11 februari 2024 17:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb net een harde drolla in het toilet achtergelaten.
Klopt, kat liep ff over mn toetsenbordquote:
Hoe heet je kat?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Klopt, kat liep ff over mn toetsenbord
#1 en #2?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bij mij heten ze allebei Reus
Liep er maar een poes over mijn worstquote:Op zondag 11 februari 2024 17:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Klopt, kat liep ff over mn toetsenbord
ohquote:Op zondag 11 februari 2024 17:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
De betreffende personen weten wel wie ik bedoel
Net als over pannenkoeken uitdelen of koffie gevenquote:
Maar wel leuk tochquote:Op zondag 11 februari 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als over pannenkoeken uitdelen of koffie gevenhet is allemaal inhoudsloos
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan door de bomen het bos niet meer zienquote:Op zondag 11 februari 2024 17:18 schreef JustinK het volgende:
Ik zie door het gezeik de smileys niet meer
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bij mij heten ze allebei Reus
Dat is absoluut waarquote:Op zondag 11 februari 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan door de bomen het bos niet meer zien
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liep er maar een poes over mijn worst
Wat is de defenitie van leuk, wat de een leuk vindt vind de ander weer niet leuk en andersomquote:
Maar wel leukquote:Op zondag 11 februari 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom kan je het ook nooit goed doenquote:Op zondag 11 februari 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is de defenitie van leuk, wat de een leuk vindt vind de ander weer niet leuk en andersom
I rest my Keesquote:Op zondag 11 februari 2024 17:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey JustinK! Er is niets mis met het plaatsen van smileys in plaats van woorden op dit forum. Sterker nog, ze kunnen een leuke toevoeging zijn om emoties uit te drukken en de sfeer wat levendiger te maken.
Smileys kunnen vaak meer zeggen dan woorden alleen, vooral als het gaat om humor of speelsheid. Dus voel je vrij om zo veel smileys als je wilt te gebruiken!
Laten we samen plezier hebben en onze conversatie vullen met die kleurrijke kleine tekens *:D*
Beter hebben we het over paters en kut roepenquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liep er maar een poes over mijn worst
Maar het mag,quote:
Ik heb het geaccepteerd denk ik. Ik heb het licht gezien.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het mag,het mag het mag. niet huilen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |