Daar is Australisch onderzoek naar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:12 schreef _I het volgende:
De WHO onderzoekt de afkomst van het virus met 4 onderzoeksvragen naar zoönose en 1 naar een lableak, maar als dan het antwoord richting het laatste gaat, stoppen ze met onderzoeken.
"Het is nooit aangetoond dat het van een lab kwam".
Nee, als je het niet onderzoekt.
Er zijn veel meer bewijzen, als sinds dag 1. Toch was het algemene beeld voor 3 jaar dat het van een vleermuis kwam.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar is Australisch onderzoek naar.
Uiteraard is het uit het lab ontsnapt
Ja majaquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:22 schreef _I het volgende:
[..]
Er zijn veel meer bewijzen, als sinds dag 1. Toch was het algemene beeld voor 3 jaar dat het van een vleermuis kwam.
https://zelfzorgcovid19.n(...)rijgen-tik-op-de-vi/quote:Centraal Tuchtcollege beslist in voordeel van huisarts Elens, berisping vervalt en wordt omgezet in waarschuwing; Minister de Jonge en IGJ zijn hun boekje te buiten gegaan en krijgen tik op de vingers van het Centraal Tuchtcollege
quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar is Australisch onderzoek naar.
Uiteraard is het uit het lab ontsnapt
https://indepen.eu/pfizer(...)-bizarre-vormen-aan/quote:Het schandaal rond de contracten tussen de Europese Commissie en coronavaccin producent Pfizer neemt steeds extremere vormen aan. Wat begon als een ’persoonlijke’ megadeal tussen Ursula von der Leyen, voorzitter van de Europese Commissie, en Alfred Bourla, CEO van Pfizer, lijkt beiden nu in het gezicht te gaan ontploffen. Over dit onderwerp doen overigens vele halve waarheden de ronde, vandaar deze poging tot waarheidsvinding. Daar zou een les uit getrokken moeten worden over het ondemocratisch (dis-)functioneren van de Europese Commissie.
Die vraag gaat op in beide richtingen...quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
je was er persoonlijk bij toen dat gebeurde?
True, maar ik roep niet dat het één of ander per definitie zo is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Die vraag gaat op in beide richtingen...
Ok point takenquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
True, maar ik roep niet dat het één of ander per definitie zo is.
Nee, het algemene beeld was dat er 2 mogelijkheden waren, over gesprongen van vleermuis via ander dier naar mens, of ontsnapt uit een lab.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:22 schreef _I het volgende:
[..]
Er zijn veel meer bewijzen, als sinds dag 1. Toch was het algemene beeld voor 3 jaar dat het van een vleermuis kwam.
Nee dat is niet zeker, maar ik bedoel dat stond dus in Australië wel op alle voorpagina’squote:Op donderdag 15 februari 2024 12:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het algemene beeld was dat er 2 mogelijkheden waren, over gesprongen van vleermuis via ander dier naar mens, of ontsnapt uit een lab.
Dat laatste is een zware beschuldiging, dus dat staat niet met chocolade letters op de voorpagina als dat niet hard gemaakt is
Dit was ook best wel een grof staaltje geweld...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Haagse agenten vervolgd voor gewelddadige aanhouding bij coronaprotest
Het gaat hierbij om het beruchte incident van de man met het kettingslot waarop meerdere agenten met hun wapenstok inbeukten terwijl die man ook nog werd verscheurd door een politiehond.
Tja, iets wat volgens een patholoog normaal is, wordt door iemand zonder inhoudelijke kennis al abnormaal betiteld...quote:Op zondag 18 februari 2024 02:33 schreef _I het volgende:
Meer van Dr. John. De tweede is met foto's, eerste niet.
Onderbouwing is gegeven, dat je daar niets mee wilt is aan jou.quote:Op zondag 18 februari 2024 03:08 schreef _I het volgende:
Wacht al 2 topics op de onderbouwing. Wensdenken is geen bewijs.
Och hemel, helemaal gemist. Doe eens verwijzen naar de post?quote:Op zondag 18 februari 2024 04:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Onderbouwing is gegeven, dat je daar niets mee wilt is aan jou.
Gelukkig weet jij het beter en kunnen we allemaal rustig slapenquote:Op zondag 18 februari 2024 02:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, iets wat volgens een patholoog normaal is, wordt door iemand zonder inhoudelijke kennis al abnormaal betiteld...
Ja, zo'n sneer zat er weer aan te komen.quote:Op zondag 18 februari 2024 06:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij het beter en kunnen we allemaal rustig slapen
Die column uit de VolksKrant waarschijnlijk? Anders weet ik het ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 03:08 schreef _I het volgende:
Wacht al 2 topics op de onderbouwing. Wensdenken is geen bewijs.
Die heb ik zelf gepost en kan ik niet lezen, want betaalmuur.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Die column uit de VolksKrant waarschijnlijk? Anders weet ik het ook niet.
Ja, dat zei ik ook tegen de huisartsquote:Op zondag 18 februari 2024 14:54 schreef _I het volgende:
[..]
Die heb ik zelf gepost en kan ik niet lezen, want betaalmuur.
Überhaupt belachelijk dat medische informatie achter een betaalmuur zit. Maar das een ander gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |