abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212429264
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Owja, dat was wel een mooie ja "Je weet toch ook niet wat er in een frikandel zit?"
Klopt, en die frikandel is een metafoor voor veel zaken die we binnenkrijgen, waarbij we verder niet nadenken.
Het vaccin echter wordt door degenen die hem niet gehad hebben onder een enorme microscoop gelegd.

En dat is best bijzonder.

quote:
Maar het van wijk, tot wijk, van deur tot deur en van arm tot arm heb ik niet gezien hier in de straat :)
Is wel gebeurt bij de eerste vaccinatie ronde tegen polio.
Een ziekte die bij 0,02% van de besmettingen tot letsel kan leiden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212429284
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, en die frikandel is een metafoor voor veel zaken die we binnenkrijgen, waarbij we verder niet nadenken.
Het vaccin echter wordt door degenen die hem niet gehad hebben onder een enorme microscoop gelegd.

En dat is best bijzonder.
[..]
Is wel gebeurt bij de eerste vaccinatie ronde tegen polio.
Een ziekte die bij 0,02% van de besmettingen tot letsel kan leiden.
Uhm.... Ok dan! Bedankt voor deze wijze uitleg :P
Lach met een schone bips
pi_212429292
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:08 schreef Monomeism het volgende:

[..]
De frikandel uitleg was ruim voldoende voor de meeste slaapwandelaars die smachtten naar een Big Mac. :)
Die gingen vervolgens verder met hun leven, ipv jarenlang hun tijd verdoen aan het ene na het andere doemscenario over het vaccin.
pi_212429313
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 20:53 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het is het meest verstandig om zelf te gaan lezen. Laat nooit een waarde oordeel van mijn ontoereikende uitleg van de vele experts die al vier jaar hartgrondig en uitgebreid ernstig waarschuwen tegen de spuitjes van een user van FOK afhangen gezien de enorme mogelijkheid dat ik ze verkeerd heb overgenomen en grotendeels in eigen woorden vertaal van wat er bij mij toevallig is blijven hangen. Volgens mij is het wijzer het van mensen te horen die er jarenlang echt voor hebben geleerd en niet van mij. Log wat vaker uit op FOK is mijn devies. ;)
Oh ik was echt niet van plan de visie van fok users als leidraad te gaan nemen hoor. Waren eerder gewoon een paar gedachtes die in me opkwamen. Ben me de laatste tijd wat aan het verdiepen in DNA. Door gewoon heel ouwerwets een boek erover te lezen. Niet direct gemakkelijke materie als je een hele andere achtergrond hebt en het is daarom soms wel eens lekker even wat te sparren erover.
pi_212429398
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het mooie is.
Als je helemaal geen onderzoek doet, je er helemaal niet mee bezig houdt (je hebt toch geen prik gehad) dan komt dat vanzelf wel een keer in een peerviewed medisch blad en daarna in het grote nieuws.
Das het mooie daar heb je wetenschappers voor en daar zijn er zoveel van en sommigen totaal onafhankelijk. Dan komt dat vanzelf wel een keer naar boven (zware vaccinatie schade eventueel)

Daar hoef je niks voor te lezen, eigen onderzoek te doen, enz.

En met de tijd die je overhoudt ga je een product bedenken en in de markt zetten, wordt je miljonair en zeilt de oceanen over. Maarja lukt niet “ik moet onderzoek doen”.
Eigen onderzoek doen in de trant van bestaande onderzoeken goed lezen is in deze tijd wel erg handig hoor. Alles wat niet in het gewenste narratief past komt namelijk niet (of zeer eenzijdig) in het nieuws. Dus zoveel mogelijk terug naar de bron (ook die checken qua geldstromen) en niet blind afgaan op de Volkskrant of het NOS journaal. Maar als we de Volkskrant of de NOS mogen geloven ben je dan al erg gevaarlijk bezig.
pi_212429416
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:29 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Eigen onderzoek doen in de trant van bestaande onderzoeken goed lezen is in deze tijd wel erg handig hoor. Alles wat niet in het gewenste narratief past komt namelijk niet (of zeer eenzijdig) in het nieuws. Dus zoveel mogelijk terug naar de bron (ook die checken qua geldstromen) en niet blind afgaan op de Volkskrant of het NOS journaal. Maar als we de Volkskrant of de NOS mogen geloven ben je dan al erg gevaarlijk bezig.
Maar wat brengt het jou?
Juist, het kost tijd, en brengt je precies niks.
Je kunt veel beter je tijd besteden aan iets nuttigs.

Stel je voor dat Leonardo Da Vinci zijn tijd had besteed aan de leugens uit de bijbel?
Dan hadden ze hem opgehangen. En kijk wat hij nu bereikt heeft. ^O^
Vakman pur sang
pi_212429448
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar wat brengt het jou?

Stel je voor dat Leonardo Da Vinci zijn tijd had besteed aan de leugens uit de bijbel?
Hij is alsnog dood ;(
Lach met een schone bips
pi_212429465
quote:

[..]
Maar wat brengt het jou?

Wat dan wel weer dolkomisch is dat degene die jouw post meteen liked het drukst is hier om overal op in te gaan :+
Lach met een schone bips
pi_212429516
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat dan wel weer dolkomisch is dat degene die jouw post meteen liked het drukst is hier om overal op in te gaan :+
Ik verbaasde me al dat ik meerdere posts kon doen zonder een sneer..

Anyway, posten op Fok kost niet zoveel tijd.
Althans mij niet.
pi_212429530
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hij is alsnog dood ;(
Maar wel veel besproken als genie.
Vakman pur sang
pi_212429536
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 20:45 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan de echte boosdoener in dit verhaal, de hulpstof PEG of de nanodeeltjes?
Pfff Dat is een moeilijk verhaal. Voor mij. Daarom moet je uitloggen van FOK he? ;)
Maar een betere poging dan het frikandelverhaal van Hugo. Dat is zeker.

Ff mijn kladblokje erbij gepakt:
De hulpstof PEG is dus lichaamsvreemd en dat veroorzaakt een soort kettingreactie waardoor de bloedvaten verwijden. Over het mrna vaccin is ontdekt dat in het rijtje aminozuren dat het spike moet vormen voorbeeld-> augccguacg van de gevormde nucleotide overal de "u" (uridine) hebben vervangen met een "Ψ" (pseudo uridine) voorbeeld --> aΨgccgΨacg

In de mrna is 178 keer de "u" vervangen met een "Ψ"

Het (N1-methyl-Pseudouridine (N1-methyl-Ψ) --- is het stukje code dat er in is geplaatst. Het gevolg is dat mrna wel spike kan produceren maar kennelijk moeilijk kan worden afgebroken. De lipo nano partikels verdwijnen dus in de bloedbaan. Dat wil je niet. De mrna heeft door de pseudo uridine dus een veel langere halfwaarde tijd tot afbraak. De lol duurt dus veel te lang. En het zou in de armspier moeten blijven zitten.

Na inoculatie met de mrna (dat in dit geval dus codeert voor SARS COV2 (spike) werd bekent dat de geïnfecteerde en dus ten dode opgeschreven cellen nauwelijks nog interferon presenteerden, want dat doen dode cellen om het immuunsysteem kenbaar te maken waardoor ze stierven en daardoor dus moeizaam de CD4 (helper T cellen) CD8 (killer T cellen) lymfocyten aan het werk zetten om een juiste afweer te maken, doordat dendritische cellen de lymfklieren nauwelijks tot niet konden bereiken en macrofagen (grote eters van pathogenen) daar bovenop de verkeerde instructies krijgen voor zover ze die al kregen waardoor bijvoorbeeld kanker aanzienlijk minder tegenstand ondervind om zich te ontwikkelen.

quote:
en moeten we ondertussen maar hopen dat de spikes ooit ophouden met reproduceren?
100%. Dat mag eigenlijk maar minimaal een paar uur tot een dag duren,. Dat is ruim voldoende voor de geheugen cellen om een volgende besmetting van Covid te herkennen en een afweer in start te zetten. Geen 15 maanden ofzo. En zeker niet door heel je lichaam.

De langste halfwaarde tot afbraak mij bekend was naar zeggen 15 maanden (!) na inoculatie.

Het meeste heb ik van o.a. Pierre Capel. Emeritus hoogleraar in de experimentele immunologie aan de Universiteit Utrecht. Hij studeerde Biochemie aan de Faculteit Wiskunde en Natuurkunde van de Universiteit van Amsterdam en legt de problemen in ieder geval heel veel beter uit dan ik het hier op FOK in eigen woorden probeer te vertalen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212429540
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik verbaasde me al dat ik meerdere posts kon doen zonder een sneer..

Anyway, posten op Fok kost niet zoveel tijd.
Althans mij niet.
Geen sneer, meer een observatie :)
Lach met een schone bips
pi_212429555
Dit is de genie van het decennia 2020-2030.
Hij haalde de hele wetenschap overhoop door eigen onderzoek op Facebook en WikiLeaks te houden: Gerrit.
Vakman pur sang
pi_212429560
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar wel veel besproken als genie.
Heb je ook niet veel aan als je dood bent toch?
Lach met een schone bips
pi_212429579
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is de genie van het decennia 2020-2030.
Hij haalde de hele wetenschap overhoop door eigen onderzoek op Facebook en WikiLeaks te houden: Gerrit.
Hoe widde gij da ik Gerrit heet?
Lach met een schone bips
pi_212429587
quote:

[..]
Maar wat brengt het jou?

Je weet toch niet wat mijn motivatie is en wat het mij brengt? En die prikjes zijn sowieso maar zo'n klein stukje van de hele puzzel, ik ben daar niet specifiek op gefocust.
pi_212429680
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:45 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Je weet toch niet wat mijn motivatie is en wat het mij brengt? En die prikjes zijn sowieso maar zo'n klein stukje van de hele puzzel, ik ben daar niet specifiek op gefocust.
Maar wat brengt het jou?
pi_212429699
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:41 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Pfff Dat is een moeilijk verhaal. Voor mij. Daarom moet je uitloggen van FOK he? ;)
Maar een betere poging dan het frikandelverhaal van Hugo. Dat is zeker.

Ff mijn kladblokje erbij gepakt:
De hulpstof PEG is dus lichaamsvreemd en dat veroorzaakt een soort kettingreactie waardoor de bloedvaten verwijden. Over het mrna vaccin is ontdekt dat in het rijtje aminozuren dat het spike moet vormen voorbeeld-> augccguacg van de gevormde nucleotide overal de "u" (uridine) hebben vervangen met een "Ψ" (pseudo uridine) voorbeeld --> aΨgccgΨacg

In de mrna is 178 keer de "u" vervangen met een "Ψ"

Het (N1-methyl-Pseudouridine (N1-methyl-Ψ) --- is het stukje code dat er in is geplaatst. Het gevolg is dat mrna wel spike kan produceren maar kennelijk moeilijk kan worden afgebroken. De lipo nano partikels verdwijnen dus in de bloedbaan. Dat wil je niet. De mrna heeft door de pseudo uridine dus een veel langere halfwaarde tijd tot afbraak. De lol duurt dus veel te lang. En het zou in de armspier moeten blijven zitten.

Na inoculatie met de mrna (dat in dit geval dus codeert voor SARS COV2 (spike) werd bekent dat de geïnfecteerde en dus ten dode opgeschreven cellen nauwelijks nog interferon presenteerden, want dat doen dode cellen om het immuunsysteem kenbaar te maken waardoor ze stierven en daardoor dus moeizaam de CD4 (helper T cellen) CD8 (killer T cellen) lymfocyten aan het werk zetten om een juiste afweer te maken, doordat dendritische cellen de lymfklieren nauwelijks tot niet konden bereiken en macrofagen (grote eters van pathogenen) daar bovenop de verkeerde instructies krijgen voor zover ze die al kregen waardoor bijvoorbeeld kanker aanzienlijk minder tegenstand ondervind om zich te ontwikkelen.
[..]
100%. Dat mag eigenlijk maar minimaal een paar uur tot een dag duren,. Dat is ruim voldoende voor de geheugen cellen om een volgende besmetting van Covid te herkennen en een afweer in start te zetten. Geen 15 maanden ofzo. En zeker niet door heel je lichaam.

De langste halfwaarde tot afbraak mij bekend was naar zeggen 15 maanden (!) na inoculatie.

Het meeste heb ik van o.a. Pierre Capel. Emeritus hoogleraar in de experimentele immunologie aan de Universiteit Utrecht. Hij studeerde Biochemie aan de Faculteit Wiskunde en Natuurkunde van de Universiteit van Amsterdam en legt de problemen in ieder geval heel veel beter uit dan ik het hier op FOK in eigen woorden probeer te vertalen.
Een halfwaarde van 15 maanden is idd bizar, maar het lichaam voert die rommel toch wel heel langzaam af dus. Dat wist ik niet en is toch wel iets positiefs. Pierre Capel ken ik wel, maar nog niet bijster veel van hem bekeken/gelezen. Ga ik eens doen, thx voor de tip!
pi_212429700
quote:

[..]
En die prikjes zijn sowieso maar zo'n klein stukje van de hele puzzel
Exact.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212429767
quote:

[..]
Dus er is “een puzzel” en die ben jij aan het “oplossen”?
Vakman pur sang
pi_212429806
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jij niet dan? Bijzonder.
― Thomas Sowell
pi_212429843
quote:

[..]
Er zijn mensen die hun twijfels hebben en die gaan op onderzoek uit, die mensen verzamelen zich ook en komen tot conclusies.. Eerste conclusie is dus dat er wellicht iets niet klopt en gaan niet zonder meer uit van de informatie die de overheid geeft. Men mag zelf denken toch? En als er latere berichten komen uit andere media die niet van de overheid zijn gaan ze verder zoeken. En terecht ook, dat zou ieder vrij mens mogen doen.. En zo krijg je "connecting the dots" Dat is het eigenlijk in een notendop.

De tijd zal ons leren wie gelijk heeft gehad :)
Lach met een schone bips
pi_212429899
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Er zijn mensen die hun twijfels hebben en die gaan op onderzoek uit, die mensen verzamelen zich ook en komen tot conclusies.. Eerste conclusie is dus dat er wellicht iets niet klopt en gaan niet zonder meer uit van de informatie die de overheid geeft. Men mag zelf denken toch? En als er latere berichten komen uit andere media die niet van de overheid zijn gaan ze verder zoeken. En terecht ook, dat zou ieder vrij mens mogen doen.. En zo krijg je "connecting the dots" Dat is het eigenlijk in een notendop.

Tja of je moet geen zin hebben in puzzelen natuurlijk, maar lethargie kan het verschil uitmaken tot het vieren van Valentijnsdag of het vieren van Sint Juttemus. ;)
― Thomas Sowell
pi_212429926
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:13 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Tja of je moet geen zin hebben in puzzelen natuurlijk, maar lethargie kan het verschil uitmaken tot het vieren van Valentijnsdag of het vieren van Sint Juttemus. ;)
Die laatste staat symbool voor het covid complot.
pi_212429935
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:13 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het is maar net wat je wil, klakkeloos in alles mee gaan of jezelf ook dingen blijven afvragen.. Die keus is aan ieder individu.
Lach met een schone bips
pi_212429943
quote:

[..]
Uh ja, ik doe een poging. Wat was ook weer de subtitle van BNW..

quote:
De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
;)
pi_212429988
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik ben heus niet zo overheids minded als van die ouwe Boomers die alles geloven.

Maar met “connecting the dots” of “de puzzel” oplossen, ben je bezig met een zoektocht om geheim verbond te ontrafelen.
Alsof je de Davinci Code aan het lezen bent. Allemaal heel spannend dit dat. Maar het echte leven hangt aan elkaar van toevalligheden, de wet van chaos, dingen die samenvallen.
Vaak is er niks op te lossen. Zolang we leven gebeuren er dingen die andere zaken in beweging brengen.
Kijk maar naar de hele geschiedenis, en verloop van oorlogen, plagen, keizerrijken enz.

Er is geen geheim verbond, de WEF is ook maar een praatclub die uiteindelijk niet veel voorstelt.
Bill Gates een oude rijke Boomer die ook gewoon doorgaat. Enz
Vakman pur sang
pi_212430039
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik ben heus niet zo overheids minded als van die ouwe Boomers die alles geloven.

Maar met “connecting the dots” of “de puzzel” oplossen, ben je bezig met een zoektocht om geheim verbond te ontrafelen.
Alsof je de Davinci Code aan het lezen bent. Allemaal heel spannend dit dat. Maar het echte leven hangt aan elkaar van toevalligheden, de wet van chaos, dingen die samenvallen.
Vaak is er niks op te lossen. Zolang we leven gebeuren er dingen die andere zaken in beweging brengen.
Kijk maar naar de hele geschiedenis, en verloop van oorlogen, plagen, keizerrijken enz.

Er is geen geheim verbond, de WEF is ook maar een praatclub die uiteindelijk niet veel voorstelt.
Is ook prima als jij er zo instaat, maar de mogelijkheid moet er ook zijn voor mensen die dieper in bepaalde dingen willen duiken. Dat maakt ze geen "gekkies" of wat dan ook. En wellicht zijn er zaken die echt stinken en die zo aan het licht komen.. Als we allemaal maar met de neus dezelfde kant op gedirigeerd worden komen er nooit zaken aan het licht die we als "burger" behoren te weten.. En ik ben blij dat we de mogelijkheid hebben om over dat soort zaken openlijk in discussie te kunnen.
Lach met een schone bips
pi_212430052
quote:

[..]

Daar denken mensen op BNW over het algemeen anders over en dat is verder ook prima, we hoeven elkaar immers niet te overtuigen.
pi_212430454
quote:

[..]
Ik ben benieuwd. Waaruit blijkt voor jou dat het uiteindelijk niet veel voorstelt?
Ben je er ingedoken en heb je het een beetje gevolgd?
WEF heeft geen invloed maar iedereen zit steeds braaf in Davos.
Binnen het WEF hebben ze de wens en de plannen om de biologische menselijke natuur genetisch en ziel-loos te willen gaan versmelten met A.I
Tags zijn ”The internet of Things”, of ook wel: ”The internet of Bodies”
Of: “Under the skin Surveillance”, “biologic mass control” etc. etc.

"We" hebben de meesten van deze mensheid helemaal "niet meer nodig". Aldus Yuval Noah Harrari
Gates praat al jaren lang over de-population. Bij het WEF hebben ze de mond ervan vol.
Maar dat is maar een ‘’praat clubje”? Lekkere praatjes dan.
Verkiezingen en het stemmen worden straks opgeheven. Agenda is ook duidelijk. Boeren zijn onafhankelijke producenten van voedsel en dat wil de elite ( Vanguard,BlackRock, Gates, WEF ) niet. Zij willen de totale controle over het voedsel systeem. De boeren zijn niet zomaar overal aan het protesteren.
De wereld voeden met insecten, geprint, gekweekt en gemodificeerd voedsel aangevuld met de vaccinaties vanuit BigPharma ( BlackRock. Gates, WHO, WEF ) Het is wat dat betreft helemaal geen puzzel hoor. Je kunt het allemaal gewoon controleren. En de geïnfiltreerde WEF regeringen werken er actief aan mee.
Bye bye westerse democratieën. Die zijn er straks waarschijnlijk niet meer als ze zijn "uitgepraat"
Ik denk eerder dat je deze zaken niet hebt gevolgd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 14-02-2024 23:10:52 ]
― Thomas Sowell
pi_212430696
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:05 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd. Waaruit blijkt voor jou dat het uiteindelijk niet veel voorstelt?
Ben je er ingedoken en heb je het een beetje gevolgd?
WEF heeft geen invloed maar iedereen zit steeds braaf in Davos.
Binnen het WEF hebben ze de wens en de plannen om de biologische menselijke natuur genetisch en ziel-loos te willen gaan versmelten met A.I
Tags zijn ”The internet of Things”, of ook wel: ”The internet of Bodies”
Of: “Under the skin Surveillance”, “biologic mass control” etc. etc.

"We" hebben de meesten van deze mensheid helemaal "niet meer nodig". Aldus Yuval Noah Harrari
Gates praat al jaren lang over de-population. Bij het WEF hebben ze de mond ervan vol.
Maar dat is maar een ‘’praat clubje”? Lekkere praatjes dan.
Verkiezingen en het stemmen worden straks opgeheven. Agenda is ook duidelijk. Boeren zijn onafhankelijke producenten van voedsel en dat wil de elite ( Vanguard,BlackRock, Gates, WEF ) niet. Zij willen de totale controle over het voedsel systeem. De boeren zijn niet zomaar overal aan het protesteren.
De wereld voeden met insecten, geprint, gekweekt en gemodificeerd voedsel aangevuld met de vaccinaties vanuit BigPharma ( BlackRock. Gates, WHO, WEF ) Het is wat dat betreft helemaal geen puzzel hoor. Je kunt het allemaal gewoon controleren. En de geïnfiltreerde WEF regeringen werken er actief aan mee.
Bye bye westerse democratieën. Die zijn er straks waarschijnlijk niet meer als ze zijn "uitgepraat"
Ik denk eerder dat je deze zaken niet hebt gevolgd.
Misschien zijn die mensen wel gewoon veel slimmer dan jou; en is dit een louter positieve ontwikkeling om de wereld leefbaar te houden?

En dat is gelijk het gevaar van complot denken, je noemt een aantal partijen waarvan je suggereert dat ze allemaal samenwerken en TEGEN jou zijn.
De geheime elite, het is al duizenden jaren dezelfde angstmuse
Vakman pur sang
pi_212430724
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Maakt dat het minder waar dat de mogelijkheid er is?
Lach met een schone bips
pi_212430754
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maakt dat het minder waar dat de mogelijkheid er is?
Nee maar al zijn ze er (en spannen ze allemaal samen; wat belachelijk is, er kunnen nog geen 2 partijen fatsoenlijk samenwerken) dan doe je er toch niks aan.

Maar anyhow de kans is velen malen groter dat je je leven aan onderzoek kwijt bent en op je stelfbed denkt: Gog eigenlijk is er niks van uitgekozen en kabbelde het leven voort.
Vakman pur sang
pi_212430770
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee maar al zijn ze er (en spannen ze allemaal samen; wat belachelijk is, er kunnen nog geen 2 partijen fatsoenlijk samenwerken) dan doe je er toch niks aan.

Maar anyhow de kans is velen malen groter dat je je leven aan onderzoek kwijt bent en op je stelfbed denkt: Gog eigenlijk is er niks van uitgekozen en kabbelde het leven voort.
Dat vraag ik me af, ik vind het namelijk machtig interessant allemaal.. Ga nog steeds lekker op vakanties en leef mijn leven. Ik denk dat het voor de meesten niet anders is.
Lach met een schone bips
pi_212430773
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat vraag ik me af, ik vind het namelijk machtig interessant allemaal.. Ga nog steeds lekker op vakanties en leef mijn leven. Ik denk dat het voor de meesten niet anders is.
Veel verliezen zich totaal, raken alle vrienden kwijt en komen in een angstpsychose van het doemdenken.
Vakman pur sang
pi_212430805
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Veel verliezen zich totaal, raken alle vrienden kwijt en komen in een angstpsychose van het doemdenken.
Veel? Nee dat denk ik niet. Al zijn er wel een paar die ik ken die het echte leven willen verlaten en inderdaad alternatief willen leven of zo een gemeenschap willen opbouwen.. Wat dat betreft wil ik je dan ook graag verwijzen naar het Autonoom leven topic hier in BNW :) WIl ik zoiets, nope.. Ik hecht teveel waarde aan mijn gemak van leven. Maar die open blik over alles wat er speelt daar ben ik wel heel blij mee, en waardeer daarom ook onze samenleving dat ik zelf keuzes kan maken. Maar dat wil niet zeggen dat die vrijheid oneindig is.
Lach met een schone bips
pi_212431385
quote:

[..]
Misschien zijn die mensen wel gewoon veel slimmer dan jou; en is dit een louter positieve ontwikkeling om de wereld leefbaar te houden?

En dat is gelijk het gevaar van complot denken, je noemt een aantal partijen waarvan je suggereert dat ze allemaal samenwerken en TEGEN jou zijn.
Als je kijkt waar ze mee bezig zijn dan zijn ze meer bezig om absolute macht en controle te krijgen over de bevolking dan met het leefbaar houden van de planeet.
pi_212431386
quote:

[..]

Ik suggereer niets. Het zijn geen ideeën die ik zelf bedenk en hier even gezellig aan elkaar knoop.
Ik noem onderwerpen op die zij zelf in real life presenteren en die je zelf gewoon kunt opzoeken. Het is duidelijk gezien je antwoord dat je dat dus niet eerder hebt gedaan daar je de onderwerpen niet kent maar er juist zelf naar begint te raden. Wel is het zo dat wanneer je wel zou weten waar het over gaat je het er mee eens kunt zijn of niet. Verder noem ik boven slechts feiten op zoals zij die zelf presenteren en presenteer hier dus geen persoonlijke gedachten stroom, complot of zelfs ook maar een mening. Je maakt het hier ingewikkelder dan het is.
― Thomas Sowell
pi_212431396
Gekke metadiscussie. Waarom zou dat alleen gelden bij dit onderwerp, en niet bij politiek (NL of VS), oorlog (Oekraïne of Gaza), boerenprotesten, immigratie of bij de mensen die tv programma's volgen of gek zijn op handwerken. Wat is het "nut" hiervan? Wat brengt men dit?

Ik werk, "ontwikkel producten en breng deze op de markt" en lees daarnaast veel over dingen die over gezondheid en zorg gaan. Waarom, omdat ik dit kan toepassen op mezelf en mijn omgeving.

Hoef de wereld niet te redden, zit niet angstig in een hoekje te scrollen... En buiten dat ik het fascinerend vind, zit er ook een financieel component aan. Als een leverancier aankondigt een RSV vaccin op de markt te gaan brengen, en de gezondheidsraad brengt uit dat alle kinderen een RSV vaccinatie zouden moeten nemen, zal dat effecten hebben op het aandeel.

Kamerbrief over advies van Gezondheidsraad over immunisatie tegen RSV in 1e levensjaar

Je hoeft niet te denken dat er een groot complot is, het is genoeg om te zien dat er samenhang tussen zaken is en hiervan gebruik te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 15-02-2024 06:18:05 ]
pi_212431408
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 06:05 schreef _I het volgende:

Je hoeft niet te denken dat er een groot complot is, het is genoeg om te zien dat er samenhang tussen zaken is en hiervan gebruik te maken.
Ja want complotten bestaan er natuurlijk helemaal niet. En al helemaal niet in de politiek.
― Thomas Sowell
pi_212431436
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 06:17 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja want complotten bestaan er natuurlijk helemaal niet. En al helemaal niet in de politiek.
"Je hoeft het niet te geloven"

Ik geloof het wel, heb dingen zien gebeuren waardoor ik weet dat het bestaat.
Plus dat het niet nodig is dat er een kamer is met 4 mensen die "een groot plan" bedenken, er zijn nou eenmaal netwerken, opleidingen en werkomgevingen die dit in de hand werken.

Er is lobbyisme, corruptie, fraude.. Overheden die miljoenen/miljarden kwijt zijn en dus de ideale kandidaat zijn voor de invoering van een blockchain om de overheidsuitgaven te monitoren, maar in plaats daarvan worden alle betalingen van demense gevolgd. Bedrijfsbelangen, persoonlijke belangen, smeergeld etc etc etc etc

Persoonlijk vind ik het naïef om te denken dat alle wetenschappers onfeilbaar zijn en iedereen in de politiek daar zit met pure motieven.
pi_212431505
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 06:26 schreef _I het volgende:

[..]

Plus dat het niet nodig is dat er een kamer is met 4 mensen die "een groot plan" bedenken, er zijn nou eenmaal netwerken, opleidingen en werkomgevingen die dit in de hand werken.

Er is lobbyisme, corruptie, fraude.. Overheden die miljoenen/miljarden kwijt zijn en dus de ideale kandidaat zijn voor de invoering van een blockchain om de overheidsuitgaven te monitoren, maar in plaats daarvan worden alle betalingen van demense gevolgd. Bedrijfsbelangen, persoonlijke belangen, smeergeld etc etc etc etc

Persoonlijk vind ik het naïef om te denken dat alle wetenschappers onfeilbaar zijn en iedereen in de politiek daar zit met pure motieven.
Maar dat mes snijdt twee kanten op he?

Daarom is 'doe je eigen onderzoek ' vrij onzinnig, omdat je als leek niet de expertise hebt om de informatie te duiden.
pi_212431517
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 06:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat mes snijdt twee kanten op he?

Daarom is 'doe je eigen onderzoek ' vrij onzinnig, omdat je als leek niet de expertise hebt om de informatie te duiden.
Maar "je eigen onderzoek doen" is ridiculiseren. Wetenschappers zijn het vaak met elkaar oneens, zaken als het pandemie verdrag is gewoon door te nemen, en als je alleen het nieuws volgt of de krant leest, zijn er al voldoende inconsistenties om te kunnen concluderen dat niet alles zwart-wit is.

En niet iedereen is gelijk. We hebben allemaal een andere achtergrond, opleiding en intellect. Kan me voorstellen dat je jezelf niet vertrouwt om zulke informatie door te nemen, maar het is wat onzinnig om dat voor een ander te bepalen.
pi_212431654
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 06:58 schreef _I het volgende:

[..]
Maar "je eigen onderzoek doen" is ridiculiseren. Wetenschappers zijn het vaak met elkaar oneens, zaken als het pandemie verdrag is gewoon door te nemen, en als je alleen het nieuws volgt of de krant leest, zijn er al voldoende inconsistenties om te kunnen concluderen dat niet alles zwart-wit is.

En niet iedereen is gelijk. We hebben allemaal een andere achtergrond, opleiding en intellect. Kan me voorstellen dat je jezelf niet vertrouwt om zulke informatie door te nemen, maar het is wat onzinnig om dat voor een ander te bepalen.
Dat wetenschappers het met elkaar oneens zijn is de basis van de wetenschap. En uiteraard is alles niet zwartwit.

En uiteraard heeft iedereen een andere achtergrond.
Maar als je geen achtergrond hebt mbt tot het onderwerp bestaat er het gevaar dat je jezelf verkeerd laat inlichten.
Wat mij opvalt in de informatie die hier gepost wordt is dat die eenzijdig is.

Mij wordt vaak verweten dat ik hier ben, maar het BNW narratief niet volg.
Maar dat betekent juist dat ik hier de andere kant te zien krijg.
pi_212431656
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 06:26 schreef _I het volgende:

[..]

Ooh maar hier ben ik het helemaal mee eens.
Ik loop wat te lang mee in de zakenwereld en het echte leven om naïef te zijn. Lobyisme is waar het allemaal om draait in de politiek. En ook zakelijk komt je er heel ver mee: het is belangrijker met wie je golft dan hoe goed je bent in je werk.
Vakman pur sang
pi_212431675
Wat ik wel schrijnend vind is dat de meute gelijk het woord van een “wetenschapper” gelooft, een hoogleraar, of een die duidelijk geld verdient bij een bepaalde richting.
Onafhankelijke wetenschappers zijn er juist nauwelijks, aangezien onderzoeken niets oplevert tenzij je er betaalt voor wordt.
Zoals Marion Koopmans tijdens COVID. Wat een verschrikkelijk wijf is dat bah.
Vakman pur sang
pi_212431701
Alle “klimaatwetenschappers” die moeten ze ook ophangen.
Waarom moet je in godsnaam een klimaatwetenschapper hebben? Angstbrengers, overdrijvers, activisten. Meer niet
Vakman pur sang
pi_212431846
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 07:31 schreef Wantie het volgende:
Wat mij opvalt in de informatie die hier gepost wordt is dat die eenzijdig is.

Mij wordt vaak verweten dat ik hier ben, maar het BNW narratief niet volg.
Maar dat betekent juist dat ik hier de andere kant te zien krijg.
Die eenzijdigheid is toch logisch. Als op de gangbare plekken overal hetzelfde geluid is te horen (we doen er alles aan om de prikbereidheid en het vertrouwen in de overheid hoog te houden), dan wordt dit een plek om tegengeluid te geven.

En niet alles is van dezelfde kwaliteit, dat ben ik met je eens. Maar heb niet het idee dat hier mensen zijn die denken de waarheid in pacht te hebben, of zich niet bewust zijn van de andere kant.

Ik ben helemaal niet tegen vaccinaties, of medische vooruitgang. Ik ben wel tegen drang/dwang en collectieve dwangmiddelen. Voor mij is dit meer een uitlaat voor alles wat ik tegenkom, wat ontbreekt in de reguliere kanalen. Plus dat ik vind dat een gezonde portie scepsis bij het introduceren van een nieuw medicijn niet verkeerd is. Of dat het enorm verschil maakt in onderzoeksresultaten als je definities gaat aanpassen (gevaccineerd is 14 dagen na vaccinatie).

Als er mensen om me heen ziek worden sta ik niet te blèren dat het door de vaccinaties komt. Denk ook niet dat iedereen dood neer zal vallen, of rondloopt met bloedstollingen. Maar vind wel dat je gewoon mag definiëren dat iemand gevaccineerd is vanaf minuut 1 na injectie voor een zuiver beeld.

Naast dit alles... Zal autisme en hyperfocus er ook iets mee te maken hebben, dat gecombineerd met mijn eigen ervaringen met artsen en diagnosis. En zo heeft iedereen z'n eigen redenen, ga ik maar vanuit.
pi_212431869
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ooh maar hier ben ik het helemaal mee eens.
Ik loop wat te lang mee in de zakenwereld en het echte leven om naïef te zijn. Lobyisme is waar het allemaal om draait in de politiek. En ook zakelijk komt je er heel ver mee: het is belangrijker met wie je golft dan hoe goed je bent in je werk.
Geld, idd. Wie betaalt de onderzoekers en stelt het geld beschikbaar.

Als medicatie voor een fractie gemaakt kan worden dan waar het voor verkocht wordt, dan kan je er zeker van zijn dat er een hoop wensdenken en lobby achter zit.
pi_212431932
De WHO onderzoekt de afkomst van het virus met 4 onderzoeksvragen naar zoönose en 1 naar een lableak, maar als dan het antwoord richting het laatste gaat, stoppen ze met onderzoeken.

"Het is nooit aangetoond dat het van een lab kwam".

Nee, als je het niet onderzoekt.
pi_212432014
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:12 schreef _I het volgende:
De WHO onderzoekt de afkomst van het virus met 4 onderzoeksvragen naar zoönose en 1 naar een lableak, maar als dan het antwoord richting het laatste gaat, stoppen ze met onderzoeken.

"Het is nooit aangetoond dat het van een lab kwam".

Nee, als je het niet onderzoekt.
Daar is Australisch onderzoek naar.
Uiteraard is het uit het lab ontsnapt
Vakman pur sang
pi_212432053
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Er zijn veel meer bewijzen, als sinds dag 1. Toch was het algemene beeld voor 3 jaar dat het van een vleermuis kwam.
pi_212432082
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:22 schreef _I het volgende:

[..]
Er zijn veel meer bewijzen, als sinds dag 1. Toch was het algemene beeld voor 3 jaar dat het van een vleermuis kwam.
Ja maja
Vakman pur sang
pi_212433720
quote:
Centraal Tuchtcollege beslist in voordeel van huisarts Elens, berisping vervalt en wordt omgezet in waarschuwing; Minister de Jonge en IGJ zijn hun boekje te buiten gegaan en krijgen tik op de vingers van het Centraal Tuchtcollege
https://zelfzorgcovid19.n(...)rijgen-tik-op-de-vi/
  donderdag 15 februari 2024 @ 10:57:22 #155
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_212433870
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
:')

je was er persoonlijk bij toen dat gebeurde?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_212433970
Wat een corrupte bende is het toch ook.
Stelletje boeven zijn het.

quote:
Het schandaal rond de contracten tussen de Europese Commissie en coronavaccin producent Pfizer neemt steeds extremere vormen aan. Wat begon als een ’persoonlijke’ megadeal tussen Ursula von der Leyen, voorzitter van de Europese Commissie, en Alfred Bourla, CEO van Pfizer, lijkt beiden nu in het gezicht te gaan ontploffen. Over dit onderwerp doen overigens vele halve waarheden de ronde, vandaar deze poging tot waarheidsvinding. Daar zou een les uit getrokken moeten worden over het ondemocratisch (dis-)functioneren van de Europese Commissie.
https://indepen.eu/pfizer(...)-bizarre-vormen-aan/
pi_212434781
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 10:57 schreef jpg97 het volgende:

[..]
:')

je was er persoonlijk bij toen dat gebeurde?
Die vraag gaat op in beide richtingen...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 15 februari 2024 @ 12:09:07 #158
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_212434962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Die vraag gaat op in beide richtingen...
True, maar ik roep niet dat het één of ander per definitie zo is.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_212434972
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:09 schreef jpg97 het volgende:

[..]
True, maar ik roep niet dat het één of ander per definitie zo is.
Ok point taken
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212435149
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:22 schreef _I het volgende:

[..]
Nee, het algemene beeld was dat er 2 mogelijkheden waren, over gesprongen van vleermuis via ander dier naar mens, of ontsnapt uit een lab.
Dat laatste is een zware beschuldiging, dus dat staat niet met chocolade letters op de voorpagina als dat niet hard gemaakt is
pi_212436018
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, het algemene beeld was dat er 2 mogelijkheden waren, over gesprongen van vleermuis via ander dier naar mens, of ontsnapt uit een lab.
Dat laatste is een zware beschuldiging, dus dat staat niet met chocolade letters op de voorpagina als dat niet hard gemaakt is
Nee dat is niet zeker, maar ik bedoel dat stond dus in Australië wel op alle voorpagina’s

https://www.theaustralian(...)9a598fe60-1707999870
Vakman pur sang
pi_212453190
NWS / Haagse agenten vervolgd voor gewelddadige aanhouding bij coronaprotest
Het gaat hierbij om het beruchte incident van de man met het kettingslot waarop meerdere agenten met hun wapenstok inbeukten terwijl die man ook nog werd verscheurd door een politiehond.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212460575
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Haagse agenten vervolgd voor gewelddadige aanhouding bij coronaprotest
Het gaat hierbij om het beruchte incident van de man met het kettingslot waarop meerdere agenten met hun wapenstok inbeukten terwijl die man ook nog werd verscheurd door een politiehond.
Dit was ook best wel een grof staaltje geweld...

Van de andere kant, gedraag je je normaal, dan hoeft dit ook niet te gebeuren. Was het overdreven? ja.
Lach met een schone bips
pi_212477843
Meer van Dr. John. De tweede is met foto's, eerste niet.
pi_212477872
Kwam wel dit onderzoek tegen;

Red versus white thrombi in patients with ST-elevation myocardial infarction undergoing primary percutaneous coronary intervention: clinical and angiographic outcomes - Pubmed

Maar dit is dan weer niet logisch

White thrombi were smaller and associated with fibrin infiltration, whereas red thrombi were associated with red blood cell infiltration.
pi_212477915
quote:
10s.gif Op zondag 18 februari 2024 02:33 schreef _I het volgende:
Meer van Dr. John. De tweede is met foto's, eerste niet.
Tja, iets wat volgens een patholoog normaal is, wordt door iemand zonder inhoudelijke kennis al abnormaal betiteld...
pi_212477968
Wacht al 2 topics op de onderbouwing. Wensdenken is geen bewijs.
pi_212478057
quote:
10s.gif Op zondag 18 februari 2024 03:08 schreef _I het volgende:
Onderbouwing is gegeven, dat je daar niets mee wilt is aan jou.
pi_212478062
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 04:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Onderbouwing is gegeven, dat je daar niets mee wilt is aan jou.
Och hemel, helemaal gemist. Doe eens verwijzen naar de post?
  zondag 18 februari 2024 @ 06:08:15 #170
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212478079
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 02:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, iets wat volgens een patholoog normaal is, wordt door iemand zonder inhoudelijke kennis al abnormaal betiteld...
Gelukkig weet jij het beter en kunnen we allemaal rustig slapen :')
Lach met een schone bips
  zondag 18 februari 2024 @ 06:29:52 #171
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212478086
Inb4 “waar zeg ik dat dan?” Of een heb ik dat gezegd?
Lach met een schone bips
pi_212478222
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 06:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gelukkig weet jij het beter en kunnen we allemaal rustig slapen :')
Ja, zo'n sneer zat er weer aan te komen.
Het is allemaal veelzeggend.
pi_212482712
quote:
10s.gif Op zondag 18 februari 2024 03:08 schreef _I het volgende:
Die column uit de VolksKrant waarschijnlijk? Anders weet ik het ook niet.
― Thomas Sowell
pi_212483124
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Die column uit de VolksKrant waarschijnlijk? Anders weet ik het ook niet.
Die heb ik zelf gepost en kan ik niet lezen, want betaalmuur.

Überhaupt belachelijk dat medische informatie achter een betaalmuur zit. Maar das een ander gesprek.
pi_212483328
quote:
10s.gif Op zondag 18 februari 2024 14:54 schreef _I het volgende:

[..]
Die heb ik zelf gepost en kan ik niet lezen, want betaalmuur.

Überhaupt belachelijk dat medische informatie achter een betaalmuur zit. Maar das een ander gesprek.
Ja, dat zei ik ook tegen de huisarts
pi_212483342
Nog 1 met voorspellende gaves. Praten over een "placeholder", maar dan wel de waarschuwing erbij geven dat het wel "20 x erger" kan zijn. (Ja, of 1000 x erger... Wat!? Zo erg!?)

Ben het overigens wel met hem eens dat het verdrag verder geen "macht aan de WHO geeft", maar het contract op zichzelf is wel juridisch bindend en dwingt af dat een deelnemend lands "soeverein kiest om het verdrag uit te voeren" en om "Whole-of-society" maatregelen in te voeren, met een "no-fault vaccine injury compensation mechanism(s)" als basis. Hij mag het dan gooien op "conspiracies", neemt niet weg dat er best wel wat haken en ogen aan zitten en dat niet iedereen zich bewust is van het karakter van een "sociaal contract".

WHO chief's dire warning: Disease X outbreak 'a matter of when, not if' - Fox News
Tedros said he issued a similar warning in 2018 and was proven right when COVID-19 struck

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212483524
quote:
10s.gif Op zondag 18 februari 2024 15:07 schreef _I het volgende:
Nog 1 met voorspellende gaves. Praten over een "placeholder", maar dan wel de waarschuwing erbij geven dat het wel "20 x erger" kan zijn. (Ja, of 1000 x erger... Wat!? Zo erg!?)

Als ze maar lol hebben en zo te zien hebben ze dat.
― Thomas Sowell
pi_212483536
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 15:26 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Als ze maar lol hebben en zo te zien hebben ze dat.
Die andere waarzegger... O~)
pi_212483611
quote:
10s.gif Op zondag 18 februari 2024 15:27 schreef _I het volgende:

[..]
Die andere waarzegger... O~)
Hij geniet ervan.

― Thomas Sowell
pi_212483756
quote:
Vaccinaties = nooit meer een pandemie. En alles uit de goedheid van zijn hart.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So it's somewhat ironic to have somebody turn around and say, no, you know,
we're using vaccines to kill people or to make money or, you know,
we started the pandemic,
SPOILER
* _I pinkt traantje weg

Bill Gates: My ‘best investment’ turned $10 billion into $200 billion worth of economic benefit
pi_212500649
De Slowaakse premier Robert Fico gaf recentelijk tijdens een speech in het parlement toe dat het aantal hart- en vaatdoden is gestegen door de vaccinaties. Hij noemde de COVID-19-vaccins ‘experimenteel’ en ‘onnodig’.

De premier, die onlangs voor de vierde keer werd geïnstalleerd, stelt een onderzoek in om de onderste steen boven te krijgen. Wat een wappie.

pi_212500982
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 18:45 schreef Bananenbennie het volgende:
De Slowaakse premier Robert Fico gaf recentelijk tijdens een speech in het parlement toe dat het aantal hart- en vaatdoden is gestegen door de vaccinaties. Hij noemde de COVID-19-vaccins ‘experimenteel’ en ‘onnodig’.

De premier, die onlangs voor de vierde keer werd geïnstalleerd, stelt een onderzoek in om de onderste steen boven te krijgen. Wat een wappie.

Dit wordt een dure voor Slovakije.
pi_212515269
Justin heeft het ook maar zwaar met ArriveScamApp. Miljoenen in een App stoppen die duizenden mensen (verkeerd) aanmerkte als Covid gevaar en dus thuis gevangen hield, bij een bedrijf dat bestond uit 4 medewerkers.

Vraag je je toch af waar al die miljoenen van Kuipers zijn gebleven.

CBC - ArriveCan is a mess — but the scandal hides some bigger questions

Kuipers: 29 miljoen extra nodig voor corona-apps
- RTL feb '22

Kuipers: 20 miljoen extra nodig voor CoronaCheck-app RTL apr '22
pi_212515332
En zoals uit de 2e link blijkt, vergeet ook de andere miljoenen niet;

Voor andere digitale ondersteuningsmiddelen, zoals de apps CoronaMelder en GGDContact, is volgens Kuipers 7,2 miljoen euro nodig in 2022 en 30,8 miljoen euro in 2023.

Deze 37 38 komt dus bij die andere 20 (of 29). Voor een app die handig is in 2020!
pi_212518632
twitter

;(
Plaats hier uw advertentie
pi_212519576
Normale praktijken in een vrij land.

Hugo de Jonge bemoeide zich ’actief’ met aanpak arts door inspectie tijdens coronacrisis - Telegraaf

De bewindsman bemoeide zich ermee, onder meer door er bij de inspectie op aan te dringen dat „disciplinerend” wordt opgetreden tegen de huisarts. En door de vraag te stellen waarom de huisarts überhaupt nog praktijk mag uitoefenen, gelet op alle uitingen, staat in een uitspraak van het college.
pi_212519578
quote:
Gek dat je pas na 2 weken gevaccineerd bent in de onderzoeken, maar wel vanaf dag 1 als het er toe doet.
pi_212519621
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2024 06:04 schreef _I het volgende:

[..]
Gek dat je pas na 2 weken gevaccineerd bent in de onderzoeken, maar wel vanaf dag 1 als het er toe doet.
Het was dan ook een "pandemie" van cijfers en statistieken.
En vergeet de vele subsidies niet voor "corona-gevallen".
pi_212520544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 06:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:Y En definities.
pi_212520584
quote:

[..]
Het rattenhol gaat zo veel dieper en is zo veel meer kwaadaardiger dan dat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Monomeism op 21-02-2024 19:13:36 ]
― Thomas Sowell
pi_212520719
quote:

[..]
Ja, precies.
Daarom 'vergeten' we op BNW wat de aanleiding was voor de eerste lockdown.
pi_212522854
''slight'' :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212523295
quote:
De studie
PubMed - COVID-19 vaccines and adverse events of special interest: A multinational Global Vaccine Data Network (GVDN) cohort study of 99 million vaccinated individuals

Results: Participants included 99,068,901 vaccinated individuals. In total, 183,559,462 doses of BNT162b2, 36,178,442 doses of mRNA-1273, and 23,093,399 doses of ChAdOx1 were administered across participating sites in the study period. Risk periods following homologous vaccination schedules contributed 23,168,335 person-years of follow-up. OE ratios with LBCI > 1.5 were observed for Guillain-Barré syndrome (2.49, 95 % CI: 2.15, 2.87) and cerebral venous sinus thrombosis (3.23, 95 % CI: 2.51, 4.09) following the first dose of ChAdOx1 vaccine. Acute disseminated encephalomyelitis showed an OE ratio of 3.78 (95 % CI: 1.52, 7.78) following the first dose of mRNA-1273 vaccine. The OE ratios for myocarditis and pericarditis following BNT162b2, mRNA-1273, and ChAdOx1 were significantly increased with LBCIs > 1.5.

Conclusion: This multi-country analysis confirmed pre-established safety signals for myocarditis, pericarditis, Guillain-Barré syndrome, and cerebral venous sinus thrombosis. Other potential safety signals that require further investigation were identified.
pi_212523519
95% toename zou ik niet ''slight'' willen noemen _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212523533
Als ik het onderzoek goed begrepen heb tenminste :@
pi_212523625
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:38 schreef Ali_boo het volgende:
Als we deze nemen; OE ratios with LBCI > 1.5 were observed for Guillain-Barré syndrome (2.49, 95 % CI: 2.15, 2.87)

Dan is er geobserveerd dat in de onderzochte groep de kans 2,49 zo groot is om het te krijgen t.o.v. de controle groep. Das dus meer dan 95%. (met 95% zekerheid dat het tussen de 2,15 en 2,87 is), dus je kan wel met zekerheid zeggen dat de kans in ieder geval 2 x zo groot is; 200%. (Dus een stijging van minimaal 100% in dit geval)

De rest is nog hoger.
pi_212523821
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:39 schreef Ali_boo het volgende:
Als ik het onderzoek goed begrepen heb tenminste :@
"LBCI" staat voor "Lower Bound Confidence Interval", dus er is in ieder geval een significante waarneming van >1,5.
pi_212523893
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:46 schreef _I het volgende:

[..]
Als we deze nemen; OE ratios with LBCI > 1.5 were observed for Guillain-Barré syndrome (2.49, 95 % CI: 2.15, 2.87)

Dan is er geobserveerd dat in de onderzochte groep de kans 2,49 zo groot is om het te krijgen t.o.v. de controle groep. Das dus meer dan 95%. (met 95% zekerheid dat het tussen de 2,15 en 2,87 is), dus je kan wel met zekerheid zeggen dat de kans in ieder geval 2 x zo groot is; 200%. (Dus een stijging van minimaal 100% in dit geval)

De rest is nog hoger.
Ik ben sprakeloos -O-
pi_212525220
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:38 schreef Ali_boo het volgende:
Hangt er vanaf, als iets bij 1 op de miljard voor komt en later bij 2 op de miljard, dan is dat 100% toename.
pi_212547840
Gevangenisstraf en 45.000 boete in Frankrijk als je over "door de overheid aanbevolen medische ingrepen bekritiseert. Neem aan dat dit een goeie garp is!

France Enacts Controversial Law Against mRNA Vaccine Critique, Stirs Global Free Speech Concerns
- BNN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')